Ah. Luisteren op de vroege ochtend is ook een stuk zwaarder dan werken op de vroege ochtendquote:Op maandag 28 februari 2011 08:23 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ik zou werken zou ik het prima vinden maar ik heb nu lekker een verplicht college waar hoogstwaarschijnlijk toch niks nieuws wordt gezegd
De rest is gewoon lui.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
Ik zit hier al 3 kwartier alkeen, dat hoort niet
Als nieuwste werknemer iedere morgen het licht aan doen... That's just wrong
Toch juist lekker. Even in alle stilte werkenquote:Op maandag 28 februari 2011 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
Ik zit hier al 3 kwartier alkeen, dat hoort niet
Als nieuwste werknemer iedere morgen het licht aan doen... That's just wrong
Kon ik maar in stilte werken!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:47 schreef STING het volgende:
[..]
Toch juist lekker. Even in alle stilte werken
Zoals altijd. Het valt mee, de helft is er maar, nu een man of 20 dus. Over een uurtje is het hier echt een gekkenhuis met elk bureau bezet.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
Je zit in een overvolle drukke kantoortuin?
Ik ben echt blij niet meer in zo'n omgeving te zitten, nooit enige privacy. Bij de ABN zijn ze er ook en groot fan van, 'lekker flexwerken'quote:Op maandag 28 februari 2011 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals altijd. Het valt mee, de helft is er maar, nu een man of 20 dus. Over een uurtje is het hier echt een gekkenhuis met elk bureau bezet.![]()
Gelukkig zit ik nog een beetje aan de zijkant, anders zou ik echt gek worden. Ja, nog gekker.
Het valt mee, op de plek waar ik de laatste week zit kan gelukkig niemand op mn scherm meekijken, dat vind ik vooral heel irritant, als 20 man op je scherm zit te kijken. Of als je dat gevoel hebt.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben echt blij niet meer in zo'n omgeving te zitten, nooit enige privacy. Bij de ABN zijn ze er ook en groot fan van, 'lekker flexwerken'(alleen het zelf je uren in mogen delen is relaxed)
En toch op tijd er uit, goed bezig! Heb je mooi wat aan je dag. Wat ga je doen, zonnen op het strand?quote:
Je kan wel snel schakelen als dat nodig is, maar het werkt meestal vooral vermoeiend inderdaad. Gelukkig hadden we daar nog wel half hoge afscheidingen, dus je hoorde niet je collega's van de andere kant van de ruimte.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt mee, op de plek waar ik de laatste week zit kan gelukkig niemand op mn scherm meekijken, dat vind ik vooral heel irritant, als 20 man op je scherm zit te kijken. Of als je dat gevoel hebt.Alhoewel het ook wel weer gezellig is hoor, maar het kost een heleboel energie, al dat geluid steeds om je heen. Vrijdags kan je mij dan ook opvegen.
.
Als de wekker normaal om 6 uur afgaat dan is 8 uur wakker worden uitslapen. Ik ga vandaag beetje gamen, neuken, film kijken. Gewoon, lekker relaxed!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef Q. het volgende:
En toch op tijd er uit, goed bezig! Heb je mooi wat aan je dag. Wat ga je doen, zonnen op het strand?
GOOOOOOOOOOEEEEEEEEEDEEEEEEEEE MORGEN!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
Aaaaaahh maandagEn ik heb gewoon écht zin om te werken
![]()
(nee geen sarcasme, ik snap mezelf soms ook niet)
Hmm, wij hebben hier ook een grote kantoortuin, maar wel met flexplekken. Je moet dus op tijd je bureau reserveren, maar eigenlijk reserveert iedereen steeds hetzelfde bureau. Ik zit helemaal achter in een hoek waar bijna nooit iemand kom, dus das wel redelijk privé (kan ik ongeneerd posten op fokquote:Op maandag 28 februari 2011 09:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan wel snel schakelen als dat nodig is, maar het werkt meestal vooral vermoeiend inderdaad. Gelukkig hadden we daar nog wel half hoge afscheidingen, dus je hoorde niet je collega's van de andere kant van de ruimte.
Ik heb ook een tijdje zo gezeten dat vrijwel de hele afdeling op mn scherm mee kon kijkenJullie hebben wel vaste plekken? Wij kregen een of meerdere eilanden aangewezen waar we uit mochten kiezen. Afhankelijk van t project waar je aan werkte.
Nou heb ik geen zin meer om te werken maar wil ik datquote:Op maandag 28 februari 2011 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de wekker normaal om 6 uur afgaat dan is 8 uur wakker worden uitslapen. Ik ga vandaag beetje gamen, neuken, film kijken. Gewoon, lekker relaxed!
Neem vrij en schuif aan! Trainingsbroek verplicht, behalve bij het neuken natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
Nou heb ik geen zin meer om te werken maar wil ik dat
Stommerd!!
Op gegeven moment kreeg ik een dusdanige positie en kon ik t goed met iedereen vinden, die lieten het wel om op 'mijn plek' te gaan zitten. En oohwee als je aan mn stoel zat! Altijd leuk als er nieuwe collega's warenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, wij hebben hier ook een grote kantoortuin, maar wel met flexplekken. Je moet dus op tijd je bureau reserveren, maar eigenlijk reserveert iedereen steeds hetzelfde bureau. Ik zit helemaal achter in een hoek waar bijna nooit iemand kom, dus das wel redelijk privé (kan ik ongeneerd posten op fok) Maar die herrie is soms idd wel heul irritant. Heb daarom ook standaard muziek op mijn hoofd
Ja maar ik wil niet met jou neukenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem vrij en schuif aan! Trainingsbroek verplicht, behalve bij het neuken natuurlijk.
Haaa, ja hier hebben ze ook alles instelbaar... maar dat is zooon gedoe altijd. Superirritant ook als er iemand anders op "mijn" plek heeft gezetenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op gegeven moment kreeg ik een dusdanige positie en kon ik t goed met iedereen vinden, die lieten het wel om op 'mijn plek' te gaan zitten. En oohwee als je aan mn stoel zat! Altijd leuk als er nieuwe collega's waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |