okaj dan was dat iemand anders .. maar goed , julllie vertellen grotendeels hetzelfde .. en het klinkt geloofwaaardig , dus ik ben er voor mijn doen uit ; het zijn geen chemische wapens die daar getoond worden ( ja ik ga nu even van jullie analyses uitquote:Op maandag 28 februari 2011 11:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kweenie, ik kwam gisteravond pas weer binnengewandeld.. iemand in een vorig deel misschien?
Als ik deze tutorialpagina (in het engels) lees dan lijkt het inderdaad wel te doen voor de gemiddelde computergebruiker.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets hoeven instellen. En als inet te traag is dan houd het op. Er zijn trouwens wel manieren (realplayer, downloadhelper) om filmpjes te downloaden. Als het te langzaam gaat om direct te kijken, pluk je hem op de achtergrond van youtube en kan je het filpje kijken als ie na een paar minuten (of uur) helemaal binnen is.
punt is je kan het wel gewoon gebruiken , maar als je niet op alles let wat ze aangeven ben je niet 100 % anoniem ...klopt ; https://www.torproject.org/download/download.html.en#warningquote:Op maandag 28 februari 2011 11:06 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Als ik deze tutorialpagina (in het engels) lees dan lijkt het inderdaad wel te doen voor de gemiddelde computergebruiker.
how-to-setup-and-use-tor-for-anonymous-browsing
Wie is die witness dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:06 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Net via Reuters
ANTI-GADDAFI FORCES SHOT DOWN MILITARY AIRCRAFT NEAR MISRATA AND CAPTURED ITS CREW -- WITNESS
Dunno, staat er niet bijquote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wie is die witness dan?
Ja dat bedoel ik dus. Zelfs reuters kan hier makkelijk naast zitten als het een random dude is die iets roept.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dunno, staat er niet bij
Ja maar dat is natuurlijk met veel zaken die hier gepost worden, nu kan er geprobeert worden om het geverifieerd te krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Zelfs reuters kan hier makkelijk naast zitten als het een random dude is die iets roept.
Ik kreeg gisteren een tip over een andere, maar die is wel wat ingewikkelder. Tor kan je zo standaard gebruiken.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:06 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Als ik deze tutorialpagina (in het engels) lees dan lijkt het inderdaad wel te doen voor de gemiddelde computergebruiker.
how-to-setup-and-use-tor-for-anonymous-browsing
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik geloof er iig niets van tot ik beelden zie.
quote:@igeldard #Libya : African mercenaries 'immune from prosecution for war crimes' - Telegraph http://goo.gl/Yj0Uz
quote:African mercenaries hired by the Gaddafi regime to kill Libyan protesters would be immune from prosecution for war crimes due to a clause in this weekend's UN resolution that was demanded by the United States.
De VS werkt uiteraard met bedrijven zoals Blackwater, dan kan het niet...quote:The move was seen as an attempt to prevent a precedent that could see Americans prosecuted by the ICC for alleged crimes in other conflicts. While the US was once among the signatories to the court, George W. Bush withdrew from it in 2002 and declared that it did not have power over Washington.
Alweer? We zien het wel maar zo snel gaat het niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Op nu word er gemeld dat er betogers richting Tripoli gaan. Misschien word vandaag wel Ghadaffi's laatste dag
Kom maar op met die foto's danquote:Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef Muridae het volgende:
Reuters: Military plane shot down in Misurata. #Libya
BREAKING: Helicopter shot down over misrata, crew are now captured by pro democracy protesters #libya #Feb17 #gaddaficrimes
quote:Ontslagnemend minister van Buitenlandse Zaken Steven Vanackere (CD&V) sluit een internationaal militair ingrijpen in Libië niet uit
Bron: De Tijd
Tja, wie weet. Google maps vertelt mij dat het 13 uur reizen is met de auto, dus dat kan nog wel ff gaan duren dan. Wandelend hebben we het over 8 dagen en 9 uur, dus van 12 uur vanavond tot dinsdag 8 maart goed oplettenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:34 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Alweer? We zien het wel maar zo snel gaat het niet.
Welkom iniedergeval!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:40 schreef snellejelle21 het volgende:
Goedemorgen allen. Ik volg sinds de Egyptische revolutie (en incidenteel de afgelopen jaren) intensief het Midden-Oosten forum en dan nu natuurlijk met name Libië. Erg interessant hoe hier steeds beter wordt omgegaan met het verifiëren van nieuws met behulp van verschillende bronnen. Ik wil dan ook graag proberen mijn steentje bij te dragen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |