quote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef bollokus het volgende:
nu ze het over roken hebben...........sjekkie pakken!
Geen probleem hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef Kwaliteit het volgende:
duurde te lang, dan maar openen.
ik edit meteen de OP, want er klopt niets meer van.
WB BQquote:Op maandag 28 februari 2011 15:19 schreef beequeen het volgende:
Hoi, bijgelezen na bijna 2 dagen migraine. Sofia wil dus weer naar huis of is het idd een missie?
Guuskeee, ouwe brokkenpiloot, nice to see you again.
nog erger als je wel wat te doen hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 15:18 schreef bollokus het volgende:
het is toch erg je hebt niks te doen dus ga je naar nutteloze gesprekken luisteren wetend dat er ook niks gebeurt.....
Thanx beequeen. Is lang geleden.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:19 schreef beequeen het volgende:
Hoi, bijgelezen na bijna 2 dagen migraine. Sofia wil dus weer naar huis of is het idd een missie?
Tis toch niet te geloven ! een betonplaat voor de kopquote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef versabommie het volgende:
Dus je laat je vrij toegankelijk voor iedereen via internet door kerels aan alle kanten volblaffen en dan maak je je druk wat mensen van je vinden![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:19 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef versabommie het volgende:
Dus je laat je vrij toegankelijk voor iedereen via internet door kerels aan alle kanten volblaffen en dan maak je je druk wat mensen van je vinden![]()
Daar zat ik ook aan te denken.quote:WB BQ
Ik denk dat het een missie is, en Sofia de geheime kamer ingaat net als Jurien in het begin
Hoi. Ik weet het niet, ze jankt wel veel.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
WB BQ
Ik denk dat het een missie is, en Sofia de geheime kamer ingaat net als Jurien in het begin
YW. Vind je het programma een beetje leuk?quote:
Ik ben het met Jo eensquote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Joanne vind het beter als Sofia naar haar man gaat, omdat ze elke paar dagen verdrietig is..
Joanna wil zelf gewoon winnen 10000 procent zekerquote:
Dat denk ik ook ja..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef RiftNL het volgende:
Sofia heeft denk ik wel veel meegemaakt vroeger vandaar die soms heftige emoties
Of ze kan zich misschien goed inleven in de missiequote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi. Ik weet het niet, ze jankt wel veel.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:25 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet bijna niet dat die ballen van plastic zijn
Het lijkt hier trouwens net alsof Sofia haar tattoo uitvlekt!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:25 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
En daar moet ik Joanna echt gelijk in geven. Zou het alleen wel fijn vinden als Joanna gelijk meeging.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna: Sofia ik bedoel het echt niet lullig, maar ik denk dat het echt beter is als je naar huis gaat
Jawel. Ik heb een behoorlijke DGK flashback. Die Joanna doet me zwaar aan Amanda denken.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW. Vind je het programma een beetje leuk?
Ah, Joanna wil tsjikkie Sofia echt weghebben.
daar zat mijn knipperent oog ook opquote:Op maandag 28 februari 2011 15:25 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waar, gezien haar verleden. Inleven in een bepaalde rol bedoel je.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
Of ze kan zich misschien goed inleven in de missie
Zo geraffineerd is ze wel denk ik
Pics?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef Annelies-G het volgende:
Als ik op mijn rug lig vallen mijn tieten elk een kant op_O-
Pimpquote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef jugler het volgende:
Waarom loopt die Lex al de HELE dag in zo'n idiote badjas? WAAAROOOOOM!?
Toch niet goed gecast, zit teveel in de knoop met zichzelf.quote:
Dan is het nomineren kennelijk nog niet begonnenquote:
Omdat Gerard gisteren de hele dag met een schort rondliep.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef jugler het volgende:
Waarom loopt die Lex al de HELE dag in zo'n idiote badjas? WAAAROOOOOM!?
Daar kan die zijn zwaard in kwijt AHAHAHHHAAHAHAH DIE FALER HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 28 februari 2011 15:27 schreef Conquer het volgende:
Die badjas he... zal dat een missie zijn? Het is in ieder geval fout.
Dat kan ik me voorstellen, alleen is Joanna iets slimmer en loopt niet de hele dag of nacht naakt door dat hok. Ik heb trouwens een gruwelijke hekel aan haar. Het is echt een biatch.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef Guuskeee het volgende:
Jawel. Ik heb een behoorlijke DGK flashback. Die Joanna doet me zwaar aan Amanda denken.
Misschien juist wel gecast daarop, maar niet verwacht dat ze het toch niet redt ofzo..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:27 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Toch niet goed gecast, zit teveel in de knoop met zichzelf.
Ik kan niet tegen dat gezeur, maar snap wel, dat ze post traumatisch syndroompje heeft
Haha, geniaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Daar kan die zijn zwaard in kwijt AHAHAHHHAAHAHAH DIE FALER HAHAHAHAHAHAHA
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:28 schreef marky het volgende:
Alex de gele ninja turtel komt weer met zijn oninteressante gebabbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |