Cums hotquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef kutkabouter het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1386641/5ef3e600/cumshot.html
quote:
Dat dacht ik net ook toen iemand anders dat bij mij flikte.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
en ik denken dat er een error is
KAN NIET KLIKKEN!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook toen iemand anders dat bij mij flikte.
Ghehe briljantquote:
Haha. Ik ook. Overmorgen ga ik wegquote:
Ik niet. Ik moet maandag weer gewoon naar school.quote:
Delftquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
wtf denken ze daar in het noorden uberhaupt.Dat ik daarheen ga ofzo?
Delft is een uitzondering. Maar ook alleen omdat er zoveel brabo's zitten.quote:
Boven de rivieren zijn er geen uitzonderingen. Brabant 4-ever!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Delft is een uitzondering. Maar ook alleen omdat er zoveel brabo's zitten.
Ik vertrek overmorgenquote:
Delft een uitzondering, kom op zeg.. beta-stad, bijna platgedrukt tussen den haag en rotterdam, nou nouquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Delft is een uitzondering. Maar ook alleen omdat er zoveel brabo's zitten.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vertrek overmorgen![]()
Ben er serieus 45 minuten geleden achter gekomen dat ze er geen euro's hebben![]()
kan je die nog ergens makkelijk wisselen?
Eensquote:
Ja echt he. Zo'n autistenville voor brabo'squote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Delft een uitzondering, kom op zeg.. beta-stad, bijna platgedrukt tussen den haag en rotterdam, nou nou
Bij het station zit een grenswisselkantoor. Geen idee of het daar kan.. Het klinkt in ieder geval of er iets te wisselen valt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vertrek overmorgen![]()
Ben er serieus 45 minuten geleden achter gekomen dat ze er geen euro's hebben![]()
kan je die nog ergens makkelijk wisselen?
Ja maar da's teringduur daar. Als het in Polen zelf kan, pinnen op het vliegveld ofzo...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij het station zit een grenswisselkantoor. Geen idee of het daar kan.. Het klinkt in ieder geval of er iets te wisselen valt.
Als je een groot eurobriefje klein wil hebben kost het al geld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar da's teringduur daar. Als het in Polen zelf kan, pinnen op het vliegveld ofzo...
Ja zo sneu is dat hequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je een groot eurobriefje klein wil hebben kost het al geld.
Ik heb gewoon op Wroclaw airport gepind, zitten ook een paar wisselkantoren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar da's teringduur daar. Als het in Polen zelf kan, pinnen op het vliegveld ofzo...
Nouja, pinnen is voldoende. Dan neem ik namelijk geen honderden euro's aan contanten mee. In Rusland kon je overal in van die kleine kantoortjes wisselen die echt de precieze koers volgden, zeer netjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op Wroclaw airport gepind, zitten ook een paar wisselkantoren.
Ja he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |