Na mijn operatie vorig jaar heb ik een week door mijn mond moeten ademen. Geen probleem mee gehad alleen een gortdroge strot 's ochtends.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die ademhalingstechniek en 't geschreeuw erbij vond ik echt scary, no way. Dan maar een mietje.
Daar ga je toch ook niet zo raar van ademen, het ging om een 'techniek'.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Coos het volgende:
Na mijn operatie vorig jaar heb ik een week door mijn mond moeten ademen. Geen probleem mee gehad alleen een gortdroge strot 's ochtends.
Nog een bijkomend probleem idd, het was zeer internationaal allemaalquote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
En volgens mij geldt de Nederlandse jurisdictie sowieso niet in Duitsland.
Daar ben je klaar mee met zo'n paar labiele wijven aan de sjansquote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Laysa het volgende:
Teun heeft een idee en piet die gaat mee...
Lekker met een zwabberende zwans aan de dans en sjans
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar ben je klaar mee met zo'n paar labiele wijven aan de sjans![]()
Dan rol ik op het strand nog liever tante Ronald op zijn buik.
In Duitsland zijn sektes verboden! Dus daar valt vast wel wat te procederen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog een bijkomend probleem idd, het was zeer internationaal allemaal.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar ben je klaar mee met zo'n paar labiele wijven aan de sjans![]()
Dan rol ik op het strand nog liever tante Ronald op zijn buik.
Ja, maar niemand ziet dat je gewoon door je neus blijft ademhalen hoor. Dat kun je gemakkelijk faken.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar ga je toch ook niet zo raar van ademen, het ging om een 'techniek'.
Lig ik daar half dood te gaan terwijl jij de boel bij elkaar loopt te fakenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar niemand ziet dat je gewoon door je neus blijft ademhalen hoor. Dat kun je gemakkelijk faken.
Heb je het nu over de gemiddelde vrijpartij met Teun?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lig ik daar half dood te gaan terwijl jij de boel bij elkaar loopt te faken. Dat wordt en waardeloze repo
Teun ligt volgens mij altijd te fakenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lig ik daar half dood te gaan terwijl jij de boel bij elkaar loopt te faken. Dat wordt en waardeloze repo
dat bedoel ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over de gemiddelde vrijpartij met Teun?
Bakje Griekse yoghurt op je gezicht flatsen dat is Teun!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Teun ligt volgens mij altijd te faken
Teun zegt gewoon als ze hem op dat faken aanspreken: Teun is nu aan het ademen, ik ben nu NMNS en heb effe pauze.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die blaft zo een kopje yoghurt over Piet heen?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Teun ligt volgens mij altijd te faken
of een bakkie tzatziki, dat flatst beterquote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bakje Griekse yoghurt op je gezicht flatsen dat is Teun!
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die blaft zo een kopje yoghurt over Piet heen?
oh lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of een bakkie tzatziki, dat flatst beter![]()
[ afbeelding ]
Qua geur en textuur komt dat ook dichterbij! Als je fake-t moet je het goed doen!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben tegenwoordig verslaafd aan zure room overal bij en op te doen echt is gewoon een tic doe het zelf over me aardappels heenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat weet jij dan weer, hoe je één en ander moet aankledenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kom naast je zitten ze zitten nu lekker te roeienquote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik verhuis naar hogere sferen. Met Michel en Jhim.
Je blijft of ga je lekker je bedje in?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik verhuis naar hogere sferen. Met Michel en Jhim.
Uhm ... Vind ik net iets te close, in mijn bed.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
ik kom naast je zitten ze zitten nu lekker te roeien
maar ik fake NOOIT !!!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat weet jij dan weer, hoe je één en ander moet aankleden
Slaap lekker voor strakkiesquote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Vind ik net iets te close, in mijn bed.
Gilbert & George!
Nee tutje, als je het nooit meer doet, valt er ook niet zoveel te fakenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar ik fake NOOIT !!!
dat vind ik echt het stomste wat je kan doen![]()
Laat maar effe lekker zweten
Ja? heb je gezellig visite dan? doe ze de groetenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De meest saaie mutsen hebben hier plots de grootste verhalen
wat nou saaie muts ??quote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga hem opnemen Heks heb ik besloten. Op tijd naar bed maar eens vandaag.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
Coos net over die iraanse film iemand is daar tot 6 jaar veroordeeld en mocht niet in iran vertoond worden.
ik seg niksquote:Op zondag 27 februari 2011 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee tutje, als je het nooit meer doet, valt er ook niet zoveel te faken
nou ik haak wel weer af, vind het geen mooie kunst mij te druk en te grootquote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Vind ik net iets te close, in mijn bed.
Gilbert & George!
Dat soort vrouwen zijn ook uitermate saai in bed. Geen teken, geen signaal, alleen maar stil naar het plafond zitten starenquote:
nee moet hem kijken heb niet zo een opneemding, wel 3 dvd recorders maar ja doe ik ook weinig mee, 2 tv een Upc kastje en eentje van de KPN echtquote:Op zondag 27 februari 2011 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga hem opnemen Heks heb ik besloten. Op tijd naar bed maar eens vandaag.
en dan moet ik nu natuurlijk gaan zeggen dat het niet zo isquote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zijn ook uitermate saai in bed. Geen teken, geen signaal, alleen maar stil naar het plafond zitten staren
en dat je hele anderhalve minuut langquote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zijn ook uitermate saai in bed. Geen teken, geen signaal, alleen maar stil naar het plafond zitten staren
wie is er een saaie muts???quote:Op zondag 27 februari 2011 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat nou saaie muts ??
ah... we hebben het over het sexleven van Teun nuquote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
en dat je hele anderhalve minuut lang
Laysa danst regelmatig naakt langs mijn pilaar! En we zijn niet eens samen een sekte!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... we hebben het over het sexleven van Teun nu
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat Teun een sexleven heeft !![]()
![]()
![]()
Pilaarquote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa danst regelmatig naakt langs mijn pilaar! En we zijn niet eens samen een sekte!
Ja, dat is welkom hè, hoef je het niet meer over die van jou te hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... we hebben het over het sexleven van Teun nu
Als ze Jezus aan mijn kruis hadden genageld dan was er nog ruimte over voor familieleden.quote:
Jezus hangt al eeuwen aan spijkers van van Leeuwen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze Jezus aan mijn kruis hadden genageld dan was er nog ruimte over voor familieleden.
dat durf ik nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is welkom hè, hoef je het niet meer over die van jou te hebben
nou is dat een merk spijkers??? moeten we even aan pietje doorgeven dan die kan maar geen keus maken voor in zijn gereedschapskistquote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus hangt al eeuwen aan spijkers van van Leeuwen.
Volgens mij krijg je van zo'n kruis chronische pijnquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze Jezus aan mijn kruis hadden genageld dan was er nog ruimte over voor familieleden.
Komen die beelden van SBS nu pas bij jou binnenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Toverheks het volgende:
vind er niks aan aan dat hele kunstprogamma, wat een gegil en kleuren je kan niet even iets bewonderen want de camera draait van links naar rechts
Nu wil ik ook een koek die druipt van de zeik van mierenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb net een roze koek opgevroten![]()
met mijn stomme kop
Die zit nu te giechelen op het toilet en die trage 020 hersens broeden op een gevatte opmerking. Let maar opquote:
heb het niet gekeken en er ook geen behoefte aan om het te zienquote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komen die beelden van SBS nu pas bij jou binnen
waarom stom of ben je weer gaan lijnen enzo, en ach als het maar lekker was.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb net een roze koek opgevroten![]()
met mijn stomme kop
vind er geen bal aan te druk progamma, en dan die herriemuziek er tussen doorquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Copycat het volgende:
Wat gaaf, letterlijk bergen verzetten.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus hangt al eeuwen aan spijkers van van Leeuwen.
nee... ik heb er effe een soseetje bijgepaktquote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit nu te giechelen op het toilet en die trage 020 hersens broeden op een gevatte opmerking. Let maar op
Het is wel typisch, maar ik vind het leuk. En dat Faith moves mountains-project zelfs ontroerend. ik vind Lamoree wel leuker dan Romeijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef Toverheks het volgende:
vind er geen bal aan te druk progamma, en dan die herriemuziek er tussen door
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel typisch, maar ik vind het leuk. En dat Faith moves mountains-project zelfs ontroerend. ik vind Lamoree wel leuker dan Romeijn.
echt ik probeerde het te begrijpen waar ze het over hadden maar nee is niet mijn soort kunstquote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel typisch, maar ik vind het leuk. En dat Faith moves mountains-project zelfs ontroerend. ik vind Lamoree wel leuker dan Romeijn.
Nou ik vind dat geen jongetje meer hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
leuk jongetje met die muts
Ik moest wel erg om Michiel lachen af en toe.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
echt het is net hazes af en toe heb sketsjes gezien was het typisch gewoon hazesquote:Op zondag 27 februari 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder vind ik moderne kunst 'Entartete Kunst'.
nah... mannetje danquote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik vind dat geen jongetje meer hoor
Exact!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel echt een programma voor Henk en Ingrid. Die zien in zo'n programma vooral dat wat voor hun aanleiding is om kunstsubsidies af te schaffen.
over chippendales denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... mannetje dan![]()
ze hebben het over chippendales
geen idee waar het over gaat
Dit is maar voor een kleine groep liefhebbers. Het gaat in hoog tempo, zodra de presentatoren het begrijpen gaat het weer door. Die heren hebben er echter veel meer verstand van dan de gemiddelde kijker.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt ik probeerde het te begrijpen waar ze het over hadden maar nee is niet mijn soort kunst
dat denk ik ook, maar kon het echt niet volgen hoe hard ik ook me best deed, en vond het ook stomme kunst maar heb het wel helemaal uitgekeken.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is maar voor een kleine groep liefhebbers. Het gaat in hoog tempo, zodra de presentatoren het begrijpen gaat het weer door. Die heren hebben er echter veel meer verstand van dan de gemiddelde kijker.
waar wil je het over hebben??? gooi maar wat in de groepquote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
iemand nog iets te melden ?
kweetnietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben??? gooi maar wat in de groep
ik ook niet, ik lul wel mee hoor maakt me niet uit welk onderwerpquote:
ga je nog de oscars kijken?? ik niet zit ned 2 te kijkenquote:
niet zeiken nou..quote:
Wanneer neem jij nou eens verkering?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook niet, ik lul wel mee hoor maakt me niet uit welk onderwerp
Remlof is toch al aan Heks gekoppeld?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niet zeiken nou..
[..]
Wanneer neem jij nou eens verkering?
owja....ff kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je nog de oscars kijken?? ik niet zit ned 2 te kijken
jah... houdt ook echt je aandacht vast enzoquote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef Coos het volgende:
Heb de tv ook op SS gezet.
Boeidende gesprekken.
als het komt komt het, komt het niet dan komt het nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niet zeiken nou..
[..]
Ik zou het niet doen Heks ...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Remlof is toch al aan Heks gekoppeld?
een waarheid als eenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als het komt komt het, komt het niet dan komt het niet
En dat zeg jij met je pies tsunamiquote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niet zeiken nou..
[..]
Ik ben moe maar geenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moest effe nadenken heur![]()
maar ik heb hem door![]()
duurst soms effe
Het gaat over SS ?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef Coos het volgende:
Vroeger noemden ze dat met de handschoen getrouwd.
Ik kende een oud mannetje die was met de handschoen getrouwd.
Hij werkte in Indonesië en trouwde met een vrouw uit Den Haag. Ze hadden niet genoeg geld om haar over te laten komen dus ging dat zo. Hij daar, zij hier.
zou hou je natuurlijk wel mje huwelijk gezellig, geen gezeik en gezeurquote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef Coos het volgende:
Hij werkte in Indonesië en trouwde met een vrouw uit Den Haag. Ze hadden niet genoeg geld om haar over te laten komen dus ging dat zo. Hij daar, zij hier.
ehhhhhhh ik ben je effe kwijt Coos,quote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef Coos het volgende:
Nee over remlof en Heks.quote:
lezen over trouwen met een handschoenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ehhhhhhh ik ben je effe kwijt Coos,
waar heb je het over?
ow effe kiekenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef Laysa het volgende:
Oeh een poederroze jurk met ruches....best leuk
hmmmmm het nieuws op 1quote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow effe kieken
op 1 toch?
als je morgen niks gaat doen kan je best een wijntje nemen hoor Coos van mij mag het misschien wordt je dan gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef Coos het volgende:
Maar het mooie is dat je nog echt tegenover een ambtenaar van de burgerlijke stand stond met een handschoen waar je dan symbolisch de ring omheen deed.Rare jongens die Nederlanders.
![]()
Piesen en en toch maar naar de schuur voor een biertje. Als ik die fles wijn die binnenstaat openmaak zuip ik hem leeg ook. Ik ken mijzelf, dus maar niet doen!
ow,,, bah.. wat onromatischquote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef Coos het volgende:
Maar het mooie is dat je nog echt tegenover een ambtenaar van de burgerlijke stand stond met een handschoen waar je dan symbolisch de ring omheen deed.Rare jongens die Nederlanders.
![]()
Piesen en en toch maar naar de schuur voor een biertje. Als ik die fles wijn die binnenstaat openmaak zuip ik hem leeg ook. Ik ken mijzelf, dus maar niet doen!
Film1quote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow effe kieken
op 1 toch?
als je geen UPC kastje heb heb je pechquote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmmm het nieuws op 1
Tuurlijk heb ik dat welquote:Op zondag 27 februari 2011 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je geen UPC kastje heb heb je pech
ohh dan hebben we het zelfde probleemquote:Op maandag 28 februari 2011 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik dat wel![]()
Ik heb alles hier, ik weet alleen van de helft niet hoe het werk
zag ik al bij live en cooking mooie meid in mooie jurkquote:Op maandag 28 februari 2011 00:00 schreef Laysa het volgende:
Bridget ziet er gewoon echt heel mooi uit
ja...Ze is een stuk zachter geworden sinds ze moeder is...maar ik mocht haar altijd wel...heerlijke koude bitchquote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag ik al bij live en cooking mooie meid in mooie jurk
Hoewel ik kan net 101 niet vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik dat wel![]()
Ik heb alles hier, ik weet alleen van de helft niet hoe het werk
Nee dat kan niet...en vanavond is het gratisquote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoewel ik kan net 101 niet vindendie slaat ie over
![]()
misschien heb die Griek hem wel anders geprogrammeerd ofzo ?
kan dat?
nah..... la maar ... ik ga wel op jullie commentaar af
dam slaap je wel lekker, laat je door ons niet tegen houden hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
Gadver!!!! Het regent nog steeds!!!![]()
Nee Heks als ik die fles uitdrinkt wordt ik lam en ik had gisteren al redelijk teveel gezopen.
zo ver lopen is het toch niet naar de schuur ?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
Gadver!!!! Het regent nog steeds!!!![]()
Nee Heks als ik die fles uitdrinkt wordt ik lam en ik had gisteren al redelijk teveel gezopen.
nah... dan snap ik het weer eens nietquote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat kan niet...en vanavond is het gratis
Daar wordt in een ander topic heel anders over gedacht en ik ben het wel met PB eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...Ze is een stuk zachter geworden sinds ze moeder is...maar ik mocht haar altijd wel...heerlijke koude bitch
quote:
verrek ik heb hemquote:Op maandag 28 februari 2011 00:05 schreef Toverheks het volgende:
FANN rustig klikken kom je echt wel op 101 ik heb hem ook maar kijk Iraanse film
2 of 3 hele metersquote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zo ver lopen is het toch niet naar de schuur ?
Ja maar ik ben niet een mak schaapje dat achter de kudde aan loopt...ik heb dus heel eng een eigen meningquote:Op maandag 28 februari 2011 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar wordt in een ander topic heel anders over gedacht en ik ben het wel met PB eens.
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
2 of 3 hele meters![]()
maar net genoeg om nat te worden.
Ik heb ziggo dus dat kan ik zeker niet ontvangen??quote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef Laysa het volgende:
Wat een slecht camera werk aan het begin van de rode loper...zeker stagiaires van SST
jah.. he heh nou heb ik het gevonden die oscarshitquote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef Laysa het volgende:
Wat een slecht camera werk aan het begin van de rode loper...zeker stagiaires van SST
Vast wel....die doen dan toch ook gratis filmnet?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ziggo dus dat kan ik zeker niet ontvangen??
Ziggoquote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ziggo dus dat kan ik zeker niet ontvangen??
Nee! Niks gratis bij Ziggo.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vast wel....die doen dan toch ook gratis filmnet?
Zit je weer aan de coke!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De wereld is hier compleet wit geworden
nou je wordt weer bedankt nu ben ik jaloers en dat vlak voor het slapen gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De wereld is hier compleet wit geworden
Heb jij coke weleens omhoog zien vallen?quote:
slaap lekker FANNquote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
droger leeghalen en slapen
![]()
![]()
doei
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
![]()
doei
Doei ik ga ook zoquote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
![]()
doei
Jij ook dan doei Lays en slaap lekkerquote:
Als je hard genoeg snuiftquote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij coke weleens omhoog zien vallen?
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En aan mij hebben jullie ook niets, want zit tv te loeren
Doei Heks. Ga maar lekker over Remlof dromen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ook leuke film uit Iran. slaap lekker allemaal
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
En jullie laten mij achter met een suf stuk dat gaat over de naaktheid van Christus in de kunsten?
Waar het mij om ging is nog niet genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht5 dat Marrije zelf aanstoot er tegen nam...lama ik doe weer te braaf geloof ik
Wilders is ook niet echt tegen een hoofddoek toch? Hij wil er alleen belasting overquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze dragen in ieder geval geen hoofddoek, Wilders zal er wel voor zijn
Als je mag afgaan op het type gymschoen dat voorbij kwam zat er minstens 1 mannelijke deelnemer bij.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waren er uberhaupt mannen dan? Alleen de leiders toch?
Schoenen, ik zal 't nooit begrijpenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je mag afgaan op het type gymschoen dat voorbij kwam zat er minstens 1 mannelijke deelnemer bij.
Vakantie he. . .quote:Op maandag 28 februari 2011 09:21 schreef Deisyy het volgende:
Nee joh, ik ben er ook, al had ik vanmorgen op de weg het idee dat ik de enige ben die aan het werk is
Ach, zolang die van jou niet in beeld komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schoenen, ik zal 't nooit begrijpen!
Vertel, interessant weetje...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
En jullie laten mij achter met een suf stuk dat gaat over de naaktheid van Christus in de kunsten?
Na het lezen van een paar SC's geleden zijn ze nu allemaal aan het schoffelenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:49 schreef Marrije het volgende:
Iedereen doet weer als ie hard aan het werk is?
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na het lezen van een paar SC's geleden zijn ze nu allemaal aan het schoffelen
quote:Slot Boer zoekt vrouw trekt ruim 5,1 miljoen
AMSTERDAM - De laatste uitzending van de succesvolle tv-serie Boer zoekt vrouw hield zondag 5.177.000 kijkers aan de buis gekluisterd. Het eerdere record van ruim 5,2 miljoen kijkers werd hiermee niet gehaald, maar de datingshow was wel weer verreweg het best bekeken programma. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO) die maandag werden gepubliceerd.
Weet je wie gisteravond opdook in de COS?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:27 schreef Disana het volgende:
Bah vies kind die Sofia: heeft ze eerder haar mes uitgebreid afgelikt, gaat ze met datzelfde mes in een pot broodbeleg zitten.
Meen je niet! Was er nog een verklaring voor de plotselinge afwezigheid?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wie gisteravond opdook in de COS?
Guuske!
Hij gaf mij vorige week een prijs van ¤ 1.700,- per stuk. Maar ik weet dat iemand bij hem vier heeft laten plaatsen voor de prijs van ¤ 2.800,- . Dat was twee jaar geleden en zwart. Ik denk dat we daar ergens moeten uitkomen na wat masserenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:36 schreef Disana het volgende:
Teun, succes bij de tandarts, het zal wel een dure grap worden.
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:27 schreef Disana het volgende:
Bah vies kind die Sofia: heeft ze eerder haar mes uitgebreid afgelikt, gaat ze met datzelfde mes in een pot broodbeleg zitten.
Nou en of, hij heeft toendertijd een zwaar motorongeluk gehad en heeft een tijdlang in het ziekenhuis gelegenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je niet! Was er nog een verklaring voor de plotselinge afwezigheid?
Ik help het je hopen, het is toch een flinke hap uit je budget.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij gaf mij vorige week een prijs van ¤ 1.700,- per stuk. Maar ik weet dat iemand bij hem vier heeft laten plaatsen voor de prijs van ¤ 2.800,- . Dat was twee jaar geleden en zwart. Ik denk dat we daar ergens moeten uitkomen na wat masseren
Oh dus dát was het. We dachten ook al dat er iets ergs aan de hand moest zijn. Ik hoop dat hij weer helemaal is opgeknapt?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou en of, hij heeft toendertijd een zwaar motorongeluk gehad en heeft een tijdlang in het ziekenhuis gelegen
Dat is een dure grap, nou ja grapquote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij gaf mij vorige week een prijs van ¤ 1.700,- per stuk. Maar ik weet dat iemand bij hem vier heeft laten plaatsen voor de prijs van ¤ 2.800,- . Dat was twee jaar geleden en zwart. Ik denk dat we daar ergens moeten uitkomen na wat masseren
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, het is toch een flinke hap uit je budget.
Er moest wel iets gebeurd zijn, hij was er plotsklaps niet meer, terwijl hij een echte DGK-fan was. Hij is nog steeds niet helemaal de oude, maar hij is er weer en dat is wel goed nieuwsquote:Op maandag 28 februari 2011 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dus dát was het. We dachten ook al dat er iets ergs aan de hand moest zijn. Ik hoop dat hij weer helemaal is opgeknapt?
Ik vind het ook echt fijn om te horen. Dat hij er nog is, en dat hij er weer is.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moest wel iets gebeurd zijn, hij was er plotsklaps niet meer, terwijl hij een echte DGK-fan was. Hij is nog steeds niet helemaal de oude, maar hij is er weer en dat is wel goed nieuws
Ja, ik was ook blij verrastquote:Op maandag 28 februari 2011 10:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt fijn om te horen. Dat hij er nog is, en dat hij er weer is.
ik ook maar ik ben Guuske vergeten, zegt me niksquote:Op maandag 28 februari 2011 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moest wel iets gebeurd zijn, hij was er plotsklaps niet meer, terwijl hij een echte DGK-fan was. Hij is nog steeds niet helemaal de oude, maar hij is er weer en dat is wel goed nieuws
Misschien zegt zijn ava je meerquote:Op maandag 28 februari 2011 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook maar ik ben Guuske vergeten, zegt me niks
Ik tik bij Google gewoon Fok *usernaam* en dan komt diegene op de één of andere manier wel boven water.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:51 schreef Disana het volgende:
Heel domme vraag: hoe vind je een user? Ik deed een Google forum search maar kwam daar niet verder mee.
en via de zoekfunctie van Fok? bij posts geplaatst door ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:51 schreef Disana het volgende:
Heel domme vraag: hoe vind je een user? Ik deed een Google forum search maar kwam daar niet verder mee.
Nou niet bij Guuske.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik tik bij Google gewoon Fok *usernaam* en dan komt diegene op de één of andere manier wel boven water.
Wat bedoel je precies met 'de zoekfunctie van Fok'? En waar zit dat? Ik zie alleen de Google zoekfunctie.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
en via de zoekfunctie van Fok? bij posts geplaatst door ofzo?
nee zijn werk bel ik niet, als er wat gebeurt is hoor ik het gelijk geloof me, maar ja hij heeft wel gelijk hij is grote jongen maar hij weet ik hou niet van die fratsen, gewoon ff belletje of smsje, maar zit nu te denken, mijn telfoonnr staat in zijn telefoon en ja als de batterij leeg is kan je ook me nummer niet zien, en uit zijn hoofd weet hij dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef Marrije het volgende:
Dees, zegt me ook niks, doet geen lampie branden in elk geval.
Heks, oei, ik zou enorm ongerust zijn en wel zijn werk hebben gebeld maar daar maak je vast geen vrienden mee.
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum die optie staat in een grijze balk bovenin de pagina van fokquote:Op maandag 28 februari 2011 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'de zoekfunctie van Fok'? En waar zit dat? Ik zie alleen de Google zoekfunctie.
Hij heeft gelijk hè, dat gedoe van die moeders die maar achter hun kroost aan blijven rennen en weigeren om ze los te laten. Laat die knul gewoon los, hij komt wel weer boven waterquote:Op maandag 28 februari 2011 10:51 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer ik wordt steeds bozer, hans is al 2 dagen niet thuis gekomen zal wel bij zijn vriendinnetje slapen maar toch kan je dan niet ff bellen??? heb hem net maar gebeld staat zijn voicemail aan, kan ook dat de batterij leeg is maar toch pppfftttt en als ik er wat van zeg, zegt hij doe ff normaal gebeurt er wat hoor je het heus wel, en ik ben geen kleine jongen meer, nou dat zullen we dan wel zien want wakker worden mag ie nu voortaan zelf met zijn wekkeren koffie zetten kan ie dan ook wel zelf.
hij zal nu wel op zijn werk zitten en er naar toe bellen ga ik al helemaal niet. echt en dan komt ie vanavond thuis en zal zeggen he doe ff normaal je ziet ze weer vliegen
quote:
Googelen werkt beter Marrijequote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum die optie staat in een grijze balk bovenin de pagina van fok
he he Teun, ik heb hem al los gelaten hoor, maar het is hier geen hotel dat je maar dag en nacht kan binnen stappenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hè, dat gedoe van die moeders die maar achter hun kroost aan blijven rennen en weigeren om ze los te laten. Laat die knul gewoon los, hij komt wel weer boven water
Daar zou ik ook de pest over in krijgen, hoe oud je kinderen ook zijn, als ze nog thuis wonen is het niet meer dan normaal als ze het even melden dat ze niet thuis eten of slapen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:51 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer ik wordt steeds bozer, hans is al 2 dagen niet thuis gekomen zal wel bij zijn vriendinnetje slapen maar toch kan je dan niet ff bellen??? heb hem net maar gebeld staat zijn voicemail aan, kan ook dat de batterij leeg is maar toch pppfftttt en als ik er wat van zeg, zegt hij doe ff normaal gebeurt er wat hoor je het heus wel, en ik ben geen kleine jongen meer, nou dat zullen we dan wel zien want wakker worden mag ie nu voortaan zelf met zijn wekkeren koffie zetten kan ie dan ook wel zelf.
hij zal nu wel op zijn werk zitten en er naar toe bellen ga ik al helemaal niet. echt en dan komt ie vanavond thuis en zal zeggen he doe ff normaal je ziet ze weer vliegen
ligt eraan, zo ff voor een username op fok vinden misschien wel, maar zoek je iets specifieks dan vind ik die nieuwe zoekfunctie van fok soms beter werken dan googlequote:Op maandag 28 februari 2011 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Googelen werkt beter Marrije
Jahwelquote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Haalt ie ze weg![]()
Zo erg is het toch niet?
Dankjewel Marrije, maar daar vind ik dus ook niets. Ik zoek gewoon naar Guuske. Het zal wel aan mij liggen, heb slecht geslapen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Googelen werkt beter Marrije
hij is 24 staat er op zijn geboorte bewijsquote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik ook de pest over in krijgen, hoe oud je kinderen ook zijn, als ze nog thuis wonen is het niet meer dan normaal als ze het even melden dat ze niet thuis eten of slapen.
Hoe oud is jouw Hans?
dus dat, het is geen hotel, gewoon ff laten weten als je snachts niet thuis komt en wel of niet mee eet vind ik niet meer dan normaal. Wat dees ook zegt, hoe oud ze ook zijn, zo lang ze thuis wonen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he Teun, ik heb hem al los gelaten hoor, maar het is hier geen hotel dat je maar dag en nacht kan binnen stappennee maar ff laten weten van ik slaap niet thuis had ik wel prettig gevonden, en je moet weten als hans vrij is dan doe ik altijd zachtjes niet stofzuigen geen wasje draaien geen harde muziek, want hij moet slapen, ik dacht gister zal even naar boven lopen dat AJAX begint was half 3, nou het hok was leeg deed ik hele morgen zachtjes.
Áls je geen hotel wil zijn moet je hem vertellen dat ie een kamer moet gaan zoeken of gewoon kostgeld laten betalen. Dat laatste is ook vrij normaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he Teun, ik heb hem al los gelaten hoor, maar het is hier geen hotel dat je maar dag en nacht kan binnen stappennee maar ff laten weten van ik slaap niet thuis had ik wel prettig gevonden, en je moet weten als hans vrij is dan doe ik altijd zachtjes niet stofzuigen geen wasje draaien geen harde muziek, want hij moet slapen, ik dacht gister zal even naar boven lopen dat AJAX begint was half 3, nou het hok was leeg deed ik hele morgen zachtjes.
dit ga je niet menen he Pietjequote:
Dan wil het weleens helpen als je het subforum erbij zet, fok dgk guuske.quote:
Ook niet. Hebben we de naam wel helemaal goed?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wil het weleens helpen als je het subforum erbij zet, fok dgk guuske.
kamer zoeken wilt ie niet en gaat moeilijk he met de huren hier in Amsterdam, en kostgeld betaald ie al niet veel hoor 150 per maand, ga hem niet kaalplukken het leven is al duur genoeg, en hij is van baan veranderd, wel naar beneden met zijn salaris want ja hij wil hogerop komen en dan moet je in zijn vak toch eerst een stapje terug doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Áls je geen hotel wil zijn moet je hem vertellen dat ie een kamer moet gaan zoeken of gewoon kostgeld laten betalen. Dat laatste is ook vrij normaal.
Maar hij gedraagt zich als een klein kind als het hem uitkomt, want hij wil wel door mammie gewekt wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is 24 staat er op zijn geboorte bewijs
nee, met 3 e's ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook niet. Hebben we de naam wel helemaal goed?
Tof, maar ik snap dus totaal niet hoe je dat hebt gevonden.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef Marrije het volgende:
Alsjeblieft http://forum.fok.nl/user/history/192562
oh was jij er ook zo eentje, hahaha ja ik moet er elke maand om zeiken en zeuren, maar als meneer van mij moet lenen maakt ie me er zelfs wakker voor van heb je even geld voor me, maar ach uiteindelijk krijg ik het toch netjes elke maandquote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof dat ik thuis 20 procent van mijn salaris moest betalen voor kost en inwoning. Betaalde natuurlijk altijd te laat, maar links of rechtsom, het moest boven water komen
Misschien is je Google kapotquote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook niet. Hebben we de naam wel helemaal goed?
oh nou ik ben blij dat ze weg zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit ga je niet menen he Pietjehaal jij die foto`s weg van Teun??? veeg me op er komt nog wel erger voorbij, heb wel eens een plaatje van Wilders gezien dat is pas eng
Ja, want jij kijkt iedere dag al die pagina's terugquote:Op maandag 28 februari 2011 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh nou ik ben blij dat ze weg zijn
je kent het he Deisyyquote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij gedraagt zich als een klein kind als het hem uitkomt, want hij wil wel door mammie gewekt worden
Ik voel je hoor Heks
vond je ze zo eng???quote:Op maandag 28 februari 2011 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh nou ik ben blij dat ze weg zijn
op mijn mobiel heb ik liever alles op 1 paginaquote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want jij kijkt iedere dag al die pagina's terug
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
goor gewoon
en ik zit nu ook nog te eten
Ik snap er niets van, maar het is wel goed zo, ik zie hem nu ook in de COSsen van gisteravond.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is je Google kapot
Resultaat van fok dgk guuske http://www.google.nl/sear(...)SHJrTfa4C46eOqj87KkI
In #COS 3439 vind je hem.
drumsticksquote:Op maandag 28 februari 2011 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ik lach niet eet smakelijjk, wat eet je eigenlijk??
Zo gaat het overal hoor HEKS...quote:Op maandag 28 februari 2011 11:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh was jij er ook zo eentje, hahaha ja ik moet er elke maand om zeiken en zeuren, maar als meneer van mij moet lenen maakt ie me er zelfs wakker voor van heb je even geld voor me, maar ach uiteindelijk krijg ik het toch netjes elke maand
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Marrije het volgende:
zo, alle 13 op
zo maar eens naar buiten nu het nog droog is
ja hij heeft sinds ongeveer 2 maanden verkering, maar hij is zo van heel rustig aan en gaat niet pats boem het huis uit, nee hij denkt altijd goed na, maar wilt hij bij haar intrekken ik pak zijn vuilniszakken wel inquote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zo gaat het overal hoor HEKS...
het beste wat je kan overkomen is, dat hij een meisje heeft en die wilt weer samenwonen.
Dan is het einde verhaal..
Ze gaat zo een ei leggen, denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:01 schreef mootie het volgende:
Heeft Marrije nu echt 13 kippepootjes verorberd?
Dat dus. Gewoon even een seintje. En waar hij dan wel slaapt hoeft hij ma weer niet te vertellen wat mij betreftquote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef Deisyy het volgende:
Het laten weten of hij wel of bniet thuis slaap heeft ook niets met zijn volwassenehdite maken, maar wel met het wel of geen rekening houden met iemand.
ja weet ik ook wel hoor Hondjes, en weet ook ach hij staat er gewoon niet bij stil dat ik ongerust ben, nou ben niet ongerust maar vind gewoon laat het even weten, ach hij staat vanavond weer voor me neus en zal het weer tegen hem zeggen, is tijdje terug ook gebeurt en hij weet hoe ik erover denk, maar ja jongens denken echt van pppfffttt wat een gezeik, en als ik goed nadenk is het ook gezeik om niks zal wel weer loslopenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef hondjes het volgende:
Heks, zolang ze thuis zijn, bemoei je je met ze, vaak onbewust...
geef hem maar de ruimte, hoe moeilijk ook, en laat je gevoel niet zij,n dat hij je kwetst, .
Hij houdt van je en wilt je niet kwetsen, maar hij wil ook dat JIJ hem als volwassen ziet.
dat geeft hem de voldoening..hij is volwassen, en zijn mams ziet dat ook.,
dat is het juist denk ik, van pppffft moet me moeder bellen dat k vannacht niet thuis kom, gaat ze weer vragen etc etc en verantwoording afleggen daar ben ik te oud voor, zie dat gezicht van hem nu helemaal voor me.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef hondjes het volgende:
Werkt niet zo bij die gasten....
Het is een simpel dingetje, maar voor hun zo belangrijk....
natuurlijk kan hij even bellen, maar het zit in hun kop en krijg je er niet uit...
En het is ook nog eens onvolwassen, maar dat kleine dingetje...zegt..mams, zie me als volwassen.....
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haalt ie ze weg![]()
Zo erg is het toch niet?
Kijk, hier wordt ik nu weer heel nieuwsgierig van.quote:
Volgens mij denken ze daar niet eens bij na. Als ik mezelf een beetje naga.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:49 schreef Toverheks het volgende:
dat is het juist denk ik, van pppffft moet me moeder bellen dat k vannacht niet thuis kom, gaat ze weer vragen etc etc en verantwoording afleggen daar ben ik te oud voor, zie dat gezicht van hem nu helemaal voor me.
waren naaktfoto`s van Teun, misschien heeft iemand ze bewaardquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Coos het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk, hier wordt ik nu weer heel nieuwsgierig van.
je hebt gelijk, ben ook wel eens weg gebleven vroeger en ach kwam altijd weer goedquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze daar niet eens bij na. Als ik mezelf een beetje naga.
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waren naaktfoto`s van Teun, misschien heeft iemand ze bewaard
hij is ook zo lekker breed, niet achter teun gezochtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Teun heeft best een goed figuur voor zijn leeftijd
Foto's staan hier Coos http://www.umcutrecht.nl/(...)en/Fotomateriaal.htmquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Coos het volgende:
Kijk, hier wordt ik nu weer heel nieuwsgierig van.
Zitten we je op te hemelen, verziek je het voor jezelfquote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Foto's staan hier Coos http://www.umcutrecht.nl/(...)en/Fotomateriaal.htm
spelbrekerquote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Foto's staan hier Coos http://www.umcutrecht.nl/(...)en/Fotomateriaal.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |