Welke ik wel het mooiste vind?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:05 schreef tinoz het volgende:
[..]
Welke fonteintje vind jij het mooiste dan ?
En wat is volgens jou dan wel mooi ?
Misschien moet je toch maar een fontein nemenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef tinoz het volgende:
is het raar als ik niets snap van wat je nou net getiept hebt ?
Omdat je niet op niveau kunt reageren kies je er blijkbaar voor een domme, ongefundeerde, bash-reactie richting mijn persoontje hier neer te plempen. Wat een bedroevende post.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef tinoz het volgende:
Ik heb geen verstand van mensen en ben niet zo welbespraakt als jij,
Ik heb namelijk het idee dat jij arrogant bent en een afkeer koestert tegen mensen die jij als "minder waardig" classificeert vanwege een soort smaak die zij hebben dat jij als "minder" geassocieerd . Het lijkt mijzelfs zo, dat jij geen boodschap hebt aan de belevingswereld iemand anders.
Wat zouden ze dan ook waard zijn ? Vergeleken met jou, hahaha -grappig-
is het zoiets ?
of ben ik nu gevoelloos en ongenuanceerd ?![]()
Wordquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Welke ik wel het mooiste vind?Geen enkele natuurlijk, en de reden om een fontein in je huis te willen mis ik dan ook compleet.
De veronderstelling zo de natuur naar binnen te halen is in ieder geval enorm misplaatst. Daarnaast is het schaalniveau dat je bij water zou verwachten compleet anders dan de kleine 20x20cm schaal die in bovenstaande voorbeelden is terug te vinden. Deze vorm van verkitschte ornamentuur zou bij een woonwagen of entree van een afhaalchinees nog acceptabel zijn maar valt bij elke hoger ontwikkelde woonvorm volledig uit de toon. Doe het gewoon niet.![]()
Wat wel aardig zou kunnen zijn is het volledig uitvullen van een kleine inpandige patio met water. Al dan niet continu doorlopend met een fonteintje. Dit is bovendien ook nog functioneel als je de lichtinval bekijkt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Welke ik wel het mooiste vind?Geen enkele natuurlijk, en de reden om een fontein in je huis te willen mis ik dan ook compleet.
De veronderstelling zo de natuur naar binnen te halen is in ieder geval enorm misplaatst. Daarnaast is het schaalniveau dat je bij water zou verwachten compleet anders dan de kleine 20x20cm schaal die in bovenstaande voorbeelden is terug te vinden. Deze vorm van verkitschte ornamentuur zou bij een woonwagen of entree van een afhaalchinees nog acceptabel zijn maar valt bij elke hoger ontwikkelde woonvorm volledig uit de toon. Doe het gewoon niet.![]()
Wat wel aardig zou kunnen zijn is het volledig uitvullen van een kleine inpandige patio met water. Al dan niet continu doorlopend met een fonteintje. Dit is bovendien ook nog functioneel als je de lichtinval bekijkt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef tinoz het volgende:
Op internet zijn veel fonteintjes te vinden en heb wat leuke gezien alleen dan in de US. De verzendkosten zijn daarom bijna netzo duur als het fonteintje zelf.
Ik vroeg me af waar in Nederland ik de zelfde soort fonteintjes zou kunnen vinden maar kon me niet zoveel voorstellen.
Zoiets !! :
...........knip.....
Maar die krengen zijn echt me wat duur!
die aanname zou ik niet makenquote:
voor 6 euro bezorg kosten ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:25 schreef tinoz het volgende:
..... de fontein is van plastic en ik had een soort van metaal / steen verwacht.
jep, en je moet er ook een 110mm strontpijp bij plaatsen mocht het ooit gaan lekkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef portabel het volgende:
Moet het aan de waterleiding worden aangesloten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |