Jij bent hier geïntegreerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben ook uit het noorden, en van mij begin je anders spontaan te lekken. Dus dat zegt niks
Dat is toch het principe van carnaval?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent hier geïntegreerdDat is wat anders dan ff een paar dagen overal de sfeer komen verzieken.
vorig jaar was het in de Lalalaa heel gezellig kan ik je meldenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Welke tent moet ik nou trouwens echt gezien hebben met carnaval?
Heb t al vaak genoeg gevierd, maar dus nog niet hier in deze moerasdraak.
En tering druk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
vorig jaar was het in de Lalalaa heel gezellig kan ik je melden
Waarom zeuren Brabanders altijd als wij wat geld komen brengen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent hier geïntegreerdDat is wat anders dan ff een paar dagen overal de sfeer komen verzieken.
Sowieso druk. Maar overdag zijn de winkels gewoon nog open. Ook markt enzo geloof ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hoe ziet nou zo'n dag eruit als morgen in Oeteldonk?
Gezellig wat mensen? Omdat het nog niet echt carnaval is? Of is dat het wel?
Oooh ok, maar ook al mensen verkleed enzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sowieso druk. Maar overdag zijn de winkels gewoon nog open. Ook markt enzo geloof ik.
Net alsof je iedere oeteldonker geld komt brengen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Waarom zeuren Brabanders altijd als wij wat geld komen brengen?
De economie welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof je iedere oeteldonker geld komt brengen.![]()
Ja joh. Gisterenavond liep er ook al volk verkleed en vanmiddag ook enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Oooh ok, maar ook al mensen verkleed enzo?
Thx voor de info, heb wel 2 keer optochten meegemaakt in Oss en Tilburg maar niet de day before zeg maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja joh. Gisterenavond liep er ook al volk verkleed en vanmiddag ook enzo.
Dus morgenmiddag zeker. En savonds helemaal.
Nog meer drukte. Verder heb ik er opzich geen probleem mee. Verder hebben sommige een hekel aan ''Amsterdammers die in een konijnenpak komen, en met een fles drank in de hand van het station af komen''. Maar dat zijn meestal het volk dat dik betaald om in een of andere tent op de parade te staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Volgens mij zijn er serieus mensen die het niet leuk vinden dat er mensen van boven de rivieren komen, waarom is dat?
Die zijn dan ook op een andere dag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Thx voor de info, heb wel 2 keer optochten meegemaakt in Oss en Tilburg maar niet de day before zeg maar
Nou ik ben al zoveel in Brabant geweest en ik pas me goed aan, en mij zal je nooit zien vechten. Ik ben meer van het hossenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog meer drukte. Verder heb ik er opzich geen probleem mee. Verder hebben sommige een hekel aan ''Amsterdammers die in een konijnenpak komen, en met een fles drank in de hand van het station af komen''. Maar dat zijn meestal het volk dat dik betaald om in een of andere tent op de parade te staan.
Sommige gevechten zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nou ik ben al zoveel in Brabant geweest en ik pas me goed aan, en mij zal je nooit zien vechten. Ik ben meer van het hossenEn ik ben Utrecht hoor
Hopelijk denken niet te mensen dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:06 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ga wel naar.. Eindhoven
SnifNee ik wil naar Oeteldonk
Huh? Ben je al dronken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hopelijk denken niet te mensen dat.
Nee.quote:
Eindhoven lijkt me veel minder sfeervol, ik hou juist van de sfeer en romantiek van Den Bosch ( normaliter dan) zoals de binnendieze en gewoon allesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoelde dat niet teveel mensen dat moeten denken. Dat ze dan maar mooi in Eindhoven blijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |