Motoren gaan maar 1 kant op, richting de begraafplaats.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Leasemotor. Goedkoper en toch sneller [ afbeelding ]
Ik moest vanmorgen moeite doen om wakker te blijven in de auto..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:06 schreef stbabylon het volgende:
En dan kan ik niet meer slapen onderweg (ja, KAN wel...)
Daarom altijd een blik red bull in het handschoenenkastjequote:Op maandag 28 februari 2011 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen moeite doen om wakker te blijven in de auto..
Ja, ik denk ook dat ik dat probleem dan ook erg krijg.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen moeite doen om wakker te blijven in de auto..
Dat zou ik nog wel een optie vinden eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Leasemotor. Goedkoper en toch sneller [ afbeelding ]
Dat helpt bij mij nietquote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Daarom altijd een blik red bull in het handschoenenkastje
Dat kon op mijn werk. Maar was verhoudingsgewijs erg duur. Dan maar een autoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel een optie vinden eigenlijk.
Voortaan in je contract opnemen dat twee updates zijn inbegrepen in de opdracht. Meerdere updates worden als meerwerk gefactureerd.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Goed, kreeg vanochtend een mail met een update van een vertaling. Wis die en die zin. Oké, ik haal die zin weg en stuur vertaling op.
Krijg ik net de mail: Ja, we missen die ene zin.
WTF
O jongens, ik weet gewoon dat dit gemekker nog de hele week door zal gaan
Heb je liggen wippenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jazeker, was top
Hier ook alles lekker?
Mooi, productief is nooit verkeerdquote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef xFriendx het volgende:
Ja, had een prima weekend Sedan. Wel druk, maar productief (niet wippen om dat meteen maar duidelijk te hebben)
'navondquote:
Pas op straks week je singles weer tot leven.quote:
Hoi L-Equote:
Yep! Met walnoten en abrikoos inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi L-E![]()
Je choco/noten/vruchtentaart?
klinkt als een goed planquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ieder de helft stiekem weghalen?
Hiquote:
Avond Snuitquote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nice! en goedenavond!
En goedenavond Yuki
heyquote:
Klinkt echt lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Yep! Met walnoten en abrikoos inderdaad.
Vast wel!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt echt lekkerer is vast geen stukje over voor mij?
Je hebt vast geen hulp nodig om je bed in te kruipen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
Ik moet afwassen. En de was ophangen. En het caviahok verschonen.
Maar ik wil niets liever dan m'n bed in nu...
Wie komt me helpen?
De rest móet wel gebeuren...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt vast geen hulp nodig om je bed in te kruipen.
Als het een misbaksel wordt dan wil ik ook wel proeven hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vast wel!
Maar even afwachten of hij lukt.
Damn, helaas wel dan jaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan![]()
ben alleen zaterdag pas in de buurt, dat zal wel te laat zijn
Nee niks, hij is al vergeven maak maar een nieuwe!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vast wel!
Maar even afwachten of hij lukt.
Tuurlijk wel. In worden gestopt en een verhaaltje voorlezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt vast geen hulp nodig om je bed in te kruipen.
Ik ben er vrij goed in.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. In worden gestopt en een verhaaltje voorlezen.
Lees je ook voor uit eigen werk?quote:
Nog nooit gedaan eigenlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lees je ook voor uit eigen werk?
Hoi Memoquote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiweer een dagje training en college, gelukkig morgen alleen de hele dag training
Jij hebt duidelijk nog nooit callcentertraining gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Memo![]()
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om de telefoon op te nemen of moet je ook nog meer doen?
Zijn zeker ook geen kinderverhaaltjes?quote:
ik ga technische ondersteuning leverenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Memo![]()
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om de telefoon op te nemen of moet je ook nog meer doen?
Voor dat werk ben ik ook totaal niet geschiktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit callcentertraining gehad
Eentje wel. Meer niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn zeker ook geen kinderverhaaltjes?
Bevalt je training wel goed?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga technische ondersteuning leverenik!
dusja ik ben heel blij met de training, bovendien werken ze met tig systemen
*verhaaltje van de dag*quote:
Wanneer mag je echt aan het werk?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je bent toch ook bezig met een boek? Hoe is het daarmee?quote:
Nouja vandaag werd er uitgelegd hoe ene systeem werkt en wat je waar in moet vullen maar dat leer je niet vanaf een slide, dat leer je al doendequote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bevalt je training wel goed?
Ik heb morgen toevallig ook de hele dag trainingGa weer nieuwe dingen leren
Doe eens voorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*verhaaltje van de dag*
gaat grotendeels vanzelf
Dat boek is zo goed als klaar. Ben nog wat details aan het aanpassen, kleine foutjes herstellen etcetera.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent toch ook bezig met een boek? Hoe is het daarmee?
Klinkt alsof je het leuk vindtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja vandaag werd er uitgelegd hoe ene systeem werkt en wat je waar in moet vullen maar dat leer je niet vanaf een slide, dat leer je al doendemorgen gaan we aan de rollenspellen en casestudies
en wederom meeluisteren, donderdag komen coaches langs en over targets en goals en donderdag en vrijdag werken onder begeleiding.
En er lopen veeeeel kerels rondook erg leuke
Techniekquote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag mag ik dus opnemen ed en zit er iemand naast ter ondersteuning en vanaf volgende week voor t echiequote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer mag je echt aan het werk?
[..]
Je bent toch ook bezig met een boek? Hoe is het daarmee?
Bellen onder begeleidingquote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag mag ik dus opnemen ed en zit er iemand naast ter ondersteuning en vanaf volgende week voor t echie
Het was toch een roman?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat boek is zo goed als klaar. Ben nog wat details aan het aanpassen, kleine foutjes herstellen etcetera.
ja er hangt gewoon op onze afdeling een super relaxte sfeer, wordt een boel gelachenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het leuk vindt
Mooi!
Ik vond het altijd grappig als ik iemand moest begeleiden.. nam ik zo af en toe het gesprek over en leek het net alsof ik heel veel wistquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
Goffer, ik kan geen muziek vinden die bij m'n stemming past
Succesquote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag mag ik dus opnemen ed en zit er iemand naast ter ondersteuning en vanaf volgende week voor t echie
Als hij uitkomt moet je het wel laten weten.quote:
Ik verwacht wel dat heel Singles het gaat kopen natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij uitkomt moet je het wel laten weten.Ik ben wel nieuwschierig.
Oei.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat heel Singles het gaat kopen natuurlijk.
Dan heb je iig al zo 20 kopersquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat heel Singles het gaat kopen natuurlijk.
Met Memo waarmee kan ik U van dienst zijnquote:
"wat heb jij/hebben wij allemaal gedaan vandaag?" + beetje voeren/sturen en klaarquote:
Vergeet Goedemorgen/-middag/-avond nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je iig al zo 20 kopers
[..]
Met Memo waarmee kan ik U van dienst zijn
Toegangspas hadden wij al nodig voor de training. En ik vergat 'm dus in het begin nog al eensquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en mn toegangspaskom echt in een huge belfabriek te werken, 1200 werknemers
Goedemorgen/middag/avond * bedrijfsnaam*, U spreekt met MeMo *achternaam* waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je iig al zo 20 kopers
[..]
Met Memo waarmee kan ik U van dienst zijn
Is het echt zo makkelijk?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
"wat heb jij/hebben wij allemaal gedaan vandaag?" + beetje voeren/sturen en klaar
Oepsquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vergeet Goedemorgen/-middag/-avond niet
we sneaken gewoon met iedereen mee, en op dag 1 van training was het: laat nooit iemand zonder toegangspas meelopenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toegangspas hadden wij al nodig voor de training. En ik vergat 'm dus in het begin nog al eens
Altijd leuk, zo'n begroeting van een half uur.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Goedemorgen/middag/avond * bedrijfsnaam*, U spreekt met MeMo *achternaam* waarmee kan ik u van dienst zijn?
tis een belfabriek met meerdere projecten dus meerdere vloeren, ik vind t wel leuk, de italianen van adobequote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toegangspas hadden wij al nodig voor de training. En ik vergat 'm dus in het begin nog al eens
Ik ben wel blij dat ik niet in zo'n fabriek zit trouwens. Zaal waar ik in zit heeft max 24 werkplekken, en die zijn bijna nooit allemaal bezet
Heb je een beetje een prettige stem?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Goedemorgen/middag/avond * bedrijfsnaam*, U spreekt met MeMo *achternaam* waarmee kan ik u van dienst zijn?
bij mijn kereltje wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Wij hebben ook meerdere verdiepingen, op alle (met uitzondering van de BG) 2 vloeren met gemiddeld 24 plekken. Maar het blijft wel knus, door de wat kleinere groepen. En met je team bij elkaar zitten is ook leukquote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis een belfabriek met meerdere projecten dus meerdere vloeren, ik vind t wel leuk, de italianen van adobe![]()
ik heb een normale stem en kan iemand fatsoenlijk helpen, tis geen sekslijnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je een beetje een prettige stem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |