Nou, dan ben ik helemaal in Uw stijl begonnen Eerwaarde.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
En in dit draadje ben ik de gast moderator en wie niet volgens kerkelijke doctrine denkt of iets schrijft dat tegen deze doctrine ingaat die sla ik met het kerkrecht op de vingers!
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
En in dit draadje ben ik de gast moderator en wie niet volgens kerkelijke doctrine denkt of iets schrijft dat tegen deze doctrine ingaat die sla ik met het kerkrecht op de vingers!
Die zou zo van mij terug in de top40 mogen komenquote:
Eerwaarde? Eerwaarde?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik helemaal in Uw stijl begonnen Eerwaarde.
Alhoewel, het is niet echt Rooms he?
Deze wel
deze speciaal voor jou danquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerwaarde? Eerwaarde?![]()
Het is zijne eminentie!![]()
Dan daarbij ophoepelen hier met die video's van muziek die niet conform de liturgie is!
Iedereen een kerkelijke notitie aan de broek!
Straks moet ik een kerkelijk ban uitdelen!
Ik ruik het protestantisme dat er vanaf druipt drie fora verder!quote:
Okee dan,quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ruik het protestantisme dat er vanaf druipt drie fora verder!
Nog voor het zingenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geloof dat ik met deze hoogmis De Kardinaal de kerk uit heb gejaagd
Ik zou dit gerust aan kunnen zetten om naar te luisteren overigens.quote:
Prachtig he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou dit gerust aan kunnen zetten om naar te luisteren overigens.
quote:
Ik ben een paard, dus dit geldt lekker niet voor mij. Hah!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hee.. [ksssshht] hoe gaat het [ruiiissssss] met jou?quote:
Ik wist het... (gelukkig) kun je ons toch niet missen en kom je vast nog wel eens kijken van tijd tot tijd!quote:
Wat een vraag. 21:24 (ook wel GMT +9)quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:59 schreef Bastard het volgende:
Hee.. [ksssshht] hoe gaat het [ruiiissssss] met jou?
Hoe laat is het daar [kssssshhhht] ?
Gewoon uit interesse ja.. natuurlijk had ik ook even een app kunnen aanslingeren.quote:
Daarom juist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:33 schreef Bastard het volgende:
Gewoon uit interesse ja.. natuurlijk had ik ook even een app kunnen aanslingeren.
Yup. Maar na het plaatsen van deze post van jou ging over 2 uur al weer de wekker!quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:53 schreef Kroketvulling het volgende:
Waarschijnlijk nu even niet aangezien de meeste van jullie aan het slapen zijn momenteel.
Blij te zien dat je t naar je zin hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:52 schreef Kroketvulling het volgende:
Natuurlijk kan ik dit forum niet missen.![]()
Het is hier goed, heb gisteren het Koreaanse alfabet geleerd, en vandaag even gezeten bij een intermediate class. Nou, daar werd ik niet zo vrolijk van, maar goed, ben ook maar een beginner. Het Koreaanse eten is fantastisch. Ik meur de tent uit! Gisteren hebben we Koreaanse bbq gegeten met een van onze docenten die compleet dronken werd en allerlei schunnige verhalen begon te vertellen.Gaat nog gezellig worden!
Is het hier ook nog gezellig op fok?
Klinkt leuk allemaal KV.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:52 schreef Kroketvulling het volgende:
Natuurlijk kan ik dit forum niet missen.![]()
Het is hier goed, heb gisteren het Koreaanse alfabet geleerd, en vandaag even gezeten bij een intermediate class. Nou, daar werd ik niet zo vrolijk van, maar goed, ben ook maar een beginner. Het Koreaanse eten is fantastisch. Ik meur de tent uit! Gisteren hebben we Koreaanse bbq gegeten met een van onze docenten die compleet dronken werd en allerlei schunnige verhalen begon te vertellen.Gaat nog gezellig worden!
Is het hier ook nog gezellig op fok?
Dat is een positieve note! Dronken mensen lastig vallen en schunnige verhalen vertellen. Die Koreaan zit er qua timing wel iets af, maar toch waardering voor deze vroege poging tot carnaval!quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:52 schreef Kroketvulling het volgende:
een van onze docenten die compleet dronken werd en allerlei schunnige verhalen begon te vertellen.Gaat nog gezellig worden!
'het alles' praten toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is de OH, hier mag je over alles praten
Ik ga even lezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ey
Zie ook Astrologie (geboortedata koppelen/numerologie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |