* Stereotomy trachitolletje in CF's mond schietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
Way to go MeMo!
Ik heb een zere keel. Jay. Ik hoop dat er niet teveel studenten komen opdagen morgen
Mag ik dan rond 18:30 van je magnetron gebruik maken?quote:
Ja heurquote:Op zondag 27 februari 2011 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[me=Stereotomy] trachitolletje in CF's mond schiet
[/me]
[..]
Mag ik dan rond 18:30 van je magnetron gebruik maken?
Is eenpersoonsmaaltijd voor moiquote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja heuren is dat dan ook voor mij of zal ik mn eigen eten regelen?
Hmmm vind het wonderbaarlijk lekker geworden jaquote:
magnetronzooi van de ah?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is eenpersoonsmaaltijd voor moi![]()
Vast wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmmm vind het wonderbaarlijk lekker geworden jakijken of het een dag later nog zo lekker is!
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
magnetronzooi van de ah?maar dan flikker ik wel mn rostirondjes in de oven
met appelmoes en vissticks
You can do better than that!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Den_Haag het volgende:
Klinkt goed Sarabi. Die van mij zal ik nooit aan de xbox krijgen
Oeh.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
en wat schaft jouw pot dan straks? we kunnen ook meeten bij mcd(stiekem wel trek in
)
daar gaan de gezonde voornemens.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
en wat schaft jouw pot dan straks? we kunnen ook meeten bij mcd of kfc ofzo(stiekem wel trek in
)
Hadden we die dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar gaan de gezonde voornemens.
welke gezonde voornemensquote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die sneuvelen toch al op 2 januari bij de gemiddelde Nederlander?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zeg Deal of the Decade bij de KFC![]()
![]()
ik wil meequote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zeg Deal of the Decade bij de KFC![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, zie je over 5 mins dan
Niet jij FF
We nemen wel een foto voor je
bedankt maar ik walg van mezelf vandaag. moet zoveel van mezelf nog doen en ik doe niks..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil je complimenteren met je sollicitatiebrieven FF, goed bezig! Ook dat je golfer om tips hebt gevraagd enzo
eetsequote:Op zondag 27 februari 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer ik ga lopen, zie je voor de kfc?
ik ga nuquote:Op zondag 27 februari 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer ik ga lopen, zie je voor de kfc?
1 januari bij het tweede glas champagnequote:Op zondag 27 februari 2011 18:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die sneuvelen toch al op 2 januari bij de gemiddelde Nederlander?
Diep ademhalen. je hebt de hele week nog om in te halenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bedankt maar ik walg van mezelf vandaag. moet zoveel van mezelf nog doen en ik doe niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |