SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Dat is een goede, misschien moet ik als maatstaaf gewoon houden dat zodra ik denk dat het wat meer wordt dan gewoon een gezellig babbeltje ik het vertel.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar er over nadenken kan ook na de 2e /4e of 8e date.
Natuurlijk wel voordat je het bed induikt vertellen
Dat is het hem dus. Maar ik wil er wel eerlijk over zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef BeamofLight het volgende:
Tis lastig idd.
Want bij:
One-night-stand: het ter sprake brengen betekent wsl het einde van de avond
Bij serieus: kan je een gedachte bij de ander krijgen van: wtf, ik ga echt niet continu met condoom lopen klooien. Maar dan wordt het dus ook nooit iets serieus'
Dat lijkt mij de beste manier.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dat is een goede, misschien moet ik als maatstaaf gewoon houden dat zodra ik denk dat het wat meer wordt dan gewoon een gezellig babbeltje ik het vertel.
Nee precies. En op zich is het ook niet onoverkomelijk denk ik, het idee is erger dan de kwaal zelf.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de beste manier.
Ook omdat je er natuurlijk niet te koop mee wil lopen en het iedereen maar wil vertellen.
Het is denk ik vooral in sociaal opzicht lastig. Ik heb er zelf weinig last van maar het taboe maakt het wel lastig.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat vervelend voor je Mevrouw_voor_jou!
Zeker omdat er zo'n taboe omheen hangt....
Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral in sociaal opzicht lastig. Ik heb er zelf weinig last van maar het taboe maakt het wel lastig.
Ik was straalverliefd. En de kans was niet zo groot, ik had alleen vreselijke pech.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk.
Zij hééft ten minste seksquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar waarom duik je dan het bed in met iemand die zelfs nog aangeeft dat hij een SOA heeft. Echt onbegrijpelijk.
Helaas, 100% veilig is het nooit. Een groot deel van de tijd ben ik niet besmettelijk en is er niks aan de hand, en met een condoom erbij is er echt maar 0,01% kans dat je t oploopt. Maar de kans is er wel, en ik weet niet altijd of ik besmettelijk ben want ik heb niet altijd symptomen. Dus de kans verkleinen doe ik met condooms en door niet te vrijen als ik symptomen heb.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Dizorn het volgende:
Veilige seks maar toch een soa? Dan heb je wel pech jaNou hoeven wij de details verder niet te weten natuurlijk, maar dat is eigenlijk wel een beetje van belang hierbij als je 't mij vraagt. Loop je dus kans om die soa op te lopen bij seks met condoom etc? Dan zou ik het zeker vantevoren zeggen als je denkt dat je die richting opgaat.
Is het op een of andere manier met veilige(re?) seks wel gewoon 100% te voorkomen, zou ik er alleen op aandringen dat je het op die veilige manier doet, zal hij zeer wsl vragen waarom, kan je het uitleggen, maargoed dan heb je dus een goede manier om ermee om te gaan
Volgens mij is deze post heel wazig, hoop dat je er uitkomt
Cool! Waar spreek je af?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:34 schreef pizza_doos het volgende:
on topic : morgen een date, leuke mooie man van RP
Ach er zijn vervelendere dingen om te doen op maandagavond. Veel plezier alvast!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
We gaan ergens wat drinken, ben heel benieuwd. Rare dag - maandagavond - maar ja.
Blegh.quote:SpeedDate
Momenteel geen kandidaten... probeer het later nog eens!
Een keer iets anders proberen? Op blurrypeople.com kun je videochatten! (webcam vereist)
Logisch op dit tijdstip..quote:
Morgen is het DE paiq avond, dus probeer het dan maar weer...quote:
Que?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Morgen is het DE paiq avond, dus probeer het dan maar weer...
Ik bedoelde in ieder geval dat morgen de kans op speeddates hoger is op paiq.quote:
Haha, ik begrijp het. Blijkbaar is voor eenieder in de kroeg op zaterdag de deceptie zo groot dat men op maandag ter compensatie op een datingsite gaat kijken?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik bedoelde in ieder geval dat morgen de kans op speeddates hoger is op paiq.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
En sowieso op maandagavond want om een of andere reden zijn dan de meeste mensen daar online, zo'n 1000- 1500 mensen online..
Op donderdag heb je dat aantal zelden...
Het viel mij gewoon op, ik heb geen Excel log ofzo
Ha zo goed had ik er niet over nagedachtquote:Op maandag 28 februari 2011 02:09 schreef friemel het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp het. Blijkbaar is voor eenieder in de kroeg op zaterdag de deceptie zo groot dat men op maandag ter compensatie op een datingsite gaat kijken?
Iddquote:Op maandag 28 februari 2011 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Dan ga ik vanavond ook weer eens driftig paiqen!
Ja, is ze voornamelijk bezig over make-up enzo? Jammer wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef macondo het volgende:
Na weekend nummer zes met mijn scharrel/date/dinnetje raak ik toch een beetje op haar uitgekeken vrees ik. Superlief en leuk en lekker, maar het gevoel ontbreekt bij mij denk ik. En mis dan ook wat "diepgang", hoe snobistisch dat ook moge klinken.
"Uitmaken", dat is toch wel extreem beroerd als je iemand wél lief hebt.
Ik ken de mannen op parship niet, maar die op paiq vallen redelijk tegen jaquote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef Seven. het volgende:
Ik vind de mannen op parship toch leuker dan op paiq. Zo eens kijken of mijn eerste date in Barcelona nog doorgaat.
Haha zó simpel is ze ook weer niet. Gewoon, ze leest andere boeken, heeft niet zo'n mening/idee over politiek of cultuur of wat dan ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, is ze voornamelijk bezig over make-up enzo? Jammer wel.
Oh noes!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha zó simpel is ze ook weer niet. Gewoon, ze leest andere boeken, heeft niet zo'n mening/idee over politiek of cultuur of wat dan ook.
Dat ze anderen boeken leest hoeft niet zo'n punt te zijn toch? Heeft ze helemaal geen mening over politiek of verschilt het teveel met jou mening? (dat kan natuurlijk wel een punt zijn)quote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha zó simpel is ze ook weer niet. Gewoon, ze leest andere boeken, heeft niet zo'n mening/idee over politiek of cultuur of wat dan ook.
Hey, je wil diepgang of je wil het niet hè.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:41 schreef Seven. het volgende:
Oh noes!.
Je maakt mij niet wijs dat dat de reden is.
Tja, volgens mij maakt dat geen biet uit als je verliefd bent, dus I guess dat je gewoon niet verliefd bentquote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Wij gaan niet datenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef Silenus het volgende:
Ik knap ook af op vrouwen die de krant niet lezen hoor. Of die niet weten wat de hoofdstad van Griekenland is, nooit van de Egyptische beschaving hebben gehoord of 'niet stemmen want het verandert toch niks'.
Bekrompenheid en wereldvreemdheid zijn toch wel flinke don'ts.
Ja ok.. Maar goed als jij het AD leest en de ander het NRC zou niet uit moeten maken. Dat is gewoon een verschil?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef Silenus het volgende:
Ik knap ook af op vrouwen die de krant niet lezen hoor. Of die niet weten wat de hoofdstad van Griekenland is, nooit van de Egyptische beschaving hebben gehoord of 'niet stemmen want het verandert toch niks'.
Je wil ze niet op de koffie hebben die bovenstaande allemaal wel doen en weten en nog steeds te stompzinnig zijn om aan te pakken. En vice dito idem versa.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef Silenus het volgende:
Nee, dat maakt niet uit. Al zou ik twijfelen als de ander de Telegraaf leest, dat zegt ook wel weer wat.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ok.. Maar goed als jij het AD leest en de ander het NRC zou niet uit moeten maken. Dat is gewoon een verschil?
Snap best dat het totaal geen interesse hebben in, een goede don't kan zijn..
Daar waren we al achter toch?quote:
Ik zeg ook niet dat iedereen die dat wel weet meteen interessant en leuk is.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je wil ze niet op de koffie hebben die bovenstaande allemaal wel doen en weten en nog steeds te stompzinnig zijn om aan te pakken. En vice dito idem versa.
Daarom had ik de vergelijking ook maar niet met de telegraaf gemaaktquote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niet uit. Al zou ik twijfelen als de ander de Telegraaf leest, dat zegt ook wel weer wat.
Maar iemand die nooit de krant leest of het journaal kijkt? Totaal geen idee heeft wat er speelt in de wereld? Daar kan ik echt niet mee omgaan, dan zou ik ook vrij snel uitgeluld zijn met zo iemand.
[..]
Daar waren we al achter toch?
Da is ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef Silenus het volgende:
Maar iemand die nooit de krant leest of het journaal kijkt? Totaal geen idee heeft wat er speelt in de wereld? Daar kan ik echt niet mee omgaan, dan zou ik ook vrij snel uitgeluld zijn met zo iemand.
Vind je? Ik vind het eigenlijk wel meevallenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn de hedendaagse mannen veeleisend, zeg.
Vind ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof we afknappen op het hebben van voeten of zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
Vind je? Ik vind het eigenlijk wel meevallen
Heb een keer met een gast gedate met maat 50 ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof we afknappen op het hebben van voeten of zo.
Maar je weet het van jezelf, en dat is ook wat waard.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
Heb een keer met een gast gedate met maat 50 ofzoDie voeten waren zo huge en lelijk!! Maar uiteindelijk ben ik op zijn lelijke kind afgeknapt
Gelukkig ben ik niet oppervlakkig
Jij bent nog aan het googlen op de hoofdstad van Griekenland ?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Seven. het volgende:
Wat boeit het nou of ze gaat stemmen of niet... De opkomst gaat 25% zijn ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 11:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij bent nog aan het googlen op de hoofdstad van Griekenland ?
Het is niet zo dat mijn date geen gesprek kan voeren, zo zwart-wit is het natuurlijk niet. Maar het is inderdaad wel zo dat ze volgens mij niet gaat stemmen woensdag (want ze zou niet weten op welke partij).
Stel dat ze stemt en ze stemt iets waar hij het niet mee eens is, dan is het ook weer niet goedquote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of ze gaat stemmen of niet... De opkomst gaat 25% zijn ofzoVolgens mij is dat écht niet het enige meneertje...
Het gaat dan niet speciaal om de provinciale staten of waterschapsverkiezingen, maar je hebt ook figuren die er gewoon helemaal NIETS van weten.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of ze gaat stemmen of niet... De opkomst gaat 25% zijn ofzoVolgens mij is dat écht niet het enige meneertje...
Hmm, nee want ik ken zelfs bijna alle Afrikaanse hoofdsteden. Ouagadougou, anyone?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij bent nog aan het googlen op de hoofdstad van Griekenland ?
Het is niet zo dat mijn date geen gesprek kan voeren, zo zwart-wit is het natuurlijk niet. Maar het is inderdaad wel zo dat ze volgens mij niet gaat stemmen woensdag (want ze zou niet weten op welke partij).
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef Silenus het volgende:
Leuke mannen mogen veel eisen. Zo werkt dat in het leven.
Ja maar hij heeft het nu puur over stemmen deze woensdag. Ik wist niet eens dat het woensdag was trouwens, wist wel dat het er aan zat te komen en ik ga ook braaf stemmen, maar ik stem op een partij waar ik om de een of andere reden vertrouwen in heb, zonder precies te weten waaromquote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het gaat dan niet speciaal om de provinciale staten of waterschapsverkiezingen, maar je hebt ook figuren die er gewoon helemaal NIETS van weten.
Wat een onzin. Tis niets voor jou, maar dat wil niet zeggen dat het een type ala Picardmike is...quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
. macondo lijkt me echter niet echt een 'catch'.
Zie dequote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tis niets voor jou, maar dat wil niet zeggen dat het een type ala Picardmike is...
Wederom onzin. Als dat jouw mening niet stiekem was, zou je dat niet zo neerzetten.quote:
Indeed. Imagopolitiek. Niets meer en niets minder. Vrijwel niemand stemt gebaseerd op partijprogramma, die keuze wordt bij elke stemmer voor zeker 75% bepaald door het charisma van de voorkeurspartijleider.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het nu puur over stemmen deze woensdag. Ik wist niet eens dat het woensdag was trouwens, wist wel dat het er aan zat te komen en ik ga ook braaf stemmen, maar ik stem op een partij waar ik om de een of andere reden vertrouwen in heb, zonder precies te weten waaromToch schijnt niemand dát erg te vinden...
Oh, gaan we kattig doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wederom onzin. Als dat jouw mening niet stiekem was, zou je dat niet zo neerzetten.
Was niet kattig bedoeld, ieder zijn mening. Vond het alleen nogal lomp hoe je het bracht om vervolgens net te doen alsof het een grapje was. Haha, echt hilarischquote:Op maandag 28 februari 2011 11:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh, gaan we kattig doen?![]()
Mens, ik deel een steekje uit, niet meer en niet minder.. Ga moeilijk doen over dingen die wél belangrijk zijn anders. Politiek bijvoorbeeld.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het nu puur over stemmen deze woensdag. Ik wist niet eens dat het woensdag was trouwens, wist wel dat het er aan zat te komen en ik ga ook braaf stemmen, maar ik stem op een partij waar ik om de een of andere reden vertrouwen in heb, zonder precies te weten waaromToch schijnt niemand dát erg te vinden...
Ik denk niet dat Macondo nu nog iets met jou wil...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Ik zal eerlijk toegeven dat ik ooit heb gestemd op Partij voor de Dieren, nummer 2, Sissy Pap. Puur omdat haar naam zo corny is.
Heb haar toen ook gehyved (geen lelijke vrouw), en gezegd dat ik op haar ging stemmen. Braaf mailtje terug gehad met 'dankjewel voor je steun, doet me heel goed balbalbalba'
Was wel waterschapsverkiezingen, dan mag het.
Zucht. Jij moet echt altijd het laatste woord hebben, eh?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was niet kattig bedoeld, ieder zijn mening. Vond het alleen nogal lomp hoe je het bracht om vervolgens net te doen alsof het een grapje was. Haha, echt hilarisch
Zeg je nou dat picardmike geen catch is? Rotopmerking! En doe maar niet alsof het een grapje was! Tis niets voor jou maar dat wil niet zeggen dat het geen catch is!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tis niets voor jou, maar dat wil niet zeggen dat het een type ala Picardmike is...
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zucht. Jij moet echt altijd het laatste woord hebben, eh?
Ik stem niet in Nederland. En in België ook niet. Zal ik heel eerlijk zeggen. In Nederland niet want ik krijg nooit een oproep om te stemmen en in België mag ik niet stemmen, tenzij ik Belgische nationaliteit aanvraag maar dat doe ik pas als ik zeker weet dat ik hier blijf. Nog 1,5 jaar en dan kan ik het aanvragen trouwens.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Ik zal eerlijk toegeven dat ik ooit heb gestemd op Partij voor de Dieren, nummer 2, Sissy Pap. Puur omdat haar naam zo corny is.
Heb haar toen ook gehyved (geen lelijke vrouw), en gezegd dat ik op haar ging stemmen. Braaf mailtje terug gehad met 'dankjewel voor je steun, doet me heel goed balbalbalba'
Het gaat mij er niet om dat ze wel of niet stemt, maar dat ze er geen benul van heeft. Niet stemmen met een argument is prima, maar een "dit gaat een beetje boven mijn pet" idee hebben over deze verkiezingen is het pijnpunt.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel aan imagepolitiek doen, maar het wel belachelijk vinden als iemand niet stemt. Stem dan gewoon niet want die stem is net zo nietszeggend als iemand die niet stemt.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof mij die fucking waterschapsverkiezingen wat kunnen schelen. Desondanks stem ik dan toch, als ode aan de democratie.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wel aan imagepolitiek doen, maar het wel belachelijk vinden als iemand niet stemt. Stem dan gewoon niet want die stem is net zo nietszeggend als iemand die niet stemt.
OK OK. Maar wat is nu echt de reden dat je op haar bent afgeknapt? Want alleen dat ze zich niet echt interesseert voor politiek zal wel niet de enige reden zijn. En let's face it: het ís ook fucking saai, paar mensen die met elkaar discussiëren zonder interactie met de mensen over wie ze discussiëren.. het heeft weinig sex-appeal voor de gemiddelde mensquote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat ze wel of niet stemt, maar dat ze er geen benul van heeft. Niet stemmen met een argument is prima, maar een "dit gaat een beetje boven mijn pet" idee hebben over deze verkiezingen is het pijnpunt.
(en verkeerde partij is ook goed trouwens)
En tóch quoten, eh? Ik wíst het!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pot ketel verhaal enzo. Kan me niet minder boeien..
Ik zelf heb dat nogal met mensen die zich zeggen aan iets te irriteren, terwijl je je alleen aan iets kan ergeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef Seven. het volgende:
Of was je al op een punt waaraan je je aan haar irriteerde?
Gari wijst me daar ook steeds opquote:Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zelf heb dat nogal met mensen die zich zeggen aan iets te irriteren, terwijl je je alleen aan iets kan ergeren.
Iets irriteert je. Of je ergert je aan iets.
Ik vind het gewoon fantastisch dat jij elke keer móet blijven reageren. Ben benieuwd hoe lang je dat vol gaat houden, of ik, want ik ben eigenlijk al verveeld... weet je wat? Reageer hier nog even op en dan reageer ik dan gewoon niet meer op jouw quote. Heb jij "gewonnen". Goed?quote:
Mja, het viel mij al eens op in discussies dat jij zo oeverloos kunt blijven quoten en zwammen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon fantastisch dat jij elke keer móet blijven reageren. Ben benieuwd hoe lang je dat vol gaat houden, of ik, want ik ben eigenlijk al verveeld... weet je wat? Reageer hier nog even op en dan reageer ik dan gewoon niet meer op jouw quote. Heb jij "gewonnen". Goed?
Ik heb mezelf niet goed genoeg uitgedrukt, denk ik. Dat van het niet stemmen en geen benul hebben van politiek, is een maar voorbeeldje. Stel dat ze niet weet wat de hoofdstad van Griekenland is, dan is dát feitje niet zo'n probleem maar geeft het aan dat iemand wereldvreemd is en dát is wel een probleem.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK OK. Maar wat is nu echt de reden dat je op haar bent afgeknapt? Want alleen dat ze zich niet echt interesseert voor politiek zal wel niet de enige reden zijn. En let's face it: het ís ook fucking saai, paar mensen die met elkaar discussiëren zonder interactie met de mensen over wie ze discussiëren.. het heeft weinig sex-appeal voor de gemiddelde mens
Blijkbaar ontbreekt er een aantal kwaliteiten dat dit gebrek nog had kunnen compenseren. Dewelke? Of was je al op een punt waaraan je je aan haar ergerde?
Ja, je moet gewoon niet twee dingen door elkaar heen contamineren. Of 'beseffen' als wederkerig ww gebruiken, ook zoiets.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef Seven. het volgende:
Gari wijst me daar ook steeds op. Ik ben bekend met de regels maar ik ga keer op keer de mist in.
Editje gedaan.
Probeer het toch maar. Want als ze wereldvreemd was geweest, dan had je het na 1 date al wel afgekapt. Achter zulke dingen kom je niet pas na 6 weken. Dus voor de draad ermee, de echte reden.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet goed genoeg uitgedrukt, denk ik. Dat van het niet stemmen en geen benul hebben van politiek, is een maar voorbeeldje. Stel dat ze niet weet wat de hoofdstad van Griekenland is, dan is dát feitje niet zo'n probleem maar geeft het aan dat iemand wereldvreemd is en dát is wel een probleem.
In een relatie met een gemiddeld mens heb ik overigens geen interesse. Maar goed, ik vrees dat ik aan jou nooit zal kunnen uitleggen wat mij zo dwars zit aan haar.
Ja nou, ik besef me toch dat ik wel eens foutjes maak!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon niet twee dingen door elkaar heen contamineren. Of 'beseffen' als wederkerig ww gebruiken, ook zoiets.
Om dan ook maar eens met positief nieuws te komen; ik heb er inmiddels ook +/- 6 dates opzitten waarbij dates in ons geval staat voor minimaal 3-daagse sessies waarbij we elkaar 24 uur op de lip zitten.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef macondo het volgende:
Na weekend nummer zes met mijn scharrel/date/dinnetje raak ik toch een beetje op haar uitgekeken vrees ik. Superlief en leuk en lekker, maar het gevoel ontbreekt bij mij denk ik. En mis dan ook wat "diepgang", hoe snobistisch dat ook moge klinken.
"Uitmaken", dat is toch wel extreem beroerd als je iemand wél lief hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon niet twee dingen door elkaar heen contamineren. Of 'beseffen' als wederkerig ww gebruiken, ook zoiets.
Leukquote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Om dan ook maar eens met positief nieuws te komen; ik heb er inmiddels ook +/- 6 dates opzitten waarbij dates in ons geval staat voor minimaal 3-daagse sessies waarbij we elkaar 24 uur op de lip zitten.
Een betere "relatie"-test dan dat is er niet in mijn ogen.
En aangezien ze me nog steeds geenszins verveeld en er zelfs als sprake lijkt van enige verliefdheid durf ik het toch al wel een prille, maar serieuze relatie te noemen.
Mijn wereld is niet zwart wit. Met de term "wereldvreemd" bedoeld men een richting, in de zin van "enige mate van". En het belangrijkste wat ik mis is "intellectuele diepgang". Maar dat is op Fok een beetje vloeken in de kerkquote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef Seven. het volgende:
Probeer het toch maar. Want als ze wereldvreemd was geweest, dan had je het na 1 date al wel afgekapt. Achter zulke dingen kom je niet pas na 6 weken. Dus voor de draad ermee, de echte reden.
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Om dan ook maar eens met positief nieuws te komen; ik heb er inmiddels ook +/- 6 dates opzitten waarbij dates in ons geval staat voor minimaal 3-daagse sessies waarbij we elkaar 24 uur op de lip zitten.
Een betere "relatie"-test dan dat is er niet in mijn ogen.
En aangezien ze me nog steeds geenszins verveeld en er zelfs als sprake lijkt van enige verliefdheid durf ik het toch al wel een prille, maar serieuze relatie te noemen.
Ik ben het hier wel mee eens hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Mijn wereld is niet zwart wit. Met de term "wereldvreemd" bedoeld men een richting, in de zin van "enige mate van". En het belangrijkste wat ik mis is "intellectuele diepgang". Maar dat is op Fok een beetje vloeken in de kerk
Ik zou het met zo'n type nog geen maand volhouden denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 16:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens hoor.
Ik heb ook eens een scharrel gehad maar na 6 maanden was de fun toch wel op (blijkbaar bij macondo eerder) en vooral omdat politiek haar geen moer interesseerde en nog nauwelijks op de landkaart kon aanwijzen waar ze op vakantie geweest was.
Je kon verder best met haar/om haar lachen en de sex was goed, maar dan heb je het gauw gehad. En ja, bij date 1 weet je dat ook wel, maar vanwege de lol (buiten bed/in bed) denk je: wellicht wordt het dan wel wat... Maar helaas dus...
Vind je ik lees hier net dat er eentje voor noppes mee mag naar Barcelona,quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Seven. het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vind je ik lees hier net dat er eentje voor noppes mee mag naar Barcelona,
Naja, jou snap ik wat dat betreft trouwens ook niet...quote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk, maar aangezien we niet allemaal zo lekker zijn als jij hebben we ze niet voor het uitkiezen.
Dat weet ik, maarrrr het probleem is nu:quote:Op maandag 28 februari 2011 16:56 schreef kastanova het volgende:
Gezien het bovenstaande misschien een handig weetje om toch even mee te nemen:
Er schijnen tegenwoordig ook vrouwen te zijn die én een ongelooflijke slet zijn in bed én beschikken over een meer dan acceptabele vorm (én niveau) van intelligentie.
Just so you know.
Dat gelul over met/zonder tong moet je niet zo serieus nemen. Ik heb al eens gezegd dat ik een succes van een date niet laat afhangen van kussen/zoenen/neuken.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:10 schreef kastanova het volgende:
Naja, jou snap ik wat dat betreft trouwens ook niet...
Ik krijg namelijk steeds meer het idee dat het je met name om de jacht te doen is en des te minder om de buit.
Om het minder cryptisch te omschrijven; dat je liever zoveel mogelijk dates hebt om te kijken of je ook die weer "binnen sleept."
Niet dat dat erg is, integendeel, maar wat ik dan niet snap is dat je "de buit" vervolgens gewoon laat liggen als een rottend karkas.
Nou ja, kennelijk zie je "zoenen met tong" al wel als buit, maar dat vind ik toch op zijn minst een vrij karige buit aangezien dat de gemiddelde "Stomdronken als laatste in de kroeg blijven hangen"-dweeb nog voor elkaar krijgt.
Even voorop gesteld; geenszins belerend of lullig bedoeld, maar het lijkt me nou niet echt een bevredigende aanpak.
Optie A: Gaat op de langere termijn alleen maar kwaad bloed zetten. Oftewel inderdaad nu plezier, maar daarna nooit meer.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef macondo het volgende:
Dat weet ik, maarrrr het probleem is nu:
A) Doorgaan, is immers leuk lekker en relaxed.
Nadeel : Doet over paar maanden veel meer au bij mij én bij haar.
B) Nu kappen, want op termijn zie ik toch weinig toekomst
Nadeel : ja maar, het is nú lekker en comfortabel. En doet nu al pijn ipv later, en misschien komt het nog goed
C) Mezelf zo misdragen dat zij de stekker er uit trekt
Nadeel : ligt mij alleen online erg goed, maar in het echt niet zo.
Maar dan vraag ik me af waarvan het succes van een date dan wel afhankelijk is?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:17 schreef Silenus het volgende:
Dat gelul over met/zonder tong moet je niet zo serieus nemen. Ik heb al eens gezegd dat ik een succes van een date niet laat afhangen van kussen/zoenen/neuken.
Ik date inderdaad wel meer als 'tijdsbesteding' dan om perse de 'ware' te vinden, maar dat neemt niet weg dat ik vast een keer ECHT een hele leuke vrouw tegen het lijf loop. Al was die van gisteren (dezelfde als vorige week in A'dam) weer heel leuk, dus dat wordt waarschijnlijk wel een 3e date. Het is dus niet zo dat ik iedereen na 1 date links laat liggen en op naar de volgende ga.
Schilderen op het strand? Het weer is alleen nou niet echt, hm werelds strandweer...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maargoed, na even op Paiq rond aan het huppelen geweest dan binnenkort ook weer een date.. Heb maar besloten dat we old scool naar het strand/bos gaan, picknicken en heb de schildersdoeken in huis gehaald om wat te gaan schilderen. to be continued.
Vandaar je steeds naar mijn profiel kijkt en jah dat doe jequote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En? Dan nemen we toch 2 thermosflessen mee met warme choco en thee en wordt het vingerverven met handschoenen aan.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Schilderen op het strand? Het weer is alleen nou niet echt, hm werelds strandweer...
Ik ga me ook even op die uit Amsterdam richten, maar zoals jij iets doet waar jij je prima bij voelt doe ik dat ook. Het is niet dat ik verzucht wat ik toch met al die vrouwen aanmoet, of dat ik echt niet meer weet hoe ik mijn problemen op moet lossen. Ik date hier en daar wat, en ik vind het leuk. Zodra ik er een probleem mee heb open ik er wel een topic over.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af waarvan het succes van een date dan wel afhankelijk is?
Ik persoonlijk vind het namelijk 3 keer niets, zo'n date waarbij je elkaar ontmoet, even met elkaar optrekt, eventueel een kusje en daarna weer weg.
(...)
Long story short, als ik je dan toch een advies zou moeten geven; plan voorlopig even geen nieuwe dates meer, maar richt je vooral even op die uit Amsterdam aangezien die tenminste nog is blijven hangen.
Naja, of ga gewoon door waar je mee bezig was, maar haal er dan in ieder geval wat meer lol uit dan een tongsessie of een simpele wip.
Okidokiquote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga me ook even op die uit Amsterdam richten, maar zoals jij iets doet waar jij je prima bij voelt doe ik dat ook. Het is niet dat ik verzucht wat ik toch met al die vrouwen aanmoet, of dat ik echt niet meer weet hoe ik mijn problemen op moet lossen. Ik date hier en daar wat, en ik vind het leuk. Zodra ik er een probleem mee heb open ik er wel een topic over.
Oeeeeh!!! Spannend!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef pizza_doos het volgende:
Zo meteen mijn eerste internetdate, wat drinken in een cafe en ben zooo nerveus!
Veel plezier!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef pizza_doos het volgende:
Zo meteen mijn eerste internetdate, wat drinken in een cafe en ben zooo nerveus!
Gemeen!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Silenus het volgende:
Terecht.
Want wat kan er allemaal misgaan?
- Hij is kleiner dan jij
- Hij praat raar
- Hij heeft een accent
- Hij lacht irritant
- Hij is saai
- Hij is heel lelijk
- Hij wil je aanranden
etc.
Toch veel succes!
Raar praten en accent hebben is hetzelfde, hij is niet lelijk of klein en saai volgens mij ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Silenus het volgende:
Terecht.
Want wat kan er allemaal misgaan?
- Hij is kleiner dan jij
- Hij praat raar
- Hij heeft een accent
- Hij lacht irritant
- Hij is saai
- Hij is heel lelijk
- Hij wil je aanranden
etc.
Toch veel succes!
Goed zo. Geen zorgen dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Raar praten en accent hebben is hetzelfde, hij is niet lelijk of klein en saai volgens mij ook niet.
Dus raar praten, irritant lachen of hij wil me aanranden. Nou valt nog te overzien
Zenuwen horen erbij. Of ga je rare dingen doen van de zenuwen?quote:
Hé, wil je even niet mijn laatste avontuurtjes bagatelliserenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:10 schreef kastanova het volgende:
Nou ja, kennelijk zie je "zoenen met tong" al wel als buit, maar dat vind ik toch op zijn minst een vrij karige buit aangezien dat de gemiddelde "Stomdronken als laatste in de kroeg blijven hangen"-dweeb nog voor elkaar krijgt.
Fijn een beetje kloten met zand .... water.... oequote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En? Dan nemen we toch 2 thermosflessen mee met warme choco en thee en wordt het vingerverven met handschoenen aan.
Downplayen != bagatelliseren.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef VacaLoca het volgende:
Hé, wil je even niet mijn laatste avontuurtjes bagatelliseren
Jij bent de oorzaak van misplaatste arrogantie bij lelijke, vadsige wijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hé, wil je even niet mijn laatste avontuurtjes bagatelliseren
He! mijn arrogantie is terecht!!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij bent de oorzaak van misplaatste arrogantie bij lelijke, vadsige wijven.
Lol, waarom voel je je aangesproken?quote:
Doet mij denken dat ik nog een openstaande rekening van zaterdag nog moet betalen, in een kroeg in de stad. Straks maar er op uit dan, hopen dat het niet regent, hekel aan..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef pizza_doos het volgende:
Hoho, dat viel ook wel meer mee. Tot de echte eindbazen ben ik niet gekomenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij bent de oorzaak van misplaatste arrogantie bij lelijke, vadsige wijven.
ook een oplossing...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
Geen probleem mee.... ik heb het gewoon uitgezet...
Het is wat.quote:Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
geen last van, al 2 speeddates eropzitten...quote:
Catweazelquote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
geen last van, al 2 speeddates eropzitten...
de een vond mij niet leuk, de ander mij wel maar ik haar niet.. ze leek op Catweazel, ja dag...
Duidelijk mijn conclusie iets te snel getrokken, excuses hiervoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Helaas, 100% veilig is het nooit. Een groot deel van de tijd ben ik niet besmettelijk en is er niks aan de hand, en met een condoom erbij is er echt maar 0,01% kans dat je t oploopt. Maar de kans is er wel, en ik weet niet altijd of ik besmettelijk ben want ik heb niet altijd symptomen. Dus de kans verkleinen doe ik met condooms en door niet te vrijen als ik symptomen heb.
Ik heb echt vreselijk pech gehad, toen ik naar de huisarts ging wilde hij me ook niet geloven de eerste keer, ik ben naar een andere huisarts gegaan voor een second opinion omdat ik klachten had, en die heeft het toen geconstateerd. Ik ben ook niet zomaar met die jongen het bed in gedoken, pas toen we even verkering hadden en het serieuzer werd.
Ondanks dat de excuses niet voor mij zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Duidelijk mijn conclusie iets te snel getrokken, excuses hiervoor.
Dan weet je meer dan ik vriendquote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vandaar je steeds naar mijn profiel kijkt en jah dat doe je
Nu is alles nog prima en koek & ei ; maar ik voorzie dat ik er op uitgekeken zal raken. Ben toch een zachte heelmeester in dit soort gevallen helaas. In de coulissen staan trouwens nog een paar superleuke en intelligente vrouwen die graag willen daten. Zolang ik in een soort van relatie blijf zitten, verdoe ik eigenlijk mijn tijd. Klinkt wel heel economisch..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Optie A: Gaat op de langere termijn alleen maar kwaad bloed zetten. Oftewel inderdaad nu plezier, maar daarna nooit meer.
Optie C: Zie optie A.
Optie B: Als je je er nu al aan ergert, gaat het ook niet meer goed komen. Het voordeel van open en eerlijk zijn (lees: afkappen omdat 'de klik' er niet is or whatever) is echter dat ze dit (in ieder geval) op de langere termijn zal waarderen.
Oftewel; als je je van de domme houdt en gewoon lol hebt voor zolang het duurt / je het volhoudt, dan zal de bom op een gegeven moment toch barsten en gaan jullie met veel gedoe alsnog uit elkaar.
Als je haar echter gewoon aangeeft dat je haar niet als relatiemateriaal ziet, maar de omgang (lees: neuken + de eventuele rest) als zéér prettig ervaart, dan kun je haar, als zij 'die omgang' sld net zo prettig ervaart, aanhouden als fuckbuddy en is het eind goed, al goed.
Wilde ik ook net zeggen eigenlijk, kan het erg waarderen van Provinciaaltje.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:48 schreef Schilderijtje het volgende:
Ondanks dat de excuses niet voor mij zijn.
Klasse.
Je bedoelde waarschijnlijk : Dit is niet mijn profielbezoek, vriendquote:
De vraag is dus eerder of je liever met haar verder gaat, of toch liever weer andere vrouwen ontmoetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Nu is alles nog prima en koek & ei ; maar ik voorzie dat ik er op uitgekeken zal raken. Ben toch een zachte heelmeester in dit soort gevallen helaas. In de coulissen staan trouwens nog een paar superleuke en intelligente vrouwen die graag willen daten. Zolang ik in een soort van relatie blijf zitten, verdoe ik eigenlijk mijn tijd. Klinkt wel heel economisch..
[..]
Je bedoelde waarschijnlijk : Dit is niet mijn profielbezoek, vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yoehoe!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:41 schreef pizza_doos het volgende:
Date was leukKomt zeker nog wel een afspraakje.
quote:[spoiler]Spoiler werkt niet in een quote?[/spoiler]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:41 schreef pizza_doos het volgende:
Leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Leuk nieuw contact middels oneliner opgedaan gisteravond @ paiq, dus ik vond het prima gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef Godshand het volgende:
Paiq is een beetje traag, door het aantal bezoekers, >1200 nu
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Leuk nieuw contact middels oneliner opgedaan gisteravond @ paiq, dus ik vond het prima gaan.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:45 schreef Garisson72 het volgende:
Zo ver waren we nog niet. We zullen zien, ze woont wel 100km ver (vreemd genoeg helemaal niet over gehad waar dan precies, terwijl we wel dik 2.5 uur hebben gechat. )
Wil je feestje niet bederven, maar 100 km is wél een enorme afstand. Eigenlijk denk ik : doe.het.niet. En investeer je tijd wat dichter bij huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:45 schreef Garisson72 het volgende:
Zo ver waren we nog niet. We zullen zien, ze woont wel 100km ver (vreemd genoeg helemaal niet over gehad waar dan precies, terwijl we wel dik 2.5 uur hebben gechat. )
100 km is ver ja. Maar wilt niet zeggen dat zoiets niet werkt. Als je een auto hebt scheelt het al enorm.. En heb je een beetje het zelfde weekritme is het echt goed te doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Wil je feestje niet bederven, maar 100 km is wél een enorme afstand. Eigenlijk denk ik : doe.het.niet. En investeer je tijd wat dichter bij huis
En de meisjes?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:52 schreef Silenus het volgende:
Wat zijn we goed beeeeezig de laatste tijd jongens!
100 km is een uurtje rijden, luie drolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Wil je feestje niet bederven, maar 100 km is wél een enorme afstand. Eigenlijk denk ik : doe.het.niet. En investeer je tijd wat dichter bij huis
Ja, dat stemt mij ook wel wat sceptisch, maar ik wil haar ook nog niet meteen afserveren na één gesprek (dat overigens echt leuk ging, namelijk).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
Naja mijn laatste relatie had ik met een jongen die in omg. Amsterdam woonde, en ik woon zelf in Breda, ideaal is het niet. Maar het heeft toch wel iets dat je elkaar niet elk moment kunt zien dat je wilt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dat stemt mij ook wel wat sceptisch, maar ik wil haar ook nog niet meteen afserveren na één gesprek (dat overigens echt leuk ging, namelijk).
Zoals Joycie ook zegt, het is niet onoverkomelijk - ik heb een auto en ik rij graag. Niettemin is dichterbij gewoon handiger.
Mooie gelegenheid om de aankomende in te rijden...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dat stemt mij ook wel wat sceptisch, maar ik wil haar ook nog niet meteen afserveren na één gesprek (dat overigens echt leuk ging, namelijk).
Zoals Joycie ook zegt, het is niet onoverkomelijk - ik heb een auto en ik rij graag. Niettemin is dichterbij gewoon handiger.
Dat zal geen straf zijn nee!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:52 schreef Schilderijtje het volgende:
Mooie gelegenheid om de aankomende in te rijden...
Jagen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:07 schreef Sander het volgende:
Ik heb mijn okcupid profiel maar weer eens onder het stof vandaan getrokken.
Tuurlijk schatje, een uurtje..quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:41 schreef pizza_doos het volgende:
Het wordt blijkbaar lente, alleen maar succesverhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal verstand van.
Ja een uurtjequote:
Ah, wat lief! Nog zo'n schatje die de afstand gewoon door de maximum snelheid op de snelweg deelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja een uurtjeof je moet die 100 km op een 80 weg moeten rijden..
Jezus zeg, doe niet zo kleinerend. Ik rij gemiddeld 50.000 km per jaar en zit 2 dagen per week 7 uur per dag op de weg voor mn werk. Alsof ik niet weet hoe lang ik ergens over doequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, wat lief! Nog zo'n schatje die de afstand gewoon door de maximum snelheid op de snelweg deelt.
Gelukkig wonen de meeste mensen niet aan de snelweg. Sterker nog, ze wonen er ver vandaan. Bijvoorbeeld Amsterdam - Rotterdam, een afstandje van 65 kilomer, dat doe je dan ook in iets meer dan een half uur? Gek, ik heb er altijd zeker een uur voor nodig.
Lieve Spirit en Joyce, je hebt woonwijken, stoplichten, binnenwegen etc. Voor 100 km mag je dan ook gewoon 1,5 uur rekenen. Zeker als je nog op zoek moet naar een parkeerplaats - en nog helemaal los gezien van files..
Een avondje heen-en-terug lukt niet lekker met drie uur autorijden. Daar blijven slapen, en vanaf daar naar je werk? Nou.. dan mag je extreem vroeg op doorgaans
Ik rij niet als een oude zak, hij gaat gewoon niet harder Spirit!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus zeg, doe niet zo kleinerend. Ik rij gemiddeld 50.000 km per jaar en zit 2 dagen per week 7 uur per dag op de weg voor mn werk. Alsof ik niet weet hoe lang ik ergens over doeDat jij rijdt als een ouwe zak en zij in de middle of nowhere woont zei je er niet bij in je post.
Was het maar waar.... en dan rij ik nog eens stevig door. Maar wil met jou wel een uitdaging aan gaan. We rijden van Amsterdam-Centrum naar Den Bosch - Centrum. Is 90km dus met jou theorie zou dat dan betekenen dat we er in 55 minuten zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
100 km is een uurtje rijden, luie drol
Als je in het midden van NL woont is alles redelijk binnen 2 uur te doen in ideale omstandigheden uiteraard. Toen ik mijn vriendin in Rotterdam had was ik soms vanuit Utrecht dik 2 uur bezig over een stuk van 75km. Dat is best frustrerend te noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:03 schreef Silenus het volgende:
Man, een beetje moeilijk lopen doen om die schrale mini-kutafstandjes hier. Alles ligt hier binnen 2 uur rijden, het is maar goed dat we niet op de Russische paiq zitten.
"Superleuk contactski gehad! Helaas woont ze in Vladivostok en ik in Sint Petersburg...Is toch zo'n 5500 km"
Ja, dat zei je vanacht ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik rij niet als een oude zak, hij gaat gewoon niet harder Spirit!
[ afbeelding ]
Haha, ik wil altijd winnen met weddenschappen dus ik ga gegarandeerd binnen het uur aankomen. Daarnaast rij ik standaard te hard enzo... dus misschien niet helemaal zoals de gemiddelde chauffeur rijdtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was het maar waar.... en dan rij ik nog eens stevig door. Maar wil met jou wel een uitdaging aan gaan. We rijden van Amsterdam-Centrum naar Den Bosch - Centrum. Is 90km dus met jou theorie zou dat dan betekenen dat we er in 55 minuten zouden moeten zijn.
Met de beste wil weet ik nu al dat je het niet gaat halen. ANWB geeft al 1 uur en 10 minuten op, en die houden zich dan nog netjes aan de snelheden en verwachten dat heel Amsterdam en Den Bosch op groen staat als jij langs komt.
Goede competatieve drive heb je, ik rij ook standaard te hard maar helaas menen andere weggebruikers en vrachtwagenchaffeurs dat zij netzoveel recht hebben om met een sukkel gangetje in te halen. Vervolgens staan stoplichten nooit op groen, en Amsterdam en de fietsers mentaliteit daar is natuurlijk ook erg leuk voor het verkeersbeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je vanacht ook
[..]
Haha, ik wil altijd winnen met weddenschappen dus ik ga gegarandeerd binnen het uur aankomen. Daarnaast rij ik standaard te hard enzo... dus misschien niet helemaal zoals de gemiddelde chauffeur rijdt
Binnen het uur gaat niet lukken, maar sneller dan Spirit en haar Punto/Twingo/etc gaat mij zeker lukken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Goede competatieve drive heb je, ik rij ook standaard te hard maar helaas menen andere weggebruikers en vrachtwagenchaffeurs dat zij netzoveel recht hebben om met een sukkel gangetje in te halen. Vervolgens staan stoplichten nooit op groen, en Amsterdam en de fietsers mentaliteit daar is natuurlijk ook erg leuk voor het verkeersbeeld.
Dus de opgave lijkt simpel, maar ben benieuwd. Wanneer mag ik plaats komen nemen met een stopwatch
Trutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Binnen het uur gaat niet lukken, maar sneller dan Spirit en haar Punto/Twingo/etc gaat mij zeker lukken.
2CV een patserbak... zo'n lelijke eend is toch niet vooruit te fikken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
TrutIk heb een peugeot 308 van nog geen jaar oud ja
Niet zon patserbak als die van jou, maar als jij sneller bent dan ik, moet jij helemaal niet zeuren over 100 km
Weet ik veel, ik heb toch helemaal geen verstand van autos. Zolang ie maar lekker hard kanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
2CV een patserbak... zo'n lelijke eend is toch niet vooruit te fikken.
Okay... die mening deel ik maar ik wil voor geen goud een peugeot.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb toch helemaal geen verstand van autos. Zolang ie maar lekker hard kan
Zeer belangrijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Wat een discussie weer...![]()
Lekker belangrijk!
Ik rij toch de dikste auto...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hey deze belangrijke discussie nu niet verpesten he
Met de vlinders in mijn buik was ik makkelijk binnen 1,5 uur bij mij ex die 130 km verder woont, in mijn geweldige koekblik..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, wat lief! Nog zo'n schatje die de afstand gewoon door de maximum snelheid op de snelweg deelt.
Gelukkig wonen de meeste mensen niet aan de snelweg. Sterker nog, ze wonen er ver vandaan. Bijvoorbeeld Amsterdam - Rotterdam, een afstandje van 65 kilomer, dat doe je dan ook in iets meer dan een half uur? Gek, ik heb er altijd zeker een uur voor nodig.
Lieve Spirit en Joyce, je hebt woonwijken, stoplichten, binnenwegen etc. Voor 100 km mag je dan ook gewoon 1,5 uur rekenen. Zeker als je nog op zoek moet naar een parkeerplaats - en nog helemaal los gezien van files..
Een avondje heen-en-terug lukt niet lekker met drie uur autorijden. Daar blijven slapen, en vanaf daar naar je werk? Nou.. dan mag je extreem vroeg op doorgaans
En zo is het, als je maar goed verliefd bent....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Met de vlinders in mijn buik was ik makkelijk binnen 1,5 uur bij mij ex die 130 km verder woont, in mijn geweldige koekblik..
Ik reed in 4 uur naar Frankfurt naar mn vriendjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Met de vlinders in mijn buik was ik makkelijk binnen 1,5 uur bij mij ex die 130 km verder woont, in mijn geweldige koekblik..
Ja inderdaad..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
En zo is het, als je maar goed verliefd bent....
Dan ga je wel...
En uiteindelijk wérkt het vaak niet, zo'n afstand. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou zonder problemen een relatie aangaan met een ver-weg vriendinnetje op het platteland : maar ik zoek het niet op. Wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
En zo is het, als je maar goed verliefd bent....
Dan ga je wel...
Maar wedden dat je daar nu met een big smile zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef pizza_doos het volgende:
Voortaan maar daten in het weekend, val om van de slaap op mijn werk
Ik zoek ook in de buurt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef macondo het volgende:
[..]
En uiteindelijk wérkt het vaak niet, zo'n afstand. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou zonder problemen een relatie aangaan met een ver-weg vriendinnetje op het platteland : maar ik zoek het niet op. Wat niet weet wat niet deert
Schilderijtje's wensenlijstje:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik zoek ook in de buurt...![]()
Sterker nog, een hele leuke gevonden nog geen 6 kilometer hier vandaan...
Om me ook maar even in de discussie te mengen dan, de afstand tot dinnetje:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef GlenSpey het volgende:
Mijn date woont op 30 km, wat mij betreft net binnen de 'grens' qua afstand. Veel verder moeten ze toch niet wonen
Jij zit dus dagelijks in het OV?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:17 schreef Silenus het volgende:
De afstand zelf maakt ook niet veel uit, het gaat vooral om de reistijd.
Ik woon in Utrecht, maar ben veeeel sneller op m'n werk (A'dam Arena) dan iemand uit A'dam West. Die moet nog met de tram naar CS bijv, om van daaruit met de metro/trein richting Bijlmer te gaan.
Mijn huidige chickiebomba woont letterlijk recht tegenover A'dam CS. Dat is prima te doen, aangezien ik op 5 minuten fietsen van Utrecht CS woon. Ik ben net zo lang onderweg naar iemand uit Nieuwegein, terwijl diegene 35 km dichterbij woont.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Schilderijtje's wensenlijstje:
• 2 benen
• Op loopafstand
Jep! Treinkaartjes worden volledig vergoed, ik woon in het centrum van de stad, ik heb dus nu geen auto nodig.quote:
"Iedereen die quotes van Margaret Thatcher aanhaalt om een punt te maken, is een flapdrol"quote:"anybody over the age of 30 who used a bus could consider themselves a failure"
Margaret Thatcher.
Chill.quote:Gelukkig heb je nog een paar jaar, Silenus
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij zit dus dagelijks in het OV?
"anybody over the age of 30 who used a bus could consider themselves a failure"
Margaret Thatcher.
Gelukkig heb je nog een paar jaar, Silenus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En, grote wijsgeer Silenus, mogen scooters wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:
Al met al kunnen we dus concluderen dat ekte bazen gewoon hun internetdates hosselen zonder met een auto te hoeven p.i.m.p'en.
Wij zijn stads, milieuvriendelijk en klantgericht! Sportief, want op de fiets! Gespierde billetjes! Frisse blik! Gebruind gelaat!
Dit in tegenstelling tot de pretentieuze yuppen, met hun dikke kont en bleke smoeltje, die te pas en te onpas blaten over hun Peugot 406 die optrekt in 4,4 seconden en wel 240 km per uur kan. Alsof je zo hard mag op de weg. Boeiend!![]()
Kortom: Fiets = baas. Auto = ook baas, maar om mijn punt nu even te maken = suf.
Ik heb gezegd.
Er is geen trajectcontrole op de A2 en de A10 is 3-baansquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:24 schreef Dizorn het volgende:
Als echte student heb ik ook alleen maar een afgeragde fiets.Maar het OV werkt ook prima voor de randstad, als ik ergens een hekel aan heb is het filerijden rond Amsterdam. Moest laatst voor een paar uur op en neer naar de VU, auto geregeld en gaan rijden, doe je er 2 uur langer over alleen al omdat er file staat. Staat er geen file, moet je 100 rijden op een 5-baansweg. En dat geldt dus ook snachts als er misschien 3 auto's in totaal rijden. En wel trajectcontrole hebben.![]()
![]()
Dat valt mee inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Om me ook maar even in de discussie te mengen dan, de afstand tot dinnetje:
Afstand: 122,9 km - Reisduur: 1:18 uur
Fijn dat ze alvast rekening houden met mijn rijstijl.
En dat met een afgeragde Golf 3.
Holleeder had toch zo'n ding?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Check!
[..]
Check!
Joepie, ik mag hosselen met mijn vespa!
Pff, ook via internet? (nee, niet de 4 uur...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat valt mee inderdaad
Heb een keer iets gehad met iemand die vanaf mij letterlijk aan de andere kant van het land woonde. In een slecht bereikbaar dorpje terwijl ik toen zelf nog geen auto had. De enkele reis van deur tot deur met het OV bedroeg bijna 4 uur
Ik blijf het gewoon quotenquote:Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
Ik doelde op die weg naar Utrecht > zeker wel 5 baans. En er toch echt trajectcontrole want dat stond op mijn bekeuringquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er is geen trajectcontrole op de A2 en de A10 is 3-baansprutser
Ik kan haar niet meer vinden,quote:Heej, je schrijft zo weinig, waarom is dat?
Mocht je willen reageren, doe dan dan op:
http:/ / www.facebook.com/.*.
Ik ben weg hier vanaf morgen, succes hier!
Hoe laat was het vannacht?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:35 schreef pizza_doos het volgende:
Pfieuw, home sweet home. Gelukkig verborgen weten te houden voor nieuwsgierige collega's dat ik een date had gisteravond ; ) Vanavond maar vroeg het bedje in
Het betekende voor hem dus meer als voor jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:57 schreef love_sharon het volgende:
Kreeg net een one-liner van een gast waar ik tijdens het stappen mee heb gezoend.Ik herkende hem niet echt dus maar goed dat hij er naar verwees
Ik herinnerde het me nog welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het betekende voor hem dus meer als voor jou.
Zeg dat wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik herinnerde het me nog wel. Maar wat kunnen mensen er anders uitzien dan je dacht in in je bedwelmde toestand zeg
De tijd dat ik thuis ging indrinken ligt al een hele tijd achter me dus ik kom altijd nuchter aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Dizorn het volgende:
Daarom moet je ook zorgen dat je overal nuchter aankomt, zodat je je inschattingen kan maken voordat je begint met drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
De tijd dat ik thuis ging indrinken ligt al een hele tijd achter me dus ik kom altijd nuchter aan.
Niet dat het qua vrouwen iets uitmaakt want nuchter of bezopen praten doe ik toch niet met ze.Maar als het goed is weet jij wel nog aan het eind van de avond bij welke dames je wel en niet bij in bed wil belanden. Maakt de kater wel minder, tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
Hij viel iig nog positief meequote:
En die inschattingen zijn weer heel snel weg wanneer de drank begint te werken bij veel mensenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Dizorn het volgende:
Daarom moet je ook zorgen dat je overal nuchter aankomt, zodat je je inschattingen kan maken voordat je begint met drinken
Even geciteerd voor waarheid. Ik erger me daar ook kapot aan.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef Silenus het volgende:
Het ging toch allemaal prima tussen jullie, of heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:06 schreef kastanova het volgende:
Nou Seven, ik weet inmiddels ook hoe die tas-kerel van je zich voelt...
Ging ik zojuist even, uiteraard vantevoren aangekondigd, m'n ondernemingsplan bij m'n ex ophalen aangezien het per abuis naar haar adres gestuurd was.
Kom ik daar, heeft ze het ondernemingsplan simpelweg in een plastic tasje gedonderd en dat bij de ingang van het centrale trappenhuis gezet.
Toch maar even aanbellen om te vragen wat hier de bedoeling van was maar nee, naar boven komen had geen zin want ik was niet welkom.
Toch vreemd dat ik wél van harte welkom was toen haar telefoon kaduuk was en ik daar tot 4:00 snachts mee bezig mocht.
Wat blijven het toch heerlijk gewiekste wezens, die vrouwen.
Same here, dacht even wat krijgen we nu??quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het ging toch allemaal prima tussen jullie, of heb ik wat gemist
Ow je ex! Ben net wakker haha!
Jaaaaaa!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:59 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Hij viel iig nog positief mee![]()
[..]
En die inschattingen zijn weer heel snel weg wanneer de drank begint te werken bij veel mensen
Zal het in het achterhoofd houden voor het geval ik ooit nog oud en/of misvormd raak.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaaaa!!
Bij binnenkomst: "Oh jezus, das echt mn type niet.. nouja, wordt vast evengoed wel gezellig!"
Na het eerste drankje: "Hmm, hij lacht toch wel lief en hij heeft humor"
Na het derde drankje:"Kut, ik ben geil en zo lelijk is hij eigenlijk niet"
Dat meen je niet?!?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!
Bij binnenkomst: "Oh jezus, das echt mn type niet.. nouja, wordt vast evengoed wel gezellig!"
Klinkt gelukkig ook helemaal niet zo wanhopig of zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaaaa!!
Zo is het maar net! Let dus niet op de schijnheilige fokkers die dit zogenaamd (uhu, right) helemaal niet herkennen en louter topmodellen neuken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!
This save was too late.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ohja, ik was even vergeten dat mensen hier geen humor hebben.
Nu kan het aan mij liggen, maar ik snap werkelijk waar geen éne kut van het verhaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo is het maar net! Let dus niet op de schijnheilige fokkers die dit zogenaamd (uhu, right) helemaal niet herkennen en louter topmodellen neuken.
Ik had overigens ooit een date, die dacht zo:
Na de eerste appelsap (die hij betaalde): "Oh jezus, wat een leuke man! Dit wordt heel gezellig!"
Na de tweede appelsap (die hij betaalde): "Hij lacht ook nog eens lief en is fucking grappig!"
Na de derde appelsap (die hij betaalde): "ZzzzZzZzz![]()
![]()
![]()
![]()
"
En ik zo van:![]()
Weet alleen niet meer met wie dat nou ook alweer was.
Dat zijn de dates waarop ik niet drinkquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu kan het aan mij liggen, maar ik snap werkelijk waar geen éne kut van het verhaal.
Stappen natuurlijk, what elsequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey Spirit, wat doe je vrijdag avond?
quote:
Dates zonder drankquote:
Ik beschreef mijn date met Spirit, a long time ago.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu kan het aan mij liggen, maar ik snap werkelijk waar geen éne kut van het verhaal.
Oh maar hier zat ook een overnachtigsverhaal aan vast hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dates zonder drank.
Vandaar dus ook het overnachtingsverhaal.
Had je dus ook wel gewoon kunnen zuipenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
Oh maar hier zat ook een overnachtigsverhaal aan vast hoor
Ja maar de planning was dat ik nog gewoon naar huis zou rijden.. maar toen viel ik in slaapquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Had je dus ook wel gewoon kunnen zuipen.
Maar vertel, waarom is het eigenlijk uiteindelijk tussen jullie niets geworden?.
De vraag was serieus doosje, ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:38 schreef Spirit82 het volgende:
Omdat hij veel te lelijk voor me was zonder die drank natuurlijk, doh
Die mot ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien is Seven. dan wat voor je.
Alleen slaat de titel nérgens op. Het zou moeten zijn:quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, kwam dit artikel tegen op nu.nl, vond het wel interessant
http://www.nu.nl/lifestyle/2458284/veel-keuze-in-liefde-maakt-eenzaam.html
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien is Seven. dan wat voor je.
Of jij weer richting oost-NL, ook met het oog op je roots.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef Seven. het volgende:
Als jij uit die overweging nou eens naar Brussel verhuist?
Ik vind het wel interessant en het klopt ergens ook prima. Je hebt een leuke gast gevonden, maar die daar is ook geinteresseerd en nog leuk misschien wel, of die andere, of of of... teveel keus!!! En daarnaast is die aandacht best verslavendquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Alleen slaat de titel nérgens op. Het zou moeten zijn:
"een grotere variatie in aangeboden partners leidt er toe dat men geneigd is helemaal géén keuze te maken en men daardoor single blijft"
Oftwel, het is beter om een speeddate te hebben met een homogene groep mogelijke partners (allemaal nijvere Chinezen bijvoorbeeld), in plaats van een heel circus aan rare vogels
Ma nee, mijn roots liggen daar misschien wel maar het is zeker geen thuis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of jij weer richting oost-NL, ook met het oog op je roots.
Tja, en ik ga nooit kunnen aarden in dat achtergestelde inteelt-België dus ik ben toch bang dat het ons dan niet gegund gaat zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:59 schreef Seven. het volgende:
Ma nee, mijn roots liggen daar misschien wel maar het is zeker geen thuis.
België is niet achtergesteld! België is beter dan Nederland!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tja, en ik ga nooit kunnen aarden in dat achtergestelde inteelt-België dus ik ben toch bang dat het ons dan niet gegund gaat zijn.
Het land misschien, de mensen nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:11 schreef Seven. het volgende:
België is niet achtergesteld! België is beter dan Nederland!
België ziet er altijd zo rommelig uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
België is niet achtergesteld! België is beter dan Nederland!
Lekkere geile player van me... Kun je niet een paar van je afdankertjes naar ons doorschuiven anders?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben ik weer.
Heb weer een berichtje ontvangen maar ik vind haar niet leuk overkomen en verder heb ik 1 bericht gestuurd, ben heel kieskeurig
Nou nou, moet je niet opeens gaan doen alsof jij dat nodig hebtquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lekkere geile player van me... Kun je niet een paar van je afdankertjes naar ons doorschuiven anders?
Haha jij woont in Almelo, ik heb nog iemand in Enschede en aangezien jij jezelf Kasanova noemt ben ik benieuwd of je haar kan ''versieren''?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lekkere geile player van me... Kun je niet een paar van je afdankertjes naar ons doorschuiven anders?
@kasta.. ik ben het niet hoor!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha jij woont in Almelo, ik heb nog iemand in Enschede en aangezien jij jezelf Kasanova noemt ben ik benieuwd of je haar kan ''versieren''?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef iwannabehigh het volgende:
en aangezien jij jezelf Kasanova noemt
Dat heeft geen flikker met de taalkwestie te maken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
België ziet er altijd zo rommelig uit.
En de bewoners hebben een massale identiteitscrisis. Ze weten van gekkigheid nu niet wie het land moet regeren door die idiote taalkwestie...
AHAHAAAAHAAH!quote:
Toch bizar dat de levensstandaard van de Vlaming hoger ligt dan die van de Nederlander dan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef Silenus het volgende:
Het land ook niet hoor. Op veel gebieden een derdewereldland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |