Na mijn operatie vorig jaar heb ik een week door mijn mond moeten ademen. Geen probleem mee gehad alleen een gortdroge strot 's ochtends.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die ademhalingstechniek en 't geschreeuw erbij vond ik echt scary, no way. Dan maar een mietje.
Daar ga je toch ook niet zo raar van ademen, het ging om een 'techniek'.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Coos het volgende:
Na mijn operatie vorig jaar heb ik een week door mijn mond moeten ademen. Geen probleem mee gehad alleen een gortdroge strot 's ochtends.
Nog een bijkomend probleem idd, het was zeer internationaal allemaalquote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
En volgens mij geldt de Nederlandse jurisdictie sowieso niet in Duitsland.
Daar ben je klaar mee met zo'n paar labiele wijven aan de sjansquote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Laysa het volgende:
Teun heeft een idee en piet die gaat mee...
Lekker met een zwabberende zwans aan de dans en sjans
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar ben je klaar mee met zo'n paar labiele wijven aan de sjans![]()
Dan rol ik op het strand nog liever tante Ronald op zijn buik.
In Duitsland zijn sektes verboden! Dus daar valt vast wel wat te procederen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog een bijkomend probleem idd, het was zeer internationaal allemaal.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar ben je klaar mee met zo'n paar labiele wijven aan de sjans![]()
Dan rol ik op het strand nog liever tante Ronald op zijn buik.
Ja, maar niemand ziet dat je gewoon door je neus blijft ademhalen hoor. Dat kun je gemakkelijk faken.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar ga je toch ook niet zo raar van ademen, het ging om een 'techniek'.
Lig ik daar half dood te gaan terwijl jij de boel bij elkaar loopt te fakenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar niemand ziet dat je gewoon door je neus blijft ademhalen hoor. Dat kun je gemakkelijk faken.
Heb je het nu over de gemiddelde vrijpartij met Teun?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lig ik daar half dood te gaan terwijl jij de boel bij elkaar loopt te faken. Dat wordt en waardeloze repo
Teun ligt volgens mij altijd te fakenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lig ik daar half dood te gaan terwijl jij de boel bij elkaar loopt te faken. Dat wordt en waardeloze repo
dat bedoel ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over de gemiddelde vrijpartij met Teun?
Bakje Griekse yoghurt op je gezicht flatsen dat is Teun!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Teun ligt volgens mij altijd te faken
Teun zegt gewoon als ze hem op dat faken aanspreken: Teun is nu aan het ademen, ik ben nu NMNS en heb effe pauze.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die blaft zo een kopje yoghurt over Piet heen?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Teun ligt volgens mij altijd te faken
of een bakkie tzatziki, dat flatst beterquote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bakje Griekse yoghurt op je gezicht flatsen dat is Teun!
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die blaft zo een kopje yoghurt over Piet heen?
oh lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of een bakkie tzatziki, dat flatst beter![]()
[ afbeelding ]
Qua geur en textuur komt dat ook dichterbij! Als je fake-t moet je het goed doen!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben tegenwoordig verslaafd aan zure room overal bij en op te doen echt is gewoon een tic doe het zelf over me aardappels heenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat weet jij dan weer, hoe je één en ander moet aankledenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kom naast je zitten ze zitten nu lekker te roeienquote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik verhuis naar hogere sferen. Met Michel en Jhim.
Je blijft of ga je lekker je bedje in?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik verhuis naar hogere sferen. Met Michel en Jhim.
Uhm ... Vind ik net iets te close, in mijn bed.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
ik kom naast je zitten ze zitten nu lekker te roeien
maar ik fake NOOIT !!!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat weet jij dan weer, hoe je één en ander moet aankleden
Slaap lekker voor strakkiesquote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Vind ik net iets te close, in mijn bed.
Gilbert & George!
Nee tutje, als je het nooit meer doet, valt er ook niet zoveel te fakenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar ik fake NOOIT !!!
dat vind ik echt het stomste wat je kan doen![]()
Laat maar effe lekker zweten
Ja? heb je gezellig visite dan? doe ze de groetenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De meest saaie mutsen hebben hier plots de grootste verhalen
wat nou saaie muts ??quote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga hem opnemen Heks heb ik besloten. Op tijd naar bed maar eens vandaag.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
Coos net over die iraanse film iemand is daar tot 6 jaar veroordeeld en mocht niet in iran vertoond worden.
ik seg niksquote:Op zondag 27 februari 2011 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee tutje, als je het nooit meer doet, valt er ook niet zoveel te faken
nou ik haak wel weer af, vind het geen mooie kunst mij te druk en te grootquote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Vind ik net iets te close, in mijn bed.
Gilbert & George!
Dat soort vrouwen zijn ook uitermate saai in bed. Geen teken, geen signaal, alleen maar stil naar het plafond zitten starenquote:
nee moet hem kijken heb niet zo een opneemding, wel 3 dvd recorders maar ja doe ik ook weinig mee, 2 tv een Upc kastje en eentje van de KPN echtquote:Op zondag 27 februari 2011 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga hem opnemen Heks heb ik besloten. Op tijd naar bed maar eens vandaag.
en dan moet ik nu natuurlijk gaan zeggen dat het niet zo isquote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zijn ook uitermate saai in bed. Geen teken, geen signaal, alleen maar stil naar het plafond zitten staren
en dat je hele anderhalve minuut langquote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zijn ook uitermate saai in bed. Geen teken, geen signaal, alleen maar stil naar het plafond zitten staren
wie is er een saaie muts???quote:Op zondag 27 februari 2011 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat nou saaie muts ??
ah... we hebben het over het sexleven van Teun nuquote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
en dat je hele anderhalve minuut lang
Laysa danst regelmatig naakt langs mijn pilaar! En we zijn niet eens samen een sekte!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... we hebben het over het sexleven van Teun nu
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat Teun een sexleven heeft !![]()
![]()
![]()
Pilaarquote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa danst regelmatig naakt langs mijn pilaar! En we zijn niet eens samen een sekte!
Ja, dat is welkom hè, hoef je het niet meer over die van jou te hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... we hebben het over het sexleven van Teun nu
Als ze Jezus aan mijn kruis hadden genageld dan was er nog ruimte over voor familieleden.quote:
Jezus hangt al eeuwen aan spijkers van van Leeuwen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze Jezus aan mijn kruis hadden genageld dan was er nog ruimte over voor familieleden.
dat durf ik nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is welkom hè, hoef je het niet meer over die van jou te hebben
nou is dat een merk spijkers??? moeten we even aan pietje doorgeven dan die kan maar geen keus maken voor in zijn gereedschapskistquote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus hangt al eeuwen aan spijkers van van Leeuwen.
Volgens mij krijg je van zo'n kruis chronische pijnquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze Jezus aan mijn kruis hadden genageld dan was er nog ruimte over voor familieleden.
Komen die beelden van SBS nu pas bij jou binnenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Toverheks het volgende:
vind er niks aan aan dat hele kunstprogamma, wat een gegil en kleuren je kan niet even iets bewonderen want de camera draait van links naar rechts
Nu wil ik ook een koek die druipt van de zeik van mierenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb net een roze koek opgevroten![]()
met mijn stomme kop
Die zit nu te giechelen op het toilet en die trage 020 hersens broeden op een gevatte opmerking. Let maar opquote:
heb het niet gekeken en er ook geen behoefte aan om het te zienquote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komen die beelden van SBS nu pas bij jou binnen
waarom stom of ben je weer gaan lijnen enzo, en ach als het maar lekker was.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb net een roze koek opgevroten![]()
met mijn stomme kop
vind er geen bal aan te druk progamma, en dan die herriemuziek er tussen doorquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Copycat het volgende:
Wat gaaf, letterlijk bergen verzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |