Ik economiequote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
en ik mag morgen beginnen met wiskunde
Heb ik ook al gedaanquote:
wil je een jingle inspreken voor mij misschien?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef sharr het volgende:
Ik wil ook gaan draaien, lijkt me toch best wel leukKan alleen niet praten denk ik, geluidskaart kwestie. Maar toch.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
en ik mag morgen beginnen met wiskunde
Ik moet de administratie in orde maken en daarna ingesproken bandjes uittypen op mijn laptop... Saai............quote:
Si !quote:
Als je wiltquote:
Wat wil je dat ik zeg, spreek em in voor jequote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja als iemand een jingle voor mij wil inspreken mag dat ook
waarom stond ie op mute bij mij?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Si !
Reden genoeg voor mij om m'n mute weer uit te drukken
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Si !
Reden genoeg voor mij om m'n mute weer uit te drukken
Als jullie nog een bepaalde hardstyle track willen horen moeten jullie het nu zeggen. Dan kan ik hem nog ff claimen als ik hem niet heb.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
here we gooooooohhhhhooooooooooo rocking all over the world
ohja dat ook nogquote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg, spreek em in voor je![]()
Ik laat m'n stem liever niet meer horen op ONZ radio omdat shag verhalenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wil je een jingle inspreken voor mij misschien?
Toepasselijk wel bij het gedoe met elmofan en weetikhet:quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog een bepaalde hardstyle track willen horen moeten jullie het nu zeggen. Dan kan ik hem nog ff claimen als ik hem niet heb.
Doe maar wat je wilt, maakt mij niet uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog een bepaalde hardstyle track willen horen moeten jullie het nu zeggen. Dan kan ik hem nog ff claimen als ik hem niet heb.
ahjoh stel je niet aanquote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik laat m'n stem liever niet meer horen op ONZ radio omdat shag verhalen
maar je hebt toch helemaal geen shagstem?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik laat m'n stem liever niet meer horen op ONZ radio omdat shag verhalen
Ik denk dat ik wel iets heel fouts weet gezien je dj naamquote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dat ook nogoke ga ik even op brainstormen
ik ben helemaal niet zo goed met jingles
Sommige commentaren..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar je hebt toch helemaal geen shagstem?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel iets heel fouts weet gezien je dj naam![]()
Waarom loop jij voor op mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |