geen wwwquote:Op zondag 27 februari 2011 18:00 schreef sharr het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo'n site maken als ww.com
Die wil ik ook, delen?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
OH KUTTTE KUTTE KUTTT Ik heb niet die bazen versie van Rick Astley gedraaid die ik had gekregen van Webhak
Je snapt toch wel dat je ook op sites kan komen zonder www. ervoor te typen? nou dat is bij ww.com ook zo, het is eigenlijk gewoon www.ww.com maar je kan er ook op door ww.com in te typen. Net zoals je op fok kan door fok.nl in te typen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen www
kan ik dan ook een site maken zoals wwx.f.com
Lady gaga.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit nouweer voor muziek
Hoe heet ie?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
OH KUTTTE KUTTE KUTTT Ik heb niet die bazen versie van Rick Astley gedraaid die ik had gekregen van Webhak
ahan!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je ook op sites kan komen zonder www. ervoor te typen? nou dat is bij ww.com ook zo, het is eigenlijk gewoon www.ww.com maar je kan er ook op door ww.com in te typen. Net zoals je op fok kan door fok.nl in te typen.
ik ook niet, blijkt het nieuwe hit te zijn althans DVquote:Op zondag 27 februari 2011 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ken dit liedjen niet
Nieuwe single van Lady Gagaquote:Op zondag 27 februari 2011 18:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ook niet, blijkt het nieuwe hit te zijn althans DV
nou het klinkt flink kut iigquote:Op zondag 27 februari 2011 18:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ook niet, blijkt het nieuwe hit te zijn althans DV
QFT.quote:
Ja haar vorige vond ik beterquote:Op zondag 27 februari 2011 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou het klinkt flink kut iig
Dat wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar Dromenvanger is leuk dus dat is even.
DIZZEEquote:
Net begonnenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:08 schreef Driepink het volgende:
tot hoelaat draait ze? of is ze net begonnen?
19.00quote:Op zondag 27 februari 2011 18:08 schreef Driepink het volgende:
Tot 19quote:Op zondag 27 februari 2011 18:08 schreef Driepink het volgende:
www.onzinradio.nl/roosterquote:Op zondag 27 februari 2011 18:08 schreef Driepink het volgende:
ik vind het leukquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is aardig te horen, maar beter dan die van mij
Nee is leukquote:
nope. jij nog een idee?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vind het leuk
heb je nog je leuke idee voor een show gevonden?
zorg iig dat je iets interactiefs met luisteraars doet, dat maakt het extra leuk voor iedereen.quote:
Dromenvangertjequote:Op zondag 27 februari 2011 18:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zeua, Mijn kater is langzaam weggetrokken...
Wie draait er?
ik draai vanalles. dus komt snel verandering inquote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bleh nog meer van dit soort muziek
whaha waarom luister je nog?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet zeggen, demotiveert de dj.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet zeggen, demotiveert de dj.
geen last van.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet zeggen, demotiveert de dj.
Ja. Ik post te veel. Ik luister te veel. Ik doe te weinig.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu al 280 berichten in deze reeks jij
pff
daarom wilt iedereen je anaal nemen, dat wist je zo onderhand toch al?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja. Ik post te veel. Ik luister te veel. Ik doe te weinig.
So what.
Gewoon achter aansluiten hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
daarom wilt iedereen je anaal nemen, dat wist je zo onderhand toch al?
het betekend dat het je bezig houdtquote:Op zondag 27 februari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja. Ik post te veel. Ik luister te veel. Ik doe te weinig.
So what.
Of ze heeft je niet geaccepteerd op msnquote:Op zondag 27 februari 2011 18:16 schreef Driepink het volgende:
de chinees is nog steeds niet online gekomen
het moest ff gezegd worden
Baas, ik heb nog steeds koppijn. Heb het al geprobeerd weg te rukken maar dat wilt maar niet helpen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zeua, Mijn kater is langzaam weggetrokken...
Wie draait er?
Net 40quote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef -Datdus- het volgende:
fokking 37 luisteraars omdat er een meisje draait?Kanker he.
Bij Snuf. waren het 38.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hoop het nietquote:
De oplossing:quote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef -Datdus- het volgende:
Of omdat het zondag is....quote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef -Datdus- het volgende:
fokking 37 luisteraars omdat er een meisje draait?Kanker hé.
Goed tijdstip om te luisterenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef -Datdus- het volgende:
Snuf had er ook zoveelquote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga er vanavond weer een de lucht in helpenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De oplossing:
Meer vrouwelijke DJ's ?
Niet per se omdat een meisje draait? Zondag is sowieso drukke dag net was het 38 maar het is elke week drukker op zondag. Iedereen zit lekker uit te brakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef -Datdus- het volgende:
Gaat Dj Lola voor d'r debuut vanavondquote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond weer een de lucht in helpen
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en het regent..
en het is zondag..
Het sneeuwde hierquote:Op zondag 27 februari 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en het regent..
en het is zondag..
Voor mij over 6 uur niet meerquote:Op zondag 27 februari 2011 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah GVD!!!
het is krokusvakantie
Dezen..quote:
We gaan vanavond installeren. Ik weet niet of ze al kan/wil draaien.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gaat Dj Lola voor d'r debuut vanavond?!
Zwaar leven hebben wequote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik kan morgen gewoon weer werken, zoals ik de afgelopen week heb gedaan
Hoe wil je dat doenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja inderdaad, zullen we de sleur doorbreken?
Rebelquote:Op zondag 27 februari 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja inderdaad, zullen we de sleur doorbreken?
hehehe, kom op msnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is deze nog iets beterquote:Op zondag 27 februari 2011 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is dus de nummer 1 (!) in de top 2000
ipv het meest epic nummer ooit bohemian rhapsody
overgewaardeerd kut nummerquote:Op zondag 27 februari 2011 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is dus de nummer 1 (!) in de top 2000
ipv het meest epic nummer ooit bohemian rhapsody
Dit is geen kut nummer.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
DOE HET NIET SABINEN ZET HEM UIT NIET HOTEL CALIFORNIA
je bedoelt dit nummer wat we nu horen toquote:Op zondag 27 februari 2011 18:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
overgewaardeerd kut nummer ch
komop man, begrijpend lezen leer je in groep 4quote:Op zondag 27 februari 2011 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bedoelt dit nummer wat we nu horen to
veel nummers die jij draait ookquote:Op zondag 27 februari 2011 18:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar je hoort het zo vaak dat het niet meer lauw is
Het doet mij altijd aan Guitar Hero denken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar je hoort het zo vaak dat het niet meer lauw is
niet zo vroeg alquote:Op zondag 27 februari 2011 18:24 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
komop man, begrijpend lezen leer je in groep 4
zometeen gelijk wat dragonforce erbij danquote:Op zondag 27 februari 2011 18:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het doet mij altijd aan Guitar Hero denken.
is te merken bij jouw jaquote:
Haha, dat zijn wel josti's. Maar TTFATF is wel een typisch Guitar Hero nummer.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zometeen gelijk wat dragonforce erbij dan
guilty pleasurequote:Op zondag 27 februari 2011 18:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha, dat zijn wel josti's. Maar TTFATF is wel een typisch Guitar Hero nummer.
ftfyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maan, roos, visquote:Op zondag 27 februari 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
' te merken bij jouw'
maarja hij heeft extra lessen begrijpend lezen vanaf zijn 6e gehad
VISSSSSquote:Op zondag 27 februari 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maan, roos, vis
waar verwijst vis naar in deze tekst?
kwestie van elkaar begrijpen, als je het zinsverband niet kan begrijpen, heb ej niks aan taal...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
' te merken bij jouw'
maarja hij heeft extra lessen begrijpend lezen vanaf zijn 6e gehad
Ik houd nooit zo van geschreeuw.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind deze versie wel leuker (dat is dus relatief) dan dat zeikerige origineel hoor.
Ik ook niet echt. Maar wel liever dan dat mannelijke gefluister/hijg/jank.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik houd nooit zo van geschreeuw.
When I do it with my penisquote:Op zondag 27 februari 2011 18:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Maar wel liever dan dat mannelijke gefluister/hijg/jank.
mijn punt is dat je dat nog niet leert in groep 6quote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
kwestie van elkaar begrijpen, als je het zinsverband niet kan begrijpen, heb ej niks aan taal...
Als je een "w" meer of minder in een woord ziet, zie je nog steeds het zinsverband...
misschien had je ook voor de extra lessen moeten kiezen jongen..
Staat in je stream info?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit trouwens, brokencyde??
Niet van geschreeuw houden maar wel naar Rise Against gaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik houd nooit zo van geschreeuw.
Hoe kom jij erbij dat ik naar Rise Against gaquote:Op zondag 27 februari 2011 18:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet van geschreeuw houden maar wel naar Rise Against gaan.
Jouw punt was irrelevant, mijn leeftijd is irrelevant...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn punt is dat je dat nog niet leert in groep 6
maar jouw punt is dat ik geen zinsverband snap.
oke nou laten we elkaar de hand schudden want we hebben het allebij ergens anders over en we zitten in ONZ en jij bent 18
Ik praat totaal niet zachtquote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef Driepink het volgende:
echt, dv, wil je net als het vorige liedje voortaan gaan schreeuwen?
ik ben al een beetje doof door de feesies enzo, en je praat zachten dit nummer is ook zacht..
WAT IS DIT NET WAS JE VIEZEFREDDY IPV JAPIEMAN. DOE NIET!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ik naar Rise Against ga__
jawel, kmoet mijn speaker voluit draaien wil ik je normaal kunnen horen, en weer snel terug omdat liedje.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik praat totaal niet zachtik heb een nieuwe mic.
Ik denk dat je Aphex Twin bedoelt met Treequote:Op zondag 27 februari 2011 18:32 schreef Ragboer het volgende:
Mij te hard..., ik ga bosgeluiden luisteren. Hoe heette dat ook alweer koelkast?
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
WAT IS DIT NET WAS JE VIEZEFREDDY IPV JAPIEMAN. DOE NIET!
whehequote:Op zondag 27 februari 2011 18:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
WAT IS DIT NET WAS JE VIEZEFREDDY IPV JAPIEMAN. DOE NIET!
Ik hoor het allebei goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jawel, kmoet mijn speaker voluit draaien wil ik je normaal kunnen horen, en weer snel terug omdat liedje.
het is te professioneelquote:
Ik ben te professioneelquote:Op zondag 27 februari 2011 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is te professioneel
die snap ik niet, grootste amateurs ooit op ONZ radio
en hij hoort er gewoon niet bij ofzo hehe
ik ken al die namen niet eensquote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
laat me denken aan mini daddy
de rest van de fokkers hebben alle geluidsinstellingen fout staan, gebruiken standaard sound effects en draaien nummers vrijwel nooit aan elkaar en beslissen niet welk nummer de volgende is. Overigens hebben ze weinig mp3's en gaan ze regelmatig uit de lucht.quote:
Ja echt hequote:Op zondag 27 februari 2011 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is te professioneel
die snap ik niet, grootste amateurs ooit op ONZ radio
en hij hoort er gewoon niet bij ofzo hehe
EL MINI MA BURRITO EL MINI MA BURRITOquote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
laat me denken aan mini daddy
En dat is pas leuke radio aldus ElmoFan.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de rest van de fokkers hebben alle geluidsinstellingen fout staan, gebruiken standaard sound effects en draaien nummers vrijwel nooit aan elkaar en beslissen niet welk nummer de volgende is. Overigens hebben ze weinig mp3's en gaan ze regelmatig uit de lucht.
Ik krijg mijn microfoon niet werkend in VDJ(terwijl hij wel gewoon werkt voor de rest), en mijn pc is traag maar aan de rest voldoe ik wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de rest van de fokkers hebben alle geluidsinstellingen fout staan, gebruiken standaard sound effects en draaien nummers vrijwel nooit aan elkaar en beslissen niet welk nummer de volgende is. Overigens hebben ze weinig mp3's en gaan ze regelmatig uit de lucht.
had een keer een interview van hem gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 18:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
EL MINI MA BURRITO EL MINI MA BURRITO
SAM gebruikenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik krijg mijn microfoon niet werkend in VDJ(terwijl hij wel gewoon werkt voor de rest), en mijn pc is traag maar aan de rest voldoe ik wel.
Volledige naam? en ik had problemen met ASIO4ALL dingesquote:
Moet je horen wie dat nou zegtquote:Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
Arme Nick, hij wordt altijd maar opgeschoven
SAM Broadcaster 4.5.6 met de dsp settings van koelkastquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volledige naam? en ik had problemen met ASIO4ALL dinges
Dat is goede muziek.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef sharr het volgende:
Wat is dit, ik tune in en ik hoor iets van hardcore
Dat heb ik ook de hele tijd.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef sharr het volgende:
Wat is dit, ik luister vijf seconde en hij stopt al.
Beter dan een rare spanjaard.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef sharr het volgende:
Wat is dit, ik tune in en ik hoor iets van hardcore
hebben meer last van hierquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef sharr het volgende:
Wat is dit, ik luister vijf seconde en hij stopt al.
Contact mij maar eens, want er moet nogal veel gebeuren bij de installatie. Daarna is hetquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volledige naam? en ik had problemen met ASIO4ALL dinges
die zegt met zijn neus 'uhu'quote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef Snuf. het volgende:
Je hoort koelkast ook zo er tussendoor gniffelen
okquote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef Ragboer het volgende:
Is dit Dromenvangertje? Serieus, Dromenvangertje is gabberinnetje![]()
Zullen we een keer gaan gabberen Dromenvangertje? Gaan we naar Huize Maas in Grunn.
Hallonquote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef Roburtt het volgende:
hallon
lang niet geweest, gaat het nog goed met de radio?
kijk foboquote:Op zondag 27 februari 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe zou je je muzieksmaak beschrijven dromenvangertje
aah okee gelukkig maar.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hallonja het gaat nog steeds goed
heb je die bril omdat je een bril hebt of om hem op te hebbenquote:
niet met fobo's om kunnen gaanquote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kut gelijk weer gerickrolled
Ik moet een bril. voor lezen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je die bril omdat je een bril hebt of om hem op te hebben
Ah, daar lees ik altijd overheenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iets met 1miljoenste bezoeker dit is geen grap.
Okequote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet een bril. voor lezen.
Nederlandstaligquote:Ik luister alles, maar dan ook alles. -
Een bril zonder glazenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke
want ik HAAT mensen die een woody allen bril zonder glazen hebben en dan fotos maken. met duckface enzo
[..]
Nederlandstalig
Piratenhits
Noise?
jep.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke
want ik HAAT mensen die een woody allen bril zonder glazen hebben en dan fotos maken. met duckface enzo
[..]
Nederlandstalig
Piratenhits
Noise?
ik draai soms noise tijdens mijn showsquote:
Ik draaide gisteren Orgasm Generator remixquote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik draai soms noise tijdens mijn shows
dan wordt ineens mijn luisteraantal gehalveerd
haha die had ik eerstquote:
Dan kan je je doppen niet meer verbergenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
haha die had ik eerst![]()
die was echt episch, zo'\n zonnebril die ik had van qlimax en al die feesies, en toen sprong het glas eruit, had ik alleen nog een heel dun metalen brilletje
geruild voor ketting + kartonnen bierding pet
merzbow heeft een noisealbum van 50 uurquote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draaide gisteren Orgasm Generator remix
Mocht hem niet 13,5 minuut lang laten staan, zo lang duurt ie
ik was nuchter, dus maakte niet uitquote:Op zondag 27 februari 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan kan je je doppen niet meer verbergen
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar had hij het over. Brillen zonder glazen. Dat is echt zo onpraktisch
Dat was ook gewoon herriequote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draaide gisteren Orgasm Generator remix
Mocht hem niet 13,5 minuut lang laten staan, zo lang duurt ie
Ja hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is het nog een beetje gezellig hier?
Tot deze postquote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is het nog een beetje gezellig hier?
welquote:
Hier? Of bij de andere?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben je er vanavond ook bij?
Pretty gayquote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga eten gegroet veel succes nog dreamcatcher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |