Zoiets? (heb een SFW uitgezocht)quote:Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar is ze al dagen mee bezig.
Sofia: mijn ouders zien me dronken op een blok dansen.
Ze hebben wel meer van je gezien hoor.
Dan squirt ze alle deelnemers het huis uit ik zie het probleem nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef Darklight het volgende:
Dan jankt ze morgen weer, de rest zal er ook wel een keer geneog van hebben
Ik vond dat ook ja, en nog steeds vind ik haar interessant, alleen dat lieve is minder geworden naarmate ze lelijk over anderen is gaan praten..jammer!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik vind ze echt superlief en zeer interessant qua verleden (internaat etc)
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Zoiets? (heb een SFW uitgezocht)
[ afbeelding ]
Het is toch ook een vogelverschrikker om te zien zeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen ze allemaal zelfs Karim, that's the gamequote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vond dat ook ja, en nog steeds vind ik haar interessant, alleen dat lieve is minder geworden naarmate ze lelijk over anderen is gaan praten..jammer!
OMGquote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou hetzelfde zeggen, het wordt een lijdensweg als ze langer blijft.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Jezus wat een gemene maatjes heb je eigenlijk Sofia. Ze zouden jou moeten steunen. En ze maken het nu nog erger, dan het is. Van mij zou ze ook beter kunnen gaan, maar ik heb er andere ideeën bij dan Serpio en Jo
En dat doen we hier met zijn allen ook!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Doen ze allemaal zelfs Karim, that's the game
Idd poesquote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dat doen we hier met zijn allen ook!!Oeps, ik vergat even dat de Fok!kertjes heiliger zijn dan de paus!
en overmorgen weer naar huisquote:
Psies, naief meiske!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dat doen we hier met zijn allen ook!!Oeps, ik vergat even dat de Fok!kertjes heiliger zijn dan de paus!
Badjas uit? Bespaar me dat plsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef Darklight het volgende:
Gaat die zich insmeren tegen de zon(armen), als die nou gewoon zn mouwen naar beneden doet, of die badjas helemaal uit
Yep. Niet te geloven dat mannen klaar kunnen komen op zo'n alien.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |