Awo rustug broeder, jwz die jassan was op de radiootje noh.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef quaas het volgende:
Awo mattie ga niet haten tegen turken djie
ej kil ik zat hier egt al over 9000 uur op jou te wachte jewtquote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
geode tt allles jeewettog vrviend matties 4 lijf alles gekke op die starat we kome tantoe hrad papi
Luister naar me boy Snuffa G juwaaait!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
geode tt allles jeewettog vrviend matties 4 lijf alles gekke op die starat we kome tantoe hrad papi
Dat paint skillsquote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
ragboer tege gothics mattiesz
Was ik maar 10 jaar eerder geboren. De echte early hardcore enzo...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef mr-green het volgende:
Tsjonge zeg was het uitgaan maar weer even zoals vroegah
Heloefquote:Op zondag 27 februari 2011 23:40 schreef Nitrouz het volgende:
Jongens, ik ben bezig met een paint van Heloef!
helt!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:40 schreef Nitrouz het volgende:
Jongens, ik ben bezig met een paint van Heloef!
Hakkûh sharr...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef sharr het volgende:
Is dit nou van een ander nummer ofzo?![]()
Of een nummer wat op die melodie lijkt?
Hakken in bed is epischquote:Op zondag 27 februari 2011 23:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is dat ik in m'n bed lig, anders had ik losgegaan hoor
Inspector gadget.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef sharr het volgende:
Is dit nou van een ander nummer ofzo?![]()
Of een nummer wat op die melodie lijkt?
Ik ben er, moet improviseren, ben om 22.30 wakker gewordenquote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hiphop en nog meer dope shit volgens mij
bovenstaande dusquote:
Ik wil ook wel een keer in bed los met sharr.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
ik zou dat wel eens willen zien, sharr die losgaat
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer in bed los met sharr.
En ik mag het.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dat ookquote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GEBOREN OM HARD ALS EEN BAKSTEEN AAN TE KOMEN!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef Ragboer het volgende:
Terreur in je eur! Tot je oren bloeden!
vraag me af of ik die hebquote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef mc-Piel het volgende:
Nick, kun je niet afsluiten met een nieuwe hardcoreplaat!
Triax - The Void ( Mr. Sinister remix)
nee vind alleen dat je nog veel moet lerenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef Ragboer het volgende:
Die dragems heeft nu serieus een hekel aan mij...
Ook aan mij, who cares.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef Ragboer het volgende:
Die dragems heeft nu serieus een hekel aan mij...
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef dragems het volgende:
[..]
nee vind alleen dat je nog veel moet leren
Ook aan mijquote:
OM BLOED UIT JE OREN TE ZIEN STROMEN!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
GEBOREN OM HARD ALS EEN BAKSTEEN AAN TE KOMEN!
Ed is mijn MC, bitches.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jaaaa, maar niemand heeft een hekel aan Ed
quote:
weer iemand die bezet isquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Alleen als je de lapo hebt van 999
Noquote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef Ragboer het volgende:
Sharr houdt van hardcoreGa je nu ook halfkaal?
Niet overdrijven, hij is bijna net zo baas als ikquote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ed is gewoon dè baas van het weekend
Sorry Viro.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef Viro het volgende:
Catfight, daar wou ik mee beginnen, dan sluit ik met catfight af
merel is bezet, goudvis is bezet, jij bent bezet, gaat wel lekker met mijn hosselprojecten... Gelukkig is flippiee nog vrijquote:
Ander begin je met: Tatact - Seiv mai nait!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef Viro het volgende:
Catfight, daar wou ik mee beginnen, dan sluit ik met catfight af
Jij wint het qua muziek, hij wint het qua stemquote:Op zondag 27 februari 2011 23:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niet overdrijven, hij is bijna net zo baas als ik
hoezo ben ik een aandachtstrekker?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
![]()
Ouwe aandachttrekker die dragems!
en ed?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wint het qua muziek, hij wint het qua stem
Volgende keer gooi ik m ff op de Tinychat cam, als we niet draaien... mijn drivers crashen als ik het tegelijk doe.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wint het qua muziek, hij wint het qua stem
Dat zei je boi, jeweettochquote:Op zondag 27 februari 2011 23:52 schreef dragems het volgende:
[..]
hoezo ben ik een aandachtstrekker?
Naatje = player. Ik ga een keer met jou uit, dan moet jij je hosselpraktijken aan mij leren. Gisteren was niet al te succesvol, kwam mede ook door teveel drankgebruik...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
merel is bezet, goudvis is bezet, jij bent bezet, gaat wel lekker met mijn hosselprojecten... Gelukkig is flippiee nog vrij
Breng ons die shit broeder!quote:
heb ik niet, dan begin ik wel met een ander nummerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ander begin je met: Tatact - Seiv mai nait!
die doet het ook altijd wel goed
Lollipop - Lil' wayne Jeweettocchquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef Viro het volgende:
[..]
heb ik niet, dan begin ik wel met een ander nummer
zei ik dat?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Naatje = player. Ik ga een keer met jou uit, dan moet jij je hosselpraktijken aan mij leren. Gisteren was niet al te succesvol, kwam mede ook door teveel drankgebruik...
Bijlmerboii Heloeffa.....quote:
ik houd ervanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef Lama443 het volgende:
Viro, houd jij nou eigenlijk ook van Metallica, of haat jij het
Je kent hemquote:
tsss.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
ik draai eerst 3 nummers voor ik ga lullen, ben namelijk ff bezig
Ouwe fapperaarquote:Op zondag 27 februari 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
ik draai eerst 3 nummers voor ik ga lullen, ben namelijk ff bezig
Doe dan Dj Zany - Nothing else mattersquote:Op maandag 28 februari 2011 00:03 schreef Viro het volgende:
ik moest mijn playlist ff omgooien vanwege catfight, dus toen maar gekozen voor dit nummer
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe dan Dj Zany - Nothing else matters![]()
![]()
!!!
ik ook, truste!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef nick1337 het volgende:
ik vond mn set wel enigzins geslaagd, trusten mensen!
Gast.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe dan Dj Zany - Nothing else matters![]()
![]()
!!!
truste sharr, morgen wel luisteren want we beginnen de dinsdag met mijn verjaardagquote:Op maandag 28 februari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
Ik ga slapen.. slaap lekker allemaal, tot morgen![]()
Is goedquote:Op maandag 28 februari 2011 00:06 schreef Viro het volgende:
[..]
truste sharr, morgen wel luisteren want we beginnen de dinsdag met mijn verjaardag
slaapwelquote:Op maandag 28 februari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
trustenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga slapen sletten tot morgen succes viro
Trusten Snuf.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
truste en thnxquote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
Boks met je rechterhand mattiequote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga slapen schatjes.
Nachtzoen(voor iedereen die wilt).
Boks met mijn linkerhand (omdat rechterhand is rukhand en vies enzo) voor de rest.
Trustenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga slapen schatjes.
Nachtzoen(voor iedereen die wilt).
Boks met mijn linkerhand (omdat rechterhand is rukhand en vies enzo) voor de rest.
Ik ga akkoordquote:Op maandag 28 februari 2011 00:11 schreef mc-Piel het volgende:
Viro, doe je riekwestjes?
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die zin hebben in een lekker dubstep plaatje?
Nee niet echtquote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een neger en je hoort het niet
vandaag t/m woensdag niet, donderdag en vrijdag welquote:Op maandag 28 februari 2011 00:11 schreef mc-Piel het volgende:
Viro, doe je riekwestjes?
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die zin hebben in een lekker dubstep plaatje?
Ellie Goulding - Lights ( Eyes Dubstep remix)quote:
Doctor P - Sweet shopquote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ellie Goulding - Lights ( Eyes Dubstep remix)
quote:
Dat is ook een leuke,quote:
alleen omdat jij het vraagtquote:
ben in suriname geboren en hier opgegroeidquote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een neger en je hoort het niet
Hebbikquote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke,
Wat dacht je van:
Nero - Innocence
![]()
Maar die wat ik net stuurde moet je maar eens ff luisteren!quote:
Heb je die ook van DJRavine?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke,
Wat dacht je van:
Nero - Innocence
![]()
Si!quote:
Kan niet, mijn oordoppieaansluiting in mijn lappie is kapot en ik zit op mijn kamer, ander wordt me ma wakker... ik zoek hem wel op me ipod op straks..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar die wat ik net stuurde moet je maar eens ff luisteren!![]()
Doen! Echt een geweldig nummerquote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef quaas het volgende:
[..]
Kan niet, mijn oordoppieaansluiting in mijn lappie is kapot en ik zit op mijn kamer, ander wordt me ma wakker... ik zoek hem wel op me ipod op straks..
hoi hoiquote:
[REC]quote:Op maandag 28 februari 2011 00:18 schreef Viro het volgende:
@ koelkast, ik laat ff een paar nummer draaien tot 0.30 daarna ga ik wel meer lullen
quote:
Och nee heh...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
Ooh ik heb bezige pokkeherrie gevonden voor de volgende keer dat ik ga draaien
Moet het nu nog wel doen met een youtube rip though :Squote:
wat zoek je?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moet het nu nog wel doen met een youtube rip though :S
En als je nou eens de Titel intypt in google, en dan erachter typt Zippyshare...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moet het nu nog wel doen met een youtube rip though :S
Benny Benassi - I'm not drunkquote:
quote:
Ik heb 'm al zippy gestuurd.. wel de extended..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik heb hem al, ik kan hem voor je op zippyshare zetten als je wilt.
Daar is weer een nieuwe voor in de plaatsquote:Op maandag 28 februari 2011 00:27 schreef quaas het volgende:
Hee, laatst wat toch die aandachtshoer hier? die Britt ofzo? wat is daarmee gebeurd dan?
Och...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daar is weer een nieuwe voor in de plaats..
Oostblokker
Verklaar u nader.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, Naima El Bezaz is een kutwijf
Waarom dan wel?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, Naima El Bezaz is een kutwijf
Naima El Bezaz is te gast bij #echtejannen Wie? Naima El Bezaz. Wie? Naima El Bezaz, vinexvrouw uit marokko, waar ze naar terug mag #kutgastquote:
Do not understand.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Naima El Bezaz is te gast bij #echtejannen Wie? Naima El Bezaz. Wie? Naima El Bezaz, vinexvrouw uit marokko, waar ze naar terug mag #kutgast
Als die 2 gecombineerd zouden kunnen worden, een vinexwijk in marokko, dan zou ik haar daarheen sturen #vervolgopvervolgtweet #echtejannen
En dan noemen we die vinexwijk in marokko #tuigdorp Opgelost, slotje! #echtejannen #vervolgopvervolgopvervolgtweet
@naatje_1
Jammer, hoop dat het niet slechter gaat met z'n pa iig.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
Viro is ivm privéomstandigheden weg, ik neem het nu over van hem.
Nee ik ga zo denk ik pitten, wekker gaat weer om 5:30quote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
Zokunen, draai jij nog vannacht?
Zoniet plan ik Draakje in vanaf 1u.
Gadverrrrdammequote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee ik ga zo denk ik pitten, wekker gaat weer om 5:30
Toch wel mijn WTF momentje van vandaag...quote:Het lijkt erop dat Amerikaanse professoren voortaan met een pistool op zak les gaan geven. Meer dan tien staten zijn van plan om docenten te bewapenen, zo zouden schietincidenten op scholen voorkomen kunnen worden.
"Als gezagsgetrouwe, verantwoordelijke volwassenen zichzelf kunnen verdedigen, zal dat criminaliteit afschrikken", zegt de Republikeinse senator Jack Harper namens zijn partij.
Drie universiteiten uit Arizona vinden het plan belachelijk. De laatste tijd wordt Amerika steeds meer opgeschrikt door schietpartijen. In januari vermoordde een student zes man in Tucson. Hierbij raakte politica Gabrielle Giffords zwaargewond.
Over 5 min, ik ben zelf ook nog bezig.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:54 schreef dockx het volgende:
[..]
Kun je die verzoekjensmachine alvast niet aandoen zodat ik wat kan requesten..
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Over 5 min, ik ben zelf ook nog bezig.
Alexis Jordan - Happiness (Official) HDquote:Op maandag 28 februari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
Heuj er stond nog een nummer in de queue die is opeens weg
kapotte mp3 denk ik, welke was dat?
verzoekje van dockx gok ikquote:Op maandag 28 februari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
Heuj er stond nog een nummer in de queue die is opeens weg
kapotte mp3 denk ik, welke was dat?
Ik probeer hem er even met de hand in te zettenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef dockx het volgende:
[..]
Alexis Jordan - Happiness (Official) HD
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
Zat 1 kaoptte versie tussen, die is nu weg. De goede staat er in en komt hierna
Iets in de mp3 waardoor het programma hem skipt, kunnen 100 redenen voor zijn, ik vat het samen tot "kapot"quote:Op maandag 28 februari 2011 01:10 schreef dockx het volgende:
[..]
kapotte mp3, nog nooit van gehoord:P
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
2 verzoekjes mogelijk nu, het is vet rustig
De ene keer rustig, dan weer zomers, laatst een uurtje Franstalig, echt van alles wat.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef dockx het volgende:
[..]
wat draai je tussen 10en12 eigenlijk altijd?
Nee, af en toe. Moet wel goede kwaliteit zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
als je dan mainstream muziek erin zet, download je dan ook iedere week de top 40?
ik let daar niet opquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
Weet niet of het je is opgevallen maar 99% van de files is van topkwaliteit, alsof je een cd luistert. Of beter![]()
Damn sterkte..quote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
zijn ze al vanaf 0.05 bezig met mijn vader, belt het ziekenhuis mij om 0.27.
hij is nu stabiel, kreeg vanuit het niets een hartaanval.
heeft hij dat vaker? Of is dit vrij bijzonder dat hij een hartaanval krijgt...quote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
zijn ze al vanaf 0.05 bezig met mijn vader, belt het ziekenhuis mij om 0.27.
hij is nu stabiel, kreeg vanuit het niets een hartaanval.
Te veel. Ik moet echt minder dingen gaan doenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef dockx het volgende:
Hoeveel tijd steek je hierin trouwens koelkast? Onwijs veel lijkt me?
---> [ONZ Radio] #1044 - verzoek in de nacht!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Te veel. Ik moet echt minder dingen gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |