abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93424600
Bij meisjes? Wanneer hoor je het echt gedaan te hebben? Is het iets om je voor te schamen als je bijvoorbeeld op je 18e nog maagd bent?

Is het afstotelijk als een meisje maagd is?

En bij jongens? Ligt dat dan anders...?

En als je wel andere dingen hebt gedaan (ook al was het eenmalig), maar geen penetratie, hoe maagdelijk ben je dan?'
pi_93424645
*Zucht gewoon zucht
pi_93424691
Niet afstotelijk, integendeel.
En niets om je voor te schamen.
pi_93424715
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef gamezz het volgende:
Niet afstotelijk, integendeel.
En niets om je voor te schamen.
wat bedoel je met "integendeel"? :)
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 01:13:49 #5
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_93424751
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef Egeltje92 het volgende:

Bij meisjes? Wanneer hoor je het echt gedaan te hebben? Daar staat geen leeftijd op.

Is het iets om je voor te schamen als je bijvoorbeeld op je 18e nog maagd bent?
Zeker niet
Zeker niet
Zeker niet

En als je wel andere dingen hebt gedaan (ook al was het eenmalig), maar geen penetratie, hoe maagdelijk ben je dan?' Nog steeds maagd, sorry.
Are you fokking to me?
  maandag 28 februari 2011 @ 01:14:15 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_93424760
Egeltje is 19 jaar en nog maagd. Ze hoort echter al jaren van vriendinnetjes dat ze al op hun 15de zijn ontmaagd door 'n lutsertje waar ze achteraf toch spijt van hebben. Egeltje is daarentegen op een leeftijd dat ze er een meer volwassen overweging van kan maken, omdat de eerste keer toch een bijzondere keer zou moeten zijn.

Het lijkt mij dat Egeltje zich daarom nergens voor hoeft te schamen. Sowieso hoeft dat niet, want ze is aan niemand verantwoording schuldig behalve aan zichzelf.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_93424775
Als het meisje wel mooi is en ze is op haar 18 nog maagd zou ik het niet als slecht zien, juist als goed beschouwen. Al die meisjes van tegenwoordig zijn sletten en zijn allemaal op hun 15e jaar al ontmaagd, best wel vroeg dus.
pi_93424879
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

wat bedoel je met "integendeel"? :)
Ik vind het wel aantrekkelijk juist

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
Als het meisje wel mooi is en ze is op haar 18 nog maagd zou ik het niet als slecht zien, juist als goed beschouwen. Al die meisjes van tegenwoordig zijn sletten en zijn allemaal op hun 15e jaar al ontmaagd, best wel vroeg dus.
En dit.
pi_93424920
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef gamezz het volgende:

[..]

[..]

En dit.
:) maar wat is er aantrekkelijk aan dan?
pi_93424939
quote:

[..]

^O^
Met je eens! Het is aantrekkelijk dat jij de eerste mag zijn die haar mag ontmaagden en ze is dan een volwassen vrouw en niet een 16jarige foutje
With all due respect. F*ck you, Sir!
  maandag 28 februari 2011 @ 01:19:46 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93424940
quote:

[..]

[..]

En dit.
Maar wat is er aantrekkelijk, de gedachte dat ze haar maagdelijkheid bewaard voor een bijzonder persoon of het idee dat jij misschien wel de eerste mag zijn die hem erin mag hangen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 28 februari 2011 @ 01:22:24 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93425000
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef Egeltje92 het volgende:
Bij meisjes? Wanneer hoor je het echt gedaan te hebben? Is het iets om je voor te schamen als je bijvoorbeeld op je 18e nog maagd bent?

Er is geen leeftijd waarop je het gedaan hoort te hebben, dat bepaald eenieder voor zichzelf. Al gebeurd het nooit.

Voor de ene wel, voor de andere juist niet. Ik denk dat het de meeste mensen niet uitmaakt.

In een goede wereld niet ;)

En als je wel andere dingen hebt gedaan (ook al was het eenmalig), maar geen penetratie, hoe maagdelijk ben je dan?'

Zo maagd als maar kan. Je kan er van alles in hebben gehad en je kan zoveel geprobeerd hebben en doen, zolang er geen penis in is geweest, ben je maagd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_93425009
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

Dat ze haar maagdelijkheid niet zomaar aan de eerste de beste opgeeft maar dit bewaart voor iemand die wel geschikt is. En dat er niet al allerlei jongens overheen zijn gegaan, dat geeft een betere gedachte.
pi_93425030
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar wat is er aantrekkelijk, de gedachte dat ze haar maagdelijkheid bewaard voor een bijzonder persoon of het idee dat jij misschien wel de eerste mag zijn die hem erin mag hangen?
Dat eerste is het. :)

En dat het geen slet is natuurlijk waar al 17 jongens overheen zijn gegaan. Maar dat heeft ermee te maken.
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:22 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat ze haar maagdelijkheid niet zomaar aan de eerste de beste opgeeft maar dit bewaart voor iemand die wel geschikt is. En dat er niet al allerlei jongens overheen zijn gegaan, dat geeft een betere gedachte.
Dit dus.
pi_93425087
:) voel me een stuk beter. Ik voelde me een tijdje best preuts, als ik niet met iemand naar bed wilde of gelijk durfde (omdat het geen relatie was en dat is natuurlijk zonde en achteraf pijnllijk als je dan met zo'n jongen naar bed gaat.)
  maandag 28 februari 2011 @ 01:30:25 #16
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_93425181
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:26 schreef Egeltje92 het volgende:
:) voel me een stuk beter. Ik voelde me een tijdje best preuts, als ik niet met iemand naar bed wilde of gelijk durfde (omdat het geen relatie was en dat is natuurlijk zonde en achteraf pijnllijk als je dan met zo'n jongen naar bed gaat.)
Ik denk dat je je vooral niet aan moet trekken van wat anderen vinden en zelf moet bepalen wanneer dat moment er is, met de juiste persoon enz., zodat je er ook op terug kan zien als een herinneringswaardige gebeurtenis en niet als een foutje, zoals hierboven ook al werd geroepen. Zelf kijk ik er ook zo op terug... en gelukkig maar.
  maandag 28 februari 2011 @ 01:32:21 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93425223
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:30 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Ik denk dat je je vooral niet aan moet trekken van wat anderen vinden en zelf moet bepalen wanneer dat moment er is, met de juiste persoon enz., zodat je er ook op terug kan zien als een herinneringswaardige gebeurtenis en niet als een foutje, zoals hierboven ook al werd geroepen. Zelf kijk ik er ook zo op terug... en gelukkig maar.
Is ook maar afhankelijk van de persoon. Zelf heb ik geen beste herinneringen aan het vriendinnetje waar ik voor het eerst mee naar bed ben gegaan maar om me dan rot te voelen omdat ik mijn lichaam voor het eerst gedeeld heb met niet het juiste meisje, dat was achteraf juist het minst pijnlijke.
pi_93425226
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:26 schreef Egeltje92 het volgende:
Ik vind preutse meisjes juist wel spannend, voorzichtig proberen wat je meisje wilt en misschien laat ze het dan wel toe of wijst ze je misschien af.
Houd de relatie ook langer spannend en wordt het stapje voor stapje ook leuker. Meisjes waar je meteen de eerste keer overheen mag gaan zijn na de eerste keer ook minder leuk, heb zo'n relatie gehad en het was nog binnen een maand voorbij.
  maandag 28 februari 2011 @ 01:33:25 #19
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_93425239
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Is ook maar afhankelijk van de persoon. Zelf heb ik geen beste herinneringen aan het vriendinnetje waar ik voor het eerst mee naar bed ben gegaan maar om me dan rot te voelen omdat ik mijn lichaam voor het eerst gedeeld heb met niet het juiste meisje, dat was achteraf juist het minst pijnlijke.
In mijn (professionele) ervaring is zoiets voor meisjes heel anders dan voor jongens. Ik begrijp dus wel dat je je daar niet in herkent, maar ik sprak dan ook vooral naar haar (latere) beleving toe.
pi_93425391
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds over eens dat het meisje waar ik voor het eerst het bed mee heb gedeeld wel goed was. Zij is er ook niet ontevreden over en heeft er ook geen spijt van. Ik was toen 17 jaar en mijn het meisje, wat toen mijn vriendin was, 15. Toch wel wat jong maar we hadden al 3 maanden een relatie en zij wilde het ook wel proberen.
Uiteindelijk is het niet echt gelukt en zijn we halverwege gestopt omdat ik te zenuwachtig was en hij omlaag ging staan, ook had ik mede lijden met mijn vriendin omdat het echt pijnlijk was voor haar.
Daarna hebben we nog een half jaar een relatie gehad en daarna is het verwaterd en is er een vriendschap uit ontstaan.
pi_93425550
Denk dat dat bij elke groep anders is.
Denk dat de gemiddelde vmbo-er op z'n 15e wel geneukt heeft of nog eerder.
Een vwo-er misschien pas 18 of 20.

Paar jaar geleden was de gemiddelde leeftijd in Nederland voor meisjes 16 en jongens 18.
  maandag 28 februari 2011 @ 02:04:59 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93425898
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik vind preutse meisjes juist wel spannend, voorzichtig proberen wat je meisje wilt en misschien laat ze het dan wel toe of wijst ze je misschien af.
Houd de relatie ook langer spannend en wordt het stapje voor stapje ook leuker. Meisjes waar je meteen de eerste keer overheen mag gaan zijn na de eerste keer ook minder leuk, heb zo'n relatie gehad en het was nog binnen een maand voorbij.
Mwoah, ik ben twee jaar met een meisje samen geweest met wie ik de eerste dag al in bed lag.
  maandag 28 februari 2011 @ 02:06:05 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93425917
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:33 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

In mijn (professionele) ervaring is zoiets voor meisjes heel anders dan voor jongens. Ik begrijp dus wel dat je je daar niet in herkent, maar ik sprak dan ook vooral naar haar (latere) beleving toe.
Voor vrouwen ligt het vaak wel iets gecompliceerder ja, al lijkt die tendens ook te dalen.
  maandag 28 februari 2011 @ 02:06:51 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93425928
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:48 schreef captainkid het volgende:
Denk dat dat bij elke groep anders is.
Denk dat de gemiddelde vmbo-er op z'n 15e wel geneukt heeft of nog eerder.
Een vwo-er misschien pas 18 of 20.

Paar jaar geleden was de gemiddelde leeftijd in Nederland voor meisjes 16 en jongens 18.
Als ik zo rondom mij kijk geloof ik niet dat er heel veel verschil in zit..
  maandag 28 februari 2011 @ 02:39:44 #25
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93426441
ontopic: voor vrouwen maakt dat niet zo uit. Al heb je kort krullend grijs wit haar en ben je niet meer goed ter been. Voor mannen is dat natuurljk een ander verhaal.

[ Bericht 37% gewijzigd door Tally op 28-02-2011 09:14:50 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 28 februari 2011 @ 03:01:52 #26
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93426755
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 02:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bolke de beer! :o

ontopic: voor vrouwen maakt dat niet zo uit. Al heb je kort krullend grijs wit haar en ben je niet meer goed ter been. Voor mannen is dat natuurljk een ander verhaal.
Waarom zou het een ander verhaal zijn? Zowel mannen of vrouwen hebben de keuze om het mét of zonder relatie te doen. Voor het eerste is voor allebei liefde nodig, voor de tweede optie een muurtje achter het station voor vrouwen of achter een glazen ruit voor mannen.

Ik zie het verschil niet, op een paar tientjes in de tweede optie na.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 28 februari 2011 @ 03:48:33 #27
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93427284
Tegenover oude mannelijke maagden wordt er toch anders gekeken (door mannen en vrouwen) dan als het om oude vrouwelijke maagden gaat.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93428140
Ik ben zolang maagd gebleven, van mij hoeft het allemaal niet meer. Een druk sociaal leven is voor mij niet weggelegd en ik ben super contact gestoord bij de dames. omdat ik altijd genegeerd werd alsof ik niet bestond en ik blijkbaar niet mezelf mag zijn. Forever alone ja maar ik kies er dan ook zelf voor.
Als ik nou meiden had ontmoet in mijn jeugd 18 - 23 ofzo dan had ik nu een veel positiever en leuker leven geleid. Nu duurde alles zolang dat ik helemaal aan dit kutleven gewend ben en ik liever niet meer wil en kan veranderen. Ik heb dan ook een super hekel aan vrouwen gecreëerd en vermijdt ze voortaan liever als de pest op enkele dames na die ik kan vertrouwen maar ik daar liever niks mee wil omdat ik ze nodig heb om mijn gevoelens te uiten.
Bovendien heb ik hevige impotentie problemen eraan over gehouden omdat ik een bepaalde afkeer jegens vrouwen heb. Hoe anders was dit toen ik zo'n 18 - 22 was toen ik er klaar voor was om een leuk persoon te ontmoeten. Nu dit niet is gebeurd hoeft het van mij niet meer. Mijn lusten zijn absoluut voor 100% zekerheid verdwenen en sex zonder liefde is voor mij dan ook zeker weten niet mogelijk.

Ik ken helemaal niemand in mijn omgeving die maagd is, zowel als op het werk als in mijn vriendenkring waarin ik altijd de enige ben die single is. Bij mij op het werk vroegen ze er nooit iets over en waarschijnlijk vonden ze het vanzelfsprekend dat ik altijd single was.
Ja hierdoor heb ik een extreem lage zelfwaarde ontwikkeld en dus maken zowel mijn vrienden als collega's heel dankbaar gebruik (misbruik) hiervan door allerlei vervelende karweitjes aan mij over te laten omdat ik toch geen nee kan zeggen en geen eigenwaarde heb.
Ik word dan ook nooit gelukkig in mijn leven maar zal eenzaam en verbitterd achterblijven en sterven in de middle of nowhere in my meaningless life.
De haat die ik in me heb is uiterst gevaarlijk en ik vraag me af waartoe ik in staat ben als de bom een keer barst en waarschijnlijk maak ik dan alles mee als een surrealistische wereld met enkel wazen voor mijn ogen waarbij ik de meest vreselijke dingen als normaal ervaar en zelf van geniet.

Mijn hele sociale zelfontwikkeling is stopgezet sinds mijn 20ste ofzo en ik leid dan ook een uiterst verbitterd leven. Ik heb dan wel een leuke vriendenkring opgebouwd en ik lig dan ook vaak in een deuk waar die mensen zich druk over maken. Over de kleinste dingetjes gaan de chicks al huilen en de gasten kunnen amper voor zichzelf zorgen. Echt lachwekkend hoe veel mentaal sterker ik ben dan mijn vrienden. Ik heb zoveel shit meegemaakt dat niks me meer kan pijn doen en ik me nergens meer druk over maak. En ik weet zeker dat ik veel meer ernstige problemen heb dan een gemiddeld persoon van mijn leeftijd. En volgens mij kan je alleen zo negatief worden als je enkel alleen maar shit hebt meegemaakt zoals Schenkstroop, Mylifeisgrey (die hard op weg is) en ik, en niemand van de buitenwereld die het begrijpt.

Al mijn problemen begonnen in elk geval door de meiden die me al vroeg mijn volledige eigenwaarde wegtrokken en daar kwamen steeds meer mentale problemen bij naarmate de jaren verstreken. Ik leef dan ook een emotieloos leven met een verschrikkelijke verborgen haat dat onder geen enkel beding een eigen leven mag leiden. Ik zal wel eens gehypnotiseerd of verblind kunnen worden door mijn eigen woede.
En toch ben ik mentaal veel sterker dan mijn vrienden omdat ik het voor elkaar heb gekregen dat ik een leven heb opgebouwd helemaal alleen zonder hulp van familie/vrienden en geen enkel sociaal contact/leven had naast het zakelijke contact buiten mijn werk om, 8 jaar lang in de belangrijkste zelfontwikkelingstijd van mijn leven. En dat allemaal omdat de meiden ervoor gezorgd hebben dat ik een vertekend zelfbeeld heb opgebouwd waarbij ik een absoluut hatelijk onbeschrijflijk gedrocht zie als ik in de spiegel kijk dat voor mij de dagelijkse realiteit is. Overigens wil ik het niet lelijk noemen maar hatelijk en dat ik het verdien om me zo te voelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 28-02-2011 06:16:03 ]
pi_93428153
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 03:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Tegenover oude mannelijke maagden wordt er toch anders gekeken (door mannen en vrouwen) dan als het om oude vrouwelijke maagden gaat.
Volgens mij wordt een man gezien als iemand die contact gestoord/autist/verlegen/mentale problemen is/heeft als hij op late leeftijd maagd is en bij een vrouw denk je dan al gauw dat ze te lelijk is.
Als man heb je zo een permanent beeld gecreëerd bij de dames waardoor ze je altijd als afstotelijk blijven beschouwen en als man die wel iets moet mankeren. En je zo elke keer opnieuw gestraft blijft worden door je verleden en die herhaaldelijk blijft meemaken en je dus een steeds grotere afkeer jegens vrouwen ontwikkeld.

Een man met een gemiddeld uiterlijk zal geen sex kunnen krijgen zonder sociale vaardigheden. Een vrouw met een gemiddeld uiterlijk zonder sociale vaardigheden kan zo in bed gepraat worden dus een vrouw moet dan wel heel lelijk zijn als ze ongewild maagd is op late leeftijd maar bij een man hoeft dat niet perse.

Natuurlijk zijn er altijd vervelende gasten die het bewonderen dat je op late leeftijd nog maagd bent en er automatisch vanuit gaan dat maagd blijven een keuze is.

[ Bericht 4% gewijzigd door richard_prf op 28-02-2011 06:34:42 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 06:17:24 #30
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93428316
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 05:33 schreef richard_prf het volgende:
Mijn hele sociale zelfontwikkeling is stopgezet sinds mijn 20ste ofzo en ik leid dan ook een uiterst verbitterd leven. Ik heb dan wel een leuke vriendenkring opgebouwd en ik lig dan ook vaak in een deuk waar die mensen zich druk over maken. Over de kleinste dingetjes gaan de chicks al huilen en de gasten kunnen amper voor zichzelf zorgen. Echt lachwekkend hoe veel mentaal sterker ik ben dan mijn vrienden. Ik heb zoveel shit meegemaakt dat niks me meer kan pijn doen en ik me nergens meer druk over maak. En ik weet zeker dat ik veel meer ernstige problemen heb dan een gemiddeld persoon van mijn leeftijd. En volgens mij kan je alleen zo negatief worden als je enkel alleen maar shit hebt meegemaakt zoals Schenkstroop, Mylifeisgrey (die hard op weg is) en ik, en niemand van de buitenwereld die het begrijpt.

Dat ken ik ja. Het rotte is dat die vrienden het hoe dan ook altijd redden. Kleine problemen, grote problemen. Al krijgen zij wel hulp van een mammie of pappie en hun hele sociale netwerk daarbij. Ik denk dan welles 'faal ajb faal een keer dan kan ik lachen'. Maar helaas zit de praktijk klaarblijkelijk zo in mekaar, dat je helemaal niet zo veel shit meegemaakt hoeft te hebben. En dat je dus met minder bagage ook heel sterk in het leven kunt staan. Het is zelfs beter zo want die extra deuken zijn nooit nodig en maken een persoon alleen maar zwak.
pi_93428345
Ja ik verbaas me er ook altijd weer over. Meestal worden ze gigantisch geholpen door hun sociale netwerk. Recentelijk heeft een vriend flink wat financiële problemen gekregen en ik ben benieuwd hoe hij zich hier uit gaat redden. Maar ik weet vrijwel zeker dat het hoe dan ook snel goed komt.
Als ik problemen heb dan moet ik dat altijd zelf zien op te lossen altijd zonder hulp. Waar mijn colleges met eenvoudige problemen geholpen worden door elkaar krijg ik alleen maar afwijzende reacties van collega's die wel advies geven maar in trend van "val me niet lastig, zoek het maar uit". Alsof ik als persoon niet mooi genoeg ben om geholpen te worden. Was het een andere collega geweest die hetzelfde probleem had dan zou die direct geholpen worden aan alle kanten. Ik reflecteer dan ook alle problemen op mijn hatelijke uiterlijk en dat dit de bron van alle ellende moet zijn.
Kijk ik heb dan recentelijk wel een paar dames ontmoet die stuk voor stuk geliefd zijn en een prettig sociaal leven hebben waar ik echt stinkend jaloers op ben. Ik wou dat ik een NORMAAL sociaal leven leidde sinds mijn school periode en niet in een 10 jarig sociaal isolement. Ik ben gewoon als persoon te lelijk om een leuk leven te mogen leiden, dit is er bij mij in de loop der jaren helemaal zo ingestampt, niemand die me sturing kon geven aangezien ik met niemand contact had en enkel mijn eigen gedachtes.

Ik denk zelfs dat als ik die dames die recentelijk ontmoette eerder had ontmoet dat ik wel eens gered had kunnen worden van alle ellende. Zij hadden me kunnen vertellen dat het niet mijn uiterlijk het probleem was en dat ik er gewoon normaal uitzie
Toen ik 18 - 20 was ging ik ook actief op zoek naar lieve meiden die officieel niet leken te bestaan.
Dat ik er nu wel een paar heb ontmoet via internet is puur toeval. Na afgelopen zaterdag toen uit was geweest voelde ik me extreem kut omdat ik niet mezelf kon zijn en heb ik zo'n vriendin om 6 uur 's ochtends gebeld en ZIJ BEGRIJPT hoe ik me voel en wat ik nodig heb. Ze ziet dan wel waarschijnlijk niks in me maar ik mocht meteen langs komen en ben in haar armen gevallen gevolgd door een explosie aan tranen en ze hield me gewoon stevig vast en ik heb heel veel opgekropte ellende eruit gehuild en ze zei dat ze mij nooit van haar leven laat vallen wat er ook gebeurd. Misschien dat ze zelf niet helemaal 100 is ofzo maar dat boeit me niet. Ze snapt in elk geval hoe ik me voel en wat ik nodig heb. Haar woorden betekenen heel veel voor me. En het bwijs dat deze aanpak goed werkt is omdat ik me soms veel dagen achter elkaar goed voel. Het is echt heel fijn dat ik bij 1 persoon gewoon mezelf mag zijn en die mijn hele verleden kent. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze bestaat en dat ze zo begripvol en lief is daar ik een super hard leven met enkel negativiteit gewend ben. En ik ben dat kritische gezeik op Fok dan ook soms wel zat.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 28-02-2011 07:21:16 ]
pi_93428549
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
Jaja, precies joh :')
pi_93433212
Uhhh, niks tegen jullie als personen hoor richard_prf en schenkstroop, maar laten we het even on-topic houden, TS vroeg om jullie mening over haar maagdelijkheid, niet om jullie (deprimerende) levensverhalen.

On-topic: Je hoeft je absoluut niet te schamen hoor TS! Ik zeg dit wel vanuit het oogpunt dat ik zelf nog maagd ben, maar voor mij is een meisje dat maagd is veel aantrekkelijker dan hetzelfde meisje dat zegt dat ze geen maagd meer is. Zoals anderen al voor me hebben gezegd geeft het de jongen een gevoel dat ze speciaal zijn, dat je op hun gewacht hebt ofzo. Daarbij wekt het onbewust ook een soort van hard-to-get instelling op, dat je wordt gezien als een uitdaging (dit klinkt heel negatief en playerig, maar zo bedoel ik het niet, puur dat je er aantrekkelijker door wordt voor mannen)
pi_93433372
quote:

[..]

Dat heeft ermee te maken dat de man dan niet zo onzeker hoeft te zijn over de verrichtingen O-)

Als je een dame voor je hebt die jan-en-alleman heeft gedaan, kan de man nogal onzeker voelen of hij de dame wel bevredigd tov de andere mannen.

Voor jongens ligt het toch anders heb ik het gevoel. Mannen die op latere leeftijd maagd zijn worden vaak als nerds bestempeld en het is vaak moeilijk dit met (mannelijke) vrienden te delen.

Je moet je er niet al te druk om maken. Sex is maar sex. Het is bewonderingswaardig dat er uberhaupt nog mensen wachten met sex totdat ze iemand tegenkomen die ze echt leuken vinden en vice versa.

Kortom TS is tof :Y
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93433938
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 06:17 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat ken ik ja. Het rotte is dat die vrienden het hoe dan ook altijd redden... Ik denk dan welles 'faal ajb faal een keer dan kan ik lachen'. Maar helaas zit de praktijk klaarblijkelijk zo in mekaar...
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 06:33 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik verbaas me er ook altijd weer over. Meestal worden ze gigantisch geholpen door hun sociale netwerk. Recentelijk heeft een vriend flink wat financiële problemen gekregen en ik ben benieuwd hoe hij zich hier uit gaat redden. Maar ik weet vrijwel zeker dat het hoe dan ook snel goed komt.
Misschien moeten jullie vrienden worden en dan lekker mekaar het licht in de ogen niet gunnen, want met zo'n attitude kan het niet lang duren voordat je die "vrienden" ook kwijt bent.

Jullie zwelgen allebei in zelfmedelijden en hebben totaal niet door waarom het is dat mensen blijkbaar niks van jullie moeten hebben. Ik ken nog wel een paar mensen die ontzettend door de schijt zijn gegaan en een uiterlijk hebben om verdrietig van te worden en toch gewoon zo positief in het leven staan dat ik alles voor ze zou doen als ze ergens mee zitten. Misschien moet je zelf een keer de helpende hand bieden als iemand een probleem heeft in plaats van te hopen dat diegene er niet uitkomt, beetje karma opbouwen ofzo, daar voel je je beter van. :|W
pi_93439128
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 06:17 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat ken ik ja. Het rotte is dat die vrienden het hoe dan ook altijd redden. Kleine problemen, grote problemen. Al krijgen zij wel hulp van een mammie of pappie en hun hele sociale netwerk daarbij. Ik denk dan welles 'faal ajb faal een keer dan kan ik lachen'. Maar helaas zit de praktijk klaarblijkelijk zo in mekaar, dat je helemaal niet zo veel shit meegemaakt hoeft te hebben. En dat je dus met minder bagage ook heel sterk in het leven kunt staan. Het is zelfs beter zo want die extra deuken zijn nooit nodig en maken een persoon alleen maar zwak.
Jullie halen sterk zijn en afstompt zijn door elkaar.

Als niks je meer kan raken ben je niet sterk maar heb je hulp nodig.
pi_93451627
Ik ben zelf 26 en nog maagd (en man). Ik ben hoog opgeleid en zeker niet lelijk, ben dus een uitzondering. Maar het is ook een keuze voor mij. Ik heb wel aanbod gehad van vrouwen, maar eigenlijk ben ik niet geïnteresseerd als ik niet verliefd ben. En verliefd...ja dat ben ik 1 keer echt geweest, maar zij wilde niet...

Komt wel een keertje dat neuken, er zijn belangrijkere dingen en mooiere dingen in het leven.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_93451795
was tot mn 23e maagd ik kan er totaal niet mee zitten.
pi_93454570
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 05:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben zolang maagd gebleven, van mij hoeft het allemaal niet meer. Een druk sociaal leven is voor mij niet weggelegd en ik ben super contact gestoord bij de dames. omdat ik altijd genegeerd werd alsof ik niet bestond en ik blijkbaar niet mezelf mag zijn. Forever alone ja maar ik kies er dan ook zelf voor.
Als ik nou meiden had ontmoet in mijn jeugd 18 - 23 ofzo dan had ik nu een veel positiever en leuker leven geleid. Nu duurde alles zolang dat ik helemaal aan dit kutleven gewend ben en ik liever niet meer wil en kan veranderen. Ik heb dan ook een super hekel aan vrouwen gecreëerd en vermijdt ze voortaan liever als de pest op enkele dames na die ik kan vertrouwen maar ik daar liever niks mee wil omdat ik ze nodig heb om mijn gevoelens te uiten.
Bovendien heb ik hevige impotentie problemen eraan over gehouden omdat ik een bepaalde afkeer jegens vrouwen heb. Hoe anders was dit toen ik zo'n 18 - 22 was toen ik er klaar voor was om een leuk persoon te ontmoeten. Nu dit niet is gebeurd hoeft het van mij niet meer. Mijn lusten zijn absoluut voor 100% zekerheid verdwenen en sex zonder liefde is voor mij dan ook zeker weten niet mogelijk.

Ik ken helemaal niemand in mijn omgeving die maagd is, zowel als op het werk als in mijn vriendenkring waarin ik altijd de enige ben die single is. Bij mij op het werk vroegen ze er nooit iets over en waarschijnlijk vonden ze het vanzelfsprekend dat ik altijd single was.
Ja hierdoor heb ik een extreem lage zelfwaarde ontwikkeld en dus maken zowel mijn vrienden als collega's heel dankbaar gebruik (misbruik) hiervan door allerlei vervelende karweitjes aan mij over te laten omdat ik toch geen nee kan zeggen en geen eigenwaarde heb.
Ik word dan ook nooit gelukkig in mijn leven maar zal eenzaam en verbitterd achterblijven en sterven in de middle of nowhere in my meaningless life.
De haat die ik in me heb is uiterst gevaarlijk en ik vraag me af waartoe ik in staat ben als de bom een keer barst en waarschijnlijk maak ik dan alles mee als een surrealistische wereld met enkel wazen voor mijn ogen waarbij ik de meest vreselijke dingen als normaal ervaar en zelf van geniet.

Al mijn problemen begonnen in elk geval door de meiden die me al vroeg mijn volledige eigenwaarde wegtrokken en daar kwamen steeds meer mentale problemen bij naarmate de jaren verstreken. Ik leef dan ook een emotieloos leven met een verschrikkelijke verborgen haat dat onder geen enkel beding een eigen leven mag leiden. Ik zal wel eens gehypnotiseerd of verblind kunnen worden door mijn eigen woede.
En toch ben ik mentaal veel sterker dan mijn vrienden omdat ik het voor elkaar heb gekregen dat ik een leven heb opgebouwd helemaal alleen zonder hulp van familie/vrienden en geen enkel sociaal contact/leven had naast het zakelijke contact buiten mijn werk om, 8 jaar lang in de belangrijkste zelfontwikkelingstijd van mijn leven. En dat allemaal omdat de meiden ervoor gezorgd hebben dat ik een vertekend zelfbeeld heb opgebouwd waarbij ik een absoluut hatelijk onbeschrijflijk gedrocht zie als ik in de spiegel kijk dat voor mij de dagelijkse realiteit is. Overigens wil ik het niet lelijk noemen maar hatelijk en dat ik het verdien om me zo te voelen.
lol een autist
  maandag 28 februari 2011 @ 20:32:47 #40
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_93458801
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 06:33 schreef richard_prf het volgende:
Als ik problemen heb dan moet ik dat altijd zelf zien op te lossen altijd zonder hulp. Waar mijn colleges met eenvoudige problemen geholpen worden door elkaar krijg ik alleen maar afwijzende reacties van collega's die wel advies geven maar in trend van "val me niet lastig, zoek het maar uit". Alsof ik als persoon niet mooi genoeg ben om geholpen te worden. Was het een andere collega geweest die hetzelfde probleem had dan zou die direct geholpen worden aan alle kanten. Ik reflecteer dan ook alle problemen op mijn hatelijke uiterlijk en dat dit de bron van alle ellende moet zijn.
Kijk ik heb dan recentelijk wel een paar dames ontmoet die stuk voor stuk geliefd zijn en een prettig sociaal leven hebben waar ik echt stinkend jaloers op ben. Ik wou dat ik een NORMAAL sociaal leven leidde sinds mijn school periode en niet in een 10 jarig sociaal isolement. Ik ben gewoon als persoon te lelijk om een leuk leven te mogen leiden, dit is er bij mij in de loop der jaren helemaal zo ingestampt, niemand die me sturing kon geven aangezien ik met niemand contact had en enkel mijn eigen gedachtes.

Ik denk zelfs dat als ik die dames die recentelijk ontmoette eerder had ontmoet dat ik wel eens gered had kunnen worden van alle ellende. Zij hadden me kunnen vertellen dat het niet mijn uiterlijk het probleem was en dat ik er gewoon normaal uitzieToen ik 18 - 20 was ging ik ook actief op zoek naar lieve meiden die officieel niet leken te bestaan.
Dat ik er nu wel een paar heb ontmoet via internet is puur toeval. Na afgelopen zaterdag toen uit was geweest voelde ik me extreem kut omdat ik niet mezelf kon zijn en heb ik zo'n vriendin om 6 uur 's ochtends gebeld en ZIJ BEGRIJPT hoe ik me voel en wat ik nodig heb. Ze ziet dan wel waarschijnlijk niks in me maar ik mocht meteen langs komen en ben in haar armen gevallen gevolgd door een explosie aan tranen en ze hield me gewoon stevig vast en ik heb heel veel opgekropte ellende eruit gehuild en ze zei dat ze mij nooit van haar leven laat vallen wat er ook gebeurd. Misschien dat ze zelf niet helemaal 100 is ofzo maar dat boeit me niet. Ze snapt in elk geval hoe ik me voel en wat ik nodig heb. Haar woorden betekenen heel veel voor me. En het bwijs dat deze aanpak goed werkt is omdat ik me soms veel dagen achter elkaar goed voel. Het is echt heel fijn dat ik bij 1 persoon gewoon mezelf mag zijn en die mijn hele verleden kent. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze bestaat en dat ze zo begripvol en lief is daar ik een super hard leven met enkel negativiteit gewend ben. En ik ben dat kritische gezeik op Fok dan ook soms wel zat.
Huilie huilie, als je het dikgedrukte zelf weet heb je blijkbaar nog genoeg vermogen om je situatie te relativeren en moet je dus niet zo zeiken, aandachtszoekende internetautist.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:49:12 #41
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_93459896
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

lol een autist
ja dat kun je wel heel vrolijk zeggen maar zolang jij iet zelf weet hoe het is om autist te zijn hou dan alsjeblieft je mond dicht.

en sowieso als ik zijn reactie's lees is hij geen autist maar gewoon iemand die iets meer moeite heeft met vrouwen dan de gemiddelde man denk ik.

ontopic: niks om je voor te schamen ik denk dat de meeste mannen liever een vrouw hebben die nog maagd is dan 1 waar er al een aantal overheen zijn gegaan voordat jij mag.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_93460155
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

lol een autist
Nope, BDD.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:00:36 #43
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_93460657
Egeltje, ik ben 18 en ook nog maagd. Vriendinnen kunnen het alleen nog maar over seks hebben, maar het kan me geen fuck schelen. letterlijk :'). Wanneer je verliefd bent, komt het vanzelf weg, toch? We hoeven ons nergens druk om te maken, die anderen praten maar! :)
pi_93460777
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Bamboee het volgende:
Egeltje, ik ben 18 en ook nog maagd. Vriendinnen kunnen het alleen nog maar over seks hebben, maar het kan me geen fuck schelen. letterlijk :'). Wanneer je verliefd bent, komt het vanzelf weg, toch? We hoeven ons nergens druk om te maken, die anderen praten maar! :)
Zou je nog hetzelfde zeggen over 10 jaar als je dan nog steeds niemand hebt ontmoet?
  maandag 28 februari 2011 @ 21:06:33 #45
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_93461049
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zou je nog hetzelfde zeggen over 10 jaar als je dan nog steeds niemand hebt ontmoet?
Nee, waarschijnlijk niet nee, maar ik spreek over het nu :)
pi_93461084
Het neuken met jan en alleman om er dan maar vanaf te zijn vind ik zo'n gezeik, Jij als persoon beslist wanneer jij zover bent, een ander kan dat niet voor je doen, Ga je met een jongen naar bed omdat het voor jou goed voelt? Of ga jij met iemand naar bed omdat al je vriendinnnen als seks hebben gehad?

Ik was tot mijn 22e maagd, en als ik het over mocht doen zou ik weer net zolang wachten!
S. 2014
J. 2016
pi_93461146
ik was net 15 maar was zeker niet de eerste de beste, twas met mn vriend (die is overigens 18). maar ik was daar al een tijdje mee en ik heb het daar nu nog steeds mee.
Better thank your lucky stars
pi_93461323
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Op de een of andere manier krijg ik het idee dat jij degene bent die zichzelf in de weg staat, en niet de omgeving die "verkeerd" op jou reageert! Open staan voor anderen heeft als effect dat mensen ook openstaan voor jou, je oogst wat je zaait zeg maar, En met de negatieve houding die jij ten toon spreidt hier zo ik ook rennen zo hard als mijn voeten mij dragen kunnen.
S. 2014
J. 2016
pi_93464567
Daar is geen vaste leeftijd voor.
pi_93464657
In sommige vriendengroepen is het abnormaal als je op je 14e nog niet hebt geneukt, in andere vriendengroepen is de helft nog maagd met 22 jaar. Het kan allemaal zo verschillen. Uiteindelijk weet jij als persoon wat de oorzaak is van je maagd-zijn en kun alleen jij daar wat aan doen of het accepteren. Daar hebben anderen niets mee te maken.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:01:53 #51
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_93464794
Ik ga hier geen ellenlangen verhalen tikken. Ik was vrij jong toen ik ontmaagd (ontknaapt?) werd en dat was echt geen succes :'). Maar ach, dat is ook geen geheim. Zou het niet over willen doen tho, want nou ja, achteraf is het mooi wonen.
pi_93464858
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 02:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Bull.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:04:24 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_93464993
Als meisje? 30. Pas daarna gaan ze zich afvragen of ze misschien misvormd van onder is. Vanaf je 25ste gaan ze zich wellicht afvragen of je een lijk in bed bent, maar ook dat is voor vrouwen eigenlijk niets om je voor te schamen. Vrouwen hebben geen prestatiedrang; althans niet in de ogen van de man, dat zoekt ie alleen bij zichzelf.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:06:38 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_93465147
quote:
13s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bull.
Wellicht vrouwen onderling, maar voor mannen is een vrouw die late maagd is alleen maar goed. Dat betekent namelijk dat als zij er wel overheen mogen ze de jackpot hebben.
Als mannen zeggen dat ze het wel een probleem vinden en je uitdagen om je sletterig te gedragen, dan zijn ze niet oprecht en doen ze dat alleen voor snel eigengewin.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_93465720
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Wellicht vrouwen onderling, maar voor mannen is een vrouw die late maagd is alleen maar goed. Dat betekent namelijk dat als zij er wel overheen mogen ze de jackpot hebben.
Als mannen zeggen dat ze het wel een probleem vinden en je uitdagen om je sletterig te gedragen, dan zijn ze niet oprecht en doen ze dat alleen voor snel eigengewin.
Dat is dan misschien jouw mening, maar er zijn wel vaker topics als deze geweest op fok waarin slechts weinig mannen een vrouwelijke maagd op latere leeftijd als jackpot beschouwen. Als seks zo geweldig is, waarom zou je dan zo krampachtig je maagdelijkheid behouden tot je 'de ware' tegenkomt, als die al bestaat. Ik snap wel dat je met een leuke jongen waar je echt gek op bent seks wilt hebben, maar ik kan niet zo goed tegen dat ophemelen van seks alsof het iets héél super speciaals is wat je alleen onder bepaalde voorwaarden mag hebben. Het is gewoon lichamelijk genot, niets meer en niets minder.

Meisjes veroordelen omdat ze op hun 15e het al hebben gedaan vind ik ook lekker makkelijk. Natuurlijk zijn sommige meisjes sletten, dat staat persoonlijk ook ver van mij af, maar niet elke meid die jong begint aan seks is een slet.
pi_93465874
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef speknek het volgende:

[..]

mooi :) maar ik ben 18 en nog lang geen 30 gelukkig. ik ben wel erg ermee bezig, persoonlijk voel ik me heel erg aangetrokken tot een sem-klootzak en ik wil er op sommige momenten mee naar bed, maar op andere momenten denk ik van: hey, wacht eens even.... misschien toch maar beter van niet (dit denk ik vaak op de juiste momenten, vandaar dat het ook nog niet zo ver is gekomen :o maar ik fantaseer er wel over.)
pi_93466104
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

mooi :) maar ik ben 18 en nog lang geen 30 gelukkig. ik ben wel erg ermee bezig, persoonlijk voel ik me heel erg aangetrokken tot een sem-klootzak en ik wil er op sommige momenten mee naar bed, maar op andere momenten denk ik van: hey, wacht eens even.... misschien toch maar beter van niet (dit denk ik vaak op de juiste momenten, vandaar dat het ook nog niet zo ver is gekomen :o maar ik fantaseer er wel over.)
Maar wat zou er zo erg aan zijn dat je met hem naar bed gaat, als je daarvan geniet?

Tuurlijk, je moet niet zwanger raken, maar verder kan het toch een leuke ervaring zijn?
pi_93466157
Al zou ik een semi-klootzak het ook niet gunnen om mij te ontmaagden.
pi_93466201
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Al zou ik een semi-klootzak het ook niet gunnen om mij te ontmaagden.
onzekerheid, eerste keer.... Hij kan wel lief doen :) maar achteraf voel ik me misschien gekwetst
pi_93466300
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

onzekerheid, eerste keer.... Hij kan wel lief doen :) maar achteraf voel ik me misschien gekwetst
:') :')

Op die manier wil je toch geen eerste keer hebben, man. Laat je verdomme niet zo opjutten en zoek iemand bij wie je dat 100% wil.
pi_93466367
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:') :')

Op die manier wil je toch geen eerste keer hebben, man. Laat je verdomme niet zo opjutten en zoek iemand bij wie je dat 100% wil.
weet ik, maar de aantrekkingskracht is groot en teveel hormonen enzo! }:|

waarschijnlijk wint mijn verstand het :)
pi_93466436
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

Hij zou je dan enkel gebruiken voor seks denk ik? Tenzij je dat wel prima vindt moet je het niet doen.
pi_93466489
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij zou je dan enkel gebruiken voor seks denk ik? Tenzij je dat wel prima vindt moet je het niet doen.
Hij wil alleen seks en af en toe bij me zijn ja...
pi_93466523
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

wat :')

Nou, als dat is wat je wil, dan moet je ervoor gaan. Maar als je er meer uit wilt halen dan hij, dan moet je een ander iemand zoeken.
pi_93466594
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nou, als dat is wat je wil, dan moet je ervoor gaan. Maar als je er meer uit wilt halen dan hij, dan moet je een ander iemand zoeken.
klopt. ik voel me alleen aangetrokken tot de verkeerde mannen. En k wil ook een vaste relatie, maar die heb ik op dit moment gewoon niet. Ik zou best een avontuur kunnen hebben, ook al is het emotioneel gezien misschien niet zo handig.
pi_93466714
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

denk je dat het hem wat boeit als hij uiteindelijk geen seks met me heeft?
pi_93466716
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

Wil jij een relatie of wil je hem ook gebruiken voor seks/lust?
pi_93466732
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:30 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

denk je dat het hem boeit als hij uiteindelijk geen seks met me heeft?
Als dat zijn doel is...ja.
pi_93466748
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wil jij een relatie of wil je hem ook gebruiken voor seks/lust?
Dat laatste, omdat ik weet dat hij dat eerste niet wil.
pi_93467179
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:31 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

Dat laatste, omdat ik weet dat hij dat eerste niet wil.
En waarom kun je niet iemand anders zoeken?
  Redactie Sport maandag 28 februari 2011 @ 22:39:12 #71
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93467228
Ik was 15, en ik heb er abosluut geen spijt van gehad. Nu ben ik 18 en ik ben nog steeds met dezelfde jongen. O+ Niet iedere 15 jarige is een slet hoor. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_93467236
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

tja...
pi_93467308
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik was 15, en ik heb er abosluut geen spijt van gehad. Nu ben ik 18 en ik ben nog steeds met dezelfde jongen. O+ Niet iedere 15 jarige is een slet hoor. :)
Helaas genoeg meisjes wel ;(
pi_93467584
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Omdat ze hém wil. ;)

Maar Egeltje het is wel zo dat die verliefdheid ooit over gaat. Ik heb vroeger ook jongens gehad waar ik stapelverliefd op was, maar nu achteraf walg ik van ze. Wat een wansmaak had ik toen. Ben blij dat er nooit iets tussen hen en mij is gebeurd, al is het zeker geen wereldramp als dat wel zo was geweest. Dan ben je een ervaring rijker.
pi_93467744
Ik kwam er 2jr geleden op een datingsite achter dat er een maagd van 26 op stond, dat had ze namelijk perongeluk op een medische website gezet, onder een ander naampje wat ze veel gebruikt met haar eigen voornaam er voor. Nu is ze zwanger van een vent van 38 ofzo. Voor die tijd wist ik ook niet eens dat ik kon, daarom kijk ik ook met interesse hoe dit af gaat lopen.
UITGESCHREVEN
  maandag 28 februari 2011 @ 23:15:17 #76
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_93469504
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef picardmike het volgende:
Ik kwam er 2jr geleden op een datingsite achter dat er een maagd van 26 op stond, dat had ze namelijk perongeluk op een medische website gezet, onder een ander naampje wat ze veel gebruikt met haar eigen voornaam er voor. Nu is ze zwanger van een vent van 38 ofzo. Voor die tijd wist ik ook niet eens dat ik kon, daarom kijk ik ook met interesse hoe dit af gaat lopen.
Ik gok dat ze een kind krijgt.
pi_93469523
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Sander het volgende:

[..]

Ik gok dat ze een kind krijgt.
Ik gok dat het een breakdancepiet wordt.
pi_93598379
onzin onderwerp, dit wil nml zeggen dat de mening van iemand anders hierover belangrijk is, en dat is het juist eens lekker niet
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:29:41 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_93598673
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is dan misschien jouw mening, maar er zijn wel vaker topics als deze geweest op fok waarin slechts weinig mannen een vrouwelijke maagd op latere leeftijd als jackpot beschouwen.
Ja want dan hebben ze minder kans om eroverheen te gaan. Leer mij mijn soort te kennen. Iemand ontmaagden vinden ze allemaal tof.
pi_93599293
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja want dan hebben ze minder kans om eroverheen te gaan. Leer mij mijn soort te kennen. Iemand ontmaagden vinden ze allemaal tof.
Idd eigenlijk wil elke man een maagd, we hebben niet voor niets allemaal religeuze symbolen ervoor.

Eigenlijk moeten we dit weer instellen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vestaalse_maagden

Een gekozen meisje werd vervolgens met een rituele formule (captio) "gegrepen" door de Pontifex Maximus
UITGESCHREVEN
pi_93603299
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Was laatst nog in een topic een modje die liever een ervaren vrouw had dan een maagd...
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:46:56 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_93604817
Want als het een modje is, is het een autoriteit? Dat geldt alleen in mijn geval.
pi_93610832
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Was laatst nog in een topic een modje die liever een ervaren vrouw had dan een maagd...
Dat zijn mensen die het kind in zich aan het verlaten zijn en hun oergevoelens van vroeger niet meer kunnen vertalen naar het heden. Een leven met losse eindjes ik kan er niet aan denken.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:12:46 #84
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93660859
Tot je 11e.
pi_93660969
quote:

[..]

dan is je kut nog lekker strak.
pi_93662403
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef Markster het volgende:

[..]

Idd esthetisch is een netter woord.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Esthetica
UITGESCHREVEN
pi_93667704
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef Markster het volgende:

[..]

Niet per sé
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:48:52 #89
334441 Cazano
hoofd, schouders, knie...
pi_93672593
12, gewoon 12
  zaterdag 5 maart 2011 @ 01:21:03 #90
335659 gastwatdefok
Wie noem jij hier normaal!?
pi_93673693
je schamen voor maagdelijkheid is hetzelfde als je schamen dat je geen strafblad hebt :')

want je MOET ontmaagd zijn want zomaar sex met een wild vreemde is SUPER!
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:06:50 #91
285556 danny1988
Lekker Leven En Je Ding Doen
pi_93723300
Er zit toch geen verschil in er zijn vrouwen die nog op hun 25ste maagd zijn.
Het gaat er gewoon om, Veel meiden willen stoer doen over hun maagdelijkheid net als over kinderen je ziet tegenwoordig veel jonge meisjes met kinderen de meeste doen er gewoon stoer over dat ze kunnen opscheppen tegen hun vriendinnen van ow ik heb al een kind.

Maar ik heb liever een vriendin die maagd is dan, Helemaal is afgereden en die misschien ook nog wel een geslachtsziekte zou kunnen hebben.
pi_93723438
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef danny1988 het volgende:
Het gaat er gewoon om, Veel meiden willen stoer doen over hun maagdelijkheid net als over kinderen je ziet tegenwoordig veel jonge meisjes met kinderen de meeste doen er gewoon stoer over dat ze kunnen opscheppen tegen hun vriendinnen van ow ik heb al een kind.

Maar ik heb liever een vriendin die maagd is dan, Helemaal is afgereden en die misschien ook nog wel een geslachtsziekte zou kunnen hebben.
Volgens mij zit er een tegenstrijdigheid in je post. Meiden die tegenwoordig opscheppen over hun maagdelijkheid net zoals ze opscheppen dat ze een kind hebben. Wie legt het even uit aan Danny?
pi_93726049
Trek je niks aan van wat anderen vinden TS. Als je iemand wilt neuken dan doe je dat, als je het niet wilt doe je het niet.

Seks mag, maar het moet niet. Ik ben een 18 jarige jongen, ik ben maagd, en ik heb zelfs nog nooit iemand gezoend. Als ik heel eerlijk ben lul ik er wel altijd omheen als mensen me iets vragen over mijn seksleven, en vertel ik hen niet eerlijk dat ik nog maagd ben. Dus in zeker zin houdt ik ook rekening met wat ''ze'' vinden. Maar ik lig er zeker niet van wakker.

Ik weet namelijk dat mensen niet van mij verwachten dat ik het ben, en ik niet zoals b.v. Schenkstroop niemand zou kunnen krijgen. Dus waar zou ik me dan precies voor moeten schamen? En hetzelfde geldt voor jou ;)
pi_93727451
14
pi_93729630
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Moofasah het volgende:
Trek je niks aan van wat anderen vinden TS. Als je iemand wilt neuken dan doe je dat, als je het niet wilt doe je het niet.

Seks mag, maar het moet niet. Ik ben een 18 jarige jongen, ik ben maagd, en ik heb zelfs nog nooit iemand gezoend. Als ik heel eerlijk ben lul ik er wel altijd omheen als mensen me iets vragen over mijn seksleven, en vertel ik hen niet eerlijk dat ik nog maagd ben. Dus in zeker zin houdt ik ook rekening met wat ''ze'' vinden. Maar ik lig er zeker niet van wakker.

Ik weet namelijk dat mensen niet van mij verwachten dat ik het ben, en ik niet zoals b.v. Schenkstroop niemand zou kunnen krijgen. Dus waar zou ik me dan precies voor moeten schamen? En hetzelfde geldt voor jou ;)
eerlijke reactie +1

TS, maak je er in hemelsnaam niet zo druk om. Al ben je 15, 18 of 25, who cares?! Het gaat er maar om dat jij zelf achter je keuze kan staan. Al heb je twijfels bij de semi-klootzak, dan moet je het gewoon niet doen.
pi_93731135
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef dr.dunno het volgende:
Egeltje is 19 jaar en nog maagd. Ze hoort echter al jaren van vriendinnetjes dat ze al op hun 15de zijn ontmaagd door 'n lutsertje waar ze achteraf toch spijt van hebben. Egeltje is daarentegen op een leeftijd dat ze er een meer volwassen overweging van kan maken, omdat de eerste keer toch een bijzondere keer zou moeten zijn.

Het lijkt mij dat Egeltje zich daarom nergens voor hoeft te schamen. Sowieso hoeft dat niet, want ze is aan niemand verantwoording schuldig behalve aan zichzelf.
ik wilde t net zeggen haha
juistja
pi_93731874
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:10 schreef kadeautje het volgende:

[..]

eerlijke reactie +1

TS, maak je er in hemelsnaam niet zo druk om. Al ben je 15, 18 of 25, who cares?! Het gaat er maar om dat jij zelf achter je keuze kan staan. Al heb je twijfels bij de semi-klootzak, dan moet je het gewoon niet doen.
Ok :) ik merk gewoon dat ik nieuwsgierig word. Aan de andere kant zal ik me zelfbewuster voelen als ik er mee wacht tot ik de juist persoon tegenkom die ik volledig vertrouw en waar ik me niet bij schaam. :) Dan voel ik me ook niet kut achter doordat ik verliefd ben geworden op een klootzak waar ik alleen seks mee heb gehad.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:07:11 #98
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93731912
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef danny1988 het volgende:

Die vrouwen zijn waarschijnlijk erg onaantrekkelijk.
pi_93731927
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Moofasah het volgende:

ik heb ook amper nog gezoend. Ik schaam me heel snel en ben bang dat ik het verkeerd doe. Dus ik vermijd tongzoenen altijd een beetje. :@ Maar als ik echt verliefd word, zal ik hopelijk een geweldige tongzoen ervaring hebben :P
pi_93731987
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:06 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

Ok :) ik merk gewoon dat ik nieuwsgierig word. Aan de andere kant zal ik me zelfbewuster voelen als ik er mee wacht tot ik de juist persoon tegenkom die ik volledig vertrouw en waar ik me niet bij schaam. :) Dan voel ik me ook niet kut achter doordat ik verliefd ben geworden op een klootzak waar ik alleen seks mee heb gehad.
ik vermijd hem op dit moment. Als ik hem een paar maanden niet zie ben ik er hopelijk overheen! maar toch knaagt het, want ik heb wel echt nog gevoelens voor hem. Dat is iets heel raars, het is rationeel totaal niet logisch. Ik zou hem zo kunnen bellen of hij langs wil komen, maar dit moet ik niet doen.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:09:47 #101
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93732012
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:09 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

ik vermijd hem op dit moment. Als ik hem een paar maanden niet zie ben ik er hopelijk overheen! maar toch knaagt het, want ik heb wel echt nog gevoelens voor hem. Dat is iets heel raars, het is rationeel totaal niet logisch. Ik zou hem zo kunnen bellen of hij langs wil komen, maar dit moet ik niet doen.
Jij reageert vaker op jezelf?
pi_93732014
ik vraag me af of hij had verwacht dat ik nog maagd was. Hij zei in ieder geval dat hij het niet stom vond :)
pi_93732022
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:09 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Jij reageert vaker op jezelf?
Het was eerder een toevoeging.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:10:22 #104
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93732037
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:09 schreef Egeltje92 het volgende:
ik vraag me af of hij had verwacht dat ik nog maagd was. Hij zei in ieder geval dat hij het niet stom vond :)
Tuurlijk niet. Hij wil gewoon neuken en als je wilt neuken moet je potentieel lastige discussies of teleurstellende opmerkingen even parkeren.
pi_93732077
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:10 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Hij wil gewoon neuken en als je wilt neuken moet je potentieel lastige discussies of teleurstellende opmerkingen even parkeren.
Dus misschien vond hij t wel stom, wil je zeggen?
  zondag 6 maart 2011 @ 17:13:11 #106
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93732148
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:11 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

Dus misschien vond hij t wel stom, wil je zeggen?
Dat weet ik niet. Denk dat de meeste jongens het wel een 'eer' vinden om door een maagdenvliesje te prikken en het wel fijn vinden dat ze niet te maken hebben met 'n afgereden dame, maar weet niet of dat voor hem geldt. Bedoelde het meer als 'even geen woorden vuil aan maken' en gewoon je ding doen. Bij vrouwen moet je dit soort dingen toch vaak met een korrel zout nemen.
pi_93732235
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Denk dat de meeste jongens het wel een 'eer' vinden om door een maagdenvliesje te prikken en het wel fijn vinden dat ze niet te maken hebben met 'n afgereden dame, maar weet niet of dat voor hem geldt. Bedoelde het meer als 'even geen woorden vuil aan maken' en gewoon je ding doen. Bij vrouwen moet je dit soort dingen toch vaak met een korrel zout nemen.
Zo van: het kan hem niks schelen of iemand maagd is of niet? Hij wil gewoon neuken?

en wat bedoel je met dat je het bij vrouwen met een korrel zou moet nemen? Dat vrouwen hier niet de waarheid over zouden spreken? ook als ze bijv. gespannen zijn voor de eerste keer?
pi_93732260
betekent op je 18e maagd zijn dat je onaantrekkelijk bent?
  zondag 6 maart 2011 @ 17:16:30 #109
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93732293
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef Egeltje92 het volgende:
Nee. Volgens mij wordt het merendeel van de dames pas na hun 16e ontmaagd. Zeg maar in de periode tussen de 16 en 18.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:17:12 #110
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93732327
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

Zo van: het kan hem niks schelen of iemand maagd is of niet? Hij wil gewoon neuken?

en wat bedoel je met dat je het bij vrouwen met een korrel zou moet nemen? Dat vrouwen hier niet de waarheid over zouden spreken? ook als ze bijv. gespannen zijn voor de eerste keer?
Dat zou kunnen.

Ik bedoel daarmee dat vrouwen over het algemeen het aantal bedpartners bagatelliseren en dat mannen er weleens over opscheppen.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:19:42 #111
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_93732428
Een maand voordat ik 16 werd deed ik het voor het eerst, daarna pas weer toen ik al een tijdje 18 was. Die eerste keer voelde toch nog iets te vroeg. :)
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
pi_93732593
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

ik heb ook amper nog gezoend. Ik schaam me heel snel en ben bang dat ik het verkeerd doe. Dus ik vermijd tongzoenen altijd een beetje. :@ Maar als ik echt verliefd word, zal ik hopelijk een geweldige tongzoen ervaring hebben :P
Ik denk dat het dan ook vanzelf zal gaan. Het is iets natuurlijks, en als je iemand echt graag wilt en je weet dat die ander jou ook echt wilt, gebeurt het gewoon. Juist omdat je er over nadenkt wil het niet lukken zoals je dat zou willen.
pi_93733141
quote:
Als je de eerste pagina's van je topic leest vind je het antwoord.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:42:30 #114
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93733207
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:40 schreef Dimens het volgende:

[..]

Als je de eerste pagina's van je topic leest vind je het antwoord.
Alsof je op Fok enig antwoord gaat vinden op welke vraag dan ook :')
pi_93741381
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Alsof je op Fok enig antwoord gaat vinden op welke vraag dan ook :')
als je vraagt aan mannen wat hun penislengte is dan reageren ze maar al te graag :')
pi_93763795
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:53 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

als je vraagt aan mannen wat hun penislengte is dan reageren ze maar al te graag :')
Mja een antwoord is niet altijd een weerspiegeling van de waarheid hmm
  maandag 7 maart 2011 @ 12:09:08 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_93763902
quote:
Alleen in jouw geval.
pi_93771285
quote:
Maak je niet zo druk zeg.
Ik ben 20 en ook nog maagd, ja ehhh dus? Dat wil nog niet zeggen dat ik lelijk ben en dus voor jou ook niet.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:59:23 #119
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93783333
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:53 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

En jij denkt dat je met die antwoorden iets anders kunt dan de conclusie trekker dat diverse nerds hier graag opscheppen over hun plassertje?
  maandag 7 maart 2011 @ 19:59:58 #120
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93783376
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef Banaaninpyjama het volgende:

[..]

Ik ben 20 en ook nog maagd, ja ehhh dus? Dat wil nog niet zeggen dat ik lelijk ben en dus voor jou ook niet.
Als ik dit soort dingen lees, dan check ik altijd even het fotoboek en inderdaat Banaaninpyama is niet lelijk. :9
pi_93791821
Ik wil gewoon meer ervaring opdoen, maar schaam me voor mijn onervarenheid :) vicieuze cirkel dus. Oh, en ik kom ook niet de juiste mannen tegen :'(
pi_93792042
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef Egeltje92 het volgende:
Ik wil gewoon meer ervaring opdoen, maar schaam me voor mijn onervarenheid :) vicieuze cirkel dus. Oh, en ik kom ook niet de juiste mannen tegen :'(
Hoezo wil je meer ervaring opdoen, zodat je tegen je toekomstige vriend kan zeggen en laten zien hoe goed je bent in bed? Ik denk dat hij juist eerder blij zal zijn met een onervaren meisje dan met eentje die al veel mannen heeft gehad.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:08:34 #123
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93792070
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Dimens het volgende:

[..]

Hoezo wil je meer ervaring opdoen, zodat je tegen je toekomstige vriend kan zeggen en laten zien hoe goed je bent in bed? Ik denk dat hij juist eerder blij zal zijn met een onervaren meisje dan met eentje die al veel mannen heeft gehad.
Dat verschilt van persoon tot persoon.
pi_93792739
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef Banaaninpyjama het volgende:

[..]

je ziet er anders wel uit alsof je 10 piemels in je mond hebt gehad :9~
  maandag 7 maart 2011 @ 22:21:26 #125
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93792871
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

10 tegelijk? :o
pi_93793366
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

10 tegelijk? :o
Ja, en het gebeurde in de dancing.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:29:22 #127
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93793493
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef gamezz het volgende:

[..]

Ja, en het gebeurde in de dancing.
Dat verbaast me niet. Je wilt niet weten wat er allemaal gebeurt in de WC's en in getunede auto's op de parking van de dancing.
pi_93796371
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

Gast.. :')
Hahahahaha
  maandag 7 maart 2011 @ 23:18:56 #129
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93796420
Als ze 10 piemels in d'r mond heeft gehad, is het maagdenvliesje nog wel intact natuurlijk.
pi_93796661
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:18 schreef The_Sperminator het volgende:
Als ze 10 piemels in d'r mond heeft gehad, is het maagdenvliesje nog wel intact natuurlijk.
:') denken dat meisjes een vlies hebben.
  maandag 7 maart 2011 @ 23:25:37 #131
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93796764
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:23 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

:') denken dat meisjes een vlies hebben.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
pi_93796841
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
ja, maar een randje weefsel is niet hetzelfde als een vlies. Toch? Ik dacht dit eerst ook, tot ik erachter kwam dat er helemaal niks doorgeprikt hoefde te worden :') Alleen opgerekt (dat randje weefsel).
  maandag 7 maart 2011 @ 23:27:11 #133
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_93796850
Iedereen moet zelf weten wanneer hij / zij naar bed wil met een ander.
Het is alleen lastiger als je het zelf wilt en er niemand beschikbaar is.

Zelf ben ik ook pas ontknaapt toen ik 21 was.
Ik merkte wel verschil tussen mij en anderen. Ze gedroegen zich anders bij mensen van het andere geslacht. Je kon (achteraf gezien) toch gedragsverschillen zien tussen groepen mensen. Ik was nog zo iemand die knuffelen zag als iets dat je met een vriendin deed en niet met een meisje met wie je gewoon goed bevriend was.

Toen ik eenmaal doorhad dat je ook dicht bij anderen kon zijn zonder dat er meer hoefde te zijn kwam het omslagpunt. En in een paar jaar tijd had ik de schade, die ik dacht te hebben, ingehaald. En ik heb daarbij ook de eer gehad om een paar meisjes te mogen ontmaagden. En ja, ook bij hen merkte je een verandering in gedrag. Sex is en blijft een bijzonder ding.

Ik denk dat je het beste jezelf kan blijven en je niet moet gaan spiegelen aan wat de rest doet. En al helemaal niet onder 'dwang' moet laten zetten. Ik weet zelf hoe moeilijk dat is, maar het werkte wel.

Ondertussen ben ik getrouwd en heb ik een kleine rond rennen.
Dus ook al ben je lang maagd geweest, het zegt niets over je toekomstige relaties.
  maandag 7 maart 2011 @ 23:27:55 #134
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93796894
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

ja, maar een randje weefsel is niet hetzelfde als een vlies. Toch? Ik dacht dit eerst ook, tot ik erachter kwam dat er helemaal niks doorgeprikt hoefde te worden :') Alleen opgerekt (dat randje weefsel).
Het wordt gewoon maagdenvlies genoemd. Punt uit.
pi_93821316
Het is altijd vrij duidelijk als je een meisie uit de dancing meegenomen hebt die nog maagd is. Want je hoort duidelijk "POK" als je haar binnentreedt met je hitsige tampeloeris. Daarom, zorg altijd voor voldoende lakens en vuilniszakken van maanden bloeden als runderen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:12:00 #136
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93925891
:D
pi_94493200
Heb ook gewacht tot mn 18e.. beviel me prima, want k was er echt echt zeker van dat ik het toen wilde. No worries dus ^^
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:16:07 #138
140412 Danaa
🍎
pi_94549988
Ik was zelf net anderhalve maand 20!

Ik zeg, geen enkel probleem als het er 'wat later' van komt!
pi_94609651
Ik ben 17 en ik ben vorige maand voor de eerste keer seks gehad met men vriendin het was voor ons bijde de eerste keer en we waaren nu al 2 jaar samen dus we vonden dat het wel eens tijd werd voor ons omdat we nu al zo lang samen waren en omdat we elkaar zo goed aanvoelen
100% hetero
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:39:41 #140
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_94628827
Ik vind het niet iets om je voor te schamen. Ik begrijp wel dat je het doet, vooral als jongen, maar wat mij betreft hoeft dat echt niet. Er is alleen al zo'n groot scala aan redenen waarom iemand nog maagd is op relatief late leeftijd. Ik ben (streng) christelijk opgegroeid en hoewel ik zelf wel op een 'normale' leeftijd ontmaagd werd ken ik zat mensen in die kring die er voor willen gaan en uiteraard wachten tot het huwelijk. Ook zijn er mensen die later beslissen dat het toch niets voor ze is, en die kunnen dan toch seks voor het huwelijk hebben. Alsnog is dat dan vaak op latere leeftijd. Heel plausibel. Het is ook maar net hoe belangrijk je je maagdelijkheid vindt, hè? Zowel voor jongens als voor meisjes. De één hoeft het echt niet per se met een potentiële 'ware' te doen, de ander wil wachten op iemand die hij of zij bijzonder genoeg vind. En eigenlijk vind ik dat alleen maar mooi. Zelf ben ik niet zo, maar ik ben wel blij dat het gebeurde met mijn eerste serieuze vriendje met wie ik drie jaar was. Dan heb je nog de mannen (want bij vrouwen is het bijna onmogelijk om niet ontmaagd te worden terwijl je het wel graag wilt) die wel heel graag willen, maar bij wie het nooit is gelukt. Dat vind ik altijd wel een beetje verdrietig. Ik was dolblij toen een vriend van me net voor zijn dertigste eindelijk ontmaagd werd, heel opgelucht ook.

Voor een meisje ligt het natuurlijk wel heel anders. Zo is dat nu eenmaal. Maar ik ken wel een paar meisjes die op hun achttiende nog maagd waren, hoor, en niet uit geloofsoverwegingen. Ik vind het alleen maar goed als je wacht tot je het echt wilt, niet dat je je laat ontmaagden omdat 'het dan maar gebeurd is'. Je hebt niets te maken met wat andere mensen ervan vinden. Als je wel al 'iets' gedaan hebt op seksueel gebied, betekent dat dat je wel ervaring op seksueel gebied hebt, en wat dat betreft ben je misschien 'minder maagd', maar feitelijk gezien ben je natuurlijk nog wel maagd.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:04:19 #141
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_94640057
13
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_94645595
Als je maagd bent moet je je zeker niet schamen. Ik ben zelf ook nog maagd en daar kies ik bewust voor.
...
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:21:45 #143
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_94648478
Wat is iedereen toch geobserdeerd door die leeftijd, het maakt toch geen snars uit wanneer je ontmaagd bent of niet. Ik ben ontmaagd een week voor mijn 18e verjaardag. Had ik me moeten schamen als ik 8 dagen later ontmaagd was? Jeminee.
pi_94734522
Bedankt voord de reacties! Ik ben nu 18, en ik schaam me ook niet meer.

Ik ben blij dat ik mijn maagdelijkheid nog niet verloren ben.

Ik had het namelijk al meerdere malen kunnen verliezen, maar durfde niet, en ik ben achteraf blij dat ik nu rustig wacht tot ik iets speciaals heb met iemand.

Ik heb namelijk liefde nodig, geen sek. Seks hoort daarbij maar is niet per sé iets waar ik niet zonder kan.
pi_94745581
Ik vind het niet iets om je voor te schamen om maagd te zijn hoor. Iedereen is op een andere leeftijd klaar dervoor en er is geen 'dan hoort het' leeftijd dus wanneer jij er behoefte aan heb is het goed, en anders is daar niks mis mee. Ik zelf deed het voor het eerst op mijn 16dé met mijn vriendin destijds, heb met niemand anders gehad dan haar (Inmiddels is het al een tijd uit)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 03:05:21 #146
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_94748885
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Egeltje92 het volgende:
Bedankt voord de reacties! Ik ben nu 18, en ik schaam me ook niet meer.

Ik ben blij dat ik mijn maagdelijkheid nog niet verloren ben.

Ik had het namelijk al meerdere malen kunnen verliezen, maar durfde niet, en ik ben achteraf blij dat ik nu rustig wacht tot ik iets speciaals heb met iemand.

Ik heb namelijk liefde nodig, geen sek. Seks hoort daarbij maar is niet per sé iets waar ik niet zonder kan.
Heel goed!
pi_94756084
Als je als 16jarige nog maagd bent zou ik me kapot schamen!

:')
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_94756138
Ik was tot mijn 23e maagd en heb me nooit geschaamd. Sowieso, dat het "stoer" is om allerlei dronken wijven te neuken houdt ook wel op als je voorbij de puberteit bent.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:44:31 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_94761854
18 jaar lijkt me een mooie leeftijd, magische leeftijd.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_94762087
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef Pan.da het volgende:
Als je als 16jarige nog maagd bent zou ik me kapot schamen!

:')

Newfag :')
  donderdag 28 april 2011 @ 23:20:40 #151
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_96117278
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Egeltje92 het volgende:

Hee Egeltje!
Ben je nu eigenlijk blij dat je die semi-klootzak aan de kant heb laten liggen? :D
En ben je al een beetje over hem heen? Ik ben benieuwd! (:
pi_96121700
bij 11 voor van die breezer sletjes trek ik de grens!!
none
pi_96121736
Definitieve antwoord:
42
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:10:10 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_96125720
Hebben we ook eindelijk de vraag ontdekt waar het universum en het alles om draait.
pi_96129314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Bamboee het volgende:

[..]

Hee Egeltje!
Ben je nu eigenlijk blij dat je die semi-klootzak aan de kant heb laten liggen? :D
En ben je al een beetje over hem heen? Ik ben benieuwd! (:
Hmm, ik ben wel blij dat ik het niet met hem gedaan heb, maar ik ben nog steeds niet helemaal over hem heen, het doet me wel pijn dat ik zo aan hem blijf hangen. (niet letterlijk, want ik spreek hem nog amper)
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:41:00 #156
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_96145125
Het is heel erg dat mensen zich dat tegenwoordig op hun 18e al afvragen. Daar moeten we echt mee kappen met z'n allen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 1 mei 2011 @ 10:57:37 #157
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_96199829
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef otacon het volgende:

[..]

^O^
Met je eens! Het is aantrekkelijk dat jij de eerste mag zijn die haar mag ontmaagden en ze is dan een volwassen vrouw en niet een 16jarige foutje
dit ^O^
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
  zondag 1 mei 2011 @ 15:00:40 #158
334441 Cazano
hoofd, schouders, knie...
pi_96207174
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:57 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:

[..]

dit ^O^
fucking bullshit 13.gif
je bent een fucking half jaar bezig om haar een beetje te leren hoe het moet en zelfs dan is ze nog onervaren, bah..

geef mij maar iemand die een beetje weet hoe het moet en eigen initiatief neemt, vele male belangrijker :+
pi_96232459
Ben 18 (bijna 19) en maagd. Totaal geen moeite mee (heb zelfs meisjes moeten afslaan).
Ik kies er gewoon voor om geen hoer van deze overgeseksualiseerde maatschappij te zijn. Maar misschien ben ik dan ook ouderwets. Geduld wordt altijd beloont.
  maandag 2 mei 2011 @ 00:31:54 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96232530
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:29 schreef Elco.. het volgende:
Ben 18 (bijna 19) en maagd. Totaal geen moeite mee (heb zelfs meisjes moeten afslaan).
Ik kies er gewoon voor om geen hoer van deze overgeseksualiseerde maatschappij te zijn. Maar misschien ben ik dan ook ouderwets. Geduld wordt altijd beloont.
Vind je meisjes wel leuk?
  maandag 2 mei 2011 @ 02:40:56 #161
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96235257
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:29 schreef Elco.. het volgende:
Principes ^O^. Ik heb ook zo'n principe, maar die gaat meer over het hoereren van je hart. Ik heb nooit relaties totdat ik voel dat het écht goed zit (de teller staat nu op één, maar dat was als tiener). Deze maatschappij duikt van de ene relatie in de andere, terwijl ik zoiets veel heiliger vind dan seks. Vooral relaties terwijl je weet dat ze voor even zijn zijn zo pathetisch, vind ik. Dat je met een trouw- en kinderwens een relatie aangaat met iemand die daar nooit in mee zal gaan. Wat is het nut van zulke relaties? Niet alleen kunnen zijn?
  maandag 2 mei 2011 @ 02:46:06 #162
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96235322
Dat klinkt overigens meer aanvallend dan ik het bedoel, hoor. Ik heb zelf relatief veel bedpartners (als je bedenkt dat ik maar één relatie heb gehad) en dat gaat natuurlijk ook tegen veel principes in, logischerwijs. Het is heel persoonlijk.
pi_96235624
neuhhh laad die 14 jarige breezersletjes maar kletsen
juistja
  maandag 2 mei 2011 @ 03:56:35 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96235806
Ik vind dat het uiterlijk op je 30e moet gebeuren om je er niet voor te hoeven schamen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_96235815
Wanneer kwam de maagd voor de 1e keer klaar?
  maandag 2 mei 2011 @ 04:04:32 #166
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96235826
Een vriend van mij werd vlák voor zijn dertigste ontmaagd en ik was ontzettend opgelucht. Dus ik ga mee met dertig jaar. Tenzij principekwestie, geloof, et cetera.
pi_96236155
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef Egeltje92 het volgende:
Wanneer hoor je het echt gedaan te hebben?
Wanneer hij of zij er klaar voor is, de ene persoon is op 14-jarige leeftijd er al klaar voor en de andere persoon is op 30-jarige leeftijd er nog niet aan toe. Met andere woorden: het gezeur dat iemand zich zou moeten schamen als hij of zij nog maagd is op een bepaalde leeftijd, dat moet naar mijn mening maar eens afgelopen zijn.
  maandag 2 mei 2011 @ 05:32:05 #168
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96236167
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 05:28 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Wanneer hij of zij er klaar voor is, de ene persoon is op 14-jarige leeftijd er al klaar voor en de andere persoon is op 30-jarige leeftijd er nog niet aan toe. Met andere woorden: het gezeur dat iemand zich zou moeten schamen als hij of zij nog maagd is op een bepaalde leeftijd, dat moet naar mijn mening maar eens afgelopen zijn.
Je moet het sowieso pas doen wanner je er klaar voor bent.
  maandag 2 mei 2011 @ 06:45:43 #169
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96236387
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 05:32 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Je moet het sowieso pas doen wanner je er klaar voor bent.
Meestal is maagd zijn op late leeftijd onvrijwillig en spelen sociologische factoren mee die het maagd-af zijn belemmeren/tegenhouden. Natuurlijk gezien begint het bij 98% van de mensen al te kriebelen zo tussen de 12e en 18e levensjaar. Mocht een persoon van rond de 30 te kennen geven dat hij/zij nogsteeds niet toe is aan de natuurlijke sexuele lusten. En dat dit geheel vrijwillig is en bewust ervaren wordt. Dan kun je er vanuitgaan dat dit een uitzondering betreft. En een uitzondering ben je altijd in de minderheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 02-05-2011 07:32:02 ]
pi_96236708
Er zijn genoeg mensen die non-libidoïsme (aseksualiteit) zijn. Mensen die deze geaardheid hebben, hebben geen seksuele gevoelens of behoeftes. Ik zie het als een geaardheid, want voor zover ik weet worden mensen hiermee geboren.
  maandag 2 mei 2011 @ 07:47:45 #171
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96236724
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 07:45 schreef Xenzo het volgende:
Er zijn genoeg mensen die non-libidoïsme (aseksualiteit) zijn. Mensen die deze geaardheid hebben, hebben geen seksuele gevoelens of behoeftes. Ik zie het als een geaardheid, want voor zover ik weet worden mensen hiermee geboren.
Ja mooi gezegd "er zijn genoeg mensen" Een half procent op de 17 miljoen zijn ook genoeg mensen. Ik betwijvel ten zeerste of jouw non-libidoisme wel zo gemeengoed is.
pi_96236761
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef Schenkstroop het volgende:

Ik betwijvel ten zeerste of jouw non-libidoisme wel zo gemeengoed is.
Ik weet niet of u het weet, maar ik ben homoseksueel en heb een vriend.
  maandag 2 mei 2011 @ 07:52:30 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96236771
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 07:45 schreef Xenzo het volgende:
Ow, laat de homo's dat niet horen. :+
  maandag 2 mei 2011 @ 07:58:18 #174
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96236822
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 07:51 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen. Homos zijn non-libidoist :?
pi_96236903
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik betwijvel ten zeerste of jouw non-libidoisme wel zo gemeengoed is.
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 07:51 schreef Xenzo het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 07:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, fout. Ik nam aan dat u, gezien uw reactie naar mij toe, dacht dat ik non-libidoist zou zijn. Wij (= mijn vriend en ik) hebben gewoon seks met elkaar. Ikzelf moet er namelijk niet aan denken om seksloos door het leven te gaan.
  maandag 2 mei 2011 @ 08:05:36 #176
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96236904
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 07:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee, sommige homo's zeggen dat zij er zijn om de wereldpopulatie in evenwicht te houden. Zoiets.
pi_96236984
Dit topic :')
pi_96236991
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:05 schreef ThunderBitch het volgende:
sommige homo's zeggen dat zij er zijn om de wereldpopulatie in evenwicht te houden. Zoiets.
Dat is onzin als mensen dat zeggen, volgens mij is ongeveer 8% van de wereldbevolking homoseksueel.
  maandag 2 mei 2011 @ 08:17:27 #179
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96237027
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:14 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Dat is onzin als mensen dat zeggen, volgens mij is ongeveer 8% van de wereldbevolking homoseksueel.
Zitten daar de bi's ook bij?
pi_96237148
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:17 schreef ThunderBitch het volgende:

Zitten daar de bi's ook bij?
Dat neem ik aan van wel, maar zeker weten doe ik het niet.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:52:26 #181
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96238815
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:28 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Dat neem ik aan van wel, maar zeker weten doe ik het niet.
Ok.
pi_96239557
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:14 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik heb het ook nog nooit gehoord. Daarbij moet de wereldbevolking naar beneden :)
pi_96239583
Als je als 15 jarig meisje nog geen keiharde DP actie met 2 negers hebt gedaan hoor je er niet bij tegenwoordig.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:02:09 #184
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96240640
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb het ook nog nooit gehoord. Daarbij moet de wereldbevolking naar beneden :)
Heb het argument hier wel vaker gelezen.
pi_96241677
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Heb het argument hier wel vaker gelezen.
Het slaat nergens op :)
  maandag 2 mei 2011 @ 13:10:22 #186
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96245474
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het slaat nergens op :)
Vond ik ook.
  maandag 2 mei 2011 @ 14:34:24 #187
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_96248999
De uiterlijke leeftijd is wanneer jij wanhopig begint te worden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_96257976
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Vind je meisjes wel leuk?
Ja heel erg leuk zelfs ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 21:10:28 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96268719
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef Elco.. het volgende:

[..]

Ja heel erg leuk zelfs ;)
"the way to go!" ^O^
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:34:18 #190
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_96281528
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
En als ze lelijk is? dan ist goed? 8)7
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:49:43 #191
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_96285248
Ik ben 18 en nog maagd. Schaam me er totaal niet voor! Het kom vanzelf wel :)
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:51:38 #192
341649 Lamabal
Bamalal
pi_96285293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:49 schreef fervente het volgende:
Ik ben 18 en nog maagd. Schaam me er totaal niet voor! Het kom vanzelf wel :)
Maar maar, ik dacht dat wat wij deden zo speciaal was :@
En nu vergeet je het gewoon? :'(
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:00:14 #193
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_96285480
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:51 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Maar maar, ik dacht dat wat wij deden zo speciaal was :@
En nu vergeet je het gewoon? :'(
Dat wat wij deden was niet speciaal ~O>
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:08:04 #194
341649 Lamabal
Bamalal
pi_96285699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef fervente het volgende:

[..]

Dat wat wij deden was niet speciaal ~O>
Rawr *;
pi_96291122
Je hoeft je er niet voor te schamen, egeltje. Jij kan tenminste van je eerste keer genieten en dook niet op je 15 met je 3 weken durende verkering het bed in :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:04:54 #196
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_96296440
Dat hangt er vanaf. Op Tholen 83, en in Epe 3.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:55:11 #197
343878 GLaDOS.
Two plus two is f-f-f-f... ten
pi_96306031
42 is het juiste antwoord. Vanaf 43 moet je Seppuku plegen om je eer terug te winnen.
Science has now validated your mother's decision to abandon you as a child
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')