Lees dit maar even door : http://adsense.blogspot.c(...)ortunities-from.htmlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef ursel het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen bij die actie eigenlijk?
Er staan iets van tienduizenden adverteerders tussen. Zoiets van EA (screenshot boven) werkt misschien wel. Je hebt ze ook van Puma etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef JoshuaL het volgende:
Ik vraag me af of het ook interessant is voor de Nederlandse markt.
quote:20-mrt. Campagneactiviteit: 80 klikken 4,59 (20,07)
19-mrt. Campagneactiviteit: 64 klikken 5,05 (24,66)
18-mrt. Campagneactiviteit: 52 klikken 5,00 (29,71)
17-mrt. Campagneactiviteit: 50 klikken 5,19 (34,71)
16-mrt. Campagneactiviteit: 26 klikken 4,12 (39,90)
15-mrt. Campagneactiviteit: 22 klikken 5,33 (44,02)
14-mrt. Campagneactiviteit: 17 klikken 5,42 (49,35)
13-mrt. Campagneactiviteit: 14 klikken 5,23 (54,77)
Heeft met een hoop factoren te makenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef ursel het volgende:
Wat is dat AdWords voor een wazig iets trouwens.
Krijg er steeds meer klikken voor het zelfde geld. (limiet van ¤5.- per dag)
[..]
Ja, snap ik, maar heb niks gewijzigd sinds de start en de kosten per click zijn drastisch gedaalt opeens.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heeft met een hoop factoren te makenUiteindelijk probeert Google je altijd voor de laagste prijs een advertentie te verkopen, maar ook de kwaliteit van je campagne, zoekwoorden en advertenties spelen hierin een rol.
Je vind ze ook gewoon bij tijdschriften en dergelijkequote:Op zondag 20 maart 2011 12:38 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, ik heb van Google Adwords een tegoed van ¤75 toegestuurd gekregen, nog meer mensen hier die dat hebben ontvangen?
Ja dat mag.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Razor21 het volgende:
Mag je trouwens Adsense ook combineren met andere affiliate marketing sites? Dus dat ik bijv. nog een banner erbij zet van Tradetracker of iets dergelijks
Ok thnx ga ik maar een poging wagen. Misschien nu wel meer geluk omdat ik veel bezoekers heb dan toen.quote:
Die zijn zeker naar mij gekomen. Had opeens een piek naar de 3.50quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:13 schreef Razor21 het volgende:
De afgelopen 22 dagen waren zo mooi, maar nu is het dan echt over nog een laatste stuiptrekking richting de 3 euro en klaar:
[ afbeelding ]
Bedankt dat is het dus. Afgelopen weken had deze layout al vaker maar verdween steeds weer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zie de laatste AdSense blogspot
Om er nog even op terug te komen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:16 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Je kan maar een voucher gebruiken, en deze is alleen geldig binnen twee weken na het aanmaken van je account.
Verder moet je een bedrag betalen (minimum van 10euro) wat telt als je tegoed. Je kunt er niet overheen dus ook geen onverwachts hoge rekening krijgen.
Als het risico wil nemen dat je voor de rest van je leven geen AdWords meer mag gebruiken dan kan dat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Om er nog even op terug te komen.
Kan je wel een nieuwe account aanmaken en naar dezelfde site doorlinken.![]()
Staat er nog niet op hoor. Er moet namelijk achter staan betaling verzonden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:35 schreef Dhaha het volgende:
¤ 89,58
Recentste betaling
25 mrt. 2011
Betaling in behandeling
Betalingsgegevens zijn momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
zometeen ff pinnen
Voor tussen de 600 en 800 euro per maand ben ik best bereid om dagelijks een uurtje aan mijn weblog te besteden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef PierreBetfair het volgende:
Waarom elke dag zoveel moeite doen voor een paar honderd euro per maand. Ga 's avonds een paar uur vakken vullen bij AH en je verdient het dubbele.
Eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voor tussen de 600 en 800 euro per maand ben ik best bereid om dagelijks een uurtje aan mijn weblog te besteden.
Is toch een lekker inkomen op mijn normale inkomen.
In dat geval moet je er idd mee doorgaan. Voor de meesten loont het echter de moeite niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:39 schreef Razor21 het volgende:
Voor tussen de 600 en 800 euro per maand ben ik best bereid om dagelijks een uurtje aan mijn weblog te besteden.
Is toch een lekker inkomen op mijn normale inkomen.
Maar dit maar tijdelijk ivm Secret Story.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:39 schreef Kerol het volgende:
[..]
EensDoe je goed man! Ben best jaloers!
En dan heb je iniedergeval de zekerheid dat het nooit meer zal worden dan dat en je tot je 65e zal moeten blijven werken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef PierreBetfair het volgende:
Waarom elke dag zoveel moeite doen voor een paar honderd euro per maand. Ga 's avonds een paar uur vakken vullen bij AH en je verdient het dubbele.
Zelfde als een eigen bedrijf... als je er veel tijd aan besteed kan je er meer dan modaal mee verdienen, maar ja ook de kans dat je maar een paar tientjes verdient. Ik vind het vooral fijn dat je hier gewoon thuis aan kan werken, of beter gezegd: waar je maar wil, en wanneer je maar wilquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef PierreBetfair het volgende:
Omdat dit voor mij hobby is, en dat ik er geld mee verdien is erg leuk maar als je dit wilt doen en voor een lange tijd is het slim om iets te kiezen wat je zelf leuk vind. Als het geld niet meteen binnen 'stroomt' is het lastig om geïnteresseerd te blijven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef PierreBetfair het volgende:
Daar dacht ik ook al aan, weet alleen niet hoe te doen, ken geen php..quote:Op zondag 27 maart 2011 18:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je kan het beste met php steeds random bepalen welke code er komt te staan, die van jou of die van hem. Volgens mij is er zo'n functie die rand() heet, zeg dan if cijfer < 5 echo jouw code else echo zijn code.
Dit kan je ook gebruiken als je tegelijkertijd 2 verschillende AdSense blokken wil proberen. Dit is de enige vorm van "code manipulatie" die is toegestaan, stond op de Google blog een paar jaar geleden.
Je mag toch maar 1 account, of niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef Razor21 het volgende:
Het meeste veiligst lijkt mij om het via 1 (nieuw) gezamenlijk account te doen.
Gewoon einde van de maand het bedrag splitsen.
Dit lijkt mij ook het makkelijkste.
Hoe wil je dat bedrag splitsen? Moet toch belasting over betaald worden etc. Beter gewoon ieder z'n eigen account.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef Razor21 het volgende:
Het meeste veiligst lijkt mij om het via 1 (nieuw) gezamenlijk account te doen.
Gewoon einde van de maand het bedrag splitsen.
Dit lijkt mij ook het makkelijkste.
Is voor mij ook alweer even geleden maar volgens mij moet dit zo werken:quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef LeNick het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, weet alleen niet hoe te doen, ken geen php..
1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php $nummer = rand(0,1); if $nummer = 0 { echo '?> --jouw pub-id code hier-- <?php '; } else { echo '?> --zijn pub-id code hier-- <?php '; } ?> |
Ik geef het netjes op. Je kan overigens ook kosten die je maakt om deze inkomsten te realiseren (bijvoorbeeld hostingkosten) als aftrekpost opvoeren. Dat moet je dan desgevraagd wel kunnen aantonen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef LeNick het volgende:
En wie geeft het allemaal aan bij de belastingdienst? Vanaf hoeveel moet dat?
Some alleen tekst, soms alleen plaatjes en soms tekst en plaatjes. Wat voor jou het beste werkt zal je moeten testen. Meten = weten.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef LeNick het volgende:
Nice zeg! Ben best jaloers op je
Doen jullie trouwens de ads text-only of beide?
Vanaf 0,01 euro moet je het opgeven bij de belastingdienst. Of je over het bedrag 0,01 euro ook belasting moet betalen is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef LeNick het volgende:
En wie geeft het allemaal aan bij de belastingdienst? Vanaf hoeveel moet dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |