Dus eigenlijk weet je wel iets maar niets?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
CRV sterkte met je schoonpa...
Kut van je deur
Ik heb net de gyn aan de telefoon gehad. Ik heb in ieder geval een eisprong gehad. Nu nog wachten op de uitslag van het bloedonderzoek chlamydia, en het zaadonderzoek
Volgende traject, kijken of mijn eileiders schoon zijn, en dat is een kutonderzoek en schijt nu al 7 kleuren stront
hmm sterkte dan, hopelijk geen blinde darmquote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
Flink wat buikpijn... maar het gaat wel weer over
Die is al een keer ontploft dus dat zal het niet zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef crv het volgende:
[..]
hmm sterkte dan, hopelijk geen blinde darm
maar gaan ze dan niet verder zoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is al een keer ontploft dus dat zal het niet zijn
denken ze dat of weten ze dat zekerquote:
Eerder aan de bel trekken?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat was buikpijn
Maar ik kon beter niet naar de dokter... ben er niks mee opgeschoten en zonde van mijn tijd.
Gewoon in de gaten houden en anders aan de bel trekken
Sterkte met je schoonvader en je garagedeur is klotequote:
Dank je, ja dat laatste intereseert me niet zo op het moment. is alleen een kutmoment dat zoiets gebeurt natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterkte met je schoonvader en je garagedeur is klote
Daaromquote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je, ja dat laatste intereseert me niet zo op het moment. is alleen een kutmoment dat zoiets gebeurt natuurlijk.
Nou ik moet hier ook heeeeeel goed over na denken. Of ik dit wel wilquote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je wel iets maar niets?
Komt vast en zeker wel goed
Moe, slecht geslapenquote:
Lieve schat, je gaat gewoon die onderzoeken doen, desnoods ga ik mee en je hand vasthouden, ik kon 39 uur bevallen dus kun jij zeker zo'n onderzoekje aanquote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik moet hier ook heeeeeel goed over na denken. Of ik dit wel wil
Ik ben als de dood voor ziekenhuizen, ik ben helemaal blanco, dus nooit in een ziekenhuis geweest voor operatie, narcoses en onderzoeken.
Het klinkt misschien heeel erg kinderachtig, maar nu heb ik zoiets van, als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer
Maar goed, dat is NU. Weet niet hoe dat volgende maand is
Gewoon een beetje verdrietig, dat bij de meeste het wel gewoon lukt, ongewenst zwanger zijn, of mensen die kinderen hebben en die ze vermoorden. De wereld zit KUT in elkaar.... Zit nu gewoon even in een putje en het liefst zou ik me nu opsluiten in de badkamer en een potje gaan zitten janken
ja vanmiddag hebben we besloten alle onderzoeken te stoppen want dat is toch enkel maar om geld te vangenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom
Is het nu wachten tot hij het opgeeft?
Owquote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef crv het volgende:
[..]
ja vanmiddag hebben we besloten alle onderzoeken te stoppen want dat is toch enkel maar om geld te vangen
Morgen gesprek met oncoloog om te kijken wat we aan pijnbestrijding kunnen doen en hoe snel we hem naar huis krijgen
Niet in een putje gaan zitten.. dat sowieso nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik moet hier ook heeeeeel goed over na denken. Of ik dit wel wil
Ik ben als de dood voor ziekenhuizen, ik ben helemaal blanco, dus nooit in een ziekenhuis geweest voor operatie, narcoses en onderzoeken.
Het klinkt misschien heeel erg kinderachtig, maar nu heb ik zoiets van, als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer
Maar goed, dat is NU. Weet niet hoe dat volgende maand is
Gewoon een beetje verdrietig, dat bij de meeste het wel gewoon lukt, ongewenst zwanger zijn, of mensen die kinderen hebben en die ze vermoorden. De wereld zit KUT in elkaar.... Zit nu gewoon even in een putje en het liefst zou ik me nu opsluiten in de badkamer en een potje gaan zitten janken
nee totaal niet, wat ons betreft is dit dus zijn laatste ziekenhuis bezoek geweest.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow![]()
Tja heel vervelend maar om eerlijk te zijn zoals hij de laatste jaren moet is ook geen leven natuurlijk
Ohw lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Moe, slecht geslapen
En om 6 uur kwam er 1 over mijn bed gestuiterd, en voor ik wat kon zeggen ging de wekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |