hmm jammer, wel goed dat je er aan werkt. Kleine stapjes vooruit bos, met grote val je alleen maarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Matig, Grote moeite vaak om de deur uit te gaan. Zoals vanmorgen. Had eigenlijk om 10.00 op het werk moeten zijn, maar kon me er pas om 11.00 toe zetten om te gaan.
Maar daar wordt aan gewerkt, vanaf volgende week kom ik een groep terecht waar dit soort problemen worden besproken en aangepakt.
Nou, mijn schoonzus die enigzins in het wereldje vertoeft maakte gister een zeer zinvolle opmerking (geberut niet vaak)quote:Op maandag 28 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..].
Klote zeg, maar waarschijnlijk wel het beste voor schoonpa. Wat zou je die man nog allemaal die toestanden aandoen...
[..]
Begrijpelijk, hopelijk is het hem gegund om de resterende tijd in zijn eigen vertrouwde omgeving door te brengen.
thanks flashquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gatver crvNare zaak. Sterkte ermee!
Precies. Als het toch al een aflopende zaak is, wat zou je dan nog aan zo'n circus beginnen waar alleen het ziekenhuis beter van wordtquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, mijn schoonzus die enigzins in het wereldje vertoeft maakte gister een zeer zinvolle opmerking (geberut niet vaak)
De onderzoeken die ze wilde doen, zijn enkel geldvangers. Ze wilden CT-scan, Röntgen, hersen scan weet ik wat nog meer. En die man is al zo slecht. En zij vertelde dat je voor pijnmedicatie geen van deze onderzoeken nodig hebt want nagenoeg alles is uit bloed, urine, speeksel onderzoek te halen
Kloteziekenhuizen ook af en toequote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, mijn schoonzus die enigzins in het wereldje vertoeft maakte gister een zeer zinvolle opmerking (geberut niet vaak)
De onderzoeken die ze wilde doen, zijn enkel geldvangers. Ze wilden CT-scan, Röntgen, hersen scan weet ik wat nog meer. En die man is al zo slecht. En zij vertelde dat je voor pijnmedicatie geen van deze onderzoeken nodig hebt want nagenoeg alles is uit bloed, urine, speeksel onderzoek te halen
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
net een brichtje van mijn vrouw uit het ziekenhuis. We hebben besloten alle onderzoeken verder te stoppen
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.
Moequote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he?
Muck hoe is het meisje?
Hai Wokjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Muckie![]()
[..]
Marijkje![]()
beetje opgeknapt weer?
Muckjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Moe
Zo'n feestje hakt erin zeg
Maar wel heel blij, schandalig verwend en dankbaar
En hoe is het met jou dan?
Kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Wel fijn van alle spulletjes die jullie hebben gekregenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Moe
Zo'n feestje hakt erin zeg
Maar wel heel blij, schandalig verwend en dankbaar
En hoe is het met jou dan?
shit zeg hondaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef crv het volgende:
[..]
eruit en etenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje![]()
Een beetje
Heb echt vet diep geslapen en twijfel nu of ik nog een ronde slapen ga doen of mezelf maar uit bed hijs en ga proberen te eten
Marijkequote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje![]()
Een beetje
Heb echt vet diep geslapen en twijfel nu of ik nog een ronde slapen ga doen of mezelf maar uit bed hijs en ga proberen te eten
[..]
Muckje![]()
![]()
Ja, we zijn echt schandalig verwendquote:Op maandag 28 februari 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Wel fijn van alle spulletjes die jullie hebben gekregenIk las het ergens van Toek geloof ik.
Hier gaat het even prut desondanks ben ik best wel vrolijk vandaag.. komt wel weer goed
Liebchenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje![]()
Een beetje
[..]
Muckje![]()
![]()
Wijze woordenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eruit en eten![]()
anders slaap je vannacht niet
Maar ik wil nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eruit en eten![]()
anders slaap je vannacht niet
Maar jullie verdienen die verwennerij wel zo ontzettendquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Marijke
[..]
Ja, we zijn echt schandalig verwend
Best een beetje gehuild hoor
En natuurlijk komt het weer goed
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Heeft het slapen je wel een beetje goed gedaan?
Maar toch moesten we huilenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik wil nietIk voel me zo moe
Ik blijf nog heel even liggen en dan ga ik douchen en eten, ok?
[..]
Maar jullie verdienen die verwennerij wel zo ontzettend![]()
[..]
JaMaar ik wil gewoon nog steeds slapen
Dat snap ikquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
JaMaar ik wil gewoon nog steeds slapen
nou vooruit, nog even liggen dan maar niet in slaap vallen hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ojee! What's nextquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
En ik ben er WEER ingestonken. Nu heb ik van die vrijeuitloopkippeneieren gekocht.
I'm a sucker
Geen idee. Hoe kan ik het nog erger maken denk je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |