Voor Nederland niet, maar kan me voorstellen dat Radiohead zelf geen zin heeft om voor "maar" 15.000 man te spelen of dat ze gewoon te duur zijn voor LL.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoezo is Radiohead te groot? Wanneer hebben ze in Nederland voor het laatst een stadion vol getrokken?
Laten we hopen dat ze weer zat geld hebben omdat ze voor dit album wel iets hebben gevraagdquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Voor Nederland niet, maar kan me voorstellen dat Radiohead zelf geen zin heeft om voor "maar" 15.000 man te spelen of dat ze gewoon te duur zijn voor LL.
Als je in de Alpha op een prominent tijdslot speelt sta je zo voor 20.000 a 25.000 mensenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Voor Nederland niet, maar kan me voorstellen dat Radiohead zelf geen zin heeft om voor "maar" 15.000 man te spelen of dat ze gewoon te duur zijn voor LL.
Ah, dacht dat de tent maar plek had voor 15.000 man, klopt dus blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als je in de Alpha op een prominent tijdslot speelt sta je zo voor 20.000 a 25.000 mensen
In de tent ja, maar je speelt daar voor wel iets meer mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah, dacht dat de tent maar plek had voor 15.000 man, klopt dus blijkbaar niet.
Ja ok, maar de vraag is natuurlijk of je dat vanaf het podium ziet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In de tent ja, maar je speelt daar voor wel iets meer mensen.
Wat vingen de White Stripes destijds? Een half miljoen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja ok, maar de vraag is natuurlijk of je dat vanaf het podium ziet.
Bljift het punt dat ik denk dat organisatie doelt op de prijs die ze vragen.
Kan me goed voorstellen dat die hoger is dan wat Lowlands aan budget heeft voor een afsluiter.
Geen idee, ik ben totaal niet op de hoogte van de prijzen van dat soort acts. Maar als organisatie zegt dat het lastig is ze naar Lowlands te halen wegens hun status (vrij vertaald)quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat vingen de White Stripes destijds? Een half miljoen?
Gok wel wat meer, de prijzen voor afsluiters liggen toch gemiddeld op 1.5 miljoen oid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat vingen de White Stripes destijds? Een half miljoen?
Qua status hebben ze gewoon de keuze uit alle festivals. En dan is Lowlands gewoon geen supergroot festival.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben totaal niet op de hoogte van de prijzen van dat soort acts. Maar als organisatie zegt dat het lastig is ze naar Lowlands te halen wegens hun status (vrij vertaald)
Dan zal het niet liggen aan het wel of niet eisen van een bak blauwe M&M's backstage.
ligt nogal aan de status van een afsluiter. Er hebben ook weleens bands afgesloten die niet de status hadden van stadionact. Die zullen minder vangen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gok wel wat meer, de prijzen voor afsluiters liggen toch gemiddeld op 1.5 miljoen oid?
Sowieso doet Lowlands niet echt aan stadionacts toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt nogal aan de status van een afsluiter. Er hebben ook weleens bands afgesloten die niet de status hadden van stadionact. Die zullen minder vangen.
Zijn meer ahoy acts imo. Ok, ze hebben wel eens stadions volgespeeld, maar bij stadionact denk ik eerder aan: Rammstein, U2, RHCP, Metallica, etc.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef rubbereend het volgende:
Snow PAtrol begint er anders aardig in de buurt te komen
Verder Kaiser Chiefs, Faithless, Anouk, Muse om maar eens wat te noemen
QFT!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn meer ahoy acts imo. Ok, ze hebben wel eens stadions volgespeeld, maar bij stadionact denk ik eerder aan: Rammstein, U2, RHCP, Metallica, etc.
Muv Muse wel ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn meer ahoy acts imo. Ok, ze hebben wel eens stadions volgespeeld, maar bij stadionact denk ik eerder aan: Rammstein, U2, RHCP, Metallica, etc.
In een interview voor de vrienden @www.lowlove.nl liet Eric van Eerdenburg weten dat Muse "te groot is voor Lowlands". En das op zich ook wel waar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef rubbereend het volgende:
Snow PAtrol begint er anders aardig in de buurt te komen
Verder Kaiser Chiefs, Faithless, Anouk, Muse om maar eens wat te noemen
Maar die kunnen ze dan weer niet halen. Die echte stadionacts zijn ook veel te duur en wil je vaak niet op lowlands zien. Of hebben we allemaal zin in Bon Jovi?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik heb er 4 jaar geleden nog heerlijk van kunnen genieten op LL. En voor mijn gevoel waren ze toentertijd niet eens zoveel kleiner dan nu.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
In een interview voor de vrienden @www.lowlove.nl liet Eric van Eerdenburg weten dat Muse "te groot is voor Lowlands". En das op zich ook wel waar.
Hm tja. Feit is iig dat ze niet komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb er 4 jaar geleden nog heerlijk van kunnen genieten op LL. En voor mijn gevoel waren ze toentertijd niet eens zoveel kleiner dan nu.
Ehm, misschien had ik een biertje teveel op, maar Muse stond toch niet op Werchter afgelopen jaar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie Muse trouwens eeeecht niet op Lowlands staan. Als je zag hoe vol het stond op Rock Werchter afgelopen jaar, hallelujah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |