Bij baijah zit ik telkens in de hoek van Boussabounquote:
Ik had bij je paard in de gang je stembiljet om zijn nek gedaan, gevonden?quote:
Als ik het paard niet gevonden heb....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had bij je paard in de gang je stembiljet om zijn nek gedaan, gevonden?
Ali B.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij baijah zit ik telkens in de hoek van Boussaboun
Paard is terug richting de SC zónder biljet, die moet dan bij jou liggenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik het paard niet gevonden heb....
Lekker Bos, wel leuk zo'n bbq in de winterquote:
Ik baal een beetje dat ik Zaterdag een pak voetbalplaatjes weg heb gegeven zonder te controleren op jouw blondje, ik begon hem ook te willenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ali B.Maakt altijd mooie doelpunten.
Onderweg verlorenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paard is terug richting de SC zónder biljet, die moet dan bij jou liggen
Gewoon bij de winkel wachten en dan elleboogjes uitdelen om hem te krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik baal een beetje dat ik Zaterdag een pak voetbalplaatjes weg heb gegeven zonder te controleren op jouw blondje, ik begon hem ook te willen
Als je geen feeling bij dat pak had, zat hij er ook niet in.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik baal een beetje dat ik Zaterdag een pak voetbalplaatjes weg heb gegeven zonder te controleren op jouw blondje, ik begon hem ook te willen
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onderweg verlorenKutpaarden van tegenwoordig
Whehe.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon bij de winkel wachten en dan elleboogjes uitdelen om hem te krijgen
Nee ik heb de voorgaande 35 pakjes gecontroleerd. Nu zonder na te denken ingeleverd, blij dat hij er dan gewoon toch al niet bij zatquote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je geen feeling bij dat pak had, zat hij er ook niet in.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
En spoel je mond daarna met Marseillezeep.
Ik moest m'n lach inhouden toen ik zag dat ze nu bij de Appie achter een lijn moeten wachtenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon bij de winkel wachten en dan elleboogjes uitdelen om hem te krijgen
Ik heb nog pakjes, welke zoek je?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb de voorgaande 35 pakjes gecontroleerd. Nu zonder na te denken ingeleverd, blij dat hij er dan gewoon toch al niet bij zat
Ik spaar ze niet maar had even dat gevoel in handen willen hebben. Beetje het willie wonka wikkel gevoelquote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog pakjes, welke zoek je?Toivonen?
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Toivonen zit voorlopig achter zo'n vakje op de bank mag ik hopen
Het was sowieso nogal een testosteron weekendje, met Toivonen, Douglas en Vertonghenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Rutten heeft het allemaal gedaan hoor, Toivonen naar de kapper sturen is gewoon fail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |