SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Dat is een goede, misschien moet ik als maatstaaf gewoon houden dat zodra ik denk dat het wat meer wordt dan gewoon een gezellig babbeltje ik het vertel.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar er over nadenken kan ook na de 2e /4e of 8e date.
Natuurlijk wel voordat je het bed induikt vertellen
Dat is het hem dus. Maar ik wil er wel eerlijk over zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef BeamofLight het volgende:
Tis lastig idd.
Want bij:
One-night-stand: het ter sprake brengen betekent wsl het einde van de avond
Bij serieus: kan je een gedachte bij de ander krijgen van: wtf, ik ga echt niet continu met condoom lopen klooien. Maar dan wordt het dus ook nooit iets serieus'
Dat lijkt mij de beste manier.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dat is een goede, misschien moet ik als maatstaaf gewoon houden dat zodra ik denk dat het wat meer wordt dan gewoon een gezellig babbeltje ik het vertel.
Nee precies. En op zich is het ook niet onoverkomelijk denk ik, het idee is erger dan de kwaal zelf.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de beste manier.
Ook omdat je er natuurlijk niet te koop mee wil lopen en het iedereen maar wil vertellen.
Het is denk ik vooral in sociaal opzicht lastig. Ik heb er zelf weinig last van maar het taboe maakt het wel lastig.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat vervelend voor je Mevrouw_voor_jou!
Zeker omdat er zo'n taboe omheen hangt....
Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral in sociaal opzicht lastig. Ik heb er zelf weinig last van maar het taboe maakt het wel lastig.
Ik was straalverliefd. En de kans was niet zo groot, ik had alleen vreselijke pech.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk.
Zij hééft ten minste seksquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk.
Helaas, 100% veilig is het nooit. Een groot deel van de tijd ben ik niet besmettelijk en is er niks aan de hand, en met een condoom erbij is er echt maar 0,01% kans dat je t oploopt. Maar de kans is er wel, en ik weet niet altijd of ik besmettelijk ben want ik heb niet altijd symptomen. Dus de kans verkleinen doe ik met condooms en door niet te vrijen als ik symptomen heb.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Dizorn het volgende:
Veilige seks maar toch een soa? Dan heb je wel pech jaNou hoeven wij de details verder niet te weten natuurlijk, maar dat is eigenlijk wel een beetje van belang hierbij als je 't mij vraagt. Loop je dus kans om die soa op te lopen bij seks met condoom etc? Dan zou ik het zeker vantevoren zeggen als je denkt dat je die richting opgaat.
Is het op een of andere manier met veilige(re?) seks wel gewoon 100% te voorkomen, zou ik er alleen op aandringen dat je het op die veilige manier doet, zal hij zeer wsl vragen waarom, kan je het uitleggen, maargoed dan heb je dus een goede manier om ermee om te gaan
Volgens mij is deze post heel wazig, hoop dat je er uitkomt
Cool! Waar spreek je af?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:34 schreef pizza_doos het volgende:
on topic : morgen een date, leuke mooie man van RP
Ach er zijn vervelendere dingen om te doen op maandagavond. Veel plezier alvast!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
We gaan ergens wat drinken, ben heel benieuwd. Rare dag - maandagavond - maar ja.
Blegh.quote:SpeedDate
Momenteel geen kandidaten... probeer het later nog eens!
Een keer iets anders proberen? Op blurrypeople.com kun je videochatten! (webcam vereist)
Logisch op dit tijdstip..quote:
Morgen is het DE paiq avond, dus probeer het dan maar weer...quote:
Que?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Morgen is het DE paiq avond, dus probeer het dan maar weer...
Ik bedoelde in ieder geval dat morgen de kans op speeddates hoger is op paiq.quote:
Haha, ik begrijp het. Blijkbaar is voor eenieder in de kroeg op zaterdag de deceptie zo groot dat men op maandag ter compensatie op een datingsite gaat kijken?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik bedoelde in ieder geval dat morgen de kans op speeddates hoger is op paiq.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
En sowieso op maandagavond want om een of andere reden zijn dan de meeste mensen daar online, zo'n 1000- 1500 mensen online..
Op donderdag heb je dat aantal zelden...
Het viel mij gewoon op, ik heb geen Excel log ofzo
Ha zo goed had ik er niet over nagedachtquote:Op maandag 28 februari 2011 02:09 schreef friemel het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp het. Blijkbaar is voor eenieder in de kroeg op zaterdag de deceptie zo groot dat men op maandag ter compensatie op een datingsite gaat kijken?
Iddquote:Op maandag 28 februari 2011 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Dan ga ik vanavond ook weer eens driftig paiqen!
Ja, is ze voornamelijk bezig over make-up enzo? Jammer wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef macondo het volgende:
Na weekend nummer zes met mijn scharrel/date/dinnetje raak ik toch een beetje op haar uitgekeken vrees ik. Superlief en leuk en lekker, maar het gevoel ontbreekt bij mij denk ik. En mis dan ook wat "diepgang", hoe snobistisch dat ook moge klinken.
"Uitmaken", dat is toch wel extreem beroerd als je iemand wél lief hebt.
Ik ken de mannen op parship niet, maar die op paiq vallen redelijk tegen jaquote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef Seven. het volgende:
Ik vind de mannen op parship toch leuker dan op paiq. Zo eens kijken of mijn eerste date in Barcelona nog doorgaat.
Haha zó simpel is ze ook weer niet. Gewoon, ze leest andere boeken, heeft niet zo'n mening/idee over politiek of cultuur of wat dan ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, is ze voornamelijk bezig over make-up enzo? Jammer wel.
Oh noes!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha zó simpel is ze ook weer niet. Gewoon, ze leest andere boeken, heeft niet zo'n mening/idee over politiek of cultuur of wat dan ook.
Dat ze anderen boeken leest hoeft niet zo'n punt te zijn toch? Heeft ze helemaal geen mening over politiek of verschilt het teveel met jou mening? (dat kan natuurlijk wel een punt zijn)quote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha zó simpel is ze ook weer niet. Gewoon, ze leest andere boeken, heeft niet zo'n mening/idee over politiek of cultuur of wat dan ook.
Hey, je wil diepgang of je wil het niet hè.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:41 schreef Seven. het volgende:
Oh noes!.
Je maakt mij niet wijs dat dat de reden is.
Tja, volgens mij maakt dat geen biet uit als je verliefd bent, dus I guess dat je gewoon niet verliefd bentquote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Wij gaan niet datenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef Silenus het volgende:
Ik knap ook af op vrouwen die de krant niet lezen hoor. Of die niet weten wat de hoofdstad van Griekenland is, nooit van de Egyptische beschaving hebben gehoord of 'niet stemmen want het verandert toch niks'.
Bekrompenheid en wereldvreemdheid zijn toch wel flinke don'ts.
Ja ok.. Maar goed als jij het AD leest en de ander het NRC zou niet uit moeten maken. Dat is gewoon een verschil?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef Silenus het volgende:
Ik knap ook af op vrouwen die de krant niet lezen hoor. Of die niet weten wat de hoofdstad van Griekenland is, nooit van de Egyptische beschaving hebben gehoord of 'niet stemmen want het verandert toch niks'.
Je wil ze niet op de koffie hebben die bovenstaande allemaal wel doen en weten en nog steeds te stompzinnig zijn om aan te pakken. En vice dito idem versa.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef Silenus het volgende:
Nee, dat maakt niet uit. Al zou ik twijfelen als de ander de Telegraaf leest, dat zegt ook wel weer wat.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ok.. Maar goed als jij het AD leest en de ander het NRC zou niet uit moeten maken. Dat is gewoon een verschil?
Snap best dat het totaal geen interesse hebben in, een goede don't kan zijn..
Daar waren we al achter toch?quote:
Ik zeg ook niet dat iedereen die dat wel weet meteen interessant en leuk is.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je wil ze niet op de koffie hebben die bovenstaande allemaal wel doen en weten en nog steeds te stompzinnig zijn om aan te pakken. En vice dito idem versa.
Daarom had ik de vergelijking ook maar niet met de telegraaf gemaaktquote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niet uit. Al zou ik twijfelen als de ander de Telegraaf leest, dat zegt ook wel weer wat.
Maar iemand die nooit de krant leest of het journaal kijkt? Totaal geen idee heeft wat er speelt in de wereld? Daar kan ik echt niet mee omgaan, dan zou ik ook vrij snel uitgeluld zijn met zo iemand.
[..]
Daar waren we al achter toch?
Da is ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef Silenus het volgende:
Maar iemand die nooit de krant leest of het journaal kijkt? Totaal geen idee heeft wat er speelt in de wereld? Daar kan ik echt niet mee omgaan, dan zou ik ook vrij snel uitgeluld zijn met zo iemand.
Vind je? Ik vind het eigenlijk wel meevallenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn de hedendaagse mannen veeleisend, zeg.
Vind ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof we afknappen op het hebben van voeten of zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
Vind je? Ik vind het eigenlijk wel meevallen
Heb een keer met een gast gedate met maat 50 ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof we afknappen op het hebben van voeten of zo.
Maar je weet het van jezelf, en dat is ook wat waard.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
Heb een keer met een gast gedate met maat 50 ofzoDie voeten waren zo huge en lelijk!! Maar uiteindelijk ben ik op zijn lelijke kind afgeknapt
Gelukkig ben ik niet oppervlakkig
Jij bent nog aan het googlen op de hoofdstad van Griekenland ?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn de hedendaagse mannen veeleisend, zeg.
Wat boeit het nou of ze gaat stemmen of niet... De opkomst gaat 25% zijn ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 11:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij bent nog aan het googlen op de hoofdstad van Griekenland ?
Het is niet zo dat mijn date geen gesprek kan voeren, zo zwart-wit is het natuurlijk niet. Maar het is inderdaad wel zo dat ze volgens mij niet gaat stemmen woensdag (want ze zou niet weten op welke partij).
Stel dat ze stemt en ze stemt iets waar hij het niet mee eens is, dan is het ook weer niet goedquote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of ze gaat stemmen of niet... De opkomst gaat 25% zijn ofzoVolgens mij is dat écht niet het enige meneertje...
Het gaat dan niet speciaal om de provinciale staten of waterschapsverkiezingen, maar je hebt ook figuren die er gewoon helemaal NIETS van weten.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of ze gaat stemmen of niet... De opkomst gaat 25% zijn ofzoVolgens mij is dat écht niet het enige meneertje...
Hmm, nee want ik ken zelfs bijna alle Afrikaanse hoofdsteden. Ouagadougou, anyone?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij bent nog aan het googlen op de hoofdstad van Griekenland ?
Het is niet zo dat mijn date geen gesprek kan voeren, zo zwart-wit is het natuurlijk niet. Maar het is inderdaad wel zo dat ze volgens mij niet gaat stemmen woensdag (want ze zou niet weten op welke partij).
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef Silenus het volgende:
Leuke mannen mogen veel eisen. Zo werkt dat in het leven.
Ja maar hij heeft het nu puur over stemmen deze woensdag. Ik wist niet eens dat het woensdag was trouwens, wist wel dat het er aan zat te komen en ik ga ook braaf stemmen, maar ik stem op een partij waar ik om de een of andere reden vertrouwen in heb, zonder precies te weten waaromquote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het gaat dan niet speciaal om de provinciale staten of waterschapsverkiezingen, maar je hebt ook figuren die er gewoon helemaal NIETS van weten.
Wat een onzin. Tis niets voor jou, maar dat wil niet zeggen dat het een type ala Picardmike is...quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
. macondo lijkt me echter niet echt een 'catch'.
Zie dequote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tis niets voor jou, maar dat wil niet zeggen dat het een type ala Picardmike is...
Wederom onzin. Als dat jouw mening niet stiekem was, zou je dat niet zo neerzetten.quote:
Indeed. Imagopolitiek. Niets meer en niets minder. Vrijwel niemand stemt gebaseerd op partijprogramma, die keuze wordt bij elke stemmer voor zeker 75% bepaald door het charisma van de voorkeurspartijleider.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het nu puur over stemmen deze woensdag. Ik wist niet eens dat het woensdag was trouwens, wist wel dat het er aan zat te komen en ik ga ook braaf stemmen, maar ik stem op een partij waar ik om de een of andere reden vertrouwen in heb, zonder precies te weten waaromToch schijnt niemand dát erg te vinden...
Oh, gaan we kattig doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wederom onzin. Als dat jouw mening niet stiekem was, zou je dat niet zo neerzetten.
Was niet kattig bedoeld, ieder zijn mening. Vond het alleen nogal lomp hoe je het bracht om vervolgens net te doen alsof het een grapje was. Haha, echt hilarischquote:Op maandag 28 februari 2011 11:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh, gaan we kattig doen?![]()
Mens, ik deel een steekje uit, niet meer en niet minder.. Ga moeilijk doen over dingen die wél belangrijk zijn anders. Politiek bijvoorbeeld.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het nu puur over stemmen deze woensdag. Ik wist niet eens dat het woensdag was trouwens, wist wel dat het er aan zat te komen en ik ga ook braaf stemmen, maar ik stem op een partij waar ik om de een of andere reden vertrouwen in heb, zonder precies te weten waaromToch schijnt niemand dát erg te vinden...
Ik denk niet dat Macondo nu nog iets met jou wil...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Ik zal eerlijk toegeven dat ik ooit heb gestemd op Partij voor de Dieren, nummer 2, Sissy Pap. Puur omdat haar naam zo corny is.
Heb haar toen ook gehyved (geen lelijke vrouw), en gezegd dat ik op haar ging stemmen. Braaf mailtje terug gehad met 'dankjewel voor je steun, doet me heel goed balbalbalba'
Was wel waterschapsverkiezingen, dan mag het.
Zucht. Jij moet echt altijd het laatste woord hebben, eh?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was niet kattig bedoeld, ieder zijn mening. Vond het alleen nogal lomp hoe je het bracht om vervolgens net te doen alsof het een grapje was. Haha, echt hilarisch
Zeg je nou dat picardmike geen catch is? Rotopmerking! En doe maar niet alsof het een grapje was! Tis niets voor jou maar dat wil niet zeggen dat het geen catch is!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tis niets voor jou, maar dat wil niet zeggen dat het een type ala Picardmike is...
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zucht. Jij moet echt altijd het laatste woord hebben, eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |