nha, das net ff anders, je mist de steun aan de randjes. met een stukmes zou ik het wel kunnen denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, doe dat op een hele muur en voila, je kunt ook stuken
de 8733 zit je in toch? Kwam ik net uit. Misschien helpt het als je ONDERIN gaat zittenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Barretje80 het volgende:
Fles.. In zo' n dubbeldekker ook?
* Barretje80 heeft al op d'r knieen gelegen maar geen contact gevonden..
Nou, op mij smolt het meteenquote:
En op de straat?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, op mij smolt het meteen
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de 8733 zit je in toch? Kwam ik net uit. Misschien helpt het als je ONDERIN gaat zitten
Vind je dat zo heel gek?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en wat voor gereedschapquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
daar heb je het gereedschap dan weer wel voor?
jij bent dan ook heetquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thanksquote:
In de blote kont?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooh ik ben echt lelijk. Het douchefoto's van mezelf gemaakt in het hotel
quote:
Hey Friemquote:
In de...in de blote kont?quote:
Hoiquote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik dacht ik vraag maarquote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de...in de blote kont?
Neeeeeeeeeeeeeee, hoezo?
Jij bent niet lelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Zullen we samen lelijk zijn?
Nee ik douche altijd met een skipak aanquote:
Jij bent heul niet lelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Joa aan jou heb ik tenminste watquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
daar moet je dan wel je best voor doen....quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Pics, or it didn't happenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik douche altijd met een skipak aan
Geen idee, jij was naar haar op zoekquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik kwam nog wel meer bekenden tegen, maar wat zij deden weet ik niet meer, bovenstaande is alles wat me is bijgebleven.
nou, lelijk.....quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik douche altijd met een skipak aan
Ja nee, niet dus he, nu moet ik dat zienquote:
quote:
Nee zeg, jou in skipak onder de douchequote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een turquoise kastje in de woonkamer staan![]()
Ik geef het twee dagen
Wat leuk!quote:
En dan is het roze?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een turquoise kastje in de woonkamer staan![]()
Ik geef het twee dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |