Neuken komt vanmiddag pas. Eerst ff wakker worden. Heb je nog een voorkeur voor standjes?quote:
Fries is iig buitenlandquote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fries, Hollands en Nederlands, telt dat
Ook met 'normale ogen' en andere blanke features? Of is het alleen de huidskleur.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog iets wat niet klopt. Ik ben in sapa (Vietnam) geweest en daar heeft in elk geval al 1 bergdorp een genetische afwijking waardoor er 20% blank is. Niet albino maar blank.
[singles] doen toch alleen maar toppertjes?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar waren wel allemaal stuk voor stuk toppertjes
Nee, dat laat ik geheel aan jouw verbeelding overquote:Op maandag 28 februari 2011 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuken komt vanmiddag pas. Eerst ff wakker worden. Heb je nog een voorkeur voor standjes?
Geer en Goorquote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[singles] doen toch alleen maar toppertjes?.
Helaas niet. Er waren wel wat dames die op papier ernstigquote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oeh, een onderdanige vrouw.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, dat laat ik geheel aan jouw verbeelding over
Ach ja, soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas niet. Er waren wel wat dames die op papier ernstigleken, maar in de praktijk nogal tegen vielen.
Dat risico zit er in ja, maar om haar daar bij voorbaat al op af te wijzen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt meer als een dodelijk saaie vrouw die zelf niks kan verzinnen
En soms zit het heel erg tegen. Als je voorbij lichamelijke schoonheid (of het gebrek daar aan) kijkt, omdat je het vermoeden hebt dat de seks wel kinky zou zijn. En dan blijkt dat niet zo te zijn en lig je ook nog eens met een lelijk wijf in bedquote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, soms zit het mee, soms zit het tegen.
Ja, zit wat in. Gewoon proberen. Is het niks, kun je haar altijd nog op straat zetten.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat risico zit er in ja, maar om haar daar bij voorbaat al op af te wijzen.
Dan is het nogal altijd jou fantasie die haar onderdanig maakt, mogelijkerwijs is ze het tegenovergestelde en een beest in bed die altijd de touwtjes in handen wilt.quote:
Ach, stuff happens, seks is seks ook al is het slecht, het is beter dan geen seksquote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En soms zit het heel erg tegen. Als je voorbij lichamelijke schoonheid (of het gebrek daar aan) kijkt, omdat je het vermoeden hebt dat de seks wel kinky zou zijn. En dan blijkt dat niet zo te zijn en lig je ook nog eens met een lelijk wijf in bed
De enige touwtjes die ze krijgt, zitten om haar polsen vastgebonden.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Dan is het nogal altijd jou fantasie die haar onderdanig maakt, mogelijkerwijs is ze het tegenovergestelde en een beest in bed die altijd de touwtjes in handen wilt.
True, true. Baal er ook niet enorm van hoor. Maar het is wel jammer.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, stuff happens, seks is seks ook al is het slecht, het is beter dan geen seks.
Touwquote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige touwtjes die ze krijgt, zitten om haar polsen vastgebonden.
Me eerst vastleggen en dan klagen dat ik niets doequote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige touwtjes die ze krijgt, zitten om haar polsen vastgebonden.
Dubbel kut dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En soms zit het heel erg tegen. Als je voorbij lichamelijke schoonheid (of het gebrek daar aan) kijkt, omdat je het vermoeden hebt dat de seks wel kinky zou zijn. En dan blijkt dat niet zo te zijn en lig je ook nog eens met een lelijk wijf in bed
Nee hoor. Vaak zat bottomsquote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook voor de hulpstukken geldt dat afwisseling het leuk houdt.quote:
Waar zie je mij klagen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
Me eerst vastleggen en dan klagen dat ik niets doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |