Thanks !quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef Resistor het volgende:
Tuincentra hebben die dingen wel staan.
En zo'n ding heet een 'kamerfontein'
Is ook niet Kitsch ofzo !!! Ziet er wel strak uit allemaalquote:* Waterval met LED-licht
* Zorgt voor een ontspannende sfeer
* Cascadische uitvoering: laat het water mooi stromen
* Compleet met alle benodigde accessoires (pomp, gepolijste stenen)
* Inclusief netadapter
Hxbxd: 20,0x29,0x16 cm
maten zijn altijd van het laagste naar het hoogste punt, wel heel vreemd dat dat dus niet klopt. Waarom je dan maten geeft ontgaat mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef deadly_kiss het volgende:
ja die ik nu heb zou 40 hoog zijn.. maar ze bedoelden dus enkel het beeld, niet de losse waterbak eronder
denk dat je heel vaak naar de Wc moet .quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef tinoz het volgende:
nou , ik kan dus soms echt kei stressen, en dan niet een uurtje ofzo maar weken aan een stuk kunnen voorbijgaan dat ik echt van de ellende niets voor elkaar krijg.
Ik verwacht natuurlijk niet een totaal effect dat alles gaat lukken maar ik denk wel dat ik er rustig van wordt ofzo
Nou, onze plaatselijke "zweefteven winkel` heeft echt een erg slechte website ! " zie maar !!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef zeeeend het volgende:
in van die zweef teven winkels hebben ze die dingen ook vaak.
Uw emotie is als het watervalletje op de salontafel,het klatert en het stroomt
....en loopt nooit over
Welke fonteintje vind jij het mooiste dan ?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef PfenisBaron het volgende:
Goeiemorgen zeg dat is wel een flinke bak wansmaak![]()
Tegen de tijd dat ik een dergelijke pisrots van 20 bij 20 cm in mijn huiskamer installeren mogen ze me afvoeren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |