Welk poppetje bedoel je, lanterfanteraar?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik kan dat poppetje niet zo serieus nemen
van dat stripjequote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Welk poppetje bedoel je, lanterfanteraar?
Geen vakantie, ik had het best wel druk met schooldingen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mwah ging wel, officieel wel vakantie ja.
Bij jou dan?
Oh dat is keizer Kuzco. Maar het is niet de keizer waar je nu mee spreekt, het is de man áchter de keizer.quote:
Ja, tof man. Hoe ga je het laten knippen? Ik moet binnenkort ook maar weer eens.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Geen vakantie, ik had het best wel druk met schooldingen.
Ik ga morgen naar de kapper, leuk he.
Ik ben nog op zoek naar kapsels. Plaatjes kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, tof man. Hoe ga je het laten knippen? Ik moet binnenkort ook maar weer eens.
Je kan hem ook indrukken zonder te posten.quote:
Ik snap het ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik krijg ook nooit reacties in mijn fotoboek.
Zo'n lelijke boyyy ben ik toch niet ofwel ?
Jij neukt zelfs nog met P....quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ohja, handig wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar kapsels. Plaatjes kijken
Marcelquote:
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
krijg jij ook weinig aandacht?
nee zeker niet, je hebt wel heel mooie ogenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:12 schreef Maikuuul het volgende:
En wat doen we eraan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
okee staat erquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef JApieman het volgende:
Ik verwacht nog een reactie van Beach.
okeequote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik had net mijn 12.000e post
[..]
Knuffelen?
Breezah over ?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee zeker niet, je hebt wel heel mooie ogen
je haar zit wel een beetje raar
maar je komt wel br33zah over, wel een beetje eng en intimiderend, zeg maar
Ik neem wel wat posts van je overquote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen leven meer manHalp.
Ze heeft wel een goed punt hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Breezah over ?hoe kan ik als jongen nou als een breezer overkomen, tevens heb ik een staart laten groeien dus mijn haar zit totaal anders !
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of wij gaan gewoon de hele tijd leuke dingen doen en dan post ik niet meer hier.
Ja nou leuke dagjes uit naar de dierentuin enzo!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk![]()
En wat had je dan zoal in gedachten
Oneluv jongeh.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Deze vrouw spreekt uit wat ik denk.
Dat moet wel kunnen vind ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nou leuke dagjes uit naar de dierentuin enzo!
Mag ik je aanraken? xDXDquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
ik heb geeneens een foto erin en 3.394 reacties
aanbid me hier
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
ik heb geeneens een foto erin en 3.394 reacties
aanbid me hier
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is dat een verrijking op je leven?
En toch heb je twee keer zoveel reacties als ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook geen foto in mn fobo hihihi.
Nee, ik heb pantoffels aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké. Naast je schoenen lopen nu zeker?
Andere dingenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toch.Maar we kunnen ook andere dingen doen natuurlijk!!
Ja,quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef Beach het volgende:
[..]
En toch heb je twee keer zoveel reacties als ik.
Ik ben spannend.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Andere dingendat klinkt wel heel spannend
Dat moet dan wel ja. Zoveel reacties en dan spannend zijnquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat moet dan wel ja. Zoveel reacties en dan spannend zijn
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Nitrouz het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden jongens.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Nitrouz het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden jongens.
En waar moet ik dan reageren?!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Best wel sneu eigenlijk, ik ga hem weer op slot doen.
Ja, dus wat ga je doen?quote:
Konijn isz hierrrrrquote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
WAAR IS JE KONIJN, NU MOET IK HIER AAN WENNEN ALLESSS
Bellenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dus wat ga je doen?![]()
[..]
Konijn isz hierrrrr
okeequote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie je, geen UI er meer in!!! Alleen konijn, zoals je wilde!
[..]
![]()
![]()
NOES
Zit wel hoog bij je he.quote:
Ja want stiekem rook ik zware van nelle en daarom heb ik zo'n zware rokers stem en alles en zo ja weetjwelquote:
omg wtf is er met jou.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zit wel hoog bij je he.![]()
![]()
[..]
Ja want stiekem rook ik zware van nelle en daarom heb ik zo'n zware rokers stem en alles en zo ja weetjwel![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zit wel hoog bij je he.![]()
![]()
[..]
Ja want stiekem rook ik zware van nelle en daarom heb ik zo'n zware rokers stem en alles en zo ja weetjwel![]()
![]()
![]()
Ohja. Nja, je moet natuurlijk zelf weten wat voor UI je doet, ik wen wel hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie je, geen UI er meer in!!! Alleen konijn, zoals je wilde!
doei kusje hvj nwly xxxquote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
omg wtf is er met jou.
i'm out
grapjen grapje!!quote:
jeetjequote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja. Nja, je moet natuurlijk zelf weten wat voor UI je doet, ik wen wel hoor.
Ik was al bangquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doei kusje hvj nwly xxx
[..]
grapjen grapje!!
[..]
jeetje![]()
![]()
Ja want roken is slecht voor je en ik wil niet dat het slecht gaatquote:
Wanneer gaan we trouwen?!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja want roken is slecht voor je en ik wil niet dat het slecht gaat
Haiiiii trolololo! Hoe gaat het met je kitten?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef trolololo het volgende:
Percentage vrouwen in dit topic neemt exponentieel toe
Nou eerst maar een paar jaar verkering hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer gaan we trouwen?!![]()
[..]
Haiiiii trolololo! Hoe gaat het met je kitten?
Specificeer jullie.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Nitrouz het volgende:
Moeten jullie nou van ieder topic een slowchat topic maken?
Ja appel en keizer begonnen hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Nitrouz het volgende:
Moeten jullie nou van ieder topic een slowchat topic maken?
oke lief spannend alles dit datquote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou eerst maar een paar jaar verkering hoor
Die is al oudquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haiiiii trolololo! Hoe gaat het met je kitten?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja appel en keizer begonnen hoor.![]()
![]()
[..]
oke lief spannend alles dit dat
Wat doe ik fout.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja appel en keizer begonnen hoor.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |