wat is dezequote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef Nitrouz het volgende:
homotjes van de nachtbagger
ONZ RADIO
flikker eens op met je kutradioquote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef Nitrouz het volgende:
ONZ RADIO
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef Nitrouz het volgende:
ONZ RADIO
datquote:
lelijke idiootquote:Op maandag 28 februari 2011 00:03 schreef Nitrouz het volgende:
mensen die nachtbaggeren ipv te posten in radio onz
Kanker op met die kankerradio.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef Nitrouz het volgende:
nachtbagger mensen hebben geen vriendenstel paupers
kom naar ONZ radio jongens, misschien is het dan nog te redden met jullie leventjes
Haha hoor deze boi praten dan. Denken dat hij status heeft omdat hij met de kudde, die steeds kleiner wordt, meeloopt.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef Nitrouz het volgende:
kom naar ONZ radio jongens, misschien is het dan nog te redden met jullie leventjes
Die radio is pure..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef Nitrouz het volgende:
quote:
Mezelf quoten.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:05 schreef Henkie94 het volgende:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Die homo's bij die teringradio kunnen nog niet eens een fatsoenlijke site maken.
hij lag in de modderquote:Op maandag 28 februari 2011 00:06 schreef aight1 het volgende:
waarom die stink stekelenburg toch altijd
Bietsjequote:
Ik zei gister nog gelijkspel hequote:Op maandag 28 februari 2011 00:06 schreef aight1 het volgende:
waarom die stink stekelenburg toch altijd
Bob de man die elke ochtend wakker wordt bezweet van de nachtmerriesquote:Op maandag 28 februari 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BietsjeMan die elke nacht in mijn dromen verschijnt.
Beachieeeeequote:
Durrrrquote:
Jaquote:
Haaai liefjequote:
Floxquote:
Ja, dikke woedeaanval hij.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef mistyl het volgende:
[..]
Beachieeeee
[..]
Durrrr
[..]
Ja_____________________!
________________!!!
Douglas![]()
_____________!
[..]
Haaai liefje
[..]
Flox
Ahquote:
Ryoquote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Feyenoooooord!!! Die 4-1 echt geweldig al die scharen van Ryo en Biseswar
Creegquote:
Weltrusten Aight1.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef aight1 het volgende:
hey ik ga slapen troetelbeertjes
slaap kkzacht oke
Jup.quote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:05 schreef Henkie94 het volgende:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Die homo's bij die teringradio kunnen nog niet eens een fatsoenlijke site maken.
Ik had dus mooi meteen AZ speler kamer ingegaanquote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, dikke woedeaanval hij.ik zou best bang zijn als ik ruiz was en naar de kleedkamer moest
Trusten Aightieeequote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef aight1 het volgende:
hey ik ga slapen troetelbeertjes
slaap kkzacht oke
Natte dromen zijn het.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Bob de man die elke ochtend wakker wordt bezweet van de nachtmerries
Jijquote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef Floxcie het volgende:
Wie heeft Undercover in Nederland gezien?
Ja, die ene gast waar hij dat bij deed stelde zich ook wel erg aan trouwens.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik had dus mooi meteen AZ speler kamer ingegaan
[..]
Trusten Aightieee
Dat geeft 'badend in' een heel nieuwe lading.quote:
Wil jij zwemmen in mijn sappen?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat geeft 'badend in' een heel nieuwe lading.
Hmm, niet helemaal. Maar Rood was te zwaar. Maar geldt ook voor Vierengever, het was in mijn opzicht geen doorgebroken speler.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, die ene gast waar hij dat bij deed stelde zich ook wel erg aan trouwens.
Nee maakt niet meer uit ook, Flips dump ik toch als ban weg is.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hey flips je schuilnaam werkt niet he
goed programmaquote:
Ik vond wel dat hij zich heel erg aanstelde hoor, hij raakte hem amper. En dat met Vierengever was sowieso geen doorgebroken speler, ik was ook helemaal verbaasd dat daar rood voor gegeven werd.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:11 schreef mistyl het volgende:
[..]
Hmm, niet helemaal. Maar Rood was te zwaar. Maar geldt ook voor Vierengever, het was in mijn opzicht geen doorgebroken speler.
[..]
Nee maakt niet meer uit ook, Flips dump ik toch als ban weg is.
Cams nee, Flips jaquote:
Goede reden om zo te komen. Ik heb het skypegesprek ik mn hart gesloten.quote:
Lysdexev.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:13 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hoi Flipski wollen sir Wipski mit Lysdiski
quote:
Hoi Lysdexie dat wil ik wel, zeg maar wanneer.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:13 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hoi Flipski wollen sir Wipski mit Lysdiski
Hij hosselt met iedereen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:13 schreef mistyl het volgende:
[..]
Nee die waar die barman mee hosselt is leuker.
Ik ook hihiquote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Goede reden om zo te komen. Ik heb het skypegesprek ik mn hart gesloten.
Listen very carefully. I say this only oncequote:
Ja hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Sorry mensen ik ben hier weg. Ik ga echtejannen kijken/luisteren wordt dik gereld hahaha xD Check jullie allemaal later weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Byequote:![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Sorry mensen ik ben hier weg. Ik ga echtejannen kijken/luisteren wordt dik gereld hahaha xD Check jullie allemaal later weer!
In de zomer, al nakend rennend door mooie weilanden met hoog gras, veel bomen, gele en rode bloemen. Niemand om ons heen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef mistyl het volgende:
[..]
Hoi Lysdexie dat wil ik wel, zeg maar wanneer.
It is I, LeClerc.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef Creeg het volgende:
[..]
Listen very carefully. I say this only once
You stupid woman!quote:
Je moet wel popcorn laten vallen, vind ze leuk.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
In de zomer, al nakend rennend door mooie weilanden met hoog gras, veel bomen, gele en rode bloemen. Niemand om ons heen.
Zolang het maar in jouw boeren omgeving is, doen we meteen genoeg lichaamstraining, dat kan geen kwaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
In de zomer, al nakend rennend door mooie weilanden met hoog gras, veel bomen, gele en rode bloemen. Niemand om ons heen.
Byequote:
God bestaat niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:13 schreef Floxcie het volgende:
Henkie, broeder.
What happens when you love God and love yourself and God loves you? You love each other. - Kalindi
later kerelquote:
shitt ja binnenkort geloof ikquote:
Hoi dalequote:
Watquote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat is geschreven door een leider van de Miracle of Love.
Maar is jammer tochquote:Op maandag 28 februari 2011 00:22 schreef mistyl het volgende:
[..]
Al voordat je weer terugkwam, goeie afwisseling toch.
Heb je geen Undercover in Nederland gekeken a kk zwimpie a kk zwemmel a kk bagger a dat dit kan in Nederland?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar is jammer tochAl die gezelligheid moet hier blijven
quote:
Ik blijf ook niet al te lang meer. Het is zondag en alles.quote:
Ik kyk geen tv :Squote:Op maandag 28 februari 2011 00:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Heb je geen Undercover in Nederland gekeken a kk zwimpie a kk zwemmel a kk bagger a dat dit kan in Nederland?
Bij mij is het maandag hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik blijf ook niet al te lang meer. Het is zondag en alles.
Ik heb morgen vrij.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen, eerste schooldag na de vakantie![]()
Slecht argumentquote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik blijf ook niet al te lang meer. Het is zondag en alles.
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
bob is omgekeerd nog steeds zichzelf
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Deze G normaal gesproken ook niet maar vandaag wel want brak.
Delen?quote:
Doe ik altijd, het is niet zo dat wanneer ik niet meer op fok ben ik direct slaap.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slecht argumentSlapen kan doordeweeks prima. Je moet het maximale uit je weekend halen.
Maar hoe kan je nou genieten zonder fok?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe ik altijd, het is niet zo dat wanneer ik niet meer op fok ben ik direct slaap.
wat.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik heb zin in strand en chicks in burkini
Dat heb ik me ook lang afgevraagd.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar hoe kan je nou genieten zonder fok?
Rokend. Rokend. Nippend aan jenever en sap.quote:
Niet weten dat het eigenlijk een man isquote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
klinkerbotsing heb ik eergister geneukt
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet weten dat het eigenlijk een man is
dat was wel wat minderquote:Op maandag 28 februari 2011 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet weten dat het eigenlijk een man is
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens mij ligt je moeder naast je.
mijn moeder leeft niet meerquote:Op maandag 28 februari 2011 00:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens mij ligt je moeder naast je.
kappen mijn oma is gestorven aan respectquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
heb is een beetje respect
kk lijer
goed ..... al die aandacht werd me wat te veel weetjequote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ja ben net klaar met huiswerk en wil even lekker ontspannen fappen
Huiswerk in het weekend.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ja ben net klaar met huiswerk en wil even lekker ontspannen
Respect moet je verdienen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
heb is een beetje respect
kk lijer
Heb je mijn DM nog gelezen?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef ainoo het volgende:
[..]
goed ..... al die aandacht werd me wat te veel weetje
dat mag wel ja . ik ga maar slapen want het is vroeg geworden vanochtendquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ja ben net klaar met huiswerk en wil even lekker ontspannen
Uitkeringquote:Op maandag 28 februari 2011 00:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ach ja, iemand moet jullie uitkeringen betalen later
slaapsequote:Op maandag 28 februari 2011 00:33 schreef ainoo het volgende:
[..]
dat mag wel ja . ik ga maar slapen want het is vroeg geworden vanochtend
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 00:33 schreef ainoo het volgende:
[..]
grapjas..... alsof jij me dat zou sturen
omg ik ben je verjaardag vergeten sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Even nieuws flash. Ik ben benoemd bij echtejannen.De gast schold mij uit hahaha
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
omg ik ben je verjaardag vergeten sorry![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ik vergeef het je . aliens en nijlpaarden zijn niet de beste onthouders dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mauw
TCO ?!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Lees de tweets maarIk zat haar nogal te beledigen.
Stomme trol vrouw
dankjewel ik schaamde me al diepquote:Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik vergeef het je . aliens en nijlpaarden zijn niet de beste onthouders dat weet ik
En hoe voelt dat nou; publiekelijk uit de kast komen?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Even nieuws flash. Ik ben benoemd bij echtejannen.De gast schold mij uit hahaha
Oooooooh hehehe. Ja dat las ikquote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Lees de tweets maarIk zat haar nogal te beledigen.
Stomme trol vrouw
Jammer dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef Id_do_her het volgende:
Ik was eergisteren jarig. Toen heeft ook niemand hier mee gefeliciteerd..
geboortedatum: 13-08-1988quote:Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef Id_do_her het volgende:
Ik was eergisteren jarig. Toen heeft ook niemand hier me gefeliciteerd..
Kan gebeuren.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef Id_do_her het volgende:
Ik was eergisteren jarig. Toen heeft ook niemand hier me gefeliciteerd..
Carnavalquote:Op maandag 28 februari 2011 00:39 schreef JanPiraat het volgende:
ik krijg bijna een paniekaanval van dit nummer![]()
Je bent al de tweede die ik tegenkom die op 13 augustus geboren is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |