Kosdah?:Pquote:
Ik ook niet, maar ik zou het nog belachelijk duur vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik kon het me ook al niet voorstellen... Birkin bags voor 400 dollar.
Dat heb ik ook wel hoor. Ik vind dure spullen vaak wel heel mooi, maar het geld gewoon ook niet waard omdat de spullen niet per definitie beter zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet zo van heel duur spul
Of ik moet spontaan verliefd worden, maar dat gebeurt niet zo vaak.
O en lingerie... Zie ik eens iets wat ik echt heel mooi vind, is het ook gelijk heel erg duur
Wat is er nu weer mis met Grolsch?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer van het merk bier.. Maar goed, voor de rest, wel kicke ja.
Word er serieus door vrouwen op aangesproken in de tram oidquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer van het merk bier.. Maar goed, voor de rest, wel kicke ja.
Okay heb de prijzen gezien van de officiele tassen... en dit is serieus belachelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor. Ik vind dure spullen vaak wel heel mooi, maar het geld gewoon ook niet waard omdat de spullen niet per definitie beter zijn.
Ach ja, ooit
Ik vind meubels enzo wel ok als die duurder zijn. Maar dat zijn dan dingen waar ik jaaaaren tegenaan ga kijken en tasjes heb ik meestal minder lang.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor. Ik vind dure spullen vaak wel heel mooi, maar het geld gewoon ook niet waard omdat de spullen niet per definitie beter zijn.
Ach ja, ooit
Nou ja, ik heb wel de geneuigten van een heupatsje mogen ontdekken!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel! Ik heb dat niet verzonnen
Oj, die groene en roze onderin heb ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[ link | afbeelding ]
hij is alweer verouderder missen nog een blauwe oililytas, een crumplertas en een roze kipling.
Ik heb 1 kleine tas, voor meestal, een grote voor als ik in de trein een boek mee wil nemen ofzo (die eigenlijk van mn dochter isquote:Op maandag 28 februari 2011 14:37 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 1 tas. Die van nu vond ik terug onderin een kast. nooit gebruikt en neutraal van mooi leer, dus zonde om een andere te kopen
Een chihuahua? Die draag je toch gewoon zo?quote:
Ik las onderbroek,ik heb geen idee waaromquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, die groene en roze onderin heb ik ook
Latoya? Ze had zo als utrechtse ondiepster doorgekundquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een chihuahua? Die draag je toch gewoon zo?
[ afbeelding ]
Da's m'n beste vriendin in d'r campingdisco-foute outfit... met mijn chihuahua.
Ze was als latoya verkleed
Qua type chick lopen er hier zo 10 klonen van haar rondquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een chihuahua? Die draag je toch gewoon zo?
[ afbeelding ]
Da's m'n beste vriendin in d'r campingdisco-foute outfit... met mijn chihuahua.
Ze was als latoya verkleed
Meubels is dan ook wel wat anders dan een kledingstukquote:Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind meubels enzo wel ok als die duurder zijn. Maar dat zijn dan dingen waar ik jaaaaren tegenaan ga kijken en tasjes heb ik meestal minder lang.
Dat zie ik ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las onderbroek,ik heb geen idee waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |