wat bedoel je met "integendeel"?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef gamezz het volgende:
Niet afstotelijk, integendeel.
En niets om je voor te schamen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef Egeltje92 het volgende:
Bij meisjes? Wanneer hoor je het echt gedaan te hebben? Daar staat geen leeftijd op.
Is het iets om je voor te schamen als je bijvoorbeeld op je 18e nog maagd bent?
Zeker niet
Is het afstotelijk als een meisje maagd is?
Zeker niet
En bij jongens? Ligt dat dan anders...?
Zeker niet
En als je wel andere dingen hebt gedaan (ook al was het eenmalig), maar geen penetratie, hoe maagdelijk ben je dan?' Nog steeds maagd, sorry.
Ik vind het wel aantrekkelijk juistquote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat bedoel je met "integendeel"?
En dit.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
Als het meisje wel mooi is en ze is op haar 18 nog maagd zou ik het niet als slecht zien, juist als goed beschouwen. Al die meisjes van tegenwoordig zijn sletten en zijn allemaal op hun 15e jaar al ontmaagd, best wel vroeg dus.
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik vind het wel aantrekkelijk juist
[..]
En dit.
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Maar wat is er aantrekkelijk, de gedachte dat ze haar maagdelijkheid bewaard voor een bijzonder persoon of het idee dat jij misschien wel de eerste mag zijn die hem erin mag hangen?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
[..]
En dit.
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef Egeltje92 het volgende:
Bij meisjes? Wanneer hoor je het echt gedaan te hebben? Is het iets om je voor te schamen als je bijvoorbeeld op je 18e nog maagd bent?
Er is geen leeftijd waarop je het gedaan hoort te hebben, dat bepaald eenieder voor zichzelf. Al gebeurd het nooit.
Is het afstotelijk als een meisje maagd is?
Voor de ene wel, voor de andere juist niet. Ik denk dat het de meeste mensen niet uitmaakt.
En bij jongens? Ligt dat dan anders...?
In een goede wereld niet
En als je wel andere dingen hebt gedaan (ook al was het eenmalig), maar geen penetratie, hoe maagdelijk ben je dan?'
Zo maagd als maar kan. Je kan er van alles in hebben gehad en je kan zoveel geprobeerd hebben en doen, zolang er geen penis in is geweest, ben je maagd.
Dat ze haar maagdelijkheid niet zomaar aan de eerste de beste opgeeft maar dit bewaart voor iemand die wel geschikt is. En dat er niet al allerlei jongens overheen zijn gegaan, dat geeft een betere gedachte.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
maar wat is er aantrekkelijk aan dan?
Dat eerste is het.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar wat is er aantrekkelijk, de gedachte dat ze haar maagdelijkheid bewaard voor een bijzonder persoon of het idee dat jij misschien wel de eerste mag zijn die hem erin mag hangen?
Dit dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ze haar maagdelijkheid niet zomaar aan de eerste de beste opgeeft maar dit bewaart voor iemand die wel geschikt is. En dat er niet al allerlei jongens overheen zijn gegaan, dat geeft een betere gedachte.
Ik denk dat je je vooral niet aan moet trekken van wat anderen vinden en zelf moet bepalen wanneer dat moment er is, met de juiste persoon enz., zodat je er ook op terug kan zien als een herinneringswaardige gebeurtenis en niet als een foutje, zoals hierboven ook al werd geroepen. Zelf kijk ik er ook zo op terug... en gelukkig maar.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:26 schreef Egeltje92 het volgende:
voel me een stuk beter. Ik voelde me een tijdje best preuts, als ik niet met iemand naar bed wilde of gelijk durfde (omdat het geen relatie was en dat is natuurlijk zonde en achteraf pijnllijk als je dan met zo'n jongen naar bed gaat.)
Is ook maar afhankelijk van de persoon. Zelf heb ik geen beste herinneringen aan het vriendinnetje waar ik voor het eerst mee naar bed ben gegaan maar om me dan rot te voelen omdat ik mijn lichaam voor het eerst gedeeld heb met niet het juiste meisje, dat was achteraf juist het minst pijnlijke.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vooral niet aan moet trekken van wat anderen vinden en zelf moet bepalen wanneer dat moment er is, met de juiste persoon enz., zodat je er ook op terug kan zien als een herinneringswaardige gebeurtenis en niet als een foutje, zoals hierboven ook al werd geroepen. Zelf kijk ik er ook zo op terug... en gelukkig maar.
Ik vind preutse meisjes juist wel spannend, voorzichtig proberen wat je meisje wilt en misschien laat ze het dan wel toe of wijst ze je misschien af.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:26 schreef Egeltje92 het volgende:
voel me een stuk beter. Ik voelde me een tijdje best preuts, als ik niet met iemand naar bed wilde of gelijk durfde (omdat het geen relatie was en dat is natuurlijk zonde en achteraf pijnllijk als je dan met zo'n jongen naar bed gaat.)
In mijn (professionele) ervaring is zoiets voor meisjes heel anders dan voor jongens. Ik begrijp dus wel dat je je daar niet in herkent, maar ik sprak dan ook vooral naar haar (latere) beleving toe.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Is ook maar afhankelijk van de persoon. Zelf heb ik geen beste herinneringen aan het vriendinnetje waar ik voor het eerst mee naar bed ben gegaan maar om me dan rot te voelen omdat ik mijn lichaam voor het eerst gedeeld heb met niet het juiste meisje, dat was achteraf juist het minst pijnlijke.
Ik ben er nog steeds over eens dat het meisje waar ik voor het eerst het bed mee heb gedeeld wel goed was. Zij is er ook niet ontevreden over en heeft er ook geen spijt van. Ik was toen 17 jaar en mijn het meisje, wat toen mijn vriendin was, 15. Toch wel wat jong maar we hadden al 3 maanden een relatie en zij wilde het ook wel proberen.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Is ook maar afhankelijk van de persoon. Zelf heb ik geen beste herinneringen aan het vriendinnetje waar ik voor het eerst mee naar bed ben gegaan maar om me dan rot te voelen omdat ik mijn lichaam voor het eerst gedeeld heb met niet het juiste meisje, dat was achteraf juist het minst pijnlijke.
Mwoah, ik ben twee jaar met een meisje samen geweest met wie ik de eerste dag al in bed lag.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind preutse meisjes juist wel spannend, voorzichtig proberen wat je meisje wilt en misschien laat ze het dan wel toe of wijst ze je misschien af.
Houd de relatie ook langer spannend en wordt het stapje voor stapje ook leuker. Meisjes waar je meteen de eerste keer overheen mag gaan zijn na de eerste keer ook minder leuk, heb zo'n relatie gehad en het was nog binnen een maand voorbij.
Voor vrouwen ligt het vaak wel iets gecompliceerder ja, al lijkt die tendens ook te dalen.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
In mijn (professionele) ervaring is zoiets voor meisjes heel anders dan voor jongens. Ik begrijp dus wel dat je je daar niet in herkent, maar ik sprak dan ook vooral naar haar (latere) beleving toe.
Als ik zo rondom mij kijk geloof ik niet dat er heel veel verschil in zit..quote:Op maandag 28 februari 2011 01:48 schreef captainkid het volgende:
Denk dat dat bij elke groep anders is.
Denk dat de gemiddelde vmbo-er op z'n 15e wel geneukt heeft of nog eerder.
Een vwo-er misschien pas 18 of 20.
Paar jaar geleden was de gemiddelde leeftijd in Nederland voor meisjes 16 en jongens 18.
Waarom zou het een ander verhaal zijn? Zowel mannen of vrouwen hebben de keuze om het mét of zonder relatie te doen. Voor het eerste is voor allebei liefde nodig, voor de tweede optie een muurtje achter het station voor vrouwen of achter een glazen ruit voor mannen.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bolke de beer!
ontopic: voor vrouwen maakt dat niet zo uit. Al heb je kort krullend grijs wit haar en ben je niet meer goed ter been. Voor mannen is dat natuurljk een ander verhaal.
Volgens mij wordt een man gezien als iemand die contact gestoord/autist/verlegen/mentale problemen is/heeft als hij op late leeftijd maagd is en bij een vrouw denk je dan al gauw dat ze te lelijk is.quote:Op maandag 28 februari 2011 03:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Tegenover oude mannelijke maagden wordt er toch anders gekeken (door mannen en vrouwen) dan als het om oude vrouwelijke maagden gaat.
Dat ken ik ja. Het rotte is dat die vrienden het hoe dan ook altijd redden. Kleine problemen, grote problemen. Al krijgen zij wel hulp van een mammie of pappie en hun hele sociale netwerk daarbij. Ik denk dan welles 'faal ajb faal een keer dan kan ik lachen'. Maar helaas zit de praktijk klaarblijkelijk zo in mekaar, dat je helemaal niet zo veel shit meegemaakt hoeft te hebben. En dat je dus met minder bagage ook heel sterk in het leven kunt staan. Het is zelfs beter zo want die extra deuken zijn nooit nodig en maken een persoon alleen maar zwak.quote:Op maandag 28 februari 2011 05:33 schreef richard_prf het volgende:
Mijn hele sociale zelfontwikkeling is stopgezet sinds mijn 20ste ofzo en ik leid dan ook een uiterst verbitterd leven. Ik heb dan wel een leuke vriendenkring opgebouwd en ik lig dan ook vaak in een deuk waar die mensen zich druk over maken. Over de kleinste dingetjes gaan de chicks al huilen en de gasten kunnen amper voor zichzelf zorgen. Echt lachwekkend hoe veel mentaal sterker ik ben dan mijn vrienden. Ik heb zoveel shit meegemaakt dat niks me meer kan pijn doen en ik me nergens meer druk over maak. En ik weet zeker dat ik veel meer ernstige problemen heb dan een gemiddeld persoon van mijn leeftijd. En volgens mij kan je alleen zo negatief worden als je enkel alleen maar shit hebt meegemaakt zoals Schenkstroop, Mylifeisgrey (die hard op weg is) en ik, en niemand van de buitenwereld die het begrijpt.
Jaja, precies johquote:Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
Als het meisje wel mooi is en ze is op haar 18 nog maagd zou ik het niet als slecht zien, juist als goed beschouwen. Al die meisjes van tegenwoordig zijn sletten en zijn allemaal op hun 15e jaar al ontmaagd, best wel vroeg dus.
Dat heeft ermee te maken dat de man dan niet zo onzeker hoeft te zijn over de verrichtingenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 06:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Het rotte is dat die vrienden het hoe dan ook altijd redden... Ik denk dan welles 'faal ajb faal een keer dan kan ik lachen'. Maar helaas zit de praktijk klaarblijkelijk zo in mekaar...
Misschien moeten jullie vrienden worden en dan lekker mekaar het licht in de ogen niet gunnen, want met zo'n attitude kan het niet lang duren voordat je die "vrienden" ook kwijt bent.quote:Op maandag 28 februari 2011 06:33 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik verbaas me er ook altijd weer over. Meestal worden ze gigantisch geholpen door hun sociale netwerk. Recentelijk heeft een vriend flink wat financiële problemen gekregen en ik ben benieuwd hoe hij zich hier uit gaat redden. Maar ik weet vrijwel zeker dat het hoe dan ook snel goed komt.
Jullie halen sterk zijn en afstompt zijn door elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 06:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Het rotte is dat die vrienden het hoe dan ook altijd redden. Kleine problemen, grote problemen. Al krijgen zij wel hulp van een mammie of pappie en hun hele sociale netwerk daarbij. Ik denk dan welles 'faal ajb faal een keer dan kan ik lachen'. Maar helaas zit de praktijk klaarblijkelijk zo in mekaar, dat je helemaal niet zo veel shit meegemaakt hoeft te hebben. En dat je dus met minder bagage ook heel sterk in het leven kunt staan. Het is zelfs beter zo want die extra deuken zijn nooit nodig en maken een persoon alleen maar zwak.
lol een autistquote:Op maandag 28 februari 2011 05:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben zolang maagd gebleven, van mij hoeft het allemaal niet meer. Een druk sociaal leven is voor mij niet weggelegd en ik ben super contact gestoord bij de dames. omdat ik altijd genegeerd werd alsof ik niet bestond en ik blijkbaar niet mezelf mag zijn. Forever alone ja maar ik kies er dan ook zelf voor.
Als ik nou meiden had ontmoet in mijn jeugd 18 - 23 ofzo dan had ik nu een veel positiever en leuker leven geleid. Nu duurde alles zolang dat ik helemaal aan dit kutleven gewend ben en ik liever niet meer wil en kan veranderen. Ik heb dan ook een super hekel aan vrouwen gecreëerd en vermijdt ze voortaan liever als de pest op enkele dames na die ik kan vertrouwen maar ik daar liever niks mee wil omdat ik ze nodig heb om mijn gevoelens te uiten.
Bovendien heb ik hevige impotentie problemen eraan over gehouden omdat ik een bepaalde afkeer jegens vrouwen heb. Hoe anders was dit toen ik zo'n 18 - 22 was toen ik er klaar voor was om een leuk persoon te ontmoeten. Nu dit niet is gebeurd hoeft het van mij niet meer. Mijn lusten zijn absoluut voor 100% zekerheid verdwenen en sex zonder liefde is voor mij dan ook zeker weten niet mogelijk.
Ik ken helemaal niemand in mijn omgeving die maagd is, zowel als op het werk als in mijn vriendenkring waarin ik altijd de enige ben die single is. Bij mij op het werk vroegen ze er nooit iets over en waarschijnlijk vonden ze het vanzelfsprekend dat ik altijd single was.
Ja hierdoor heb ik een extreem lage zelfwaarde ontwikkeld en dus maken zowel mijn vrienden als collega's heel dankbaar gebruik (misbruik) hiervan door allerlei vervelende karweitjes aan mij over te laten omdat ik toch geen nee kan zeggen en geen eigenwaarde heb.
Ik word dan ook nooit gelukkig in mijn leven maar zal eenzaam en verbitterd achterblijven en sterven in de middle of nowhere in my meaningless life.
De haat die ik in me heb is uiterst gevaarlijk en ik vraag me af waartoe ik in staat ben als de bom een keer barst en waarschijnlijk maak ik dan alles mee als een surrealistische wereld met enkel wazen voor mijn ogen waarbij ik de meest vreselijke dingen als normaal ervaar en zelf van geniet.
Mijn hele sociale zelfontwikkeling is stopgezet sinds mijn 20ste ofzo en ik leid dan ook een uiterst verbitterd leven. Ik heb dan wel een leuke vriendenkring opgebouwd en ik lig dan ook vaak in een deuk waar die mensen zich druk over maken. Over de kleinste dingetjes gaan de chicks al huilen en de gasten kunnen amper voor zichzelf zorgen. Echt lachwekkend hoe veel mentaal sterker ik ben dan mijn vrienden. Ik heb zoveel shit meegemaakt dat niks me meer kan pijn doen en ik me nergens meer druk over maak. En ik weet zeker dat ik veel meer ernstige problemen heb dan een gemiddeld persoon van mijn leeftijd. En volgens mij kan je alleen zo negatief worden als je enkel alleen maar shit hebt meegemaakt zoals Schenkstroop, Mylifeisgrey (die hard op weg is) en ik, en niemand van de buitenwereld die het begrijpt.
Al mijn problemen begonnen in elk geval door de meiden die me al vroeg mijn volledige eigenwaarde wegtrokken en daar kwamen steeds meer mentale problemen bij naarmate de jaren verstreken. Ik leef dan ook een emotieloos leven met een verschrikkelijke verborgen haat dat onder geen enkel beding een eigen leven mag leiden. Ik zal wel eens gehypnotiseerd of verblind kunnen worden door mijn eigen woede.
En toch ben ik mentaal veel sterker dan mijn vrienden omdat ik het voor elkaar heb gekregen dat ik een leven heb opgebouwd helemaal alleen zonder hulp van familie/vrienden en geen enkel sociaal contact/leven had naast het zakelijke contact buiten mijn werk om, 8 jaar lang in de belangrijkste zelfontwikkelingstijd van mijn leven. En dat allemaal omdat de meiden ervoor gezorgd hebben dat ik een vertekend zelfbeeld heb opgebouwd waarbij ik een absoluut hatelijk onbeschrijflijk gedrocht zie als ik in de spiegel kijk dat voor mij de dagelijkse realiteit is. Overigens wil ik het niet lelijk noemen maar hatelijk en dat ik het verdien om me zo te voelen.
Huilie huilie, als je het dikgedrukte zelf weet heb je blijkbaar nog genoeg vermogen om je situatie te relativeren en moet je dus niet zo zeiken, aandachtszoekende internetautist.quote:Op maandag 28 februari 2011 06:33 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik verbaas me er ook altijd weer over. Meestal worden ze gigantisch geholpen door hun sociale netwerk. Recentelijk heeft een vriend flink wat financiële problemen gekregen en ik ben benieuwd hoe hij zich hier uit gaat redden. Maar ik weet vrijwel zeker dat het hoe dan ook snel goed komt.
Als ik problemen heb dan moet ik dat altijd zelf zien op te lossen altijd zonder hulp. Waar mijn colleges met eenvoudige problemen geholpen worden door elkaar krijg ik alleen maar afwijzende reacties van collega's die wel advies geven maar in trend van "val me niet lastig, zoek het maar uit". Alsof ik als persoon niet mooi genoeg ben om geholpen te worden. Was het een andere collega geweest die hetzelfde probleem had dan zou die direct geholpen worden aan alle kanten. Ik reflecteer dan ook alle problemen op mijn hatelijke uiterlijk en dat dit de bron van alle ellende moet zijn.
Kijk ik heb dan recentelijk wel een paar dames ontmoet die stuk voor stuk geliefd zijn en een prettig sociaal leven hebben waar ik echt stinkend jaloers op ben. Ik wou dat ik een NORMAAL sociaal leven leidde sinds mijn school periode en niet in een 10 jarig sociaal isolement. Ik ben gewoon als persoon te lelijk om een leuk leven te mogen leiden, dit is er bij mij in de loop der jaren helemaal zo ingestampt, niemand die me sturing kon geven aangezien ik met niemand contact had en enkel mijn eigen gedachtes.
Ik denk zelfs dat als ik die dames die recentelijk ontmoette eerder had ontmoet dat ik wel eens gered had kunnen worden van alle ellende. Zij hadden me kunnen vertellen dat het niet mijn uiterlijk het probleem was en dat ik er gewoon normaal uitzieToen ik 18 - 20 was ging ik ook actief op zoek naar lieve meiden die officieel niet leken te bestaan.
Dat ik er nu wel een paar heb ontmoet via internet is puur toeval. Na afgelopen zaterdag toen uit was geweest voelde ik me extreem kut omdat ik niet mezelf kon zijn en heb ik zo'n vriendin om 6 uur 's ochtends gebeld en ZIJ BEGRIJPT hoe ik me voel en wat ik nodig heb. Ze ziet dan wel waarschijnlijk niks in me maar ik mocht meteen langs komen en ben in haar armen gevallen gevolgd door een explosie aan tranen en ze hield me gewoon stevig vast en ik heb heel veel opgekropte ellende eruit gehuild en ze zei dat ze mij nooit van haar leven laat vallen wat er ook gebeurd. Misschien dat ze zelf niet helemaal 100 is ofzo maar dat boeit me niet. Ze snapt in elk geval hoe ik me voel en wat ik nodig heb. Haar woorden betekenen heel veel voor me. En het bwijs dat deze aanpak goed werkt is omdat ik me soms veel dagen achter elkaar goed voel. Het is echt heel fijn dat ik bij 1 persoon gewoon mezelf mag zijn en die mijn hele verleden kent. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze bestaat en dat ze zo begripvol en lief is daar ik een super hard leven met enkel negativiteit gewend ben. En ik ben dat kritische gezeik op Fok dan ook soms wel zat.
ja dat kun je wel heel vrolijk zeggen maar zolang jij iet zelf weet hoe het is om autist te zijn hou dan alsjeblieft je mond dicht.quote:
Zou je nog hetzelfde zeggen over 10 jaar als je dan nog steeds niemand hebt ontmoet?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Bamboee het volgende:
Egeltje, ik ben 18 en ook nog maagd. Vriendinnen kunnen het alleen nog maar over seks hebben, maar het kan me geen fuck schelen. letterlijk. Wanneer je verliefd bent, komt het vanzelf weg, toch? We hoeven ons nergens druk om te maken, die anderen praten maar!
Nee, waarschijnlijk niet nee, maar ik spreek over het nuquote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zou je nog hetzelfde zeggen over 10 jaar als je dan nog steeds niemand hebt ontmoet?
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat jij degene bent die zichzelf in de weg staat, en niet de omgeving die "verkeerd" op jou reageert! Open staan voor anderen heeft als effect dat mensen ook openstaan voor jou, je oogst wat je zaait zeg maar, En met de negatieve houding die jij ten toon spreidt hier zo ik ook rennen zo hard als mijn voeten mij dragen kunnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zou je nog hetzelfde zeggen over 10 jaar als je dan nog steeds niemand hebt ontmoet?
Bull.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:39 schreef Schenkstroop het volgende:
ontopic: voor vrouwen maakt dat niet zo uit. Al heb je kort krullend grijs wit haar en ben je niet meer goed ter been. Voor mannen is dat natuurljk een ander verhaal.
Wellicht vrouwen onderling, maar voor mannen is een vrouw die late maagd is alleen maar goed. Dat betekent namelijk dat als zij er wel overheen mogen ze de jackpot hebben.quote:
Dat is dan misschien jouw mening, maar er zijn wel vaker topics als deze geweest op fok waarin slechts weinig mannen een vrouwelijke maagd op latere leeftijd als jackpot beschouwen. Als seks zo geweldig is, waarom zou je dan zo krampachtig je maagdelijkheid behouden tot je 'de ware' tegenkomt, als die al bestaat. Ik snap wel dat je met een leuke jongen waar je echt gek op bent seks wilt hebben, maar ik kan niet zo goed tegen dat ophemelen van seks alsof het iets héél super speciaals is wat je alleen onder bepaalde voorwaarden mag hebben. Het is gewoon lichamelijk genot, niets meer en niets minder.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Wellicht vrouwen onderling, maar voor mannen is een vrouw die late maagd is alleen maar goed. Dat betekent namelijk dat als zij er wel overheen mogen ze de jackpot hebben.
Als mannen zeggen dat ze het wel een probleem vinden en je uitdagen om je sletterig te gedragen, dan zijn ze niet oprecht en doen ze dat alleen voor snel eigengewin.
mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Wellicht vrouwen onderling, maar voor mannen is een vrouw die late maagd is alleen maar goed. Dat betekent namelijk dat als zij er wel overheen mogen ze de jackpot hebben.
Als mannen zeggen dat ze het wel een probleem vinden en je uitdagen om je sletterig te gedragen, dan zijn ze niet oprecht en doen ze dat alleen voor snel eigengewin.
Maar wat zou er zo erg aan zijn dat je met hem naar bed gaat, als je daarvan geniet?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
mooimaar ik ben 18 en nog lang geen 30 gelukkig. ik ben wel erg ermee bezig, persoonlijk voel ik me heel erg aangetrokken tot een sem-klootzak en ik wil er op sommige momenten mee naar bed, maar op andere momenten denk ik van: hey, wacht eens even.... misschien toch maar beter van niet (dit denk ik vaak op de juiste momenten, vandaar dat het ook nog niet zo ver is gekomen
maar ik fantaseer er wel over.)
onzekerheid, eerste keer.... Hij kan wel lief doenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Al zou ik een semi-klootzak het ook niet gunnen om mij te ontmaagden.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
onzekerheid, eerste keer.... Hij kan wel lief doenmaar achteraf voel ik me misschien gekwetst
weet ik, maar de aantrekkingskracht is groot en teveel hormonen enzo!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
Op die manier wil je toch geen eerste keer hebben, man. Laat je verdomme niet zo opjutten en zoek iemand bij wie je dat 100% wil.
Hij zou je dan enkel gebruiken voor seks denk ik? Tenzij je dat wel prima vindt moet je het niet doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
onzekerheid, eerste keer.... Hij kan wel lief doenmaar achteraf voel ik me misschien gekwetst
Hij wil alleen seks en af en toe bij me zijn ja...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zou je dan enkel gebruiken voor seks denk ik? Tenzij je dat wel prima vindt moet je het niet doen.
watquote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Hij wil alleen seks en af en toe bij me zijn ja...
klopt. ik voel me alleen aangetrokken tot de verkeerde mannen. En k wil ook een vaste relatie, maar die heb ik op dit moment gewoon niet. Ik zou best een avontuur kunnen hebben, ook al is het emotioneel gezien misschien niet zo handig.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat
Nou, als dat is wat je wil, dan moet je ervoor gaan. Maar als je er meer uit wilt halen dan hij, dan moet je een ander iemand zoeken.
denk je dat het hem wat boeit als hij uiteindelijk geen seks met me heeft?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat
Nou, als dat is wat je wil, dan moet je ervoor gaan. Maar als je er meer uit wilt halen dan hij, dan moet je een ander iemand zoeken.
Wil jij een relatie of wil je hem ook gebruiken voor seks/lust?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Hij wil alleen seks en af en toe bij me zijn ja...
Als dat zijn doel is...ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:30 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
denk je dat het hem boeit als hij uiteindelijk geen seks met me heeft?
Dat laatste, omdat ik weet dat hij dat eerste niet wil.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil jij een relatie of wil je hem ook gebruiken voor seks/lust?
En waarom kun je niet iemand anders zoeken?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:31 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Dat laatste, omdat ik weet dat hij dat eerste niet wil.
tja...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En waarom kun je niet iemand anders zoeken?
Helaas genoeg meisjes welquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik was 15, en ik heb er abosluut geen spijt van gehad. Nu ben ik 18 en ik ben nog steeds met dezelfde jongen.Niet iedere 15 jarige is een slet hoor.
Omdat ze hém wil.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En waarom kun je niet iemand anders zoeken?
Ik gok dat ze een kind krijgt.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef picardmike het volgende:
Ik kwam er 2jr geleden op een datingsite achter dat er een maagd van 26 op stond, dat had ze namelijk perongeluk op een medische website gezet, onder een ander naampje wat ze veel gebruikt met haar eigen voornaam er voor. Nu is ze zwanger van een vent van 38 ofzo. Voor die tijd wist ik ook niet eens dat ik kon, daarom kijk ik ook met interesse hoe dit af gaat lopen.
Ja want dan hebben ze minder kans om eroverheen te gaan. Leer mij mijn soort te kennen. Iemand ontmaagden vinden ze allemaal tof.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is dan misschien jouw mening, maar er zijn wel vaker topics als deze geweest op fok waarin slechts weinig mannen een vrouwelijke maagd op latere leeftijd als jackpot beschouwen.
Idd eigenlijk wil elke man een maagd, we hebben niet voor niets allemaal religeuze symbolen ervoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja want dan hebben ze minder kans om eroverheen te gaan. Leer mij mijn soort te kennen. Iemand ontmaagden vinden ze allemaal tof.
Was laatst nog in een topic een modje die liever een ervaren vrouw had dan een maagd...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja want dan hebben ze minder kans om eroverheen te gaan. Leer mij mijn soort te kennen. Iemand ontmaagden vinden ze allemaal tof.
Dat zijn mensen die het kind in zich aan het verlaten zijn en hun oergevoelens van vroeger niet meer kunnen vertalen naar het heden. Een leven met losse eindjes ik kan er niet aan denken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was laatst nog in een topic een modje die liever een ervaren vrouw had dan een maagd...
dan is je kut nog lekker strak.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een tegenstrijdigheid in je post. Meiden die tegenwoordig opscheppen over hun maagdelijkheid net zoals ze opscheppen dat ze een kind hebben. Wie legt het even uit aan Danny?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef danny1988 het volgende:
Er zit toch geen verschil in er zijn vrouwen die nog op hun 25ste maagd zijn.
Het gaat er gewoon om, Veel meiden willen stoer doen over hun maagdelijkheid net als over kinderen je ziet tegenwoordig veel jonge meisjes met kinderen de meeste doen er gewoon stoer over dat ze kunnen opscheppen tegen hun vriendinnen van ow ik heb al een kind.
Maar ik heb liever een vriendin die maagd is dan, Helemaal is afgereden en die misschien ook nog wel een geslachtsziekte zou kunnen hebben.
eerlijke reactie +1quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Moofasah het volgende:
Trek je niks aan van wat anderen vinden TS. Als je iemand wilt neuken dan doe je dat, als je het niet wilt doe je het niet.
Seks mag, maar het moet niet. Ik ben een 18 jarige jongen, ik ben maagd, en ik heb zelfs nog nooit iemand gezoend. Als ik heel eerlijk ben lul ik er wel altijd omheen als mensen me iets vragen over mijn seksleven, en vertel ik hen niet eerlijk dat ik nog maagd ben. Dus in zeker zin houdt ik ook rekening met wat ''ze'' vinden. Maar ik lig er zeker niet van wakker.
Ik weet namelijk dat mensen niet van mij verwachten dat ik het ben, en ik niet zoals b.v. Schenkstroop niemand zou kunnen krijgen. Dus waar zou ik me dan precies voor moeten schamen? En hetzelfde geldt voor jou
ik wilde t net zeggen hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef dr.dunno het volgende:
Egeltje is 19 jaar en nog maagd. Ze hoort echter al jaren van vriendinnetjes dat ze al op hun 15de zijn ontmaagd door 'n lutsertje waar ze achteraf toch spijt van hebben. Egeltje is daarentegen op een leeftijd dat ze er een meer volwassen overweging van kan maken, omdat de eerste keer toch een bijzondere keer zou moeten zijn.
Het lijkt mij dat Egeltje zich daarom nergens voor hoeft te schamen. Sowieso hoeft dat niet, want ze is aan niemand verantwoording schuldig behalve aan zichzelf.
Okquote:Op zondag 6 maart 2011 16:10 schreef kadeautje het volgende:
[..]
eerlijke reactie +1
TS, maak je er in hemelsnaam niet zo druk om. Al ben je 15, 18 of 25, who cares?! Het gaat er maar om dat jij zelf achter je keuze kan staan. Al heb je twijfels bij de semi-klootzak, dan moet je het gewoon niet doen.
Die vrouwen zijn waarschijnlijk erg onaantrekkelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef danny1988 het volgende:
Er zit toch geen verschil in er zijn vrouwen die nog op hun 25ste maagd zijn.
ik heb ook amper nog gezoend. Ik schaam me heel snel en ben bang dat ik het verkeerd doe. Dus ik vermijd tongzoenen altijd een beetje.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Moofasah het volgende:
Trek je niks aan van wat anderen vinden TS. Als je iemand wilt neuken dan doe je dat, als je het niet wilt doe je het niet.
Seks mag, maar het moet niet. Ik ben een 18 jarige jongen, ik ben maagd, en ik heb zelfs nog nooit iemand gezoend. Als ik heel eerlijk ben lul ik er wel altijd omheen als mensen me iets vragen over mijn seksleven, en vertel ik hen niet eerlijk dat ik nog maagd ben. Dus in zeker zin houdt ik ook rekening met wat ''ze'' vinden. Maar ik lig er zeker niet van wakker.
Ik weet namelijk dat mensen niet van mij verwachten dat ik het ben, en ik niet zoals b.v. Schenkstroop niemand zou kunnen krijgen. Dus waar zou ik me dan precies voor moeten schamen? En hetzelfde geldt voor jou
ik vermijd hem op dit moment. Als ik hem een paar maanden niet zie ben ik er hopelijk overheen! maar toch knaagt het, want ik heb wel echt nog gevoelens voor hem. Dat is iets heel raars, het is rationeel totaal niet logisch. Ik zou hem zo kunnen bellen of hij langs wil komen, maar dit moet ik niet doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:06 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Okik merk gewoon dat ik nieuwsgierig word. Aan de andere kant zal ik me zelfbewuster voelen als ik er mee wacht tot ik de juist persoon tegenkom die ik volledig vertrouw en waar ik me niet bij schaam.
Dan voel ik me ook niet kut achter doordat ik verliefd ben geworden op een klootzak waar ik alleen seks mee heb gehad.
Jij reageert vaker op jezelf?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:09 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
ik vermijd hem op dit moment. Als ik hem een paar maanden niet zie ben ik er hopelijk overheen! maar toch knaagt het, want ik heb wel echt nog gevoelens voor hem. Dat is iets heel raars, het is rationeel totaal niet logisch. Ik zou hem zo kunnen bellen of hij langs wil komen, maar dit moet ik niet doen.
Tuurlijk niet. Hij wil gewoon neuken en als je wilt neuken moet je potentieel lastige discussies of teleurstellende opmerkingen even parkeren.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:09 schreef Egeltje92 het volgende:
ik vraag me af of hij had verwacht dat ik nog maagd was. Hij zei in ieder geval dat hij het niet stom vond
Dus misschien vond hij t wel stom, wil je zeggen?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:10 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij wil gewoon neuken en als je wilt neuken moet je potentieel lastige discussies of teleurstellende opmerkingen even parkeren.
Dat weet ik niet. Denk dat de meeste jongens het wel een 'eer' vinden om door een maagdenvliesje te prikken en het wel fijn vinden dat ze niet te maken hebben met 'n afgereden dame, maar weet niet of dat voor hem geldt. Bedoelde het meer als 'even geen woorden vuil aan maken' en gewoon je ding doen. Bij vrouwen moet je dit soort dingen toch vaak met een korrel zout nemen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:11 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Dus misschien vond hij t wel stom, wil je zeggen?
Zo van: het kan hem niks schelen of iemand maagd is of niet? Hij wil gewoon neuken?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Denk dat de meeste jongens het wel een 'eer' vinden om door een maagdenvliesje te prikken en het wel fijn vinden dat ze niet te maken hebben met 'n afgereden dame, maar weet niet of dat voor hem geldt. Bedoelde het meer als 'even geen woorden vuil aan maken' en gewoon je ding doen. Bij vrouwen moet je dit soort dingen toch vaak met een korrel zout nemen.
Nee. Volgens mij wordt het merendeel van de dames pas na hun 16e ontmaagd. Zeg maar in de periode tussen de 16 en 18.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef Egeltje92 het volgende:
betekent op je 18e maagd zijn dat je onaantrekkelijk bent?
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Zo van: het kan hem niks schelen of iemand maagd is of niet? Hij wil gewoon neuken?
en wat bedoel je met dat je het bij vrouwen met een korrel zou moet nemen? Dat vrouwen hier niet de waarheid over zouden spreken? ook als ze bijv. gespannen zijn voor de eerste keer?
Ik denk dat het dan ook vanzelf zal gaan. Het is iets natuurlijks, en als je iemand echt graag wilt en je weet dat die ander jou ook echt wilt, gebeurt het gewoon. Juist omdat je er over nadenkt wil het niet lukken zoals je dat zou willen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
ik heb ook amper nog gezoend. Ik schaam me heel snel en ben bang dat ik het verkeerd doe. Dus ik vermijd tongzoenen altijd een beetje.Maar als ik echt verliefd word, zal ik hopelijk een geweldige tongzoen ervaring hebben
Als je de eerste pagina's van je topic leest vind je het antwoord.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef Egeltje92 het volgende:
Alsof je op Fok enig antwoord gaat vinden op welke vraag dan ookquote:Op zondag 6 maart 2011 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je de eerste pagina's van je topic leest vind je het antwoord.
als je vraagt aan mannen wat hun penislengte is dan reageren ze maar al te graagquote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Alsof je op Fok enig antwoord gaat vinden op welke vraag dan ook
Mja een antwoord is niet altijd een weerspiegeling van de waarheid hmmquote:Op zondag 6 maart 2011 20:53 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
als je vraagt aan mannen wat hun penislengte is dan reageren ze maar al te graag
Alleen in jouw geval.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef Egeltje92 het volgende:
Maak je niet zo druk zeg.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef Egeltje92 het volgende:
En jij denkt dat je met die antwoorden iets anders kunt dan de conclusie trekker dat diverse nerds hier graag opscheppen over hun plassertje?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:53 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
als je vraagt aan mannen wat hun penislengte is dan reageren ze maar al te graag
Als ik dit soort dingen lees, dan check ik altijd even het fotoboek en inderdaat Banaaninpyama is niet lelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk zeg.
Ik ben 20 en ook nog maagd, ja ehhh dus? Dat wil nog niet zeggen dat ik lelijk ben en dus voor jou ook niet.
Hoezo wil je meer ervaring opdoen, zodat je tegen je toekomstige vriend kan zeggen en laten zien hoe goed je bent in bed? Ik denk dat hij juist eerder blij zal zijn met een onervaren meisje dan met eentje die al veel mannen heeft gehad.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef Egeltje92 het volgende:
Ik wil gewoon meer ervaring opdoen, maar schaam me voor mijn onervarenheidvicieuze cirkel dus. Oh, en ik kom ook niet de juiste mannen tegen
Dat verschilt van persoon tot persoon.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo wil je meer ervaring opdoen, zodat je tegen je toekomstige vriend kan zeggen en laten zien hoe goed je bent in bed? Ik denk dat hij juist eerder blij zal zijn met een onervaren meisje dan met eentje die al veel mannen heeft gehad.
je ziet er anders wel uit alsof je 10 piemels in je mond hebt gehadquote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk zeg.
Ik ben 20 en ook nog maagd, ja ehhh dus? Dat wil nog niet zeggen dat ik lelijk ben en dus voor jou ook niet.
10 tegelijk?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
je ziet er anders wel uit alsof je 10 piemels in je mond hebt gehad
Dat verbaast me niet. Je wilt niet weten wat er allemaal gebeurt in de WC's en in getunede auto's op de parking van de dancing.quote:
Gast..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
je ziet er anders wel uit alsof je 10 piemels in je mond hebt gehad
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:18 schreef The_Sperminator het volgende:
Als ze 10 piemels in d'r mond heeft gehad, is het maagdenvliesje nog wel intact natuurlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvliesquote:Op maandag 7 maart 2011 23:23 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
denken dat meisjes een vlies hebben.
ja, maar een randje weefsel is niet hetzelfde als een vlies. Toch? Ik dacht dit eerst ook, tot ik erachter kwam dat er helemaal niks doorgeprikt hoefde te wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
Het wordt gewoon maagdenvlies genoemd. Punt uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
ja, maar een randje weefsel is niet hetzelfde als een vlies. Toch? Ik dacht dit eerst ook, tot ik erachter kwam dat er helemaal niks doorgeprikt hoefde te wordenAlleen opgerekt (dat randje weefsel).
Heel goed!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Egeltje92 het volgende:
Bedankt voord de reacties! Ik ben nu 18, en ik schaam me ook niet meer.
Ik ben blij dat ik mijn maagdelijkheid nog niet verloren ben.
Ik had het namelijk al meerdere malen kunnen verliezen, maar durfde niet, en ik ben achteraf blij dat ik nu rustig wacht tot ik iets speciaals heb met iemand.
Ik heb namelijk liefde nodig, geen sek. Seks hoort daarbij maar is niet per sé iets waar ik niet zonder kan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef Pan.da het volgende:
Als je als 16jarige nog maagd bent zou ik me kapot schamen!
Hee Egeltje!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Egeltje92 het volgende:
Ik heb namelijk liefde nodig, geen sek. Seks hoort daarbij maar is niet per sé iets waar ik niet zonder kan.
Hmm, ik ben wel blij dat ik het niet met hem gedaan heb, maar ik ben nog steeds niet helemaal over hem heen, het doet me wel pijn dat ik zo aan hem blijf hangen. (niet letterlijk, want ik spreek hem nog amper)quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Hee Egeltje!
Ben je nu eigenlijk blij dat je die semi-klootzak aan de kant heb laten liggen?
En ben je al een beetje over hem heen? Ik ben benieuwd! (:
ditquote:Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef otacon het volgende:
[..]
![]()
Met je eens! Het is aantrekkelijk dat jij de eerste mag zijn die haar mag ontmaagden en ze is dan een volwassen vrouw en niet een 16jarige foutje
fucking bullshitquote:
Vind je meisjes wel leuk?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:29 schreef Elco.. het volgende:
Ben 18 (bijna 19) en maagd. Totaal geen moeite mee (heb zelfs meisjes moeten afslaan).
Ik kies er gewoon voor om geen hoer van deze overgeseksualiseerde maatschappij te zijn. Maar misschien ben ik dan ook ouderwets. Geduld wordt altijd beloont.
Principesquote:Op maandag 2 mei 2011 00:29 schreef Elco.. het volgende:
Ben 18 (bijna 19) en maagd. Totaal geen moeite mee (heb zelfs meisjes moeten afslaan).
Ik kies er gewoon voor om geen hoer van deze overgeseksualiseerde maatschappij te zijn. Maar misschien ben ik dan ook ouderwets. Geduld wordt altijd beloont.
Wanneer hij of zij er klaar voor is, de ene persoon is op 14-jarige leeftijd er al klaar voor en de andere persoon is op 30-jarige leeftijd er nog niet aan toe. Met andere woorden: het gezeur dat iemand zich zou moeten schamen als hij of zij nog maagd is op een bepaalde leeftijd, dat moet naar mijn mening maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef Egeltje92 het volgende:
Wanneer hoor je het echt gedaan te hebben?
Je moet het sowieso pas doen wanner je er klaar voor bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:28 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Wanneer hij of zij er klaar voor is, de ene persoon is op 14-jarige leeftijd er al klaar voor en de andere persoon is op 30-jarige leeftijd er nog niet aan toe. Met andere woorden: het gezeur dat iemand zich zou moeten schamen als hij of zij nog maagd is op een bepaalde leeftijd, dat moet naar mijn mening maar eens afgelopen zijn.
Meestal is maagd zijn op late leeftijd onvrijwillig en spelen sociologische factoren mee die het maagd-af zijn belemmeren/tegenhouden. Natuurlijk gezien begint het bij 98% van de mensen al te kriebelen zo tussen de 12e en 18e levensjaar. Mocht een persoon van rond de 30 te kennen geven dat hij/zij nogsteeds niet toe is aan de natuurlijke sexuele lusten. En dat dit geheel vrijwillig is en bewust ervaren wordt. Dan kun je er vanuitgaan dat dit een uitzondering betreft. En een uitzondering ben je altijd in de minderheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Je moet het sowieso pas doen wanner je er klaar voor bent.
Ja mooi gezegd "er zijn genoeg mensen" Een half procent op de 17 miljoen zijn ook genoeg mensen. Ik betwijvel ten zeerste of jouw non-libidoisme wel zo gemeengoed is.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:45 schreef Xenzo het volgende:
Er zijn genoeg mensen die non-libidoïsme (aseksualiteit) zijn. Mensen die deze geaardheid hebben, hebben geen seksuele gevoelens of behoeftes. Ik zie het als een geaardheid, want voor zover ik weet worden mensen hiermee geboren.
Ik weet niet of u het weet, maar ik ben homoseksueel en heb een vriend.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik betwijvel ten zeerste of jouw non-libidoisme wel zo gemeengoed is.
Ow, laat de homo's dat niet horen.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:45 schreef Xenzo het volgende:
Er zijn genoeg mensen die non-libidoïsme (aseksualiteit) zijn. Mensen die deze geaardheid hebben, hebben geen seksuele gevoelens of behoeftes. Ik zie het als een geaardheid, want voor zover ik weet worden mensen hiermee geboren.
Wat wil je daarmee zeggen. Homos zijn non-libidoistquote:Op maandag 2 mei 2011 07:51 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik weet niet of u het weet, maar ik ben homoseksueel en heb een vriend.
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik betwijvel ten zeerste of jouw non-libidoisme wel zo gemeengoed is.
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:51 schreef Xenzo het volgende:
Ik weet niet of u het weet, maar ik ben homoseksueel en heb een vriend.
Nee, fout. Ik nam aan dat u, gezien uw reactie naar mij toe, dacht dat ik non-libidoist zou zijn. Wij (= mijn vriend en ik) hebben gewoon seks met elkaar. Ikzelf moet er namelijk niet aan denken om seksloos door het leven te gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen. Homos zijn non-libidoist
Nee, sommige homo's zeggen dat zij er zijn om de wereldpopulatie in evenwicht te houden. Zoiets.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen. Homos zijn non-libidoist
Dat is onzin als mensen dat zeggen, volgens mij is ongeveer 8% van de wereldbevolking homoseksueel.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:05 schreef ThunderBitch het volgende:
sommige homo's zeggen dat zij er zijn om de wereldpopulatie in evenwicht te houden. Zoiets.
Zitten daar de bi's ook bij?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:14 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Dat is onzin als mensen dat zeggen, volgens mij is ongeveer 8% van de wereldbevolking homoseksueel.
Ok.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:28 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Dat neem ik aan van wel, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik heb het ook nog nooit gehoord. Daarbij moet de wereldbevolking naar benedenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:14 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Dat is onzin als mensen dat zeggen, volgens mij is ongeveer 8% van de wereldbevolking homoseksueel.
Heb het argument hier wel vaker gelezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gehoord. Daarbij moet de wereldbevolking naar beneden
Het slaat nergens opquote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb het argument hier wel vaker gelezen.
Vond ik ook.quote:
"the way to go!"quote:
En als ze lelijk is? dan ist goed?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
Maar maar, ik dacht dat wat wij deden zo speciaal wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:49 schreef fervente het volgende:
Ik ben 18 en nog maagd. Schaam me er totaal niet voor! Het kom vanzelf wel
Dat wat wij deden was niet speciaalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar maar, ik dacht dat wat wij deden zo speciaal was![]()
En nu vergeet je het gewoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |