onderbehaard eigenlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat de hoeveelheid haar in d'r wenkbrauwen niet representatief is voor haar overige lichaamsbeharing.
Bij jou dus nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Muhahaha dik oerwoud daar.. hoop dat ie een hakmes heeft
Nope, gewoon een aansteker erbij. No pain, no gain.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Evie het volgende:
Muhahaha dik oerwoud daar.. hoop dat ie een hakmes heeft
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, gewoon een aansteker erbij. No pain, no gain.
Ik vermoed dat je daar, net als op alle andere vragen vanavond, ook geen antwoord op geeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef Evie het volgende:
Hahahaha misschien heb ik wel heel geen haar
Heb je een strakke poesquote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je daar, net als op alle andere vragen vanavond, ook geen antwoord op geeft.
Haha wie bleef er slapen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Kansloos meldt!
en waarom denk iedereen meteen dat je met iemand hebt geneukt als ze blijft slapen?
Mag ik daar antwoord op geven?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Vriendin die later in de Winkel er bij kwamquote:
Ja wat moet ik nou met zo'n antwoordquote:
Probeer ze maar eens te overtuigen dat er echt niks gebeurd is.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Kansloos meldt!
en waarom denk iedereen meteen dat je met iemand hebt geneukt als ze blijft slapen?
uit alles blijkt dat je dat dolgraag wil vertellen en dat je alleen een excuus zoekt.quote:
Nou mensen op het internet.. ik heb een strakke kale poes.. nu blij?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja wat moet ik nou met zo'n antwoord
Nee wordt van die informatie niet vrolijker eerlijk gezegdquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou mensen op het internet.. ik heb een strakke kale poes.. nu blij?![]()
Of t is een laffe manier om te zeggen dat ik met dr ben geweest en jullie nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uit alles blijkt dat je dat dolgraag wil vertellen en dat je alleen een excuus zoekt.
succes met het zoeken naar een woningquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
kansloos hier. Ik ga wel ff wat anders kansloos doen. zoeken naar woonruimte was ook een kansloze missie vanavond. Kansloze reactie van mij dit ook.
Gelukkig, nu slaap ik een heel stuk beter.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, valt tegen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Evie het volgende:
Jeetje, wat ben jij kansloos zeg, ga eens naar ONZ ofso, lekker kansloos doenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
kansloos hier. Ik ga wel ff wat anders kansloos doen. zoeken naar woonruimte was ook een kansloze missie vanavond. Kansloze reactie van mij dit ook.
precies...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig, nu slaap ik een heel stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |