Bij baijah zit ik telkens in de hoek van Boussabounquote:
Ik had bij je paard in de gang je stembiljet om zijn nek gedaan, gevonden?quote:
Als ik het paard niet gevonden heb....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had bij je paard in de gang je stembiljet om zijn nek gedaan, gevonden?
Ali B.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij baijah zit ik telkens in de hoek van Boussaboun
Paard is terug richting de SC zónder biljet, die moet dan bij jou liggenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik het paard niet gevonden heb....
Lekker Bos, wel leuk zo'n bbq in de winterquote:
Ik baal een beetje dat ik Zaterdag een pak voetbalplaatjes weg heb gegeven zonder te controleren op jouw blondje, ik begon hem ook te willenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ali B.Maakt altijd mooie doelpunten.
Onderweg verlorenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paard is terug richting de SC zónder biljet, die moet dan bij jou liggen
Gewoon bij de winkel wachten en dan elleboogjes uitdelen om hem te krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik baal een beetje dat ik Zaterdag een pak voetbalplaatjes weg heb gegeven zonder te controleren op jouw blondje, ik begon hem ook te willen
Als je geen feeling bij dat pak had, zat hij er ook niet in.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik baal een beetje dat ik Zaterdag een pak voetbalplaatjes weg heb gegeven zonder te controleren op jouw blondje, ik begon hem ook te willen
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onderweg verlorenKutpaarden van tegenwoordig
Whehe.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon bij de winkel wachten en dan elleboogjes uitdelen om hem te krijgen
Nee ik heb de voorgaande 35 pakjes gecontroleerd. Nu zonder na te denken ingeleverd, blij dat hij er dan gewoon toch al niet bij zatquote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je geen feeling bij dat pak had, zat hij er ook niet in.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
En spoel je mond daarna met Marseillezeep.
Ik moest m'n lach inhouden toen ik zag dat ze nu bij de Appie achter een lijn moeten wachtenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon bij de winkel wachten en dan elleboogjes uitdelen om hem te krijgen
Ik heb nog pakjes, welke zoek je?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb de voorgaande 35 pakjes gecontroleerd. Nu zonder na te denken ingeleverd, blij dat hij er dan gewoon toch al niet bij zat
Ik spaar ze niet maar had even dat gevoel in handen willen hebben. Beetje het willie wonka wikkel gevoelquote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog pakjes, welke zoek je?Toivonen?
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Toivonen zit voorlopig achter zo'n vakje op de bank mag ik hopen
Het was sowieso nogal een testosteron weekendje, met Toivonen, Douglas en Vertonghenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Rutten heeft het allemaal gedaan hoor, Toivonen naar de kapper sturen is gewoon fail.
Nou iddquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooral Douglas. Er moesten 10 man aan hem hangen om hem weg te houden bij scheidsrechter Bossen.
Ik had vorig jaar een plaatje van Ronnie Stam aan de binnenkant van de kaft van mijn agenda geplaktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Toivonen geef je niet weg, die doe je achter zo'n vakje in je portemonnee.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooral Douglas. Er moesten 10 man aan hem hangen om hem weg te houden bij scheidsrechter Bossen.
Aan de binnenkant kan geen kwaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een plaatje van Ronnie Stam aan de binnenkant van de kaft van mijn agenda geplakt
Nee okee, maar als oude rot in het Philipsstadion, verwacht je eerder Amrabat ofzo..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aan de binnenkant kan geen kwaad.
Ja klopt. Of Atibaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind jou geen type 'Amrabat in je agenda'. Dan eerder Erik Pieters.
Ja precies Hij mist wat lef, om tot een eindpass of schot te komen, maar hij doet het goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Atiba is echt wel een toffe aanwinst, echt een prof pur sang.
Waar je er ook weer niet teveel van moet hebben, maar dat maakt een diverse spelersgroep zo leuk.
Marijkequote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had zelf bami gemaaktIemand een bordje, ik had een beetje veel gemaakt
![]()
He kipjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MarijkeIk wil wel een hapje proeven
Hey smatjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He kipjeIs goed hoor
Alles goed?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey smatje![]()
Alles goed hier, hoest met jou?
Je moet vaker langswaaien
Lekker slapen Bos en succesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen, kom waarschijnlijk nog wel online voordat ik naar het ziekenhuis ga. Maar dat is voor 7.30. Dan slapen jullie waarschijnlijk nog
Tot morgen Bos, heel veel succes morgen, hoop dat de dag voorspoedig verlooptquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen, kom waarschijnlijk nog wel online voordat ik naar het ziekenhuis ga. Maar dat is voor 7.30. Dan slapen jullie waarschijnlijk nog
Oh shitquote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hier alles goed, behalve weer ziek
Ja, maar dat is best simpel hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shit, en nog helemaal bami gemaakt ook?
Hulde!
En ja Action, maar voor de gewone schoonmaakprul, binnenkort weer eens prullen-hunten![]()
Ja prulhunten is heerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is best simpel hoor![]()
maar dankje
Oeh, prulhunten![]()
Ik houd van prulhunten
![]()
Van de ene kant niet, maar van de andere kant krijg ik er altijd een heel goed gevoel bij.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
American Beauty kijken. Lijkt me niet zo feel good.
Ik snap precies wat je bedoelt. Heb ik nu ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van de ene kant niet, maar van de andere kant krijg ik er altijd een heel goed gevoel bij.
Gedaan. Nu moet ik er verdomme zelf een verzinnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
Bella, kom mn vraag in FMT eens inkoppen
Maar wel mooi he? Echt zo'n film waar je niet veel over hoeft te zeggen. Je weet gewoon dat het goed is.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Heb ik nu ook.
Ja echt schitterend. Die opbouw ook. Het vreselijke juk waaronder mensen gebukt gaan. Het leven leven dat anderen graag zien en daardoor jezelf wegcijferen. Dat blijft altijd pijnlijk om te zien. En dan een tragisch einde.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar wel mooi he? Echt zo'n film waar je niet veel over hoeft te zeggen. Je weet gewoon dat het goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja echt schitterend. Die opbouw ook. Het vreselijke juk waaronder mensen gebukt gaan. Het leven leven dat anderen graag zien en daardoor jezelf wegcijferen. Dat blijft altijd pijnlijk om te zien. En dan een tragisch einde.
--> Black Swan spoilertje (voor de mensen die die nog niet gezien hebben):Ja dat is het ook precies! Het einde was zo perfect, en hoe hij dan terugkijkt enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Fijn Dushkaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Slaapje heeft wel gewerkt, voel me een stuk beter.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Bos81 het volgende:
En weer in Eindhoven. Na de scan even naar de kapper geweest. Het is weer kort, dat haar van me
Hey Bosquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Bos81 het volgende:
En weer in Eindhoven. Na de scan even naar de kapper geweest. Het is weer kort, dat haar van me
Last heb ik niet meer en het lijkt er goed uit te zien. Dus ik denk dat het best goed herstelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn Dushka
Hoest met je voet? Heb je nog veel last of herstelt al iets?
Op het laatst had ik het redelijk benauwd. Maar op zich wel goed stil gelegen volgens mij. Uitslag krijg ik 16 maartquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Bos, lekker een frisse coupe! Hoe is de scan gegaan?
Ik heb ieder jaar een MRI scan, vanwege mijn Neurofbrimatose of anders gezegd ZIekte van Von Recklinghausen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen
[..]Hoezo moest jij een scan dan?
Dat heb ik even gemist
En pics![]()
En wat is er met jouw voet dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Last heb ik niet meer en het lijkt er goed uit te zien. Dus ik denk dat het best goed herstelt.
Dank je voor vragen.![]()
En met jou dan, nog een kwakje kwakkelen, of gaat ie echt de goede kant op?
Oh okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ieder jaar een MRI scan, vanwege mijn Neurofbrimatose of anders gezegd ZIekte van Von Recklinghausen.
Foto's misschien vanavond/straks op Facebook
Ja, die ziekte met mijn huid ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Oh okEn wat houden ze dan in de gaten? want dat is toch die ziekte waar je het laatst over had met je huid eno?
Ik houd het in de gaten![]()
Heel lang verhaal, wondje onder voetkussen dat maar moeilijk geneest. Speelt al heel lang, met ups en downs.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
En wat is er met jouw voet dan?Ik mis echt alles
Oh jeetje...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die ziekte met mijn huid ja.
Er kunnen ook (zowel goed als kwaadaardig) gezwellen in mijn hersenen en zenuwstelsel komen, ook kan mijn wervelkolom eventueel vergroeien, dacht ik. Dat wordt dus ieder jaar even gecontroleerd.
Wat vervelend joh! Is het dan ook ontstoken, of dat (gelukkig) niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel lang verhaal, wondje onder voetkussen dat maar moeilijk geneest. Speelt al heel lang, met ups en downs.
Ja het kan een best heftige ziekte zijn/worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jeetje...Dat is best heftig
[..]
Wat vervelend joh! Is het dan ook ontstoken, of dat (gelukkig) niet?
Paar keer wel voorgekomen, maar dat is nu gelukkig niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat vervelend joh! Is het dan ook ontstoken, of dat (gelukkig) niet?
Knap van je dat je het weer gedaan hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op het laatst had ik het redelijk benauwd. Maar op zich wel goed stil gelegen volgens mij. Uitslag krijg ik 16 maart
Ja, ik moet wel. Het is voor mijn eigen gezondheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap van je dat je het weer gedaan hebt
Pijn is zo naar, fijn dat je geen last meer hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Last heb ik niet meer en het lijkt er goed uit te zien. Dus ik denk dat het best goed herstelt.
Dank je voor vragen.![]()
En met jou dan, nog een kwakje kwakkelen, of gaat ie echt de goede kant op?
Dan ben ik dat ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hier kwakkelen we nog, maar het gaat ietsje beter, dus ik ben tevreden
Dat weet ik en dat maakt het niet minder knapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel. Het is voor mijn eigen gezondheid.
Samen ff een shine-moment inlassen tijdens de choco op de bank?quote:
Okee, dank jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat maakt het niet minder knap
Ik kom zelf heel vaak in het ziekenhuis, sommige dingen denk je niet eens meer over na, maar andere dingen kunnen best stressig zijn.Ik hoop dat je een goeie uitslag krijgt
SET?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik zoek een spelletje, wat je ook online kunt spelen, Waar je series (van 3 of 4) moet maken, met kleuren en vormen, weet jij misschien hoe het heet?Ik ben de naam kwijt.
Daar maak ik altijd tijd voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Samen ff een shine-moment inlassen tijdens de choco op de bank?
Thanks, dat was hemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SET?
http://www.setgame.com/set/puzzle_frame.htm
Aangezien jouw poezelige voetjes nu herstellende zijn kunnen we ook weer langzaam een koussessie inlassenquote:
Moet ik de stapel instructieboeken van de zolder halen of praat je me bij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aangezien jouw poezelige voetjes nu herstellende zijn kunnen we ook weer langzaam een koussessie inlassen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Marijke had ik al gezegd dat je bami gister overheerlijk was en dat je haar heel mooi zit vandaag?
Ik ben helemaal bij na een bijpraatmomentje met Leco, we hadden een Prosecco-middag tijdens het Libelle-weekend. Dit gaat ons lukken en anders hebben we onze hulplijn Bellaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet ik de stapel instructieboeken van de zolder halen of praat je me bij?
Okee no problemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks, dat was hemIk had geen bookmark aangemaakt.
Een lekker kopje koffie gaat er hier wel in, misschien meteen een winkelsessie ernaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dankje
Dat kon ik gebruiken vandaag
![]()
Aangezien we allemaal aan het kwakkelen zijn, iemand een kopje koffie of een massage?
Mag het ook en en?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dankje
Dat kon ik gebruiken vandaag
![]()
Aangezien we allemaal aan het kwakkelen zijn, iemand een kopje koffie of een massage?
Leco scheurt ook nog zonder make-up naar het Libelle weekend, de schat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal bij na een bijpraatmomentje met Leco, we hadden een Prosecco-middag tijdens het Libelle-weekend. Dit gaat ons lukken en anders hebben we onze hulplijn Bella
Ziet er goed uitquote:
Een winkelsessie ga ik nu niet trekkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een lekker kopje koffie gaat er hier wel in, misschien meteen een winkelsessie erna
Jij welquote:
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens Kofta ga maken
Oe lekker..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens Kofta ga maken
Ik heb nog veel macaroni van gister over bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh lekkerIk eet nog een keer bami, lekker makkelijk
![]()
Rekkentrekken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en winkelen was een verkapt "ff 10 minuten los in de Action"
Lekker, pizza beleggen vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oe lekker..
Ik heb dadelijk vergadering op het werk (dat spritueel centrum). Daarna even bij de Jumbo boodschappen doen. IK denk ik de vandaag en morgen zelf een pizza ga beleggen
Die onthoud ikquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is toch heerlijk Bos, zo lekker koop je ze bijna niet.
Lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oe lekker..
Ik heb dadelijk vergadering op het werk (dat spritueel centrum). Daarna even bij de Jumbo boodschappen doen. IK denk ik de vandaag en morgen zelf een pizza ga beleggen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog veel macaroni van gister over bedenk ik me nu![]()
Oh en winkelen was een verkapt "ff 10 minuten los in de Action"
Ik heb soms maar even kort in de middag tijd, dan moet ik het wel functioneel kort doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan dat niet in 10 minuten
Was laatst met een vriendin naar de grote Action in Zwolle, zijn we serieus een uur of 2 bezig geweest
![]()
Nee dat is zo. Ik heb hier nog een bakje hamblokjes liggen, Die kunnen er wel op. Misschien ook wat ananas halen,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is toch heerlijk Bos, zo lekker koop je ze bijna niet.
Ja, soms kan ik ook snelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb soms maar even kort in de middag tijd, dan moet ik het wel functioneel kort doen.
Maar ik kan met gemak ook wel een uur in de winkel rond, zeker met gezelschap, beetje keutelen en zoeken
Volgens mij welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Ik heb hier nog een bakje hamblokjes liggen, Die kunnen er wel op. Misschien ook wat ananas halen,
KUnnen CHampignons er rauw op? Of moet ik die eerst gaar bakken?
Volgens mij heb ik Borisz een keer zien posten dat de halve finales beide op het open net zijn ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos, weet jij of het bekervoetbal nu wel live op tv is?
Lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al gelunchd Marijk?
Ik ga voor een grote saucijs in een broodje.
Ja, alleen een pitabroodje is wat saaiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Pitabroodjes, lekker! Al moet je ze altijd met iets eten. Zonder zijn ze nergens. En kaas is ook niets zonder het pitabroodje.
(al ben ik helemaal geen kaasliefhebber)
Vlees is ook lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Op brood toch het liefst wat vleesbeleg. Al kom je bij broodjeszaken meer lekkers tegen. Ook wel de konijnenvoer-opties.
Ik kreeg een proefmonster bij de drogisterij met een de geur van 'echt gras', wooptidooquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos, weet jij of het bekervoetbal nu wel live op tv is?
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus je kunt jezelf van een graswalm voorzien?
Ook lekker jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet wel altijd in combinatie met iets zijn, niet blaadje sla op brood.
Zoet beleg vind ik gekleurde muisjes lekker, chocovlokken ook. Maar vaak doe ik dat niet.
Bij Lush hebben ze ook een gras-lijnquote:
Wel Dieselquote:
Oehquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bij Lush hebben ze ook een gras-lijn![]()
![]()
Kun je nagaan als je Toivo in het eggie zou ontmoeten, inclusief zo'n geurtje grasquote:
Ja, had een helder momentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Diesel, inderdaad.Scherp.
Toivonen met z'n serieuze kop, ik met m'n shine ernaast. Epic foto. Ik zou daar best moeite voor willen doen, keertje naar De Herdgang.
Hoiquote:
Elke maandag ben ik daar als extra dienst. Fijn om te horen dat je meegeniet!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, ik zie net je huishoudelijke tip, inclusief kiek vanuit de Aldi, ikhoudrvan
Welke waar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, ik zie net je huishoudelijke tip, inclusief kiek vanuit de Aldi, ikhoudrvan
Ow, daar weiger ik aan mee te doenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb ik tot dusver met Facebook. Al kan ik nog altijd overgehaald worden.
Letterlijk wel, figuurlijk nietquote:
Gaafquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, nee, dat is stamboomtechnisch wel dichtbij ja. Ga je ook ooit nog een keer?
Ik heb verre familie in Brazilië.
Tofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik, is echt bijzonder duur!
Neven en nichten van mijn vader wonen daar. Wellicht ben ik ook wel gemaakt voor die samba.
Ah zo, dat is wel tofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, al heel lang geleden deed de zus van mijn oma dat. Er is daar echt een hele nieuwe tak van de familie ontstaan.
Ohquote:
Geniet ervanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Thuis en nu even een uurtje helemaal niks doen en dan ook echt vrijwel niks
Maar met die tak hebben jullie dus geen contact (meer)?quote:
Wat een lekkere wilde combi! Boemchickawauwa!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga voor een hamburgertje, stoomgroenten, en pasta. Lekker simpel
Je moet het spannend houden hé... jij gaat in een Sapph'je onder de kerstboom liggen, ik mix gewoon het eten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lekkere wilde combi! Boemchickawauwa!
Ik had ook een keer van een AH receptenkaartje. Pepersteaks, iets met gebakken tomaten, Tzatziki saus en dan Pasta..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lekkere wilde combi! Boemchickawauwa!
Oh god, dat is die namaak van Marlies Dekkers toch? Van die lekkere plastische beha'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet het spannend houden hé... jij gaat in een Sapph'je onder de kerstboom liggen, ik mix gewoon het eten.
En spanbanden zo boven je boobs langsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god, dat is die namaak van Marlies Dekkers toch? Van die lekkere plastische beha'sEn tribalbandjes
Oh nee maar dat is dan apart vanwege de saus, maar een hamburger met pastaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ook een keer van een AH receptenkaartje. Pepersteaks, iets met gebakken tomaten, Tzatziki saus en dan Pasta..
Niet de meest voorkomende combi, maar lekker, vond de begeleidster met wie ik het at, ook
Daar zou je toch blij van moeten worden, beetje aanspannen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En spanbanden zo boven je boobs langs
Lekker Viva, ik hoor het al, ook jij moet aan de kousjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker gek, lekker wild, lekker 'ik-verf-het-rood-en-knip-het-kort'
Wat is er anders aan een Pepersteak met pasta dan een Hamburger met pasta?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee maar dat is dan apart vanwege de saus, maar een hamburger met pasta
Ik zag een hamburger voor me ala MacDonaldsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is er anders aan een Pepersteak met pasta dan een Hamburger met pasta?
Neh, ik heb liever dat het zónder spanbanden een beetje omhoog blijft staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zou je toch blij van moeten worden, beetje aanspannen?
Okeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een hamburger voor me ala MacDonalds
De potloodtest hebben we voor de kerst nog gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh, ik heb liever dat het zónder spanbanden een beetje omhoog blijft staan
Ging goed toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De potloodtest hebben we voor de kerst nog gedaan
Echt? Ohquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Oh![]()
En hij ging goed ja, die test
Is die sigaar een hint?quote:
Fiew.quote:
Ah, nog een aanmelding voor het zomercarnaval, toppiequote:
Ik imiteerde Duzzie z'n shinequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, nog een aanmelding voor het zomercarnaval, toppie
Schijn jij maar een eindje wegquote:
Heb jij nog die foto met die kekke broek?quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog die foto met die kekke broek?
Fijnquote:
Ohquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
En Pisc, ik mis nog wat swing in de heupen, dus eerst wat linedance als opwarmertje maar.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Parade de potloodtest-goedgekeurde tettas met Pisc, Bella en Vaduz
Die is net 20 (21?), damoetochwel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ho es ff, we weten heul niet of die van Bella potloodtest approved zijn
quote:
Begin 30, ik bén 30quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
Maar je zou het wel zeggen, Kally was al halverwege dertiger geslaagd, en jij ook met begin 30.
quote:
Oh, begin 30 is bij mij altijd 32/33quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch beginje zit nu in je 31e levensjaar
Ik over 2 wekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch beginje zit nu in je 31e levensjaar
Mooie leeftijd Bosquote:
EEn voormalig twintiger?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe noem jij iemand van 30/31 dan Piscie?
Iemand van 30 noem ik 30quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe noem jij iemand van 30/31 dan Piscie?
Buzawaijahquote:
Geen idee? Misschien lik je wel als Lassie? Of ben je een blaffende hond die niet bijt?quote:
En Tong met zijn 48?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
En Kally noem ik eind 30C_A begin 30.
Zo noemen we het allemaal weer anders
Eind 40.quote:
Tegen wie moeten ze ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga dat ook binnen nu en zo doen. Vanavond een bekerwedstrijd van mijn club die ik van Twitterupdates ga voorzien.
Okeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Elburger SC, een tweedeklasser die waarschijnlijk aan het cupfighten is.
Ohquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen is FC Twente - Utrecht en overmorgen Ajax - RKC.
Op regionaal vlak?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
Even iets anders:
Ik las net in de PSV-Inside over de tweelingzussen van Arnold Bruggink. Die timmeren goed aan de weg in de mediawereld van het voetbal zeg.
quote:
Twente - Ajax zou mooie finale zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen is FC Twente - Utrecht en overmorgen Ajax - RKC.
En dan overal in Europa. Eentje was laatst in Lissabon en de andere volgens mij in Donetskquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn af en toe venuemanager bij Euroleague wedstrijden
Ik stond net in de douche, zag je me?quote:
Motorcycle emptiness afspelen ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ff een uurtje weg, Pisces weet wel waarheen
Nee, vergeten. Zo ff, voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Motorcycle emptiness afspelen ook?Ik had hem gister onder zonnebank
Lekker retro smilies gebruiken :-)quote:
Welterusten en tot morgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen. Graag had ik nog even een uurtje gelezen. Boek is echt mooi/spannend weet ik allemaal wat (Het Derde Geheim van Steve Berry). Maar er zitten al scheurtjes in me. Dus die ga ik in mijn slaap repareren..
Oh, ja er lopen natuurlijk best veel kippetjes rond hierquote:
Al mis ik ons poezelig kippetje welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Een hele ren vol inderdaad. Al dan niet aan het spit.
Slaaplekkabaijaquote:
Jaquote:
Moggeh Dushiquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgentje away pc gehad. Blij weer te zitten, nu de bammetjes naar binnen kieperen!
Dubbel shine-moment vandaagquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaaa! Ik ga dat goede gevoel, ook omdat ik denk ik een griepje ga ontwijken, niet teniet doen bij het stemlokaal waar ik altijd kom. Die mensen maken altijd van die vreselijke grappen.Ik fiets wel een stukje verder.
Och jeumigquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd over mijn lengte. Om gek van te worden.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je nagaan hoeveel standaardmateriaal ook langskomt. Ik ga ze dat opvallende moment ontnemen.
Hier ben ik altijd gemotiveerd voor de stemrondes en meestal heb ik ook wat minder shine als ze, bij het overhandigen van je biljet en legitimatie, je aankijken of je een zwaar examen af komt leggen. Ik had vandaag besloten dubbel te shinen. Het Troetelbeerstraal-effect, gewoon hop.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een mooie zin zeg.Die kan vaker gebruikt worden! En helemaal mee eens natuurlijk.
Ja ik stond klaar voor de straal maar kennelijk was de energie al vooraf werkende, want het ging voor het stralen al wat subtieler, minder strakke blik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je de proef van bekwaamheid al achter de rug? En dat effect, moest je de mensen niet van je af slaan omdat het niet anders kon.
We moeten het shinen een beetje verdelen. Taco Bella gaat ook die bonen naar binnen werpen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ontdooi je perfect de lijndanksgroepsgenoten! Want anders worden we direct voor pro's aangezien. Al zal dat siewosie gebeuren, de shine verbloemt alle oneffenheden.
Ha jee!quote:
Filmpje met Jan Joost van Gangelenquote:Grasluchtje: Eredivisie Live parfum
21 February 2011 16:59
Grass - Pour HommeEredivisie Live lanceert vandaag het enige echte parfum voor voetballiefhebbers: Grass pour homme. Een proefmonster van het geurtje is van 21 tot en met 27 februari exclusief verkrijgbaar in de winkels van Kruidvat. Bij besteding van minimaal ¤5,- bij Kruidvat ontvangt men gratis een voucher met een proefmonster van Grass pour Homme. De voucher bevat tevens een unieke actiecode die recht geeft op de eerste 2 maanden gratis Eredivisie Live. Meer informatie is te vinden op grasspourhomme.nl. Hieronder ziet u de commercial met Eredivisie Live-presentator Jan Joost van Gangelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |