Dat maakt niet uit: want Nederland(1) en Nederland 2 vormen gewoon 1 Staat der Nederlandenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
Vertrekken alle zwakke broeders dan ook? Scheelt behoorlijk in de uitkeringen en dus belastingen.
Heerlijk. Ik zou dolgraag in Canada willen wonen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:42 schreef remlof het volgende:
Ok doei EchtGaaf
Ik blijf graag in Nederland1, midden in Europa, ga jij maar afgelegen in Canada wonen.
Wat let je?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik zou dolgraag in Canada willen wonen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik zou dolgraag in Canada willen wonen.
Dan blijf jij toch lekker in de herrie zitten?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef eriksd het volgende:
De brandweer rukt uit, centrale is tegenover mij. En weet je; ik vind het een heerlijke klereherrie.
Neem je Wilders mee?quote:
Maar jij gaat zelf ook nooit weg. Leer er dus mee leven. Net als al je andere ergenissen. Je gaat er nooit iets aan veranderen, face it. Dus door naar het echte leven zou ik zeggen,quote:Op maandag 28 februari 2011 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan blijf jij toch lekker in de herrie zitten?
Niemand hoeft van mij weg
Als er iets in POL thuishoort dan is dit idee dat wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:44 schreef du_ke het volgende:
Ik weet niet wat ik hier nou mee aanmoet. ONZ, KAA of TRV.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan ie daar een hetze beginnen tegen de Inuit.
Daar mag je dus niet wonen. Men wil kennelijk niet alles volbouwen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef trancethrust het volgende:
Ben je wel eens buiten geweest? Zo ja, heb je die eindeloze grasvlaktes met koeien wel eens gezien? Hoezo overbevolkt??
"Hun iglo's bevuilen het straatbeeld!"quote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan ie daar een hetze beginnen tegen de Inuit.
Precies donder maar lekker op naar canada!!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:42 schreef remlof het volgende:
Ok doei EchtGaaf
Ik blijf graag in Nederland1, midden in Europa, ga jij maar afgelegen in Canada wonen.
Hoe meer ik dit soort reacties lees, hoe eerder ik hier weg wil.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Precies donder maar lekker op naar canada!!
Verbeter de 'wereld' (lees NL) begin bij jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |