Idd. Net als betalen om te pissenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he.50 cent zegt die kerel, nog in geen 50 jaar.

Waar kom je vandaan en met welke intenties wil je komen kijken?quote:

Een man die betaalt om te pissen. Hoe kansloos ben je dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Net als betalen om te pissenNever.

Ach, we zijn toch allemaal verkleed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Een man die betaalt om te pissen. Hoe kansloos ben je dan?
Maarre, voelen jullie er iets voor om met carnaval ergens met z'n allen een biertje te doen? Hebben we meteen die meet achter de rug.

Onzin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, we zijn toch allemaal verkleed.
Dus die meet blijft net zo anoniem als op fok

Precies want ik ben niet verkleerdquote:

Ff serieus ik ben zoeen gast uit het noordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Als het er hetzelfde toegaat als 10 jaar terug is er vanavond al genoeg te beleven

Ok thx voor de info, dacht op de sites te zien dat er zondag meer de activiteiten begonnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat was serieus, ik vier het niet dus kan er weinig zinnigs over zeggen. Officieel is het van zaterdag t/m dinsdag Carnaval maar vrijdagavond gaat het doorgaands al helemaal los.
Collega van me zit in de raad van Elf in Berkel-Enschot en die is vanaf 18u vanavond niet meer aanspreekbaar tot donderdagochtend

jaa, volgens mij wel. ik ga vanavond ook, voor zover ik weet ook verkleedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel! Bijna weekend & carnaval.
Zijn de mensen vanavond in de stad al verkleed?

Door jullie kunnen wij niet binnen staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:28 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ff serieus ik ben zoeen gast uit het noordendus ik wil even weten of er morgen al veel activiteiten zijn omdat zondag lastig gaat worden

Tuurlijk, carnaval is al begonnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel! Bijna weekend & carnaval.
Zijn de mensen vanavond in de stad al verkleed?

Bullshit. En als het al zo is gooien ze hun eigen ruiten in want dan gaat iedereen lekker buiten staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik hoorde van iemand dat je kaarten nodig hebt om bij bepaalde plaatsen uberhaupt binnen te komen?
Wie weet daar meer van?
Dat ben ik niet gewend van carnaval in andere steden..

Ooohhh nooooooo!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:28 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ff serieus ik ben zoeen gast uit het noorden![]()

Ik ben ook uit het noorden, en van mij begin je anders spontaan te lekken. Dus dat zegt niksquote:

Volgens mij drogeer jij haar gewoon steeds.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben ook uit het noorden, en van mij begin je anders spontaan te lekken. Dus dat zegt niks

quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben ook uit het noorden, en van mij begin je anders spontaan te lekken. Dus dat zegt niks

Jij bent hier geïntegreerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]

Dat is toch het principe van carnaval?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent hier geïntegreerdDat is wat anders dan ff een paar dagen overal de sfeer komen verzieken.

vorig jaar was het in de Lalalaa heel gezellig kan ik je meldenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Welke tent moet ik nou trouwens echt gezien hebben met carnaval?
Heb t al vaak genoeg gevierd, maar dus nog niet hier in deze moerasdraak.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |