Ik zou hier natuurlijk een hele verhandeling kunnen houden over fotografie en zo, maar laten we nou heel eerlijk zijn...daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers die naar Professional Imaging gaan begin maart: een van mijn favoriete fotografen geeft daar presentaties. Die gast is goedHij is er zondag en maandag en doet zijn verhaaltje drie keer per dag bij de Canon stand.
Geef toe...hij is origineler dan de afgelopen TT'squote:
Quote naar de laatste post van het vorige topic, interpunctie en een smiley... dit is een top-of-the-line FOT-sc OP als je het mij vraagt.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Quote naar de laatste post van het vorige topic, interpunctie en een smiley... dit is een top-of-the-line FOT-sc OP als je het mij vraagt.
OP is goed, ik heb het over de TT.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Quote naar de laatste post van het vorige topic, interpunctie en een smiley... dit is een top-of-the-line FOT-sc OP als je het mij vraagt.
Dat is het al vrij snel.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geef toe...hij is origineler dan de afgelopen TT's
Goed tochquote:
Als jij nou zorgt dat je altijd de lapo hebt gaat het nog eens goed komen met FOT.quote:
Kijk wel link uitquote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij nou zorgt dat je altijd de lapo hebt gaat het nog eens goed komen met FOT.
En dan nog door een FA hequote:Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
Klagen over de TT, ik waan me weer terug in PUB.
Schandalig gewoon.quote:
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Schandalig gewoon.
Te gek voor woorden...
Gewoon gaan zitten slowchatten in een SC.
Neequote:
Dat van Foto Bister wist ik, lees het clubblad nog wel eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
Zeg, ga jij morgenavond nog naar de club? En ga eens kijken bij Foto BisterMijn expo hangt daar
Heel goedquote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat van Foto Bister wist ik, lees het clubblad nog wel eens.
Denk wel dat ik morgen langs kom om te loeren naar foto's.
Het is niet te geloven. FOK! begint te vervallen.quote:
Eis een rectificatie! Schandalig dit!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedStond trouwens een tikfout in het clubblad
Peter Der Hoog
Ben geen Duitser
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedStond trouwens een tikfout in het clubblad
Peter Der Hoog
Ben geen Duitser
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeGa maar fotograferen als het je niet bevalt.
Mooie foto's, maar muziekje op sitequote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers die naar Professional Imaging gaan begin maart: een van mijn favoriete fotografen geeft daar presentaties. Die gast is goedHij is er zondag en maandag en doet zijn verhaaltje drie keer per dag bij de Canon stand.
Ach..het kan ergerquote:Op maandag 28 februari 2011 13:18 schreef freud het volgende:
Ah, een slowchat zonder naam! Het gezegde is dat het geen naam mag hebben, maar door iets 'het' te noemen geef je er toch een naam aan? De topictitel kan overigens ook slaan op een puntje-puntje raadsel slaan natuurlijk. Ik zie 8 puntjes, dus game on!!
[..]
Mooie foto's, maar muziekje op site. Ik denk dat An en ik ook wel een poging wagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |