quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef sharr het volgende:
You're welcome. And by the way: The game.
Gerickrolled en the game verloren door 1 zinquote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef sharr het volgende:
You're welcome. And by the way: The game.
Dankjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
ik ben weg
![]()
![]()
![]()
Sharr... goed bezig meis![]()
Dat is 14 te veelquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef djkoelkast het volgende:
Er staan 15 versies van dit nummer in Draakje
Ohja even kijken want hij wilde er een mp3 van makenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is 14 te veel![]()
Komen de nummers die ik heb gestuurd er in?![]()
Boeken lenen is niks voor rijke lui zoals jij. Koop die hele bieb op man. Of pis er op.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Ben ik weer. Om 4 uur weer weg naar de bibliotheek
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Boeken lenen is niks voor rijke lui zoals jij. Koop die hele bieb op man. Of pis er op.
Soort van ik moet een tentoonstelling doen in de bilbiotheekquote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Boeken lenen is niks voor rijke lui zoals jij. Koop die hele bieb op man. Of pis er op.
Ik zal 't wel doen, maar ik wil:quote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De meeste heb ik gefixed
Die andere had ik niet zo'n zin in
DE BILBIOTHEEKquote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soort van ik moet een tentoonstelling doen in de bilbiotheek
Ik ben gristelijk, ik mag geen sex voor het huwelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent nog maagd zeker?
Je weet niet wat je mist
Sex is toch vies.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben gristelijk, ik mag geen sex voor het huwelijk.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
! C:\Users\XMS\Desktop\Draakje.zip: CRC failed in Motörhead - Ace of Spades.mp3. The file is corrupt
trouwen is overratedquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben gristelijk, ik mag geen sex voor het huwelijk.
Het zijn de communistenquote:
Is het bij meer zo? Anders stuur ik hem even overnieuwquote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
renamen zonder o-umlaut en heruploaden?
alleen dat nummer dus
Ik maak maar een grapje johquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trouwen is overrated
sex is a must
Als je een bruine punt haalt misschien...quote:
Nee, alleen diequote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het zijn de communisten
[..]
Is het bij meer zo? Anders stuur ik hem even overnieuw
Ik wel. Maar Pirania's vriezen dood in dat forum dus logisch dat jij niet kan posten.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef PiRANiA het volgende:
Kunnen jullie hier posten?
Stormloop subforum.
ik niet...
Ik agree met je.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef mash_ het volgende:
En waarom zegt iedereen altijd: Sex en niet Seks. Je gaat toch niet midden in een zin om eens een Engels woord gebruiken.
Ik word gediscrimineerd.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wel. Maar Pirania's vriezen dood in dat forum dus logisch dat jij niet kan posten.
Misschien dacht je dat ik larpte, drakenshirts aan doe enzo...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik
ik speelde mee
zucht
mannen![]()
Doei
Ja dat kwam omdat die andere mensen allemaal sex zeidenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef mash_ het volgende:
En waarom zegt iedereen altijd: Sex en niet Seks. Je gaat toch niet midden in een zin opeens een Engels woord gebruiken.
Larpen is tofquote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Misschien dacht je dat ik larpte, drakenshirts aan doe enzo...
Jij krijgt allesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een drakenshirt gekregen van mijn mammie vanmiddag
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
En nu snel van mij pc af die toonbende![]()
Ze staan er zo in, maar van mijn pc af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |