Wat hij zegt.quote:
Dat dus, niet -Datdus-, maar dat dus!quote:
Ik kan de staart van deze vis ook afknippen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook jouw goudvis met afgeknipte staart terug
Bazennummerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Neroje het volgende:
Ladies en Gentlemen, hierna komt Mambo no.5
Ik vond die andere wel tof.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik kan de staart van deze vis ook afknippen?
En deze nietquote:
is dat ook een stem?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat dus, niet -Datdus-, maar dat dus!
welke stemmen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hou serieus de stemmen bij.. tevens klacht.. .mijn voet en onderbeen slaapt
Excuses voor mijn taalgebruik!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
Laatste dagje FTD trouwens, na morgen weer een tijdperk voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Excuses voor mijn taalgebruik!In grote lijnen heb je wel gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast, waren mijn voicetrackjes nog bruikbaar, of absolute bagger? (of beiden)
Ik ga nog steeds voor The Riddle, alhoewel Cyanide & Happinessquote:
Waarom verberg jij je online status? Je bent toch altijd onlinequote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
duidelijkik ga wisselen
Ja, gemaild naar dat iks-em-es ding.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja!
Gemaild toch? Ik heb net jingles gemaakt, maar nog niet van jou.
idd vraag t me ook afquote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef Zokunen het volgende:
Vraag me nou wel af wat dat met huppel was
Kan natuurlijk zijn dat ze in haar nieuwe crib nog geen internet heeft, maar zo kwam het niet echt over :S
verberg ik dat dan? en nee dat ben ik niet altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom verberg jij je online status? Je bent toch altijd online
Heb ik die al?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook 2 teksten ingesproken voor Draakjejingles btw
Deze UI wordt hem ook nietquote:
Deze walg ik van!quote:
Awoquote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Ragboer het volgende:
Zo ben weer terug van het eten. Jullie hebben het wel een tijdje volgehouden met jullie fobiën zo te lezen?
3 riddle, zokunen ookquote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 stem voor dezen 2 voor riddle en 1 voor my name, i say
ik zit bart al te stalken op emesen, maar die is denk ik eten. Normaliter zou hij moeten weten watsop met huppel...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Deze walg ik van!
Tevens, watskeburt met huppel?
Ik las net alleen nog d'r berichtje.. Het kwam een beetje negatiefjes over!
kequote:
Hmm.. that's some serious shit right there maynee!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zit bart al te stalken op emesen, maar die is denk ik eten. Normaliter zou hij moeten weten watsop met huppel...
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
keben bang dat het de riddle weer gaat worden
Acceptabelquote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
keben bang dat het de riddle weer gaat worden
Eens. Welke sukkel heeft dat bedachtquote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef Zokunen het volgende:
Hippopotomonstrosesquippedaliofobie vind ik wel heel sarcastisch trouwens
angst voor 666? Ligt eraan welke 666, maar op t ogenblik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
Maar naatje heb je nou last van hexakosioihexekontahexafobie?
LOL, ik wou net typen dit is echt wat voor knetterquote:
Ik zeg het getal maar niet op voordat je gaat bidden en denkt dat Satan komt...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
angst voor 666? Ligt eraan welke 666, maar op t ogenblik niet
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
LOL, ik wou net typen dit is echt wat voor knetter
Nee die is ook bock.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niemand stemt op de varkens.. die vond ik juist wel leuk
Sorry, die hoort ook echt in dit uurtje hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
Neroje. Mijn respect. Je had het. Je bent het kwijt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
Neroje. Mijn respect. Je had het. Je bent het kwijt.
Oh baby, niet weer. Het is nog gevoelig van zaterdag.quote:
HALLON SNUFquote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben verliefd op de onzin radio. It's true.
wanneer gaan jullie neuken?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Snuf. het volgende:
je vind het alleen maar lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh baby, niet weer. Het is nog gevoelig van zaterdag.
Hoi Snuf.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Snuf. het volgende:
Ik herken je weerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je vind het alleen maar lekker
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Draakje snapt eindelijk wat RANDOM is
RANDOM is dus niet elke keer beginnen met de witte chocolade song en daarna fripside en daarna ymck.
OH HALLELUJA PRIJS DE HEER (7,50, hij is in de aanbieding)quote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Draakje snapt eindelijk wat RANDOM is
RANDOM is dus niet elke keer beginnen met de witte chocolade song en daarna fripside en daarna ymck.
Na het huwelijkquote:
GOUDENVIS ALLES CHILL DAARZOO?quote:
Ze is in verwachting van een kleine Snufquote:
Hoe voelt het om 19 te zijn? Weer een jaar dichter bij de dood?quote:
Het is nu als niemand wat aanvraaggt echt een verrassing, rasmus, nirvana, motels, poco loco, dj sammy, ik zie alles voorbij schuivenquote:
komt de geboorte live op de radio ook dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GOUDENVIS ALLES CHILL DAARZOO?![]()
[..]
Ze is in verwachting van een kleine Snuf![]()
quote:[..]
Hoe voelt het om 19 te zijn? Weer een jaar dichter bij de dood?
MUZAK ZEIT FUR KWALITEIT
geen raymond.. geen japanse meuk... anders niet superslecht ofzo.. maar tochquote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is nu als niemand wat aanvraaggt echt een verrassing, rasmus, nirvana, motels, poco loco, dj sammy, ik zie alles voorbij schuiven
Ben ziekquote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GOUDENVIS ALLES CHILL DAARZOO?![]()
[..]
Ze is in verwachting van een kleine Snuf
[..]
MUZAK ZEIT FUR KWALITEIT
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MUZAK ZEIT FUR KWALITEIT
Meltingquote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Melting het volgende:
Dit is wel een lekker nummer ja.
Goede vroege avond altesaam.
Huh? Waarom dat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Snuf. het volgende:
Bij de intro van dit nummer denk ik altijd dat het 99 Luftballons is
hooooooiquote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Melting het volgende:
Dit is wel een lekker nummer ja.
Goede vroege avond altesaam.
grasssssquote:
Ja ook, maar random, dus niet elke keer als niemand wat aanvraagt.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen raymond.. geen japanse meuk... anders niet superslecht ofzo.. maar toch
Oei... waar heb ik dat aan te danken?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Aahh![]()
![]()
![]()
Wees blij je had ook lama443 kunnen zijn dan voelde je je altijd kut
Je aanwezigheid, je UI, je jij-zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei... waar heb ik dat aan te danken?
ik weet wat hij altijd als eerste deedquote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ook, maar random, dus niet elke keer als niemand wat aanvraagt.
Hij heeft de keuze uit bijna 30.000 platen en deed er altijd een stuk of 4 als eersteNu niet meer, nu kan het van alles zijn.
Beterschap Goudvis... Wees blij dat je mij niet bent, want Snuf. zou dan constant kutopmerkingen makenquote:
Is nog altijd aan te vragen en komt nog steeds langs, maar niet meer als eerste, elke keerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet wat hij altijd als eerste deeddaardoor ben ik raymond gaan waarderen.. en die japanse meuk.. als je het maar vaak genoeg hoort
HET IS HONTquote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben eten en daarna de hond uitlaten
Je PI en smiley komen niet overeenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben eten en daarna de hond uitlaten
Dank uquote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Beterschap Goudvis... Wees blij dat je mij niet bent, want Snuf. zou dan constant kutopmerkingen maken
raymond ga ik soberso nooit aanvragen.. japanse meuk welquote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is nog altijd aan te vragen en komt nog steeds langs, maar niet meer als eerste, elke keer
Had de verkeerde aangekliktquote:Op maandag 28 februari 2011 18:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je PI en smiley komen niet overeen
MIJN EDIT WAT DOE JEquote:Op maandag 28 februari 2011 18:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Had de verkeerde aangeklikt
Wij zouden moeten trouwen ofzo...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:19 schreef Snuf. het volgende:
Epic lama en ik zaten op MSN over YMCK te praten:
Snuf. zegt: (18:18:30)
episch kut
Lama zegt: (18:18:30)
episch kut
![]()
Nee hoeft niet, robdriessen begint eerder hebben we afgesprokenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:20 schreef Zokunen het volgende:
Als dat halfuurtje zo gevuld moet worden kan ik nog wel wat meer dubstep doen, of 90's dance of gewoon wat mainstream meuk/verzoekjens.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:19 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Wij zouden moeten trouwen ofzo...(anders mogen we geen sex volges Naatje)
Goed nieuws, dus ik kan gewoon met Snuf. neuqsecks hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag heus seks, dat is een misvatting die bestaat, je mag heus sex, alleen ik vind het verstandiger om bij degene te blijven met je neuqseks hebt...
Die paint is wel vetquote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb in mijn fobo de paint van Nitrouz gezet. Het is Ragboer die een dragems uitscheld.
Zeker geen f5 gedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Zokunen het volgende:
Ah dat is ook prima, zag het nog niet op het rooster.
dan weet je nooit of het goede of slechte seks isquote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag heus seks, dat is een misvatting die bestaat, je mag heus sex, alleen ik vind het verstandiger om bij degene te blijven met je neuqseks hebt...
inderdaad, daar ga ik niet overquote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Goed nieuws, dus ik kan gewoon met Snuf. neuqsecks hebben
hoe is het met hem?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef Viro het volgende:
ben ik weer, beetje geslapen en mijn vader bezocht in het ziekenhuis
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef Viro het volgende:
[..]
knetter wat doe je nu, mr oizo is baas
Knetter is tegen Monochaam zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan weet je nooit of het goede of slechte seks is
ben je morgen jarig?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef Viro het volgende:
[..]
vanaaf luisteren dan vier ik mijn verjaardag live op onz radio
ik heb afleiding nodig en onz radio bied dat. anders word ik gekquote:Op maandag 28 februari 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je morgen jarig?
had niet verwacht dat je zou draaien.. met je vader enzo
snap ikquote:Op maandag 28 februari 2011 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb afleiding nodig en onz radio bied dat. anders word ik gek
Hoin shar! Zullen we weer wat natuurkunde gaan doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
wat danquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:26 schreef Melting het volgende:
Knetter kan je ook wel afleiden, Viro.
woddan?quote:
thats not your bussinesquote:Op maandag 28 februari 2011 18:26 schreef Melting het volgende:
Knetter kan je ook wel afleiden, Viro.
Je weet dezen hockeysletje die ik een half jaar geleden hosselde en na 1 keer zoenen niet meer gesproken heb? Ze heeft afgelopen week op skikamp van school 2 jongens gepijpt zo maar voor gratis alles. Niks aan het handje.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoin shar! Zullen we weer wat natuurkunde gaan doen?
Er zijn nu meer mensen misschien is het dan leuker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets = sin a (2piT/t)
aight.
wat een sletquote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je weet dezen hockeysletje die ik een half jaar geleden hosselde en na 1 keer zoenen niet meer gesproken heb? Ze heeft afgelopen week op skikamp van school 2 jongens gepijpt zo maar voor gratis alles. Niks aan het handje.
MAAR IK BEN HAAR NUMMER KWIJT GVD
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je weet dezen hockeysletje die ik een half jaar geleden hosselde en na 1 keer zoenen niet meer gesproken heb? Ze heeft afgelopen week op skikamp van school 2 jongens gepijpt zo maar voor gratis alles. Niks aan het handje.
Hooooo eens even!quote:
hihihi, je bedoeld die met der gezwel op der gezicht toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vraag die jongens danquote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
je kan beter niet fok!ken met mij, want je krijgt heel de onz radio clan over je heen. Iets met knuffelneger enzoquote:
Mattie bel me als je weer AB-feest heb. Hockeyfeestenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee die andere bohhhquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Lama443 het volgende:
[..]
hihihi, je bedoeld die met der gezwel op der gezicht toch?
Mijn buik maakt al 3 dagen geen geluid meer, er zit ook al 3 dagen bijna niks meer inquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn buik maakt geluid.. ik denk dat ik zo op zoek moet naar voedsel
ik niet op hockey maar mijn zusje bohhhquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mattie bel me als je weer AB-feest heb. Hockeyfeesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met watquote:
Waarom denk je dat ik jou zou willen fok!ken?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
je kan beter niet fok!ken met mij, want je krijgt heel de onz radio clan over je heen. Iets met knuffelneger enzo
Lama zegt het dan is het zo die man heeft verstand van chicka'squote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef Lama443 het volgende:
[..]
oh die, die was wel lekker op zich
Jij SP? Ik dacht ChristenUnie ofzo...quote:
Hij was toch homoquote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lama zegt het dan is het zo die man heeft verstand van chicka's
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jou zou willen fok!ken?
Je had kunnen DM'en voor verzoekjes, had ik even kunnen zoeken voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
anton
![]()
![]()
tevens mis ik shaggy
ok.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, ik heb m'n post wel even geëdit
Op geen enkele wijze.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij hem niet anaal verwennen?
ik let niet opquote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je had kunnen DM'en voor verzoekjes, had ik even kunnen zoeken voor je
laten we gewoon ophouden en het gezellig houden, niemand heeft wat gezegdquote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jou zou willen fok!ken?
ik zeg watquote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef Viro het volgende:
[..]
laten we gewoon ophouden en het gezellig houden, niemand heeft wat gezegd![]()
hij is degene die dan anaal word verwendquote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij hem niet anaal verwennen?
Wat heeft zij een vreselijke naamquote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ok.
GVD IK HAD NU HIER MET MIJN BROEK OP DE ENKELS EN EEN MIESJEN OP HAAR KNIEEN KUNNEN STAAN.
Ik vraag me wel af hoe haar vriendje het voelde want toen ze op skikamp gingen (hij ging mee) hadden ze nog verkering
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef Viro het volgende:
[..]
hij is degene die dan anaal word verwend
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef Neroje het volgende:
Ben eten, hoop dat jullie genoten hebben
ik geniet hiervanquote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef robdriessen het volgende:
DJ Dolle Driessen tot 20:00 uur met Pop In Je Moerstaal.
JAAAHAAAHAAAA!
Lijden zullen jullie! Afzien!
onze nederpop heldquote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef robdriessen het volgende:
DJ Dolle Driessen tot 20:00 uur met Pop In Je Moerstaal.
JAAAHAAAHAAAA!
Lijden zullen jullie! Afzien!
Ik zou liever niet zo heten, nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben slim. Nee, maar jemig
Zo wil je toch niet heten.
Awo Nickka G!quote:
Wat fijn.quote:
quote:
Rijst. Met dingetjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
lekker gegeten? ik at speklapjes met rode kool
QFTquote:
Piel eet alleen maar rijst...quote:
Ja dat is ook een probleem in onze relatie.quote:
Daag me niet uitquote:Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef Driepink het volgende:
ik verwachtte: waaaaaaaaaahhaaaarrrrheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen leid de weheg..
Eet smakelijkquote:
Eet elke dag een appel en niet te veel suiker anders word je kaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem goed (bios gezien) maar dat komt doordat Jeroen v K hem gewoon goed maaktequote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef PiRANiA het volgende:
Loft is bijna klaar met downloaden. Is dat een goede film?
Ben 7 uur bezig geweest met downloaden.
Ik heb die shit al geaccept broeder!quote:
Vooral op JvK letten dus, die is altijd dronken en speelt dat zo goedquote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vond hem goed (bios gezien) maar dat komt doordat Jeroen v K hem gewoon goed maakteWas wel goed onverwacht einde, dus ja. 7/10
Mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vond hem goed (bios gezien) maar dat komt doordat Jeroen v K hem gewoon goed maakteWas wel goed onverwacht einde, dus ja. 7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat voor kwaliteit dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mooi.
44GB voor één film is wel veel namelijk.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef Snuf. het volgende:
Op papier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echtIk ga voor de bovenste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zou 192 moeten zijn volgens SAM.quote:
Dat is wat SAM uitspuugt, de mp3 is minder denk ik?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit zou 192 moeten zijn volgens SAM.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, het zou NEDERPOP moeten zijn. Ik krijg hier verzoekjes waar mijn tuinbroek van af zakt!
Ook alleen maar Nederlandstalig?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, het zou NEDERPOP moeten zijn. Ik krijg hier verzoekjes waar mijn tuinbroek van af zakt!
Je fokt vanaf je foon?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
[..]
* sharr is helemaal blij dat ze de hond uitlaten is
quote:
schiet eens op, ik moet heel nodigquote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
[..]
* sharr is helemaal blij dat ze de hond uitlaten is
film je die niet hoeft te downloaden -> skylinequote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Whehe 226GB gedownload de afgelopen 12 dagen.
Ja godver.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
film je die niet hoeft te downloaden -> skyline
is wel leuk, maar het einde = pure bagger
je zit hele film te wachten op een epische climax, en gebeurt dus nietsnet zo kut als "the day the earth stood still"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |