SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Dat is een goede, misschien moet ik als maatstaaf gewoon houden dat zodra ik denk dat het wat meer wordt dan gewoon een gezellig babbeltje ik het vertel.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar er over nadenken kan ook na de 2e /4e of 8e date.
Natuurlijk wel voordat je het bed induikt vertellen
Dat is het hem dus. Maar ik wil er wel eerlijk over zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef BeamofLight het volgende:
Tis lastig idd.
Want bij:
One-night-stand: het ter sprake brengen betekent wsl het einde van de avond
Bij serieus: kan je een gedachte bij de ander krijgen van: wtf, ik ga echt niet continu met condoom lopen klooien. Maar dan wordt het dus ook nooit iets serieus'
Dat lijkt mij de beste manier.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dat is een goede, misschien moet ik als maatstaaf gewoon houden dat zodra ik denk dat het wat meer wordt dan gewoon een gezellig babbeltje ik het vertel.
Nee precies. En op zich is het ook niet onoverkomelijk denk ik, het idee is erger dan de kwaal zelf.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de beste manier.
Ook omdat je er natuurlijk niet te koop mee wil lopen en het iedereen maar wil vertellen.
Het is denk ik vooral in sociaal opzicht lastig. Ik heb er zelf weinig last van maar het taboe maakt het wel lastig.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat vervelend voor je Mevrouw_voor_jou!
Zeker omdat er zo'n taboe omheen hangt....
Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral in sociaal opzicht lastig. Ik heb er zelf weinig last van maar het taboe maakt het wel lastig.
Ik was straalverliefd. En de kans was niet zo groot, ik had alleen vreselijke pech.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk.
Zij hééft ten minste seksquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk.
Helaas, 100% veilig is het nooit. Een groot deel van de tijd ben ik niet besmettelijk en is er niks aan de hand, en met een condoom erbij is er echt maar 0,01% kans dat je t oploopt. Maar de kans is er wel, en ik weet niet altijd of ik besmettelijk ben want ik heb niet altijd symptomen. Dus de kans verkleinen doe ik met condooms en door niet te vrijen als ik symptomen heb.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Dizorn het volgende:
Veilige seks maar toch een soa? Dan heb je wel pech jaNou hoeven wij de details verder niet te weten natuurlijk, maar dat is eigenlijk wel een beetje van belang hierbij als je 't mij vraagt. Loop je dus kans om die soa op te lopen bij seks met condoom etc? Dan zou ik het zeker vantevoren zeggen als je denkt dat je die richting opgaat.
Is het op een of andere manier met veilige(re?) seks wel gewoon 100% te voorkomen, zou ik er alleen op aandringen dat je het op die veilige manier doet, zal hij zeer wsl vragen waarom, kan je het uitleggen, maargoed dan heb je dus een goede manier om ermee om te gaan
Volgens mij is deze post heel wazig, hoop dat je er uitkomt
Cool! Waar spreek je af?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:34 schreef pizza_doos het volgende:
on topic : morgen een date, leuke mooie man van RP
Ach er zijn vervelendere dingen om te doen op maandagavond. Veel plezier alvast!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
We gaan ergens wat drinken, ben heel benieuwd. Rare dag - maandagavond - maar ja.
Blegh.quote:SpeedDate
Momenteel geen kandidaten... probeer het later nog eens!
Een keer iets anders proberen? Op blurrypeople.com kun je videochatten! (webcam vereist)
Logisch op dit tijdstip..quote:
Morgen is het DE paiq avond, dus probeer het dan maar weer...quote:
Que?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Morgen is het DE paiq avond, dus probeer het dan maar weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |