Dat ligt aan jouw beperkte cognitieve vermogens. Dat maakt het soms onmogelijk om jou iets duidelijk te makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je bent hiermee net zo in de war als met je huurschuld.
Als we nou allemaal ophouden met elkaar iets duidelijk proberen te maken wat toch niet lukt... dan kan dit topic dicht!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw beperkte cognitieve vermogens. Dat maakt het soms onmogelijk om jou iets duidelijk te maken
Goede argumenten zou helpen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef xenobinol het volgende:
Dat maakt het soms onmogelijk om jou iets duidelijk te maken
Nee.... de verhuurder heeft een vordering op zijn huurder. Het geld op een bankrekening is evenmin je eigendom. Feitelijk leen je het geld aan de bank en heb je een vordering op de bank. Niet betalen is wat anders als stelen, stelen betekend dat je iemand anders zijn eigendom ontneemt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat geld behoorde aan zijn verhuurder toe, daar had hij zich tenslotte contractueel toe verplicht. Echter leende hij dat held van zijn verhuurder... of wacht... hij *stal* het van zijn verhuurder en ging er mee beleggen.
Crimineeltje dat hij is!
Een goede definitie is de basis van een goed argument.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Goede argumenten zou helpen.
Laat me raden. In jouw optiek had hij slechts zijn huurcontract 'gekraakt'.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef xenobinol het volgende:
Niet betalen is wat anders als stelen, stelen betekend dat je iemand anders zijn eigendom ontneemt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Laat me raden. In jouw optiek had hij slechts zijn huurcontract 'gekraakt'.
Tuurlijk wel. Je gooit je geld over de muur en dat is je eigen schuldquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef xenobinol het volgende:
Overigens betaal ik mijn huur vooruit... van schuld is dus nooit sprake.
Want je kan volgende maand stoppen met wonenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef xenobinol het volgende:
Overigens betaal ik mijn huur vooruit... van schuld is dus nooit sprake.
Ik heb volgende maand gewoon weer kosten aan mijn levensonderhoud maar schulden heb ik niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Want je kan volgende maand stoppen met wonen
Opgelost. Ik betaal mijn hypotheek ook altijd vooruit, dus heb ik geen schulden. Aldus Xeno.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb volgende maand gewoon weer kosten aan mijn levensonderhoud maar schulden heb ik niet.
Nee.... jij betaald omdat je de hypotheeknemer een hoop geld schuldig bent. Ik ben geen huis schuldig aan mijn verhuurder. Ik betaal mijn verhuurder omdat ik gebruik wil maken van zijn woning. Feitelijk heeft de verhuurder een verplichting aan mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Opgelost. Ik betaal mijn hypotheek ook altijd vooruit, dus heb ik geen schulden. Aldus Xeno.
Je bent de komende 60 jaar huur verschuldigd. Of je die nu op tijd voldoet of niet. Punt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef BertV het volgende:
...en spreek je pas over huurschuld als je een maand achter loopt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je bent de komende 60 jaar huur verschuldigd. Of je die nu op tijd voldoet of niet. Punt.
Je hebt hem door en stopt met huren?quote:
Goede eind conclusie... slotje. einde reeks...quote:Xeno gooit zijn geld over de muur richting verhuurder, Whuzz gooit zijn geld over de muur naar de bank. Whuzz bouwt daarmee iets op, maar zit wel vast aan zijn huis en neemt daarmee een zeker risico. Xeno bouwt niets op, maar is vogelvrij. Ieder het zijne.
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hebquote:
Nee... nee... want daarmee zijn we er nog niet over uit hoe het verder moet met de huizenmarkt. Nu we vastgesteld hebben dat wonen geld kost rest de vraag hoe we de kosten naar beneden kunnen krijgen en het aanbod weten te vergroten. In ieder geval niet door het opblazen van zeepbellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef BertV het volgende:
Goede eind conclusie... slotje. einde reeks...
Door niet te kopen blaas je de huurbel nog verder op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef xenobinol het volgende:
Nee... nee... want daarmee zijn we er nog niet over uit hoe het verder moet met de huizenmarkt. Nu we vastgesteld hebben dat wonen geld kost rest de vraag hoe we de kosten naar beneden kunnen krijgen en het aanbod weten te vergroten. In ieder geval niet door het opblazen van zeepbellen
Werk jij niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Door niet te kopen blaas je de huurbel nog verder op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |