FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
wat heeft iedereen opeens tegen Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Die vent kan ik serieus niet meer zien, wat een onzettende drol![]()
Sorry, lief zijn!
Ja ik heb dat ook, ben geen fan van Alex, maar hij is geen enorme stoker.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heeft iedereen opeens tegen Alex
Ik vind eerder die Servio een ontzettende drol
Die ookquote:Op maandag 28 februari 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kut, ik bedoelde: Servio is de drol, niet Alex
Lapo vorige topic
[..]
Dan weet Guido gelijk bij wie zijn gedachtes horen dan kan hij ervoor zorgen dat haar geheim geraden wordt. Joanna is veel te close met hem geweest om hem nu een nominatie te geven. Althans dat zou dom zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanne tactisch stemt en niet anders kan, dan degene eruit stemt die haar geheim het dichtst nadert. Dat is Guido. Als ze dat niet zou doen, snapt ze het spel niet. Alex kan haar eerste kandidaat zijn idd
ik heb het gevoel dat bij haar alles is komen aanwaaienquote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna vind het zo vermoeiend allemaal
Ik word moe van haar!!
Janne stemt Alex eruit en gaat dan een half uur zeggen hoe irritant ze hem vindtquote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dan weet Guido gelijk bij wie zijn gedachtes horen dan kan hij ervoor zorgen dat haar geheim geraden wordt. Joanna is veel te close met hem geweest om hem nu een nominatie te geven. Althans dat zou dom zijn.
Ze zal wel zeggen, dat ze het spiritueel aan heeft gevoeld, dat ze hem moest nominerenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Janne stemt Alex eruit en gaat dan een half uur zeggen hoe irritant ze hem vindt
Liever een rellende/lallende/bitcherige/verliefde Servio dan de eeuwige zeur zeiksnor Alex.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kut, ik bedoelde: Servio is de drol, niet Alex
Lapo vorige topic
[..]
Servio is wel vals maar das wel leuk om naar te kijken. Alex is echt lui.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Liever een rellende/lallende/bitcherige/verliefde Servio dan de eeuwige zeur zeiksnor Alex.
Ik vind Servio een grotere zeiksnor dan Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Liever een rellende/lallende/bitcherige/verliefde Servio dan de eeuwige zeur zeiksnor Alex.
ow? Zou ze mijn kinderen niet moeten flikken, dan krijgt ze echt problemenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Tamaartje het volgende:
Stagiares bij Joanna werken 9 uur zonder pauzes..
Lekker cashen :p maar serieus moet je stage lopen om winkeltrutje te worden???quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Tamaartje het volgende:
Stagiares bij Joanna werken 9 uur zonder pauzes..
Ze moet twee namen noemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Janne stemt Alex eruit en gaat dan een half uur zeggen hoe irritant ze hem vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |