En mijn nieuwe ketel!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die kikker heeft op een gegeven moment door dat hij gekookt word, Whuzz daarentegen denkt dat het komt door zijn HR++ glas
Tja... als zo'n ketel op hol slaat kan het echt bloedheet worden, ik zou lekker blijven zitten Whuzzquote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En mijn nieuwe ketel!
Ook denk ik dat het warme gevoel dat ik krijg bij alle ruimte en gemak in mijn eigen huis ook bijdraagt!
Ik heb nog wel een poosje garantie op die ketelquote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tja... als zo'n ketel op hol slaat kan het echt bloedheet worden, ik zou lekker blijven zitten Whuzz
Alleen klein verschilletje, het is of 500 euro aan de verhuurdebiel, of 348 euro aan een woekerbankier. De lening is MET kapitaalsaflossing, dus niets aflossingsvrij.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan, 500 euro afstaan aan een verhuurderdebiel of 1000 euro aan een woekerbankier?
Jij betaalt meer dan 348 euro aan dat bankentuig hoor. Dat je vervolgens een deel weer terugkrijgt van de belastingdienst, doet in het geheel niet terzake.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:44 schreef Emu het volgende:
[..]
Alleen klein verschilletje, het is of 500 euro aan de verhuurdebiel, of 348 euro aan een woekerbankier. De lening is MET kapitaalsaflossing, dus niets aflossingsvrij.
Dat had hij wel gelezen, maar dat kwam niet zo best uit. In dat geval wordt er hier standaard een fictief getal toegevoegd.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:44 schreef Emu het volgende:
Alleen klein verschilletje, het is of 500 euro aan de verhuurdebiel, of 348 euro aan een woekerbankier. De lening is MET kapitaalsaflossing, dus niets aflossingsvrij.
Momenteel wel, want ik betaal toch effectief netto 348 euro. Feit dat de HRA of enige andere steun bij de aankoop van een vastgoed compleet debiet is laten wij hier niet meetellen. Want zo is het nou eenmaal, en dat zal de komende 2-3 jaar zeker niet veranderen. Na die 20 jaar is bovendien dat appartement gewoon van mij, en hoe je het ook draait of keert, de waarde daarvan zal altijd hoger zijn dan niets, en dat is dan ook PURE winst.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:45 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Jij betaalt meer dan 348 euro aan dat bankentuig hoor. Dat je vervolgens een deel weer terugkrijgt van de belastingdienst, doet in het geheel niet terzake.
Als jij 300.000 euro hebt betaald aan je hypothecaire lening en dat het object wat je dan bezit/verkoopt minder waard is, zie ik niet als PURE winstquote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef Emu het volgende:
[..]
Momenteel wel, want ik betaal toch effectief netto 348 euro. Feit dat de HRA of enige andere steun bij de aankoop van een vastgoed compleet debiet is laten wij hier niet meetellen. Want zo is het nou eenmaal, en dat zal de komende 2-3 jaar zeker niet veranderen. Na die 20 jaar is bovendien dat appartement gewoon van mij, en hoe je het ook draait of keert, de waarde daarvan zal altijd hoger zijn dan niets, en dat is dan ook PURE winst.
Maar hoe dan ook meer winst dan 300.000 euro huur betalen en niets overhoudenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef antfukker het volgende:
[..]
Als jij 300.000 euro hebt betaald aan je hypothecaire lening en dat het object wat je dan bezit/verkoopt minder waard is, zie ik niet als PURE winst
quote:ma 28 feb 2011, 16:18
Voorlopige koopcontracten in VS valt tegen
WASHINGTON (AFN) - Het aantal voorlopige koopcontracten voor huizen is in de Verenigde Staten in januari sterker gedaald dan verwacht. Dat beek maandag uit cijfers van de Amerikaanse branchevereniging van makelaars.
Vorige maand werden 2,8 procent minder contracten in behandeling genomen dan in de voorgaande maand. Economen hadden tegenover persbureau Reuters een daling met 2,2 procent voorspeld.
Door de tweede achtereenvolgende afname viel de index waarmee het verkooptempo van koophuizen wordt gemeten terug tot het laagste niveau sinds oktober vorig jaar.
Als je na 20 jaar de boel heb afbetaald en je kan er vervolgens nog 20 jaar wonen zonder directe woonlasten meer te hebben dan is dat wel PUUUURE winstquote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef antfukker het volgende:
[..]
Als jij 300.000 euro hebt betaald aan je hypothecaire lening en dat het object wat je dan bezit/verkoopt minder waard is, zie ik niet als PURE winst
Is dit jouw manier om te vertellen dat zelfs Februari 2012 hem niet gaat worden?quote:
Mja, meer kan ik er ook niet van maken eigenlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef Whuzz het volgende:
Is dit jouw manier om te vertellen dat zelfs Februari 2012 hem niet gaat worden?![]()
Ik acht het heel wat waarschijnlijker dat onder druk van Brussel de HRA wordt afgeschaftquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Whuzz het volgende:
Volgende stap: Loonmatiging voor scheefhuurders
Dan worden de lonen van scheefhuurders bijgesteld tot ze weer onder de grens zitten waarop ze sociaal mogen huren
Mooi! Zou tijd worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik acht het heel wat waarschijnlijker dat onder druk van Brussel de HRA wordt afgeschaft
Dat heb ik ook gehoord. Dat zou dan gaan gelden voor alle nieuwe hypotheken.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef xenobinol het volgende:
Ik acht het heel wat waarschijnlijker dat onder druk van Brussel de HRA wordt afgeschaft
Volgens mij gaat de erfpacht van Flevoland verlopen en wilden ze het daarom lossteken en de Noordzee opduwen toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Whuzz het volgende:
Brussel wil ook Flevoland laten afzinken.
Die is sowieso veel te laag ingeschat. Er is geen haar op mijn hoofd die erover denkt om mijn woning tegen de WOZ-waarde of de onlangs getaxeerde waarde te verkopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef xenobinol het volgende:
Ja..... de waarde van jullie stulpjes gaat dalen
Dat doen de banken al door woningen op particuliere erfpacht onverkoopbaar te maken.quote:dus moeten er barbaarse maatregelen genomen worden om de schaarste in stand te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |