* Stereotomy trachitolletje in CF's mond schietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
Way to go MeMo!
Ik heb een zere keel. Jay. Ik hoop dat er niet teveel studenten komen opdagen morgen
Mag ik dan rond 18:30 van je magnetron gebruik maken?quote:
Ja heurquote:Op zondag 27 februari 2011 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[me=Stereotomy] trachitolletje in CF's mond schiet
[/me]
[..]
Mag ik dan rond 18:30 van je magnetron gebruik maken?
Is eenpersoonsmaaltijd voor moiquote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja heuren is dat dan ook voor mij of zal ik mn eigen eten regelen?
Hmmm vind het wonderbaarlijk lekker geworden jaquote:
magnetronzooi van de ah?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is eenpersoonsmaaltijd voor moi![]()
Vast wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmmm vind het wonderbaarlijk lekker geworden jakijken of het een dag later nog zo lekker is!
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
magnetronzooi van de ah?maar dan flikker ik wel mn rostirondjes in de oven
met appelmoes en vissticks
You can do better than that!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Den_Haag het volgende:
Klinkt goed Sarabi. Die van mij zal ik nooit aan de xbox krijgen
Oeh.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
en wat schaft jouw pot dan straks? we kunnen ook meeten bij mcd(stiekem wel trek in
)
daar gaan de gezonde voornemens.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
en wat schaft jouw pot dan straks? we kunnen ook meeten bij mcd of kfc ofzo(stiekem wel trek in
)
Hadden we die dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar gaan de gezonde voornemens.
welke gezonde voornemensquote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die sneuvelen toch al op 2 januari bij de gemiddelde Nederlander?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zeg Deal of the Decade bij de KFC![]()
![]()
ik wil meequote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zeg Deal of the Decade bij de KFC![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, zie je over 5 mins dan
Niet jij FF
We nemen wel een foto voor je
bedankt maar ik walg van mezelf vandaag. moet zoveel van mezelf nog doen en ik doe niks..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil je complimenteren met je sollicitatiebrieven FF, goed bezig! Ook dat je golfer om tips hebt gevraagd enzo
eetsequote:Op zondag 27 februari 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer ik ga lopen, zie je voor de kfc?
ik ga nuquote:Op zondag 27 februari 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer ik ga lopen, zie je voor de kfc?
1 januari bij het tweede glas champagnequote:Op zondag 27 februari 2011 18:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die sneuvelen toch al op 2 januari bij de gemiddelde Nederlander?
Diep ademhalen. je hebt de hele week nog om in te halenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bedankt maar ik walg van mezelf vandaag. moet zoveel van mezelf nog doen en ik doe niks..
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:29 schreef golfer het volgende:
Salade als ondergrond voor een flink bord Vitello Tonato gemaakt. Lekker zelf de saus gemaakt.
Smaakte prima.
Ik zie het al, dat wordt Tirza lenen bij de bieb volgende weekquote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef Bluezz het volgende:
http://www.tirza.nl/Ik ben verslaafd, zó blij dat ik een week vrij heb. HIJ.MOET.UIT.
Ik kan het me helemaal voorstellen!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef Bluezz het volgende:
http://www.tirza.nl/Ik ben verslaafd, zó blij dat ik een week vrij heb. HIJ.MOET.UIT.
Ze zitten natuurlijk allemaal aan tafel.quote:
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze zitten natuurlijk allemaal aan tafel.
Het was heerlijk in Frankrijk; prachtig Chateau en een hele mooie kamer. Echt een kasteeltje![]()
We hebben lekker op bed liggen lezen, we zijn in Bar-Le-Duc, Verdun en Saint Mihiel geweest waar we uit eten zijn geweest. Paard gereden in de bossen; een privé les wat erg leuk was. Ondanks het grijze weer toch een leuk weekendje.
En natuurlijk héérlijk gescheurd over de Franse D wegen.
Dat schreeuwt om een recept, dan!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat is tomatenjam lekker zeg!Heb nog een potje staan gelukkig, maar als die op is maak ik gewoon weer een flinke portie! Erg lekker met ham of kaas of gewoon zo los op brood
Vast wel als je Viva Piñata voor haar kooptquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Den_Haag het volgende:
Klinkt goed Sarabi. Die van mij zal ik nooit aan de xbox krijgen
Was je nog aan het kletsen? 2 glazen bubbels. 1 glas wijn en een halve joint. Excuse mequote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Was je m'n gebabbel zo zat dat je maar gewoon bent weggegaan, Lein
Nee. Maar hij deed t heul niet slechtquote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
Kaas op een paardZijn er foto's van?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Was je nog aan het kletsen? 2 glazen bubbels. 1 glas wijn en een halve joint. Excuse meIk ben niet zo scherp
Neuh, geen trek in, ik zit vol van de pad thai. Had niet helemaal de goede rijstnoedels gebruikt denk ik, het was vrij... vullend. Wel een lekkere manier ontdekt o tofu klaar te maken: eerst een dag onder druk, dan in dunne plakjes en die op hoog vuur lichtbruin bakken. Geeft best een lekkere structuurquote:
Neen helaas niet, je had er bij moeten zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
Kaas op een paardponyZijn er foto's van?
ja maar we wildene en mcflurryquote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
heey Lein en Kaas! dat klinkt heerlijk!
Steer & MeMo; KFC heeft ook toetjes he(B&J ijs)
Lekker hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
Ze zitten natuurlijk allemaal aan tafel.
Het was heerlijk in Frankrijk; prachtig Chateau en een hele mooie kamer. Echt een kasteeltje![]()
We hebben lekker op bed liggen lezen, we zijn in Bar-Le-Duc, Verdun en Saint Mihiel geweest waar we uit eten zijn geweest. Paard gereden in de bossen; een privé les wat erg leuk was. Ondanks het grijze weer toch een leuk weekendje.
En natuurlijk héérlijk gescheurd over de Franse D wegen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie workshop gehad.
Oh ja das waar.quote:
Ik ga er nog wat mee experimenteren, onze aziaat verkoopt grote blokken van dat spul voor 85 cent.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef DarkElf het volgende:
moest even opzoeken wat er ongeveer in Pad Thai gaat maar klinkt goed, zelfs met tofu, minus de pinda's dan
Had je de currypasta nog ingevroren? zat me net te denken dat ik dat misschien toch beter kan doen..
Ja dat zei ik ook. Ze hebben hele gevoelige poortjes, maar ik hoorde nu een paar trucs die gebruikt worden om te jatten en dat zijn er nogal wat.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja das waar.
bizar dat er zoveel gestolen wordt. dat mensen dat überhaupt durven ook
Komt uit de een delicious, maar ik zet het straks even neer!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een recept, dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |