uit alles blijkt dat je dat dolgraag wil vertellen en dat je alleen een excuus zoekt.quote:
Nou mensen op het internet.. ik heb een strakke kale poes.. nu blij?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja wat moet ik nou met zo'n antwoord
Nee wordt van die informatie niet vrolijker eerlijk gezegdquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou mensen op het internet.. ik heb een strakke kale poes.. nu blij?![]()
Of t is een laffe manier om te zeggen dat ik met dr ben geweest en jullie nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uit alles blijkt dat je dat dolgraag wil vertellen en dat je alleen een excuus zoekt.
succes met het zoeken naar een woningquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
kansloos hier. Ik ga wel ff wat anders kansloos doen. zoeken naar woonruimte was ook een kansloze missie vanavond. Kansloze reactie van mij dit ook.
Gelukkig, nu slaap ik een heel stuk beter.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, valt tegen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Evie het volgende:
Jeetje, wat ben jij kansloos zeg, ga eens naar ONZ ofso, lekker kansloos doenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
kansloos hier. Ik ga wel ff wat anders kansloos doen. zoeken naar woonruimte was ook een kansloze missie vanavond. Kansloze reactie van mij dit ook.
precies...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig, nu slaap ik een heel stuk beter.
Dat hoef ik niet, zij en ik weten wat er (niet) is gebeurd.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Probeer ze maar eens te overtuigen dat er echt niks gebeurd is.
Ik wil het eerst zelf zienquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dan is het soms nog wel storendquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet, zij en ik weten wat er (niet) is gebeurd.
je bent komende week in d'chem hč? zal ik es ff kansloos bij je komen doen?! met je harses!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij kansloos zeg, ga eens naar ONZ ofso, lekker kansloos doen
We? Hier werk ik niet aan mee hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Evie het volgende:
was de bedoeling.. en nu weet nog niemand of dat zo is
en dat gaan we zo houden
zelden zoiets ontopics gezien hierquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
Was koninklijk meervoudquote:Op zondag 27 februari 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We? Hier werk ik niet aan mee hoor.
ik ben al helemaal ingeburgerd, hoe kansloosquote:
Zou Bea een kaal kutje hebben denk je?quote:
Denk het niet, anders past dat hoedje niet zo goed meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou Bea een kaal kutje hebben denk je?
Rek is er wel uitquote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet toch werkenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent komende week in d'chem hč? zal ik es ff kansloos bij je komen doen?! met je harses!
Jij denkt dat Claus wel een flinkerd in de broek had?quote:
ik zou het niet weten...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ik welquote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt dat Claus wel een flinkerd in de broek had?
Op zich wel voordelig. Als je dan es in je broek plast, word je pas onder je knieën nat door de lengte.quote:
daar weet skippy alles van, van in de broek plassenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op zich wel voordelig. Als je dan es in je broek plast, word je pas onder je knieën nat door de lengte.
Coolquote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef -Engel- het volgende:
Iemand schrijft een boek en waarschijnlijk mag ik de proofreader wordenI hope so ...
Arme katquote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
Grappig![]()
ook iets leuks, mn kat is helemaal in de war, er ontbreken heel veel spullenhij wilde net op z'n plekje onder t bed liggen, maar dat bed is er niet meer
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Arme kat' wil die lekker onder het bed liggen, heb je die gewoon weggehaald.
Foei Peu
Dus morgen ben je om?
Elkaar, maar ja..quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Rifoki het volgende:
Dit is 't Singles-lachen-zichzelf-uit topic?
Hey, hoe is t? Tijdje niet meer gezien hieroquote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Rifoki het volgende:
ik moet altijd al erg hard lachen om mezelf.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Rifoki het volgende:
CLquote:Op maandag 28 februari 2011 01:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet altijd al erg hard lachen om mezelf.
Dat is toch heel normaal op de short-bus?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet altijd al erg hard lachen om mezelf.
als ik om anderen lach slaan ze me in elkaarquote:Op maandag 28 februari 2011 01:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal op de short-bus?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik om anderen lach slaan ze me in elkaar
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal op de short-bus?
Ja echtquote:Op maandag 28 februari 2011 07:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Werken is toch tof?
Het is het doel in ons leven!
Gelukkig heet jij ook geen Yuki.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:38 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Flikker maar mooi een heel eind op
Wil je soms een paar pompers hebben ?quote:Op maandag 28 februari 2011 07:45 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, nu weten we dat jij het bent.
Spannend!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:04 schreef PeuRac het volgende:
Maandagverhuizen
De schoonmaak die mijn grofvuil gewoon al opgehaald heeft
(moet normaal bij een verzamelpunt geplaatst worden)
quote:Op maandag 28 februari 2011 08:06 schreef STING het volgende:
[..]
Spannend!
En daarna verder je Exodus verder plannen?
Ja, goed wel! Ik kan alleen geen afscheid nemen van [Singles] en ben verdoemd tot in het eind der dagen af en toe even langs te komen om te merken dat ik de aansluiting voor zo ver ik die al had volledig kwijt ben. Ik zie nieuwe namen, onberoerde tongen, veranderde UI's en zo voorts. Ik blijf terugkeren naar een utopie die alleen nog maar in mijn herinnering bestaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, hoe is t? Tijdje niet meer gezien hiero
Vandaag lekker vroeg begonnen, ga ik denk ik vaker doen. Heerlijk rustig op het werkquote:Op maandag 28 februari 2011 08:20 schreef Gasol het volgende:
Half 9 beginnen, veel te vroeg voor de eerste dag na de vakantie
Als ik zou werken zou ik het prima vinden maar ik heb nu lekker een verplicht college waar hoogstwaarschijnlijk toch niks nieuws wordt gezegdquote:Op maandag 28 februari 2011 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Vandaag lekker vroeg begonnen, ga ik denk ik vaker doen. Heerlijk rustig op het werk
Ah. Luisteren op de vroege ochtend is ook een stuk zwaarder dan werken op de vroege ochtendquote:Op maandag 28 februari 2011 08:23 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ik zou werken zou ik het prima vinden maar ik heb nu lekker een verplicht college waar hoogstwaarschijnlijk toch niks nieuws wordt gezegd
De rest is gewoon lui.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
Ik zit hier al 3 kwartier alkeen, dat hoort niet
Als nieuwste werknemer iedere morgen het licht aan doen... That's just wrong
Toch juist lekker. Even in alle stilte werkenquote:Op maandag 28 februari 2011 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
Ik zit hier al 3 kwartier alkeen, dat hoort niet
Als nieuwste werknemer iedere morgen het licht aan doen... That's just wrong
Kon ik maar in stilte werken!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:47 schreef STING het volgende:
[..]
Toch juist lekker. Even in alle stilte werken
Zoals altijd. Het valt mee, de helft is er maar, nu een man of 20 dus. Over een uurtje is het hier echt een gekkenhuis met elk bureau bezet.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
Je zit in een overvolle drukke kantoortuin?
Ik ben echt blij niet meer in zo'n omgeving te zitten, nooit enige privacy. Bij de ABN zijn ze er ook en groot fan van, 'lekker flexwerken'quote:Op maandag 28 februari 2011 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals altijd. Het valt mee, de helft is er maar, nu een man of 20 dus. Over een uurtje is het hier echt een gekkenhuis met elk bureau bezet.![]()
Gelukkig zit ik nog een beetje aan de zijkant, anders zou ik echt gek worden. Ja, nog gekker.
Het valt mee, op de plek waar ik de laatste week zit kan gelukkig niemand op mn scherm meekijken, dat vind ik vooral heel irritant, als 20 man op je scherm zit te kijken. Of als je dat gevoel hebt.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben echt blij niet meer in zo'n omgeving te zitten, nooit enige privacy. Bij de ABN zijn ze er ook en groot fan van, 'lekker flexwerken'(alleen het zelf je uren in mogen delen is relaxed)
En toch op tijd er uit, goed bezig! Heb je mooi wat aan je dag. Wat ga je doen, zonnen op het strand?quote:
Je kan wel snel schakelen als dat nodig is, maar het werkt meestal vooral vermoeiend inderdaad. Gelukkig hadden we daar nog wel half hoge afscheidingen, dus je hoorde niet je collega's van de andere kant van de ruimte.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt mee, op de plek waar ik de laatste week zit kan gelukkig niemand op mn scherm meekijken, dat vind ik vooral heel irritant, als 20 man op je scherm zit te kijken. Of als je dat gevoel hebt.Alhoewel het ook wel weer gezellig is hoor, maar het kost een heleboel energie, al dat geluid steeds om je heen. Vrijdags kan je mij dan ook opvegen.
.
Als de wekker normaal om 6 uur afgaat dan is 8 uur wakker worden uitslapen. Ik ga vandaag beetje gamen, neuken, film kijken. Gewoon, lekker relaxed!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef Q. het volgende:
En toch op tijd er uit, goed bezig! Heb je mooi wat aan je dag. Wat ga je doen, zonnen op het strand?
GOOOOOOOOOOEEEEEEEEEDEEEEEEEEE MORGEN!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
Aaaaaahh maandagEn ik heb gewoon écht zin om te werken
![]()
(nee geen sarcasme, ik snap mezelf soms ook niet)
Hmm, wij hebben hier ook een grote kantoortuin, maar wel met flexplekken. Je moet dus op tijd je bureau reserveren, maar eigenlijk reserveert iedereen steeds hetzelfde bureau. Ik zit helemaal achter in een hoek waar bijna nooit iemand kom, dus das wel redelijk privé (kan ik ongeneerd posten op fokquote:Op maandag 28 februari 2011 09:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan wel snel schakelen als dat nodig is, maar het werkt meestal vooral vermoeiend inderdaad. Gelukkig hadden we daar nog wel half hoge afscheidingen, dus je hoorde niet je collega's van de andere kant van de ruimte.
Ik heb ook een tijdje zo gezeten dat vrijwel de hele afdeling op mn scherm mee kon kijkenJullie hebben wel vaste plekken? Wij kregen een of meerdere eilanden aangewezen waar we uit mochten kiezen. Afhankelijk van t project waar je aan werkte.
Nou heb ik geen zin meer om te werken maar wil ik datquote:Op maandag 28 februari 2011 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de wekker normaal om 6 uur afgaat dan is 8 uur wakker worden uitslapen. Ik ga vandaag beetje gamen, neuken, film kijken. Gewoon, lekker relaxed!
Neem vrij en schuif aan! Trainingsbroek verplicht, behalve bij het neuken natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
Nou heb ik geen zin meer om te werken maar wil ik dat
Stommerd!!
Op gegeven moment kreeg ik een dusdanige positie en kon ik t goed met iedereen vinden, die lieten het wel om op 'mijn plek' te gaan zitten. En oohwee als je aan mn stoel zat! Altijd leuk als er nieuwe collega's warenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, wij hebben hier ook een grote kantoortuin, maar wel met flexplekken. Je moet dus op tijd je bureau reserveren, maar eigenlijk reserveert iedereen steeds hetzelfde bureau. Ik zit helemaal achter in een hoek waar bijna nooit iemand kom, dus das wel redelijk privé (kan ik ongeneerd posten op fok) Maar die herrie is soms idd wel heul irritant. Heb daarom ook standaard muziek op mijn hoofd
Ja maar ik wil niet met jou neukenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem vrij en schuif aan! Trainingsbroek verplicht, behalve bij het neuken natuurlijk.
Haaa, ja hier hebben ze ook alles instelbaar... maar dat is zooon gedoe altijd. Superirritant ook als er iemand anders op "mijn" plek heeft gezetenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op gegeven moment kreeg ik een dusdanige positie en kon ik t goed met iedereen vinden, die lieten het wel om op 'mijn plek' te gaan zitten. En oohwee als je aan mn stoel zat! Altijd leuk als er nieuwe collega's waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |