abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93461731
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:39 schreef jamesstewart het volgende:
In het vorige deel raadde jullie mij aan een eigen domein te beginnen. Maar ik heb begrepen dat je hiermee alleen met HTML moet werken, of heb ik dat fout begrepen? Dat is niet zo'n heel groot probleem, want volg zelf informatica op school dus heb er wel wat verstand van. Alleen kan het niet op een makkelijkere manier? Zelf vind ik het fijn om b.v. Dreamwaver enz. te gebruiken, want dan hoef je niet zoveel rekening te houden met codes en werkt het ook sneller.

Maar met een eigen domein, heb je dan ook veel meer mogelijkheden? Heb samen met een paar vrienden een plan om een site echt groots aan te pakken, en we willen er wat meer opties aan toe voegen. Bijvoorbeeld: webshop, speciaal gedeelte voor leden, zelf gemaakte games.

Dat laatste kan ik zelf niet, maar ken iemand die heel veel verstand heeft daarvan. Alleen ik weet niet of zoiets mogelijk is om te maken met een simpel domein? Heb je daarvoor niet iets duurder nodig?

O ja, aangezien ik mijn blog aan het einde van het vorig deel plaatste, nu nog een keer, zodat meer mensen er naar kunnen kijken. Ik plaats hem dus om tips te ontvangen, want ben niet van plan om alleen aan deze blog te werken. Wil wel een eigen domein, maar gebruik dit nog om een beetje te experimenteren enzo. :D

http://middle-east-revolution.blogspot.com/

Tips/kritiek, alles is welkom :D
en views zeker.

je kan trouwens gewoon domein kopen en dan DNS, dan staat je blog gewoon op dat domein
wat is dit
pi_93461746
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:39 schreef jamesstewart het volgende:
In het vorige deel raadde jullie mij aan een eigen domein te beginnen. Maar ik heb begrepen dat je hiermee alleen met HTML moet werken, of heb ik dat fout begrepen? Dat is niet zo'n heel groot probleem, want volg zelf informatica op school dus heb er wel wat verstand van. Alleen kan het niet op een makkelijkere manier? Zelf vind ik het fijn om b.v. Dreamwaver enz. te gebruiken, want dan hoef je niet zoveel rekening te houden met codes en werkt het ook sneller.
Denk dat je voor deze vragen gewoon een nieuw topic kunt maken aangezien het niks met AdSense te maken heeft. Mocht je voor een simpele website hosting nodig hebben, dan kan ik je daar misschien wel mee helpen (heb een klein hosting bedrijfje tegen lage prijzen).
pi_93461885
Ik had deze maand 1046 unieke bezoekers op mijn website, misschien toch eens overwegen :P
pi_93477945
Is het normaal dat de stats nu rond 8:00 uur nog op 28 februari staan?
pi_93478090
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:13 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ervaar hetzelfde "probleem". Rond 9:00 uur springt hij naar "vandaag".
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:28:01 #31
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_93479062
quote:
Ja is normaal. AdSense is in Pacific Time (VS). Dus als het in Nederland 9:00 uur in de ochtend is dan is het 00:00 uur in Pacific Time.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:42:45 #32
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_93479387
quote:
Tijdzone op Amerikaans staan?
pi_93479457
Kan ik die tijdzone wijzigen?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:49:38 #34
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_93479553
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:45 schreef _The_General_ het volgende:
Kan ik die tijdzone wijzigen?
Nee.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_93480543
Gister 790 unieke bezoekers, 0 kliks... noujaaaa zeg, ging opeens lekker en 't is nu helemaal over.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:10:23 #36
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_93481774
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Razor21 het volgende:
Hieronder een grafiek van mijn inkomsten deze maand. Vandaag haal ik de 20 ook wel weer nog 4 euro.

Na die uitschieter gister (bijna 50 euro) heb ik nu echt de smaak te pakken. Het zou te mooi zijn als ik dit dagelijks zou hebben.
[ afbeelding ]
Eey, jij werkt dus gewoon met een eigen domein i.p.v. een blog via google?

Ik maak dus alles op die manier, maar welke andere blogs raden jullie aan om te gebruiken? Of kan ik het beste meteen overgaan op het aanmaken van een eigen domein?
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:14:13 #37
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_93481903
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Eey, jij werkt dus gewoon met een eigen domein i.p.v. een blog via google?

Ik maak dus alles op die manier, maar welke andere blogs raden jullie aan om te gebruiken? Of kan ik het beste meteen overgaan op het aanmaken van een eigen domein?
Ja heb een eigen domein met hostingpakket (Antagonist 28 euro per jaar).
Zou gewoon een eigen domein kopen bij bovengenoemde of een andere aanbieder.

Kost amper geld. En bij de meeste hostingproviders kun je automatisch Wordpress installeren.

Deze maand ga ik voor minimaal 600 euro dat moet lukken volgens mijn berekeningen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:23:48 #38
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_93482279
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:14 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja heb een eigen domein met hostingpakket (Antagonist 28 euro per jaar).
Zou gewoon een eigen domein kopen bij bovengenoemde of een andere aanbieder.

Kost amper geld. En bij de meeste hostingproviders kun je automatisch Wordpress installeren.

Deze maand ga ik voor minimaal 600 euro dat moet lukken volgens mijn berekeningen.
Dat ga ik denk ik wel doen ja. Alleen grootste probleem zal zijn het vinden van bezoekers... hoe zorg ik ervoor dat mensen mijn site vinden via google bijvoorbeeld? Moet ik dan ergens woorden opgeven die overeenkomen met de inhoud van mijn website of zo? Of moet je betalen zodat je site in de top 10 van sites staat wanneer iemand b.v. zoekt op ''Lenen''?

En ¤600,- per maand is netjes, je hoeft er weinig voor te doen. Als je doorgroeit verdien je over een paar jaar misschien wel ¤2000,- per maand met je website, een bovenmodaal inkomen :D
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_93483304
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:23 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Dat ga ik denk ik wel doen ja. Alleen grootste probleem zal zijn het vinden van bezoekers... hoe zorg ik ervoor dat mensen mijn site vinden via google bijvoorbeeld? Moet ik dan ergens woorden opgeven die overeenkomen met de inhoud van mijn website of zo? Of moet je betalen zodat je site in de top 10 van sites staat wanneer iemand b.v. zoekt op ''Lenen''?
Dat zijn vragen die je beter kunt stellen in het "SEO zoekmachine optimalisatie" topic.
pi_93483606
Hier ook wel even belangrijk:

De meestgebruikte zoekmachine van de wereld heeft weer wat nieuws bedacht om ons betere zoekresultaten voor te schotelen. Niet iedereen is blij.

Weer wordt het lastiger voor bedrijven om zoekresultaten op Google te beïnvloeden. Door een nieuwe formule achter de zoekmachine veranderde vorige week bijna twaalf procent van de zoekresultaten in de Verenigde Staten. Kwaliteit gaat boven kwantiteit, vindt Google. Daar denken veel bedrijven anders over.

Edit: http://www.depers.nl/econ(...)teit-selecteren.html
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:27:53 #41
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_93492171
Net met de belastingdienst gebeld over Adsense.

- Je kunt kiezen om per maand op te geven wat je inkomsten zijn hier betaal je dan belasting over. (Ik 42 procent zit in schijf 3) :r

- Of je kan het per jaar aangegeven wordt gewoon bij je andere inkomen opgeteld. Mocht je geen werkgever hebben (bijv. student). Dan kun je voor jezelf nog arbeidskorting / heffingskorting toepassen waardoor je dus minder belasting betaald.

Ze gaf ook aan mocht ik een nieuwe computer nodig hebben (ivm veel meer bezoekers / hosting) dan mag ik de kosten hiervan aftrekken. (dit heb ik namelijk nodig om meer inkomsten te genereren).

Dit is kort gezegd wat ik begreep van het verhaal (15 minuten :D )

Misschien handig om dit (misschien even iets anders verteld) in de OP te zetten.
pi_93492337
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef Razor21 het volgende:
Net met de belastingdienst gebeld over Adsense.

- Je kunt kiezen om per maand op te geven wat je inkomsten zijn hier betaal je dan belasting over. (Ik 42 procent zit in schijf 3) :r

- Of je kan het per jaar aangegeven wordt gewoon bij je andere inkomen opgeteld. Mocht je geen werkgever hebben (bijv. student). Dan kun je voor jezelf nog arbeidskorting / heffingskorting toepassen waardoor je dus minder belasting betaald.

Ze gaf ook aan mocht ik een nieuwe computer nodig hebben (ivm veel meer bezoekers / hosting) dan mag ik de kosten hiervan aftrekken. (dit heb ik namelijk nodig om meer inkomsten te genereren).

Dit is kort gezegd wat ik begreep van het verhaal (15 minuten :D )

Misschien handig om dit (misschien even iets anders verteld) in de OP te zetten.
Nice.. klinkt goed, en welke flapdrol gaat het dan nu per maand opgeven.. 42 fucking procent..:O ik doe het wel lekker per jaar.. Maar dat pc/hosting eraf halen is ook al nice :)

De vraag is mag je ook advertentie geld aftrekken? Ik koop veel van me bezoekers in via adwords en andere plaatsen.. de vraag is of ik dit ook mag aftrekken?

Wel tof dat je gebeld hebt en ook voor mij/ons wat zaken duidelijker hebt kunnen maken ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door Geo3kant op 01-03-2011 15:41:36 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:48:44 #43
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_93493003
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Nice.. klinkt goed, en welke flapdrol gaat het dan nu per maand opgeven.. 42 fucking procent..:O ik doe het wel lekker per jaar.. Maar dat pc/hosting eraf halen is ook al nice :)

De vraag is mag je ook advertentie geld aftrekken? Ik koop veel van me bezoekers in via adwords en andere plaatsen.. de vraag is of ik dit ook mag aftrekken?

Wel tof dat je gebeld hebt en ook voor mij/ons wat zaken duidelijker hebt kunnen maken ^O^
De kosten die je nodig hebt om inkomsten te generen (in jouw geval via Adwords) mag je dan ook aftrekken.

Dus ook je hosting / server etc.
Net was het helemaal duidelijk aan de telefoon, maar nu ik probeer uit te leggen is het weer een stuk lastiger.

Maar of je het nu per maand of per jaar aangeeft maakt niets uit (niet voordeliger).
Betaal liever nu 150 euro per maand dan dat ik aan het einde van het jaar 1500 moet betalen.

Kun je wel zeggen alles wat je verdient leg daarvan de helft aan de kant voor de belasting. Maar in de praktijk zal ik dit toch niet doen. Ik ken mezelf.

Vroeg trouwens aan haar stel dat ik het niet opgeef wat dan. Hierop zei ze dat je volgens de wet moet handelen dus altijd belasting betalen over je (extra) inkomsten. Ze komen hier toch wel achter en dan is de aanslag een stuk hoger.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:53:26 #44
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_93493173
Zou het voordeliger zijn als ik t.z.t. een KVK neem?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:54:55 #45
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_93493232
Ik ga 2010 dan ook nog maar opgeven, gaat om ¤400,- maar toch.

Nu nog wat kostenposten erbij plaatsen :)
pi_93493394
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef Razor21 het volgende:
Zou het voordeliger zijn als ik t.z.t. een KVK neem?
Met de bedragen die je nu verdient? Nee.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:13:17 #47
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_93493992
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:54 schreef JortK het volgende:
Ik ga 2010 dan ook nog maar opgeven, gaat om ¤400,- maar toch.

Nu nog wat kostenposten erbij plaatsen :)
Daar zit ik dus ook aan te denken.

In elk geval mijn hosting 28 euro per jaar (is niets maar toch).
En misschien een nieuwe computer onder het mom van...dat ik dan nog beter inkomsten kan genereren.

Bedenk wel iets.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:14:17 #48
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_93494030
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:48 schreef Razor21 het volgende:

[..]

De kosten die je nodig hebt om inkomsten te generen (in jouw geval via Adwords) mag je dan ook aftrekken.

Dus ook je hosting / server etc.
Net was het helemaal duidelijk aan de telefoon, maar nu ik probeer uit te leggen is het weer een stuk lastiger.

Maar of je het nu per maand of per jaar aangeeft maakt niets uit (niet voordeliger).
Betaal liever nu 150 euro per maand dan dat ik aan het einde van het jaar 1500 moet betalen.

Kun je wel zeggen alles wat je verdient leg daarvan de helft aan de kant voor de belasting. Maar in de praktijk zal ik dit toch niet doen. Ik ken mezelf.

Vroeg trouwens aan haar stel dat ik het niet opgeef wat dan. Hierop zei ze dat je volgens de wet moet handelen dus altijd belasting betalen over je (extra) inkomsten. Ze komen hier toch wel achter en dan is de aanslag een stuk hoger.
Is toch echt ¤300.- voordeliger hoor. :7
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:19:17 #49
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_93494278
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:14 schreef ursel het volgende:

[..]

Is toch echt ¤300.- voordeliger hoor. :7
Moest even nadenken maar snap hem :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:25:14 #50
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_93494566
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Daar zit ik dus ook aan te denken.

In elk geval mijn hosting 28 euro per jaar (is niets maar toch).
En misschien een nieuwe computer onder het mom van...dat ik dan nog beter inkomsten kan genereren.

Bedenk wel iets.
Ik heb net mijn 'financieel adviseur' gesproken die gaat het ook nog even uitzoeken hoe of de wat. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')