Die heb ik gekregen, heb alleen geen autoquote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan met alle eerlijkheid zeggen nog nooit een Kia van binnen te hebben gezien
ik zou zeggen, koop een TomTom
Neukbare spleetoogquote:
Wel als het zo hoog en luid is. Begrijp me niet verkeerd, niks mis met een vrouw die flink lawaai maakt, maar die Aziaten doen dat op zo'n manier dat ik niet hard blijf.quote:
Geen idee, ik val totaal niet op Aziaten.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als het zo hoog en luid is. Begrijp me niet verkeerd, niks mis met een vrouw die flink lawaai maakt, maar die Aziaten doen dat op zo'n manier dat ik niet hard blijf.
Ik kan heel goed kaartlezen. Dat is de reden dat ik altijd op google maps kijk en nooit iets doe op mn navigatie. Vind ik handiger. Alleen zoek ik het dus wel eerst op voordat ik de deur uit ga, kijk op de kaart, onthoud het en dan vertrek ik. Nu dusquote:Op maandag 28 februari 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dus slecht, als alles uitvalt, kom ik nog een heel eind, door de jaren heen heb ik een redelijke kennis opgebouwd van het Nederlandse wegennet, waardoor ik voor 95% van alle km-s die ik maak niks nodig heb (ik heb geen woon-werk verkeer). Die 5% waarbij ik wel wat nodig heb, volstaat een snelle blik op de kaart meestal.
Overigens is kaartlezen niks anders dan herkenningspunten van een kaart kunnen vertalen naar de werkelijkheid, dat kan iedereen leren.
K'ook niet. Maar zie wel eens (amateur) filmpjes en hoor nog wel eens wat van vrienden.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik val totaal niet op Aziaten.
Ik zou het ook niet weten, ik heb nog nooit wat gedaan met een aziaatjequote:Op maandag 28 februari 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als het zo hoog en luid is. Begrijp me niet verkeerd, niks mis met een vrouw die flink lawaai maakt, maar die Aziaten doen dat op zo'n manier dat ik niet hard blijf.
Het meest exotische waar ik mijn leuter in heb gestopt was kwart Deensquote:Op maandag 28 februari 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, ik heb nog nooit wat gedaan met een aziaatje.
Maar opzich ben ik ook wel van de herrie.
Israelischquote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het meest exotische waar ik mijn leuter in heb gestopt was kwart Deens
Ja, hier heb je mijn punt!quote:
Begon even te twijfelen over Belgen en volgens mijn half/kwart indo of zo, maar daar heb ik niet mee geneuktquote:Op maandag 28 februari 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Israelisch. 21 jaar, soldate
.
Daarna nooit meer iets van gehoord, email mocht niet eens.
Zit je nu alweer mijn geplastificeerde foto te swaffelenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, hier heb je mijn punt!
BAM!
Neh.
Want ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoveel smaken heb ik verder ook niet, frans, zweeds, israelisch, fins, duits geloof ikquote:Op maandag 28 februari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Begon even te twijfelen over Belgen en volgens mijn half/kwart indo of zo, maar daar heb ik niet mee geneukt
Je spreekt inmiddels uit ervaring?quote:
Fries, Hollands en Nederlands, telt datquote:Op maandag 28 februari 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoveel smaken heb ik verder ook niet, frans, zweeds, israelisch, fins, duits geloof ik.
Nog iets wat niet klopt. Ik ben in sapa (Vietnam) geweest en daar heeft in elk geval al 1 bergdorp een genetische afwijking waardoor er 20% blank is. Niet albino maar blank.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal niet blank.
Nu al klaar?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je spreekt inmiddels uit ervaring?
Niet in inmiddels. Dat weet ik al jaren uit ervaring.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je spreekt inmiddels uit ervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |