quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef sharr het volgende:
You're welcome. And by the way: The game.
Gerickrolled en the game verloren door 1 zinquote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef sharr het volgende:
You're welcome. And by the way: The game.
Dankjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
ik ben weg
![]()
![]()
![]()
Sharr... goed bezig meis![]()
Dat is 14 te veelquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef djkoelkast het volgende:
Er staan 15 versies van dit nummer in Draakje
Ohja even kijken want hij wilde er een mp3 van makenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is 14 te veel![]()
Komen de nummers die ik heb gestuurd er in?![]()
Boeken lenen is niks voor rijke lui zoals jij. Koop die hele bieb op man. Of pis er op.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Ben ik weer. Om 4 uur weer weg naar de bibliotheek
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Boeken lenen is niks voor rijke lui zoals jij. Koop die hele bieb op man. Of pis er op.
Soort van ik moet een tentoonstelling doen in de bilbiotheekquote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Boeken lenen is niks voor rijke lui zoals jij. Koop die hele bieb op man. Of pis er op.
Ik zal 't wel doen, maar ik wil:quote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De meeste heb ik gefixed
Die andere had ik niet zo'n zin in
DE BILBIOTHEEKquote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soort van ik moet een tentoonstelling doen in de bilbiotheek
Ik ben gristelijk, ik mag geen sex voor het huwelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent nog maagd zeker?
Je weet niet wat je mist
Sex is toch vies.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben gristelijk, ik mag geen sex voor het huwelijk.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
! C:\Users\XMS\Desktop\Draakje.zip: CRC failed in Motörhead - Ace of Spades.mp3. The file is corrupt
trouwen is overratedquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben gristelijk, ik mag geen sex voor het huwelijk.
Het zijn de communistenquote:
Is het bij meer zo? Anders stuur ik hem even overnieuwquote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
renamen zonder o-umlaut en heruploaden?
alleen dat nummer dus
Ik maak maar een grapje johquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trouwen is overrated
sex is a must
Als je een bruine punt haalt misschien...quote:
Nee, alleen diequote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het zijn de communisten
[..]
Is het bij meer zo? Anders stuur ik hem even overnieuw
Ik wel. Maar Pirania's vriezen dood in dat forum dus logisch dat jij niet kan posten.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef PiRANiA het volgende:
Kunnen jullie hier posten?
Stormloop subforum.
ik niet...
Ik agree met je.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef mash_ het volgende:
En waarom zegt iedereen altijd: Sex en niet Seks. Je gaat toch niet midden in een zin om eens een Engels woord gebruiken.
Ik word gediscrimineerd.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wel. Maar Pirania's vriezen dood in dat forum dus logisch dat jij niet kan posten.
Misschien dacht je dat ik larpte, drakenshirts aan doe enzo...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik
ik speelde mee
zucht
mannen![]()
Doei
Ja dat kwam omdat die andere mensen allemaal sex zeidenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef mash_ het volgende:
En waarom zegt iedereen altijd: Sex en niet Seks. Je gaat toch niet midden in een zin opeens een Engels woord gebruiken.
Larpen is tofquote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Misschien dacht je dat ik larpte, drakenshirts aan doe enzo...
Jij krijgt allesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een drakenshirt gekregen van mijn mammie vanmiddag
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
En nu snel van mij pc af die toonbende![]()
Ze staan er zo in, maar van mijn pc af
Als Trollen niet komt ga jij tot 17u toch?quote:
Komt goed chefquote:Op maandag 28 februari 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als Trollen niet komt ga jij tot 17u toch?
Tegen die tijd hebben we ook vast wel iemand gevonden die daarna wil.
Dan ga ik nu even mezelf nuttig maken hier en niet meer fokken.
Webhawkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
Ik zit VLC te zoeken, ben niet ingetuned. Faal.
Larp jij?quote:
En wie heeft je ook alweer geplugged?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
Ik vond het best wel leuk om te doen eigenlijk
Jaquote:
Oh god nee.quote:
Jajaquote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En wie heeft je ook alweer geplugged?
Ik stuur alles wel even overnieuwquote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
Toon:
ACDC
Chuck Berry
Cream
Deep Purple
The Outlaws
gaan er niet in ivm 128kbps of 96kbps
graag 256 of hoger aanleveren, 192 als het niet anders kan. Lager dan 192 komt er niet in.
Die ik niet heb genoemd zitten er nu al in, dus die hoeven niet opnieuw, die waren goedquote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik stuur alles wel even overnieuw
Wist niet dat het hoger dan dat moest zijn
Awesomequote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ik niet heb genoemd zitten er nu al in, dus die hoeven niet opnieuw, die waren goed
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Hurts - Stay.mp3 iron_maiden-run_to_the_hills-fts.mp3 iron_maiden-the_number_of_the_beast-fts.mp3 Joe satriani - Surfing with the Alien.mp3 joe_satriani-crowd_chant.mp3 joe_satriani-summer_song.mp3 Lynyrd skynyrd - Call Me The Breeze.mp3 Lynyrd skynyrd - Edge Of Forever.mp3 Metallica - Fuel.mp3 Tesla - Action Talks.mp3 Tesla - Modern Day Cowboy.mp3 Tesla - Rock Me to the Top.mp3 The Bravery - Believe.mp3 |
Euh, hoe kan ik die bitrate veranderen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ik niet heb genoemd zitten er nu al in, dus die hoeven niet opnieuw, die waren goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi trouwens![]()
Who motivates the motivator?
Dat zou ook niet helpenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Euh, hoe kan ik die bitrate veranderen?Via eigenschappen zie ik het staan, maar kan het niet veranderen
Ik heb het nooit hoeven veranderen, dus weet ik veelquote:Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zou ook niet helpen![]()
Je moet echt nieuwe files hebben. Ik wil ze ook wel eens zoeken, maar niet nu
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi trouwens![]()
Hallom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |