Jezus, dubbel kut is echt klote!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ohja, dat was jij idd nietExcuus. Krijg ik nou straf?
je vindt er geen reet aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Hij wilde weten waar je zat..
hij zou je strax wel een veeg geven..
Hij komt je kontje afvegen?quote:
Dat kun je dan toch beter met rimmen doen?quote:
Uhm...quote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch beter met rimmen doen?
Ik sla even over. Maar hej.. Ik zou zeggen ga je gang!quote:
Been there, done thatquote:Op maandag 28 februari 2011 11:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik sla even over. Maar hej.. Ik zou zeggen ga je gang!
Nou.. Kweenie..quote:Op maandag 28 februari 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done that. Tis geen elke keer terugkomend ritueel, maar je moet het toch een keer proberen
.
Er zijn zaken die ik niet perse hoef te proberenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done that. Tis geen elke keer terugkomend ritueel, maar je moet het toch een keer proberen
.
Ja maar dat stond er niet! Ik had het over kont afvegen en Angel begon er over dat het niet hoeft en het via rimmen te doenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Ach, zolang het schoon is. Maar ja, dat geldt voor alles
Dat kan, dat kan. Is ook niet voor iedereen weggelegd, maandagochtendrimmen!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het meer een dinsdagochtend ding
Meer iets voor de vrijdag.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het meer een dinsdagochtend ding
Weesgroetjes kom je niet ver mee denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Maar wat nou als je op maandagochtend aan het beffen bent, en je schiet uit? Ook al ben je tegen rimmen op de maandagochtend, dan heb je het wel gedaan.
10 weesgroetjes?
We begonnen met kinderen, dus dit is smakelijkerquote:
Daarover gesproken. Denk je dat ik het verkeerde signaal af geef als ik een blender als geboortecadeau geef?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We begonnen met kinderen, dus dit is smakelijker.
Ik vrees dat het niet overkomt vooralquote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Denk je dat ik het verkeerde signaal af geef als ik een blender als geboortecadeau geef?
ben 3 keer met de trein geweest dit jaar, 2 keer meer dan 30 min vertraging, 1 keer zelfs een uurquote:Op maandag 28 februari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks mis met de NS. Dit hele jaar nog geen minuut vertraging gehad
ik 1x, 3u vertragingquote:Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben 3 keer met de trein geweest dit jaar, 2 keer meer dan 30 min vertraging, 1 keer zelfs een uur.
1 keer na een meeting, zelfmoord, 1 keer na een trip Schotland, 30 min stil voor het CSquote:
Ik verbaas me er meestal ook over, omdat ik dus idd ook zelden vertraging heb.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Ik ga elke dag met de trein en heb zelden vertraging eigenlijk
Ik in januari zo'n 16x. In februari zo'n 30x. 0 minuten vertragingquote:Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben 3 keer met de trein geweest dit jaar, 2 keer meer dan 30 min vertraging, 1 keer zelfs een uur.
Ja, dat zou ook moeten, daarom verbaasde ik er me ook over dat het die 2 van de 3 keer zo mis gingquote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Ik ga elke dag met de trein en heb zelden vertraging eigenlijk
Juist die mensen die haast nooit gaan lijken wel net die zeldzame vertragingen te krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meestal ook over, omdat ik dus idd ook zelden vertraging heb.
Vorig jaar misschien twee keer noemenswaardig en af en toe 5 minuutjes, maar dat noem ik geen vertraging.
ja, dat zeg ik dusquote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist die mensen die haast nooit gaan lijken wel net die zeldzame vertragingen te krijgen.
Alleen die winters zijn wel gruwelijk irritant. Heb vorig jaar en dit jaar een 'verplichte' trip een dag moeten opschuiven omdat t gesneeuwd had en er niets reed, dat is wel irritant. Had ik niet meegeteld btw.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist die mensen die haast nooit gaan lijken wel net die zeldzame vertragingen te krijgen.
Die was in de plomp gereden?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
Ik heb 1 keer 5 uur vertraging gehad met de bus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |