sterkte manquote:Op maandag 28 februari 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
@naatje: hij is in het verleden gedotterd en vorige week ook, het ging juist heel goed met hem. van de week is ie weer opgenomen omdat zijn "wond" vanwaar hij gedotterd is, ontstoken is geraakt.
ik mag nog niet maar hem toe, ben aan het stressen in de wachtkamer.
p.s. ben aan het posten vanaf mijn telefoon
Random, er zijn een aantal users die wat hebben ingesproken.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:43 schreef Redskillz het volgende:
van wie is die lelijke stem die als jingle erdoorheen galt?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
goede request van deze manhttp://forum.fok.nl/user/history/149892
ik zag dat de verzoek automaat aanstond.quote:
zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 02:12 schreef hole1988 het volgende:
wordt het niet eens tijd voor een nieuw monsterhit.
Adele - Someone Like Youquote:
morgenquote:
ik zie het http://maps.tomtom.nl/map(...)421&zoom=7&map=basicquote:Op maandag 28 februari 2011 07:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kut vakantie
Om 5:45 stond er al file bij ons op de A7
De A7 van Hoorn > Zaandam.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zie het http://maps.tomtom.nl/map(...)421&zoom=7&map=basic
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 07:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hebben jullie toevallig nog meer websites waar ze goedkope meubelen verkopen (behalve IKEA) ?
Ik ben op zoek naar een nieuw bureau.
Genoeg bruikbaars.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen heb alleen nog maar bij Ikea gekeken, en daar zit weinig tussen
Jaaa....quote:Op maandag 28 februari 2011 07:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die is al voorbijvroeg opstaan
___!
gewoon zwart?quote:Op maandag 28 februari 2011 07:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nouja, het moet een beetje bij de rest van mijn kamer passen
quote:Op maandag 28 februari 2011 07:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Jaaa....
Maarrrr door bezuinigingen begint school vanaf vandaag om 08:45 i.p.v. 08.10 EN 45 minuten rooster
Deze vind ik tof, alleen gewoon ¤279-,quote:Op maandag 28 februari 2011 07:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen heb alleen nog maar bij Ikea gekeken, en daar zit weinig tussen
Die is mooi jaquote:Op maandag 28 februari 2011 07:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deze vind ik tof, alleen gewoon ¤279-,
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die is al voorbijvroeg opstaan
___!
Ja sorry, was douchen, DM/PM maarquote:Op maandag 28 februari 2011 07:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trololo kan ik een verzoekje aanvragen?
quote:Op maandag 28 februari 2011 08:01 schreef trolololo het volgende:
KUT.
Mijn haar zit nu als Justin Bieber
Verzondenquote:Op maandag 28 februari 2011 08:01 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja sorry, was douchen, DM/PM maar
Ontvangen&Bevestigdquote:Op maandag 28 februari 2011 08:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Verzonden
Beady eye - the Roller
Dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 28 februari 2011 08:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Heb ik ook wel eens, gaat wel weg als je fietst. Hopelijk.
Thnx man en succes vandaagquote:Op maandag 28 februari 2011 08:10 schreef trolololo het volgende:
Hier je verzoekje
Ik moet naar school![]()
Veel plezier en succes allemaal
Je doet engquote:
Nou inderdaad zeg...quote:
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 08:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Huppel, mag ik die foto neerzetten van jou met Ezechiel?
Inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 09:02 schreef Neroje het volgende:
Overigens is naar de uni gaan om er daar achter te komen dat je geen college hebt best lullig
Dat kan dus niet... Die staat niet op de PC's hierquote:Op maandag 28 februari 2011 09:11 schreef sharr het volgende:
[..]
InderdaadNee maar de webstream doet het bij mij ook niet, daarom VLC!
Kun je het niet downloaden?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat kan dus niet... Die staat niet op de PC's hier
En als je vlc op een usb stick zet. Kan je het dan via dat sticky luisteren?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik kan hier niks instaleren, dus dat wordt hem niet
Het bleek toch op de PC te staan hier, ik luister nu meequote:Op maandag 28 februari 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je vlc op een usb stick zet. Kan je het dan via dat sticky luisteren?
Ja ik snap dat je dat nu niet kan proberen
Mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 09:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het bleek toch op de PC te staan hier, ik luister nu mee
Hoiquote:Op maandag 28 februari 2011 09:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goedemorgen
heb weer internet
Niet dat ik weet, en ik plaats ze ook niet, omdat niet iedereen op fok wil met zijn/haar gezichtquote:Op maandag 28 februari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
staan er al foto's van de meet ergens op fok?
Ja, eentjequote:Op maandag 28 februari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
staan er al foto's van de meet ergens op fok?
ik was ook niet van plan om wat te plaatsen.. maar was gewoon benieuwdquote:Op maandag 28 februari 2011 09:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en ik plaats ze ook niet, omdat niet iedereen op fok wil met zijn/haar gezicht
Ik wil ze wel uitwisselen met jou aubquote:Op maandag 28 februari 2011 09:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was ook niet van plan om wat te plaatsen.. maar was gewoon benieuwdheb er 57
Helaas kan dat niet, laten we de foto's gewoon lekker intern onder de bezoekers houden, prima toch.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eigenlijk wel dikke bull dat er niks geplaatst wordt
ja oke.. maar is toch wel leuk voor degene die er niet bij waren voor een sfeer impressie.. ik sta op haast geen enkele fotoquote:Op maandag 28 februari 2011 09:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet, laten we de foto's gewoon lekker intern onder de bezoekers houden, prima toch.
Jij van 18:00 tot 19:00 en ik van 19:00 tot 20:00?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat eens op het rooster kijken
uh whut vandaag?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij van 18:00 tot 19:00 en ik van 19:00 tot 20:00?
Haha waarom nietquote:
omdat ik om 18.00 nog aan het eten ben en om half 7 de jongens in bad moet doen en naar bed moet brengenquote:
Ik kan het helaas niet omdraaien omdat ik rond die tijd ook niet kan, maar anders ga je van 19:00 tot 20:00quote:Op maandag 28 februari 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik om 18.00 nog aan het eten ben en om half 7 de jongens in bad moet doen en naar bed moet brengen
Ik ga later deze week wel even kijken, wil het proggie ook nog even onder de knie krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet omdraaien omdat ik rond die tijd ook niet kan, maar anders ga je van 19:00 tot 20:00
Morgequote:
Negerquote:
Gewoon 1 of 2 groep/sfeerfoto's en klaar, tochquote:Op maandag 28 februari 2011 10:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil wel.. maar schijnbaar wil de rest dat niet
preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon 1 of 2 groep/sfeerfoto's en klaar, toch
Dragemsquote:
Er is altijd gezeik over foto's.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, de rest gewoon voor de meeters zelf, als herinnering. Er wordt nu gewoon zo krampachtig over gedaan dat juist meer mensen de foto's willen.
Ik hou er ook niet van, foto's online, daarom heb ik ook geen hyves/facebook en het is een extra reden om niet naar meets te gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er is altijd gezeik over foto's.
Als dat mag dan komen we zeker een keer langsquote:Op maandag 28 februari 2011 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, foto's online, daarom heb ik ook geen hyves/facebook en het is een extra reden om niet naar meets te gaan.
Ik nodig patje en graseter gewoon een keer hier uit om te draaien
Alleen voor de toffe mensenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als dat mag dan komen we zeker een keer langs
Lik aan je tasquote:Op maandag 28 februari 2011 10:09 schreef Roburtt het volgende:
Mn pakje drinken ging net op in mn tas op school, nu ruikt mn tas naar appelsap
Haha nee, vies.quote:
Dwing hetquote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind wilde niet eens met mij dansen
Ziekkie moest uit
Dat jij kinderen dwingt wil niet zeggen dat andere dat ook moeten doen.quote:
Je kind mag pas een mening en een vrije wil hebben als het op kamers gaat. :pquote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind wilde niet eens met mij dansen
Ziekkie moest uit
Wacht maar tot je zelf kinderen krijgtquote:Op maandag 28 februari 2011 10:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kind mag pas een mening en een vrije wil hebben als het op kamers gaat. :p
Gezien in 3dquote:Op maandag 28 februari 2011 10:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet hier een beetje van kokhalzen
http://www.dumpert.nl/med(...)enjoy_your_shit.html
Gadverdamme![]()
Ik zoek nog een vriendin die zo gek is om er samen met mij eentje te "kopen".quote:Op maandag 28 februari 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf kinderen krijgt
Als dat ooit gebeurd
veel plezierquote:Op maandag 28 februari 2011 10:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet naar school, om 12 uur ben ik weer thuis
Bai iedereen
Succesquote:Op maandag 28 februari 2011 10:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet naar school, om 12 uur ben ik weer thuis
Bai iedereen
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vriendin die zo gek is om er samen met mij eentje te "kopen".
ik dacht dat jij gewoon nog een vriendin zocht puntquote:Op maandag 28 februari 2011 10:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vriendin die zo gek is om er samen met mij eentje te "kopen".
Klopt ookquote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat jij gewoon nog een vriendin zocht punt
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:20 schreef Ragboer het volgende:
Hallo mensen, ik ga maar eens richting kantoor.
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga een opslagruimte bekijken.. tot vanmiddag ofzo
![]()
Heloef en ikquote:
Ja weet niet van wie die was maar Starbucksquote:
Haha ja hij is echt een grote baas gewoon.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Heloef is volgens mij echt een grote held
Ik vind het wel een toffe campagneactiequote:Op maandag 28 februari 2011 10:28 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
ik en rockiejj stemmen vvd, voor veiligheid
ik ook, je kan echt alles met die dingenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:29 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een toffe campagneactie
vvd is voor belastingverlaging, daar ben ik voor.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
vvd is voor belastingverlaging, daar ben ik voor.
Voor de rest heb ik geen idee wat ze willen
DAN MOET IEDEREEN EEN MEKBOEK EN IN CAPS TIEPEN!?!?!?!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:32 schreef Snuf. het volgende:
Sowieso politiek moet weg en ik moet dictator worden
Nog niet aan gedacht maar nu je het zegtquote:Op maandag 28 februari 2011 10:32 schreef sharr het volgende:
[..]
DAN MOET IEDEREEN EEN MEKBOEK EN IN CAPS TIEPEN!?!?!?!!!
En dan komen we allemaal in opstand en dan moet je aftreden, einde verhaal Snufquote:Op maandag 28 februari 2011 10:32 schreef Snuf. het volgende:
Sowieso politiek moet weg en ik moet dictator worden
Moet ze iets van werk proberen te zoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dezen
ROBURRT JE ZORGT ER VOOR DAT HUPPEL GEEN GELD MEER HEEFT VOOR FOK
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nog niet aan gedacht maar nu je het zegt
Ik denk dat ik eens oversla.quote:
Is niet echt veel werk op dit moment an sichquote:Op maandag 28 februari 2011 10:33 schreef Neroje het volgende:
[..]
Moet ze iets van werk proberen te zoeken
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan komen we allemaal in opstand en dan moet je aftreden, einde verhaal Snuf
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:33 schreef robdriessen het volgende:
Ter info: vanavond tussen 19 en 20 uur is uw DJ Dolle Driessen weer van de partij met een uurtje classic nederpop. Oftewel...
"Was ik maar een gijzelaar die smoorverliefd over de muur van Kronenburg Park klom om even een kopje koffie aan mijn moeder te vragen."
Dat is natuurlijk geen reden om niet te zoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Is niet echt veel werk op dit moment an sich
Klopt. Maar als er niets is wat geschikt is, kun je er ook niet veel aan doen. Niet specifiek voor Huppel dit, ofzo. Maar in het algemeen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:35 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen reden om niet te zoeken
Dat is best leukquote:Op maandag 28 februari 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb gewoon Guitar Hero, dat op zich is al
Ik heb ook Dj Hero 1 & 2![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen lieffiepieffiesnoetepetoetjequote:![]()
nee, deze is chill op ghquote:Op maandag 28 februari 2011 10:35 schreef wiebelstront het volgende:
dit is echt een kk liedje op GH World Tour
Popquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goeiemorgen lieffiepieffiesnoetepetoetje![]()
Patquote:![]()
Ik las schenkenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:37 schreef Roburtt het volgende:
hahahahahhaa, volgens een stemwijzer zou ik pvda of d66 moeten stemmen
Bij mij komt er een combinatie van SP en PVV uitquote:Op maandag 28 februari 2011 10:37 schreef Roburtt het volgende:
hahahahahhaa, volgens een stemwijzer zou ik pvda of d66 moeten stemmen
Ik was ook al overgestapt op algemeenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Klopt. Maar als er niets is wat geschikt is, kun je er ook niet veel aan doen. Niet specifiek voor Huppel dit, ofzo. Maar in het algemeen.
ik zou nooit op die rotte tomaten stemmenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Bij mij komt er een combinatie van SP en PVV uit
PVV snap ik totaal niet, ik denk dat ik wel SP zou stemmen.
Aan de ene kant: ja. Aan de andere kant: iedereen die niet stemt geeft daarmee een gratis stem aan de grootste.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou me niet zo bezig met politiek.. het blijft toch wel een zooitje![]()
uiteindelijk zijn we allemaal de lul en moeten we toch wel betalen
Nee maar wel een baan waar je de capaciteiten voor hebt, niet dat je met een niet echt goede lichamelijke toestand aan het werk wordt gezet in een beroep waar je zwaar lichamelijk werk voor moet verrichten. Sowieso zijn er ook al veel belemmeringen als je geen diploma hebt enzulks. Achja.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik was ook al overgestapt op algemeen
Maar sommige mensen vinden dingen al snel iets niet "geschikt" Je hebt niet recht op een baan die je leuk lijkt...
Ja maar als je niet weet wat je moet kiezen, elke partij heeft wel voor en nadelenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aan de ene kant: ja. Aan de andere kant: iedereen die niet stemt geeft daarmee een gratis stem aan de grootste.
Er is sowieso geen partij waarmee je het helemaal eens bent... Die vinden moet je ook niet proberen...quote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar als je niet weet wat je moet kiezen, elke partij heeft wel voor en nadelen
Ach ik heb nog even om mij te verdiepenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:41 schreef Neroje het volgende:
[..]
Er is sowieso geen partij waarmee je het helemaal eens bent... Die vinden moet je ook niet proberen...
Top nummer overigens
Ik snap niet dat mensen die zich totaal niet verdiept hebben in een partijprogramma klakkeloos op een partij stemmenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Snuf. het volgende:
VVD is gewoon een asociale partij, wat niet zegt dat de mensen die erop stemmen ook asociaal zijn. Ik snap niet dat er mensen zijn zonder baan die op VVD stemmen
Herrie. Hardstyle. Dacht ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Weet iemand al wat TrollenFTW draait?
Want hebben jullie het rooster al gezien? Bijna iedereen heeft genrevermelding:
www.onzinradio.nl/rooster
En alle dj's die het nog niet hebben gedaan: ivm opkomende wijzigingen (poort, server, password) verplicht aanmelden op: www.onzinradio.nl/dj
Hardstyle, maar 9 van de 10x is hij er niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Weet iemand al wat TrollenFTW draait?
Want hebben jullie het rooster al gezien? Bijna iedereen heeft genrevermelding:
www.onzinradio.nl/rooster
En alle dj's die het nog niet hebben gedaan: ivm opkomende wijzigingen (poort, server, password) verplicht aanmelden op: www.onzinradio.nl/dj
Wel handig zo in dat roosterquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Wel handig zo in dat rooster
Al ben ik geloof ik dusdanig radio ONZ verslaafd dat ik al weet wat iedereen draait
Klopt inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hardstyle, maar 9 van de 10x is hij er niet.
Dan wordt hij uitgeroosterd, 2x niet komen = weg. Dan moet je je dus opnieuw laten inroosteren.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hardstyle, maar 9 van de 10x is hij er niet.
Nog meer nieuwe dj's?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan wordt hij uitgeroosterd, 2x niet komen = weg. Dan moet je je dus opnieuw laten inroosteren.
En we hebben vanmiddag wel een héél groot gat![]()
Al ga ik deze week weer 2 of 3 nieuwe dj's een slinger geven
Nee, VVD.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
jij gaat op groenlinks stemmen?
Egniequote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
Je moet alleen nog 2 jaar wachten voor je mag stemmen.
Oh cool!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zelfs een metal dj, die hebben we nog niet
Ik heb ook nog een DJ die volgende week wel wil beginnen met draaien, hij wil techno doen. Verder zijn ik en Nick van de trance, klassiekers en hardstyle.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zelfs een metal dj, die hebben we nog niet
Ik vond Nicks set gisteren wat rommelig, te veel tempo's door elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een DJ die volgende week wel wil beginnen met draaien, hij wil techno doen. Verder zijn ik en Nick van de trance, klassiekers en hardstyle.
Ja klopt, vond het wel grappig maar normaal draaien we wel normaal jaquote:Op maandag 28 februari 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vond Nicks set gisteren wat rommelig, te veel tempo's door elkaar.
Moet kunnen een keer, maar ik vond het minder om naar te luisteren. Vrijdag was hij wel top
Ook maar eens doenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
Ik volg het kieskompas en ik heb 90% "neutraal"
En wat komt er dan uit?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
Ik volg het kieskompas en ik heb 90% "neutraal"
Eindelijk snap ik waar dat vandaan komt.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
Wonen en bouwen
De kernreactor bij Petten moet worden vervangen door een nieuwe kernreactor
ze bedoelen in de Petto
Geen idee, van mij mag dat hele ding weg
Het komt van "vanavond hebben we heel veel leuks in petto"quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Eindelijk snap ik waar dat vandaan komt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik moet VVD of CDA (___! ) stemmen zegt 'ie.
Ik moet trouwens ook weer terug naar Zoetermeerquote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef mc-Piel het volgende:
Ik moet even wakkerworden met m'n eigen muziek en dan schakel ik de radio in!
Toevallig niemand die me even 'n lift naar Boskoop wil geven vanuit Zoetermeer zometeen?
Is het ook welquote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef sharr het volgende:
Ik ben weer met VDJ aan het spelen.
Best makkelijk. Kom ik nu achter.
Ga jij ook een keer draaien?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef sharr het volgende:
Ik ben weer met VDJ aan het spelen.
Best makkelijk. Kom ik nu achter.
Nooit geprobeerdquote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook welSAM vind ik overigens fijner ben ik achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |