Ijskoud en zegt zeker wel neequote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spierwit, ijskoud en zegt geen 'nee'.
spreek voor jezelfquote:
goed zoquote:
Niks wat met een stukje ducttape niet is te verhelpen.quote:
Misschien moet je eens een meer volwassen gesprek beginnen met iemandquote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef skippy22 het volgende:
Heb je haar al in bed gepraat dan ? Zal wel niet zo heel moeilijk zijn
Waarom is het jou dan nog niet gelukt?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef skippy22 het volgende:
Heb je haar al in bed gepraat dan ? Zal wel niet zo heel moeilijk zijn
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een stukje ducttape niet is te verhelpen.
omdat ie dan moet communiceren met een vrouwquote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is het jou dan nog niet gelukt?
I know you do honey.quote:
Omdat ze me maar een lelijke akelige nerd vindquote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is het jou dan nog niet gelukt?
Evie is eng genoegquote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ie dan moet communiceren met een vrouw
Dan is er niks mis met haar blijkbaarquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Omdat ze me maar een lelijke akelige nerd vind
Nee helemaal niksquote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan is er niks mis met haar blijkbaar
Juist. Dus hop, omhoog met die billen zodat ik je echt es kan afranselen met een leren riem.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist. Dus hop, omhoog met die billen zodat ik je echt es kan afranselen met een leren riem.
Hoe bedoel je?quote:
Een blinddoek is ook geen overbodige luxe als je iedere keer zo kijkt.quote:
Eerder een rondje epilerenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een blinddoek is ook geen overbodige luxe als je iedere keer zo kijkt.
Hihihiquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een blinddoek is ook geen overbodige luxe als je iedere keer zo kijkt.
it's onquote:
Ik hoop maar dat de hoeveelheid haar in d'r wenkbrauwen niet representatief is voor haar overige lichaamsbeharing.quote:
onderbehaard eigenlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat de hoeveelheid haar in d'r wenkbrauwen niet representatief is voor haar overige lichaamsbeharing.
Bij jou dus nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Muhahaha dik oerwoud daar.. hoop dat ie een hakmes heeft
Nope, gewoon een aansteker erbij. No pain, no gain.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Evie het volgende:
Muhahaha dik oerwoud daar.. hoop dat ie een hakmes heeft
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, gewoon een aansteker erbij. No pain, no gain.
Ik vermoed dat je daar, net als op alle andere vragen vanavond, ook geen antwoord op geeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef Evie het volgende:
Hahahaha misschien heb ik wel heel geen haar
Heb je een strakke poesquote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je daar, net als op alle andere vragen vanavond, ook geen antwoord op geeft.
Haha wie bleef er slapen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Kansloos meldt!
en waarom denk iedereen meteen dat je met iemand hebt geneukt als ze blijft slapen?
Mag ik daar antwoord op geven?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Vriendin die later in de Winkel er bij kwamquote:
Ja wat moet ik nou met zo'n antwoordquote:
Probeer ze maar eens te overtuigen dat er echt niks gebeurd is.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Kansloos meldt!
en waarom denk iedereen meteen dat je met iemand hebt geneukt als ze blijft slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |