Dat is toch gerommel in de marge. Over het algemeen laat Google gewoon de best betaalde advertentie zien waarbij het meest waarschijnlijk is dat de bezoeker er op zal klikken. Slechts een heel klein percentage van de vertoninge wordt gebruikt door Google om mee te experimenteren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, gezien de reden dat je niet per website categoriėn kan aanmaken bijv.![]()
* ursel artikel gaat lezen
WTF, dat kan nooit !!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef JDx het volgende:
Gister 790 unieke bezoekers, 0 kliks... noujaaaa zeg, ging opeens lekker en 't is nu helemaal over.
Wel een hoge bouncequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Razor21 het volgende:
Blijft trots op mijn stats van afgelopen maand (8 febr - 8 mrt):
[ afbeelding ]
http://www.google.com/sup(...)864869aa7be40e&hl=enquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef ursel het volgende:
Waar is trouwens dat verdienen op gebaseerd? Ik had gisteren een click waar ik welgeteld ¤0.00 mee verdient heb terwijl de rest eigenlijk allemaal tussen de 20 en 50 in zit.
ik heb heul niet illegaal geclikedquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:13 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.google.com/sup(...)864869aa7be40e&hl=en
Er zijn ook CPM advertenties waarbij adverteerders niet per click betalen maar per 1.000 vertoningen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
ik heb heul niet illegaal gecliked![]()
Maar iig bedankt voor de link.
Of per 250 of per 500.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:08 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Er zijn ook CPM advertenties waarbij adverteerders niet per click betalen maar per 1.000 vertoningen.
Waarom is mijn CPC dan zo laagquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef Razor21 het volgende:
Trekt weer een beetje aan bij mij CPC ligt nu rond de 30 cent ipv de 11 cent afgelopen week.
Rommelmarkten.quote:
Vind ik ook niet gek, niet verkeerd bedoeld hoor maar je site ziet er totaal niet uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:48 schreef Razor21 het volgende:
Kan wel janken ben bang dat het echt over is![]()
nu tussen de 10 en 20 per dag:
[ afbeelding ]
Ja weet ik ziet er ook niet uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind ik ook niet gek, niet verkeerd bedoeld hoor maar je site ziet er totaal niet uit.
Probeer eens wat aan het design en lege ruimte te doen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:57 schreef JDx het volgende:
En daar komt bij dat je nooit tevreden bent, ik ook niet hoor
Maar eerst liet je trots een keer zien dat je bijna 10 euro per dag had, toen een record van 12 euro, super trots, hopen dat je dat kon volhouden.
Toen had je later 40 euro per dag en zei je, als dit kan, dan moet 80 ook kunnen
Klopt wil altijd meer.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:57 schreef JDx het volgende:
En daar komt bij dat je nooit tevreden bent, ik ook niet hoor
Maar eerst liet je trots een keer zien dat je bijna 10 euro per dag had, toen een record van 12 euro, super trots, hopen dat je dat kon volhouden.
Toen had je later 40 euro per dag en zei je, als dit kan, dan moet 80 ook kunnen
Goed dat je het zo opvatquote:Op zondag 13 maart 2011 12:22 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja weet ik ziet er ook niet uit.
Maar het is effectief kwa inkomsten zolang ik verdien met adsense verander ik niets aan mijn website.
Maar je hebt wel gelijk.
Je kan maar een voucher gebruiken, en deze is alleen geldig binnen twee weken na het aanmaken van je account.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:05 schreef ursel het volgende:
Vraagjes trouwens over die Adwords.
Heb hier nog 2 vouchers liggen.
A) Kan ik ze allebei registeren, of mag je er maar eentje per account gebruiken?
B) Hoe kan ik het beste instellen, zodat ik voorkom dat ik onbedoeld een hoge rekening krijg?
Mja, maar snel gedaan dan.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:16 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Je kan maar een voucher gebruiken, en deze is alleen geldig binnen twee weken na het aanmaken van je account.
Verder moet je een bedrag betalen (minimum van 10euro) wat telt als je tegoed. Je kunt er niet overheen dus ook geen onverwachts hoge rekening krijgen.
Kun je doen, denk dat het meer effect heeft als je eventuele vragen gewoon opnieuw stelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Peem het volgende:
Oeh, ik ga me hier binnenkort ook maar eens in verdiepenIk begin maar bij topic 1 I guess :x
In het begin gemiddeld rond de 37 cent. Je kan hem hoger krijgen door bepaalde dure keywords te gebruiken zodat je hier reclame over krijgt. (volgens diverse websites).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef ursel het volgende:
En hoe kan je die hoger krijgen dan?
Heb er vaak genoeg bij zitten die rond de 0.50 zitten. Weet niet waar die van jou zitten?
Wat waren je verdiensten dan en bezoekersaantallen? Ben nu erg benieuwd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:50 schreef JoshuaL het volgende:
De vakantie is voorbij en mijn inkomsten en bezoekers dalen meteen drastisch.
Welke vakantie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:50 schreef JoshuaL het volgende:
De vakantie is voorbij en mijn inkomsten en bezoekers dalen meteen drastisch.
Paar euro met ongeveer 1000 bezoekers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat waren je verdiensten dan en bezoekersaantallen? Ben nu erg benieuwd.
Schoolvakantie (voorjaarsvakantie).quote:
Bij mij staat het ook klaar :quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moet me helaas gedulden, vorige maand net niet (E68) de grens overschreden, met de inkomsten van deze maand natuurlijk ruim, maar ik zal me nog even tot eind april moeten gedulden. Naja, dan komt er iig een bijna dubbel zo groot bedrag aan.
aha dat verklaart wat, niet aan gedachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:13 schreef Razor21 het volgende:
Vaag normaal gesproken begint bij Adsense de nieuwe dag om 09:00 uur (dat je inkomsten weer op 0 komen te staan).
Bij mij is dit nu om 8 uur gebeurd. Zal wel met de zomertijd in Amerika te maken hebben.
Ja ik kijk altijd in de ochtend even wat ik verdient heb de afgelopen 24 uur.quote:
Heb je al aangemeld voor die actie van volgende week (zie paar posts hierboven).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef JDx het volgende:
Inmiddels is een minisite van me geklommen van de 2e naar de 1ste plek in Google. Iets wat neerkomt op zo'n 25% extra bezoekers en af en toe een klikje meer.
Is een site met 40 bezoekers per dag die ongeveer 1 euro per dag brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |