Wat hij zegt.quote:
Dat dus, niet -Datdus-, maar dat dus!quote:
Ik kan de staart van deze vis ook afknippen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook jouw goudvis met afgeknipte staart terug
Bazennummerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Neroje het volgende:
Ladies en Gentlemen, hierna komt Mambo no.5
Ik vond die andere wel tof.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik kan de staart van deze vis ook afknippen?
En deze nietquote:
is dat ook een stem?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat dus, niet -Datdus-, maar dat dus!
welke stemmen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hou serieus de stemmen bij.. tevens klacht.. .mijn voet en onderbeen slaapt
Excuses voor mijn taalgebruik!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
Laatste dagje FTD trouwens, na morgen weer een tijdperk voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Excuses voor mijn taalgebruik!In grote lijnen heb je wel gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast, waren mijn voicetrackjes nog bruikbaar, of absolute bagger? (of beiden)
Ik ga nog steeds voor The Riddle, alhoewel Cyanide & Happinessquote:
Waarom verberg jij je online status? Je bent toch altijd onlinequote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
duidelijkik ga wisselen
Ja, gemaild naar dat iks-em-es ding.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja!
Gemaild toch? Ik heb net jingles gemaakt, maar nog niet van jou.
idd vraag t me ook afquote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef Zokunen het volgende:
Vraag me nou wel af wat dat met huppel was
Kan natuurlijk zijn dat ze in haar nieuwe crib nog geen internet heeft, maar zo kwam het niet echt over :S
verberg ik dat dan? en nee dat ben ik niet altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom verberg jij je online status? Je bent toch altijd online
Heb ik die al?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook 2 teksten ingesproken voor Draakjejingles btw
Deze UI wordt hem ook nietquote:
Deze walg ik van!quote:
Awoquote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Ragboer het volgende:
Zo ben weer terug van het eten. Jullie hebben het wel een tijdje volgehouden met jullie fobiën zo te lezen?
3 riddle, zokunen ookquote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 stem voor dezen 2 voor riddle en 1 voor my name, i say
ik zit bart al te stalken op emesen, maar die is denk ik eten. Normaliter zou hij moeten weten watsop met huppel...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Deze walg ik van!
Tevens, watskeburt met huppel?
Ik las net alleen nog d'r berichtje.. Het kwam een beetje negatiefjes over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |