abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93416763
.Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
pi_93416898
Game on!
pi_93417020
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

maar er over nadenken kan ook na de 2e /4e of 8e date.
Natuurlijk wel voordat je het bed induikt vertellen :)
Dat is een goede, misschien moet ik als maatstaaf gewoon houden dat zodra ik denk dat het wat meer wordt dan gewoon een gezellig babbeltje ik het vertel.

quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef BeamofLight het volgende:
Tis lastig idd.

Want bij:

One-night-stand: het ter sprake brengen betekent wsl het einde van de avond
Bij serieus: kan je een gedachte bij de ander krijgen van: wtf, ik ga echt niet continu met condoom lopen klooien. Maar dan wordt het dus ook nooit iets serieus'
Dat is het hem dus. Maar ik wil er wel eerlijk over zijn.
  zondag 27 februari 2011 @ 22:31:16 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93417251
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

Dat is een goede, misschien moet ik als maatstaaf gewoon houden dat zodra ik denk dat het wat meer wordt dan gewoon een gezellig babbeltje ik het vertel.
Dat lijkt mij de beste manier.
Ook omdat je er natuurlijk niet te koop mee wil lopen en het iedereen maar wil vertellen.
pi_93417414
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat lijkt mij de beste manier.
Ook omdat je er natuurlijk niet te koop mee wil lopen en het iedereen maar wil vertellen.
Nee precies. En op zich is het ook niet onoverkomelijk denk ik, het idee is erger dan de kwaal zelf.
  zondag 27 februari 2011 @ 22:53:33 #6
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_93418858
Wat vervelend voor je Mevrouw_voor_jou!
Zeker omdat er zo'n taboe omheen hangt....
pi_93418999
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat vervelend voor je Mevrouw_voor_jou!
Zeker omdat er zo'n taboe omheen hangt....
Het is denk ik vooral in sociaal opzicht lastig. Ik heb er zelf weinig last van maar het taboe maakt het wel lastig.
pi_93419627
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Het is denk ik vooral in sociaal opzicht lastig. Ik heb er zelf weinig last van maar het taboe maakt het wel lastig.
Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk. :N
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_93419893
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk. :N
Ik was straalverliefd. En de kans was niet zo groot, ik had alleen vreselijke pech.
  zondag 27 februari 2011 @ 23:23:28 #10
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_93420575
Veilige seks maar toch een soa? Dan heb je wel pech ja :( Nou hoeven wij de details verder niet te weten natuurlijk, maar dat is eigenlijk wel een beetje van belang hierbij als je 't mij vraagt. Loop je dus kans om die soa op te lopen bij seks met condoom etc? Dan zou ik het zeker vantevoren zeggen als je denkt dat je die richting opgaat.

Is het op een of andere manier met veilige(re?) seks wel gewoon 100% te voorkomen, zou ik er alleen op aandringen dat je het op die veilige manier doet, zal hij zeer wsl vragen waarom, kan je het uitleggen, maargoed dan heb je dus een goede manier om ermee om te gaan ;)

Volgens mij is deze post heel wazig, hoop dat je er uitkomt :P
WFPB!
pi_93420672
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Zij hééft ten minste seks ;) En jij vind het onbegrijpelijk als iemand nog met Mevrouw_voor_jou iets zou doen in bed?
pi_93420920
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Dizorn het volgende:
Veilige seks maar toch een soa? Dan heb je wel pech ja :( Nou hoeven wij de details verder niet te weten natuurlijk, maar dat is eigenlijk wel een beetje van belang hierbij als je 't mij vraagt. Loop je dus kans om die soa op te lopen bij seks met condoom etc? Dan zou ik het zeker vantevoren zeggen als je denkt dat je die richting opgaat.

Is het op een of andere manier met veilige(re?) seks wel gewoon 100% te voorkomen, zou ik er alleen op aandringen dat je het op die veilige manier doet, zal hij zeer wsl vragen waarom, kan je het uitleggen, maargoed dan heb je dus een goede manier om ermee om te gaan ;)

Volgens mij is deze post heel wazig, hoop dat je er uitkomt :P
Helaas, 100% veilig is het nooit. Een groot deel van de tijd ben ik niet besmettelijk en is er niks aan de hand, en met een condoom erbij is er echt maar 0,01% kans dat je t oploopt. Maar de kans is er wel, en ik weet niet altijd of ik besmettelijk ben want ik heb niet altijd symptomen. Dus de kans verkleinen doe ik met condooms en door niet te vrijen als ik symptomen heb.

Ik heb echt vreselijk pech gehad, toen ik naar de huisarts ging wilde hij me ook niet geloven de eerste keer, ik ben naar een andere huisarts gegaan voor een second opinion omdat ik klachten had, en die heeft het toen geconstateerd. Ik ben ook niet zomaar met die jongen het bed in gedoken, pas toen we even verkering hadden en het serieuzer werd.
pi_93421186
on topic : morgen een date, leuke mooie man van RP ;)
pi_93421267
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:34 schreef pizza_doos het volgende:
on topic : morgen een date, leuke mooie man van RP ;)
Cool! Waar spreek je af?
  zondag 27 februari 2011 @ 23:36:35 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93421274
Ook weer terug van m'n date. (Nummero 3 dit weekend, als je die ene nachtelijke van vrijdag ook meetelt)

We hebben wéér gescrabbled, althans, we...ik. :')
Topwoorden waren nu 'tuinsex', 'neuken', en 'puswondjes'.

Kortom, dat werd zoenen. Mét tong! Olé, het was weer een mooi weekend.
Gourmetten of steengrillen?
pi_93421950
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Cool! Waar spreek je af?
We gaan ergens wat drinken, ben heel benieuwd. Rare dag - maandagavond - maar ja. :)
pi_93422024
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

We gaan ergens wat drinken, ben heel benieuwd. Rare dag - maandagavond - maar ja. :)
Ach er zijn vervelendere dingen om te doen op maandagavond. Veel plezier alvast!
pi_93422180
:W
pi_93422317
Deze week de 4e date alweer. Dit keer mét avond :)
pi_93425200
quote:
SpeedDate

Momenteel geen kandidaten... probeer het later nog eens!

Een keer iets anders proberen? Op blurrypeople.com kun je videochatten! (webcam vereist)
Blegh.
Waar komt dit te staan?
pi_93425339
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:31 schreef friemel het volgende:

[..]

Blegh.
Logisch op dit tijdstip..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93425555
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Logisch op dit tijdstip..
True, true.
Waar komt dit te staan?
pi_93425665
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:48 schreef friemel het volgende:

[..]

True, true.

Morgen is het DE paiq avond, dus probeer het dan maar weer...
pi_93425674
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

[..]

Morgen is het DE paiq avond, dus probeer het dan maar weer...
Que?
Waar komt dit te staan?
pi_93425806
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:54 schreef friemel het volgende:

[..]

Que?
:?

Que is toch " welk?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')